Бағдарламасы Нысан пму ұс 18. 2/06 Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі



Дата11.07.2016
өлшемі218.22 Kb.
#192181
түріБағдарламасы

Жұмыс бағдарламасы





Нысан

ПМУ ҰС Н7.18.2/06





Қазақстан Республикасының білім және ғылым министрлігі

С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті


Философия және мәдениеттану кафедрасы


Жұмыс Бағдарламасы




«Бұқаралық мәдениет теориялары»

пәннің


050204 «Мәдениеттану» мамандықтарының студенттеріне арналған

Павлодар




Мемлекеттік жалпыға міндетті мамандықтың білім стандарты мен типтік бағдарлама негізінде әзірленген

пәіннің жұмыс бағдарламасына бекіту парағы





Нысан

ПМУ ҰС Н 7.18.1/06


БЕКІТЕМІН
ОІ жөніндегі проректор

________ Н.Э.Пфейфер

200_ ж «____»________


Құрастырушы: аға оқытушы Кабиденова Ж.Д.

Философия және мәдениеттану кафедрасы
ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

«Бұқаралық мәдениет теориялары» пәні бойынша


050204 «Мәдениеттану» мамандықтарының студенттері үшін


Жұмыс бағдарламасы 050204 «Мәдениеттану» ҚР МЖБС 3.08.274-2006, №671 бұйрығымен бекітілген, және 050204 Мәдениеттану типтік бағдарлама 22.06. 2006 жылы РОӘК бұйрығымен негізінде әзірленген
Кафедра отырысында қаралған « »__________ 200 ж.

Хаттама № __
Кафедра меңгерушісі_____________________ Ахметова Г.Г.

Тарих және құқық факультетінің әдістемелік кеңесінде мақұлданған

« »_______ 200 ж. Хаттама № __

ӘК төрайымы____________________________ Мошна Н.И.

КЕЛІСІЛДІ
Факультет деканы ___________________ Ақышев А.А. « »___ 200 ж.


ОӘБ МАҚҰЛДАНҒАН
ОӘБ бастығы_____________________ Варакута А.А. « »__200 ж.


1. Пәннің мақсаты мен міндеттері

"Бұқаралық мәдениет теориялары" пәні бойынша типтік бағдарлама МЖБС сәйкес мәдениеттану бөлімінің студенттеріне арналып, кредиттік білім беру технологиясы негізінде құрастырылған. "Бұқаралық мәдениет теориясы" – жаңа оқу пәні. Бұқаралық мәдениеттің теоретикалық концепцияларын оқу 20 ғасырмен қазіргі күн мәдениетінің ерекшелігі мен қалыптасуын түсінуге мүмкіндік береді.



1.1 "Бұқаралық мәдениет теориясы" пәнін оқу мақсаты – студенттерді бұқаралық мәдениеті туралы теоретикалық ұсыныстар мен таныстыру, бұқаралық мәдениет феноменін теоретикалық зерттеулердің принциптері туралы студенттерде білім қалыптастыру. Тәжірибелік сабақтардың мақсаты: Бұқаралық мәдениеттің теоретиктарының бағдарламалық және теоретикалық мәтіндерімен таныстыру.

1.2 Пән оқыту мақсаттары:

- ХХ ғ. бұқаралық мәдениет теорияларының модернисттік айқындамаларың негізгі мазмұнын біліп түсіну;

- Бұқаралық мәдениеттің негізгі бейклассикалық концептілерін білу;

- Теоретиктермен талданған бұқаралық мәдениеттің бет ілпеті мен негізгі қалыптасқан ерекшеліктерін білу.



1.3 Пән оқып білу барысында: студент:

- ХХ ғ. бұқаралық мәдениеттің негізгі модернистік айқындамаларын;

- Бұқаралық мәдениеттің философиялық айқындамалардың негізгі ағындарын;

- ХХ ғ. бұқаралық мәдениет теориялардың негізгі бағыттары мен мәселелерін;

- Бұқаралық мәдениеттің теоретиктарының шығармаларын;

- ХХ ғ. бұқаралық мәдениет мәселелері туралы монографиялар мен мақалаларды студент: білу керек

-бұқаралық мәдениеттің модернистік айқындамаларының негізгі ағындарын айыру;

- ХХ ғ. бұқаралық мәдениет теориялардың негізгі теорияларының айырмашылықтарының принциптерін белгілеу;

-батыс Еуропаның бұқаралық мәдениетінің АҚШ бұқара мәдениет феноменінен сапалы сипаттамалырын айыра білу;

-бұқаралық мәдениеттің теоретикетінің бағдарламалық шығармаларын талдау керек.

2. Пререквизиттер:

Бұл пән мәдениеттану, тарихи мадениеттану, милофоия тарихы, мәдениет философиясы мен байланысты. Бұл пәнді оқып білу үшін алдын ала келесі пәндердің өтүі қажет: «19 ғасыр мәдениеті», «Жаңа заман мәдениеті», «Эстетика», «Этика», «Әлемдік мәдениет тарихы», «Өнер тарихы», «Қазіргі заман мәдениеті», «Ақпараттық қоғам».




Пәннің тақырыптық

жоспары





Нысан

ПМУ ҰС Н 7.18.2/10






3 пәннің мазмұны

3. 1 ПӘННІҢ ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ

р/с

Тақырып атауы

Сағат саны

Дәріс

Тәжір.

Зертх.

СӨЖ

1

2

3

4

5

6

1

Кіріспе


1

1




4

2

Мәдени модернизмнің теориялары


1

1




4

3

Мәдени пікір алуандағы және бұқаралық мәдениет бұқаралық қоғамның мәдениеті ретінде талдау


1

1




4

4

Бұқаралық мәдениеттің марксистік талдауы


1

1




4

5

Бұқаралық мәдениеттің психоаналитикалық талдауы


1

1




4

6

Франкфурт мектебінің теориялары және бұқаралық мәдениет феномені


1

1




4

7

Бұқаралық мәдениеттің семиотикалық талдауы



1

1




4

8

Феминизм және бұқаралық мәдениет феномені


0,5

0,5




2

БАРЛЫҒЫ:

7,5

7,5

-

30


3.2 ПӘННІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ МАЗМҰНЫ

Тақырып 1 Кіріспе

Оқу пәннің зерттеу объектісі ХХ ғасырдың және қазіргі заманның бұқаралық мәдениеті болып табылады. Оқу пәннің заты бұқаралық мәдениеттің негізгі ағындарын, теорияларын, ХХ ғ. бұқаралық мәдениет теорияларының бағыттарын оқу болып табылады. Бұқаралық мәдениет феномені бұқаралық және ақпараттық қоғамда адамды құрастыру әдісін сипаттайды. ХХ ғ. бұқаралық мәдениеттің құрылымы мен типологиясында өнердің түрлері мен жанрларының жоғалуы және «маргиналдануы» көрінікті. Бұқаралық мәдениет қазіргі заман жағдайында техника мен коммуникация технология жетістіктеріне сүйенеді. ХХ ғасырдың және қазіргі заманның бұқаралық мәдениеті мифтер, архетиптер өрнегі мен әртүрлі киыстыру нәтижесінде қалыптасып, мәдениеттің дегуманизация процессімен қоса өтіп жатыр.

«Бұқаралық мәдениет теориялары» деген оқу пән бұқаралық мәдениеттің архетиптері, мифтердің ерекшелігін ұғыну, анықтау философиялық-теоретикалық ізденістердің реконструкциясын жүзеге асырады. «Бұқаралық мәдениет теориялары» деген оқу пәнін оқып білу барысында студент бұқаралық мәдениет туралы негізгі концептілермен танысады, бұқаралық мәдениет феноменнін талдап, зерттеп өткен ХХ ғ. батыс философиялық ойының көрнекті кемеңгерлердің шығармаларымен танысады. Бұқаралық мәдениеті сындап талдауына теоретикалық үлес қосқан Т. Адорно, В. Беньямин, Г. Маркузе, Ф. Ливис, К. Ливис, Х. Ортега-и-Гассет, У. Эко және т.б. «Бұқаралық мәдениет теориялары» пәнін оқып білу барысында студент модернизм дәүірі филосфия мен бейклассикалық философияның бұқаралық мәдениет ерекшелігі туралы сын мен деконструкциядағы түсүніктердері рөлі туралы біледі.

«Бұқаралық мәдениет теориялары» пәнін өту ХХ ғ. мен қазіргі заманның бұқаралық мәдениетінің динамикасының реконструкциясында ғана емес, онымен қатар студенттерді ХХ ғ. бұқаралық мәдениетінің негізгі архетиптерімен де таныстырады. «Бұқаралық мәдениет теориялары» пәні студенттерге бұқаралық мәдениеттегі негізгі рәміздер мен мифтердің орны мен рөлін анықтауға, бұқаралық мәдениет феноменін талдау ерекшелегі туралы түсінік шығаруға мүмкіндік береді.

«Бұқаралық мәдениет теориялары» пәнін зерттеу басқа мәдениеттанулық және гуманитарлық пәндер арасында басымды орын алады, өйткені ол қазіргі заман мәдениетін түсүнуіне ықпал етеді. «Бұқаралық мәдениет теориялары» пәнін оқу бұқаралық мәдениет феномендерін талдау, ХХғ. Және қазіргі заман бұқаралық мәдениеттің түрлері мен өңін топтастыру дағдыларын дамытады. Қазіргі заман мәдениетін зерттеулердің негізгі тәсілдері – диахрония мен синхрония, мәдени релятивизм тәсілі, тарихилық тәсілі, контент-талдау тәсілі, және т.б.

Тақырып 2 Мәдени модернизмнің теориялары

Таңдаулы (элитарная), халықтық және көпшілікке ұнамды(популярная) мәдениет туралы түсінік. Бұқаралық мәдениет туралы түсінікпен арасалмақ. Бұқаралық мәдениеттің қалыптасу бастаулары. Бұқаралық мәдениет пен бұқаралық өнер теорияларының қалыптасуы. Дж.Бентамның бұқаралық қоғам туралы теорисы және оның мәдени модернизм теориялары құрастырылуына тиген ықпалы. Қоғамның индустияланыру мен урбанизациялануы бұқаралық мәдениеттің қалыптасу негізі ретінде. Жеке адамның әлеуми және моральды атомизациялануы. Лебона айқындамасы. Біртектіліктің үш себебі. Бұқаралық қоғам және бұқараның қалыптасуы. Ф.Ливис және оның «Массовая цивилизация и культура меньшинства» деген еңбегі – бұқаралық мәдениетті ұнатпаушылық және әдеби модернизмнің манифесті. Мәдениеттің американдылықтануы және бір үлгіге салу процесстері. Кино – девальвацияланған эмоциялардың маңызды рекреакция түрі ретінде. Көзбен шолуына акцент қою – эмоционалды әсер етудың ең қарапайым әдісі ретінде. «Тарзан» фильмі. Кинофильмдер – енжарлық қабылдау және бір үлгіге салудың өңдеуы ретінде. Ұйыту мен көз шолу бұқаралық мәдениет тәжірибесіндегі әсер ету түрлері: газеттер, бестселлерлер, жарнама.



Тақырып 3 Мәдени пікір алуандағы және бұқаралық мәдениет бұқаралық қоғамның мәдениеті ретінде талдау

Мәдениеттің алып сатарлықтану феномені. Көпшілікке ұнамды триллер, қызық оқиғалық және эротикалық романдар. Өндіруші мен тұтынушы арасындағы мәдени келісім. Х.Ортега-и-Гассет және оның бұқаралық қоғам туралы айқындамасы. «Восстание масс» шығармасы және бұқаралық мәдениеттәң талдауы. Бұқаралық адамның негізгі сипаттамасы. Халық санының өсуі, кәсіпшілік мамандану бұқаралық мәдениеттің қалыптасуының факторы. Бұқаралық мәдениет бұқаралық адамның мәдениет ретінде. Х.Ортега-и-Гассеттің «Дегуманизация искусства» еңбегін талдау және оның бұқаралық мәдениетті теоретикалық талдау үшін маңыздылығы. Бұқаралқ мәдениеттің бұқараның мәдени шығармашылығына деген мәдени қауыпы. «Адамшіліқтан» бас тарту- бұқаралық мәдениеттің өзгешелік белгісі. О.Хаксли және оның «Искусство и банальность» деген мақаласы. Бұқаралық мәдениеттің табыстылық себебінің талдауы. Бұқаралық мәдениеттің халықтық және элитарлық мәдениеттерге «қарсылығы» мәселесі. Бинарлық оппозиция. П.Бурдье зерттеулерінде бұқаралық мәдениетпен элитарлық мәдениет. Мәдени диспозиция және мәдени хабардарлық.



Тақырып 4 Бұқаралық мәдениеттің марксистік талдауы

Бұқаралық мәдениет буржуазиялық қоғамның феномені ретінде. Марксистік философшылардың зерттеулерінде бұқаралық мәдениетті талдау барысында идеологияның басымы. Бұқаралық мәдениеттің класстық сипаты. Бұқаралық мәдениеттің апологетикалық сипаты. Бұқаралық мәдениет идеологиялық қондырма ретінде. Бұқаралық мәдениет капиталистік қоғамның рухани дағдарысының көрінісі ретінде. Бұқаралық мәдениеттің халыққа, гуманизмге қарсы сипаты. Бұқаларық өнер шығармаларының тұтыну мінезі. Бұқаралық мәдениет мәдени «американизмнің» экспансия ретінде. Бұқара үшін батыр-кейіпкер. Аса күшті батыр мінездемелері. Аса күшті батырға аса ерік берілілу мен жазаға тартылмауы. Тілек пен рақат машинасы. Рақат алу индустриясы. Зәре феномені. Зәре адамның «еркін малтып» жүрген мазасындануының объективациясы ретінде. Зәре эффектілері. Мәдениет тауар ретінде.



Тақырып 5 Бұқаралық мәдениеттің психоаналитикалық талдауы

Классикалық психоанализ және бұқаралық психология мәселелерін жете зерттеу. Бұқаралық психологияның негізгі сипаттамалары. Идентификация және еліктеу. Санасыздық және и либидоздық. Бұқаралық психологияның либидоздық мінезі. Қағыну және орнын баса тұру. Бұқаралық психологияға санасыздықты ығысытру. Психоаналитикалық айқындаманың бұқаралық мәдениет тәжірибесінің қалыптасуына ықпалы. Бұқаралық мәдениеттің эротизация мен сексуализация ығысытру және орыны баса тұру механизмы. Бұқараның негізгі бет ілпеті: қозғыштық, сынсыздық, ассоциативтік, иланушылық. Классикалық психоанализ әдістемесінің бұқаралық мәдениеттің теоретикалық зерттеулеріне тигізген ықпалы. Бұқаралық мәдениет феномендерінің психоаналитикалық талдау.



Тақырып 6 Франкфурт мектебінің теориялары және бұқаралық мәдениет феномені

Франкфурт мектебінің философтарының копшілікке ұнамды және бұқаралық мәдениеттің эмпирикалық талдауы. Бұқаралық мәдениет конформизм, инфантилизм, манипуляция механизмі. «Ағартушылық» жобасын сынау – мәдени индустрияны сынау ретінде. Мәдени индустрияны бақылау. Тауарлық фетишизм мәдени индустрияның маңызды сипаты. Өнердің коммерциаландауы. В.Беньямин және механикалық репродуцияландыру идеясы. Бұқаралық мәдениет өнер шығармаларын механикалық түрде ұдайы өндіру ретінде. Шығармашылық индустрия ХХ ғ. қол тумасы. Бұқаралық мәдениет және бірөлшемді адам феномені. ХХ ғ. батыс технократиикалық қоғамның иесіздендіру және заттандыру феномені. Г.Маркузе бұқаралық мәдениетті жалған қажеттілік өндіретін индустрия ретінде қарастыруы. Үндестіру және бір үлгіге салу. Франкфурт мектебінің мәдениеттанушылық зерттеулерінің бұқаралық мәдениет зерттеуінде мағынасы.



Тақырып 7 Бұқаралық мәдениеттің семиотикалық талдауы

Структурализм және мәдени құбылыстардың талдауының негізгі қағидалары. Бұқаралық мәдениеттің структуралистік зерттеулері. У.Эконың Я.Флемингтің Джеймс Бонд туралы романының семиотикалық талдауы. Инвариантты ережелерді анықтау. Бұқаралық мәдениет өнімінің оппозиция және инвариантты құрылымдар сипаттамасы. Романның нарративті машинасы. Оппозицялардың талдауы. Джеймс Бонд туралы романдар мен фильмдердің табыстылық себбептері. Бонд және «батырлар туралы ертегілер» сюжеттердің универсалдылығы. Бұқаралық өнер қарапайым примитивизм ретінде.



Тақырып 8 Феминизм және бұқаралық мәдениет феномені

Феминистік қозғалыс және бұқаралық мәдениетті талдау. Масс-медиа мәдениетінде әйелдерді ұсыну түрлері. Гендерлік теңсіздік пен қысым әйелді маргиналды жан ретінде әділетсіз репрезентациялау. Бұқаралық мәдениетті феминизмнің сынау көзбен талдау. Бұқаралық мәдениет тәжірибесінде әйел жанын маргиналдық пен тривиалдық тұрғыдан пайдалану. Бұқаралық мәдениет тәжірибесінде «әйелді рәміздік ретінде жою». Медиа әйел бейнесін әлеуметтендіру және стереотиптеу агенті ретінде. Ер адамен әйел адамның жарнама, кинода репрезентациялау. Т.Модлески зерттеулері. «Еркек» мәдениеттің биік сферасы ретінде. «Әйел» бұқаралық мәдениеттің сферасы ретінде. Элитарлық мәдениет және еркектікті жоғарлату. Бұқаралық мәдениет және феминдіктікті маргинализациялау.



3.3 ПӘННІҢ ТӘЖІРИБЕЛІК МАЗМҰНЫ

Тақырып 1 Кіріспе

  1. Оқу пәннің зерттеу Оқу пәннің заты бұқаралық мәдениеттің

  2. «Бұқаралық мәдениет теориялары» пәні студенттерге бұқаралық мәдениеттегі негізгі рәміздер мен мифтердің орны мен рөлін анықтауға,

  3. Қазіргі заман мәдениетін зерттеулердің негізгі тәсілдері – диахрония мен синхрония, мәдени релятивизм тәсілі, тарихилық тәсілі, контент-талдау тәсілі, және т.б.

Тақырып 2 Мәдени модернизмнің теориялары

  1. Таңдаулы (элитарная), халықтық және көпшілікке ұнамды(популярная) мәдениет туралы түсінік. Бұқаралық мәдениет туралы түсінікпен арасалмақ.

  2. Бұқаралық мәдениеттің қалыптасу бастаулары. Бұқаралық мәдениет пен бұқаралық өнер теорияларының қалыптасуы.

  3. Дж.Бентамның бұқаралық қоғам туралы теорисы және оның мәдени модернизм теориялары құрастырылуына тиген ықпалы.

  4. Лебона айқындамасы. Біртектіліктің үш себебі. Бұқаралық қоғам және бұқараның қалыптасуы.

  5. Ф.Ливис және оның «Массовая цивилизация и культура меньшинства» деген еңбегі – бұқаралық мәдениетті ұнатпаушылық және әдеби модернизмнің манифесті.

  6. Кинофильмдер – енжарлық қабылдау және бір үлгіге салудың өңдеуы ретінде. Ұйыту мен көз шолу бұқаралық мәдениет тәжірибесіндегі әсер ету түрлері: газеттер, бестселлерлер, жарнама.

Тақырып 3 Мәдени пікір алуандағы және бұқаралық мәдениет бұқаралық қоғамның мәдениеті ретінде талдау

  1. Мәдениеттің алып сатарлықтану феномені.

  2. Х.Ортега-и-Гассет және оның бұқаралық қоғам туралы айқындамасы. «Восстание масс» шығармасы және бұқаралық мәдениеттәң талдауы.

  3. Бұқаралық адамның негізгі сипаттамасы.

  4. Бұқаралық мәдениет бұқаралық адамның мәдениет ретінде.

  5. Х.Ортега-и-Гассеттің «Дегуманизация искусства» еңбегін талдау және оның бұқаралық мәдениетті теоретикалық талдау үшін маңыздылығы.

  6. О.Хаксли және оның «Искусство и банальность» деген мақаласы. Бинарлық оппозиция. П.Бурдье зерттеулерінде бұқаралық мәдениетпен элитарлық мәдениет. Мәдени диспозиция және мәдени хабардарлық.

Тақырып 4 Бұқаралық мәдениеттің марксистік талдауы

  1. Бұқаралық мәдениет буржуазиялық қоғамның феномені ретінде. Марксистік философшылардың зерттеулерінде бұқаралық мәдениетті талдау барысында идеологияның басымы.

  2. Бұқаралық мәдениеттің класстық сипаты. Бұқаралық мәдениеттің апологетикалық сипаты.

  3. Бұқаралық мәдениет идеологиялық қондырма ретінде.

Тақырып 5 Бұқаралық мәдениеттің психоаналитикалық талдауы

  1. Классикалық психоанализ және бұқаралық психология мәселелерін жете зерттеу.

  2. Бұқаралық мәдениеттің эротизация мен сексуализация ығысытру және орыны баса тұру механизмы

  3. Бұқаралық мәдениет феномендерінің психоаналитикалық талдау.

Тақырып 6 Франкфурт мектебінің теориялары және бұқаралық мәдениет феномені

  1. Франкфурт мектебінің философтарының копшілікке ұнамды және бұқаралық мәдениеттің эмпирикалық талдауы.

  2. В.Беньямин және механикалық репродуцияландыру идеясы. Г.Маркузе бұқаралық мәдениетті жалған қажеттілік өндіретін индустрия ретінде қарастыруы.

  3. Франкфурт мектебінің мәдениеттанушылық зерттеулерінің бұқаралық мәдениет зерттеуінде мағынасы.

Тақырып 7 Бұқаралық мәдениеттің семиотикалық талдауы

  1. Структурализм және мәдени құбылыстардың талдауының негізгі қағидалары. Бұқаралық мәдениеттің структуралистік зерттеулері. У.Эконың

  2. Я.Флемингтің Джеймс Бонд туралы романының семиотикалық талдауы. Инвариантты ережелерді анықтау.

  3. Бұқаралық өнер қарапайым примитивизм ретінде.

Тақырып 8 Феминизм және бұқаралық мәдениет феномені

  1. Феминистік қозғалыс және бұқаралық мәдениетті талдау. Масс-медиа мәдениетінде әйелдерді ұсыну түрлері.

  2. Гендерлік теңсіздік пен қысым әйелді маргиналды жан ретінде әділетсіз репрезентациялау.

  3. Бұқаралық мәдениет тәжірибесінде әйел жанын маргиналдық пен тривиалдық тұрғыдан пайдалану. Бұқаралық мәдениет тәжірибесінде «әйелді рәміздік ретінде жою».

  4. Т.Модлески зерттеулері. «Еркек» мәдениеттің биік сферасы ретінде. «Әйел» бұқаралық мәдениеттің сферасы ретінде.


3.4 СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ

п/п

СӨЖ түрі

Есеп түрі

Бақылау түрі

Сағат көлемі

1

Дәріс сабақтарына дайындық

Жұмыс дәптер

Сабақтарға қатысу

7,5

2

Тәжірибе сабақтарына қатысу.

Баяндама

сұрау



7,5

3

Қосымша тақырыптарды оқып білу.

есеп

Коллоквиум

10

4

Бақылау шарарларына дайындық.

конспект

Тест


5




Барлығы







30


Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі

Тақырып 1 Кіріспе

Бұқаралық мәдениет мәдениеттану талдау заты ретінде.

[1], стр. 45-67, [10] стр.4-90

Тақырып 2 Мәдени модернизмнің теориялары

Мәдениеттану зерттеулер контекстінде бұқаралық мәдениет пен элитарлық мәдениет. Бұқаралық қағам мен бұқаралық мәдениет теорияларының қалыптасуы.

[3] стр. 4-59 [14] стр. 4-299

Тақырып 3 Мәдени пікір алуандағы және бұқаралық мәдениет бұқаралық қоғамның мәдениеті ретінде талдау

Бұқаралық мәдениет териялары «бұқаралық қоғам» мәдениеті ретінде. Постмодернистік философия және бұқаралық мәдениет.

[12], стр. 55-67 [16] стр.5-45

Тақырып 4 Бұқаралық мәдениеттің марксистік талдауы

Бұқаралық мәдениеттің марксистік және и неомарксистік айқындамалары.

[14], стр. 5-77 [21] стр.5-66

Тақырып 5 Бұқаралық мәдениеттің психоаналитикалық талдауы Бұқаралық мәдениет теорияларының негізгі бағыттары.

[10], стр. 45-67 [15] стр.5-196



Тақырып 6 Франкфурт мектебінің теориялары және бұқаралық мәдениет феномені

Бұқаралық мәдениетің Франкфурт мектебінің теориялары. Франкфурт мектебінің мәдениеттанушылық зерттеулерінің бұқаралық мәдениет зерттеуінде мағынасы.

[9], стр. 25-112 [17] стр.23-85

Тақырып 7 Бұқаралық мәдениеттің семиотикалық талдауы

Бұқаралық мәдениет мәдени «американизмнің» экспансия ретінде. Зәре феномені. Зәре адамның «еркін малтып» жүрген мазасындануының объективациясы ретінде. Зәре эффектілері. Мәдениет тауар ретінде.

[11], стр. 4-67 [18] стр.5-45

Тақырып 8 Феминизм және бұқаралық мәдениет феномені

Элитарлық мәдениет және еркектікті жоғарлату. Бұқаралық мәдениет және феминдіктікті маргинализациялау.

[13], стр. 35-97 [20] стр.5-77


Мамандықтың жұмыс бабындағы оқу жоспарынан үзінді көшірме





Нысан

ПМУ ҰС Н 7.18.1/10



050204 «Мәдениеттану» мамандықтың жұмыс бабындағы оқу жоспарынан үзінді көшірме


Пәннің атауы - «Бұқаралық мәдениет теориялары»




Оқу түрі

Бақылау түрі

Сағат бойынша студенттің

жұмысының көлемі



Сағаттарды курс және семестр бойынша бөлінуі(сағаттар)

емтихан

сынақ

Кж

Кж

РГР

Бақ жұм

Барлығы

дек

тр.

лаб

сөж

дек

тр.

лаб

сөжж

Жалпы

Ауд

СӨЖ

1.



Күндізгі ЖОБ негізінде

7
















45



15



30



7 семестр



8 семестр

7,5

7,5

-

30














ҰСЫНЫЛҒАН Әдебиеттер тізімі

Негізгі:

  1. Адорно Т. Социология музыки // Избранное. – М.; СПб., 1999.

  2. Беньямин В. Произведение искусства в эпоху его технической воспроизводимости // Киноведческие записки. – 1988. – №2.

  3. Бовуар С. де. Второй пол. – М., 1998.

  4. Маркузе Г. Эрос и цивилизация. Одномерный человек. – М., 2002.

  5. Лебон Г. Психология толп. – М., 1998.

  6. Московичи С. Век толп. – М., 1998.

  7. Мережковский Д.С. Грядущий Хам // Мережковский Д.С. Эстетика и критика: В 2-х т. Т.1. – М., 1994.

  8. Ортега-и-Гассет Х. Эстетика. Философия культуры. – М., 1991.

  9. Фрейд З. Психология масс и анализ человеческого «Я». – М., 1999.

  10. Фромм Э. Душа человека. – М., 1992.

  11. Фромм Э. Анализ человеческой деструктивности. – М., 2002.

  12. Хоркхаймер М., Адорно Т. Диалектика Просвещения. – М.; СПб, 1997.

  13. Шапинская Е.Н. Формирование эстетического сознания в контексте современной массовой культуры (некоторые западные теории последних лет) // Современные концепции эстетического воспитания. – М., 1998.

Қосымша:

  1. Барт Р. Мифологии. – М., 2000.

  2. Лосев А.Ф. Диалектика мифа. – М., 1991.

  3. Молчанов В.В. Миражи массовой культуры. – Л., 1984.

  4. Круглов А. Массовая культура // Здравый смысл. – 1997. – № 5.

  5. Разлогов К. и др. Дар или проклятие? Проблемы массовой культуры. – М., 1994.

  6. Руднев В. Словарь культуры ХХ века. – М., 1999.

  7. Русский авангард. – СПб., 1996.

  8. Султанова Ж.Б. Массовая культура как объект философского анализа: Дис. канд. филос. наук. – Алматы, 2002.


Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет