Хореография 1 вариант



Дата03.07.2016
өлшемі78 Kb.
#173685
Хореография

1 вариант
1. Мағынасы мен мәнін музыка-хореографиялық бейнелер арқылы ашатын сахна өнерінің бір түрі:

A) Опера


B) Кескіндеме

C) Музыка

D) Хореография

E) Кино
2. Балет спектаклін жасаушы:

A) Суретші

B) Ақын


C) Музыкашы

D) Балетмейстер

E) Әртіс
3. «Полька» биінің музыкалық өлшемі:

A) 3/4, 4/4

B) 2/4, 4/4

C) 2/4, 5/8

D) 3/8, 5/8

E) 4/4, 6/8


4. Piano дегеніміз:

A) Қатты


B) Ақырын

C) Тез


D) Белсенді

E) Күрт
5. 1 Классикалық би сабағында станок жанында экзерсис басталады:

A) Battement jete

B) Plie


C) Battement fondu

D) Grand fondu

E) Grand battement jete
6. Қозғалыстарды үйрену қағидалары:

A) Тек жеңіл элементтер

B) Күрделіден жеңілге

C) Тек типтілік элементтер

D) Тек күрделі элементтер

E) Жеңілден күрделіге


7. Қойылым билерімен жұмыс жүргізу реті:

A) Ортадан кейін

B) Иіліп сәлем бергеннен кейін

C) Станок жанында экзерсис алдынан

D) Ортадан бұрын

E) Станок жанында экзерсистен кейін


8. «Қамажай» келесі бидің бағыты болып табылады:

A) Қазақ биінің

B) Орыс биінің

C) Испан биінің

D) Үнді биінің

E) Итальян биінің


9. Орыс биіне тән:

A) «Дробушка» тарсылдату

B) Саусақтармен шытырлату

C) Иық дірілі

D) Тізе айналдыру

E) Қол буындарын айналдыру


10. Әйгілі молдова халық биі:

A) Қамажай

B) Пасодобль

C) Гопак


D) Молдавеняска

E) Чардаш


11. «Припадание» қозғалысы тән би:

A) Литва биі

B) Қазақ биі

C) Орыс биі

D) Испан биі

E) Грузин биі


12. Халық биінде аяқ қалпы келесідей болады:

A) Айналу

B) Айналу және түзу

C) Айналу және жабық

D) Айналу, еркін және түзу

E) ) Айналу, түзу, еркін және жабық


13. Еn l’air дегеніміз:

A) Қозғалыстың ең үлкен көлемін білдіретін термин

B) Қозғалыстың бір немесе екі аяқпен еденде орындалып жатқанын білдіретін термин

C) Қозғалыстың жартылай орындалып жатқанын білдіретін термин

D) Кіші қозғалыстарды белгілеуге арналған термин

E) Қозғалыстың бір немесе екі аяқпен ауада орындалып жатқанын білдіретін термин
14. Allegro ( классикалық би сабағында):

A) Байсалды қозғалыс, тұрақты қалып, бұрылу мен айналудан тұратын би композициясы

B) Қозғалыстың ең үлкен көлемін білдіретін термин

C) Үлкен және кіші секірулерден тұратын ортадағы жаттығулардың соңғы бөлімі

D) Кіші қозғалыстарды белгілеуге арналған термин

E) Орындаушының көрермендерге қарап тұрғанын білдіретін термин


15. Қолдың ІІІ қалпы:

A) Қол төмен түскен, қолдың буындары бірге,саусақтар бірге,алақандар жоғары қараған,шынтақтар сәл бүгіліп ,дөңгеленіп екі жаққа қараған

B) Қол диафрагма тұсында алға көтерілген,алақандар өзіне қараған,қол буындары қатар, саусақтар топталған

C) Қолдар иық деңгейінде жан-жаққа қараған, шынтақтар иықтан төмен,қол сызықтары доға секілді, алақандар көрерменге қаратылған, саусақтар топталған

D) Бастың үстіне сопақша жасап қолдар жоғары көтерілген, алақандар төмен қарап, саусақтар топталған

E) Қол белден төмен алға көтерілген, алақандар көрерменге қаратылып, саусақтар топталған


16. Аяқтың V қалпы:

A) Табандар бір сызықта орналасқанмен арасында бір табан сиятындай қашықтық бар

B) Бір сызық жасап табан өкшелері қосылған

C) Бір аяқтың басы айналып келіп екінші аяқтың өкшесіне тиіп тұрады

D) Табан ұзындығындай қашықтықта табандар қатар орналасып, бір аяқтың басы екінші аяқтың өкшесіне қарсы тұрады

E) Жартылай жауып табандар бір-біріне тиіп тұрады

17. С.С.Прокофьевтің музыкасына жазылған әйгілі балет:

A) «Золушка»

B) «Кармен»

C) «Щелкунчик»

D) «Болеро»

E) «Жизель»


18. Латынамерика бағдарламасы билерінің бірі:

A) Вальс


B) Джайв

C) Гопак


D) Краковяк

E) Танго
19. Еуропа бағдарламасы билерінің бірі:

A) Румба

B) Баяу вальс

C) Джайв

D) Тарантелла

E) Хора
20. Ырғақ келесі биде негізделген:

A) Классикалық биде

B) Еркін биде

C) Бал биінде

D) Халық биінде

E) Брейк-данста


21. Еркін биге үйрету әдісінің атауы:

A) Музыкалық даму

B) Театралдық қозғалыс

C) Музыкалық қайта құру

D) Музыкалық қозғалыс

E) Театралдық даму


22. Тарантелла -

A) Поляк биі

B) Итальян биі

C) Венгр биі

D) Испан биі

E) Орыс биі

23. Поляк биі:

A) Чардаш

B) Пасодобль

C) Тарантелла

D) Мазурка

E) Барыня


24. Қазақ биі:

A) Чардаш

B) Барыня

C) Мазурка

D) Көкпар

E) Полька


25. Отыз-би бұл:

A) Поляк биі

B) Итальян биі

C) Венгр биі

D) Қазақ биі

E) Орыс биі


26. Қазақстанда классикалық және халық биінің хореографиялық ансамблі құрылған ғасыр:

A) ХХ ғ.


B) Х ғ.

C) XVIII ғ.

D) XXI ғ.

E) XIII ғ.


27. Жануарларға еліктеу келесі халықтың би бейнесі болып табылады:

A) Орыстардың

B) Қазақтардың

C) Испандардың

D) Итальяндардың

E) Гректердің


28. Қазақ сахналық өнерінің дамуына әсер еткен:

A) Америка кәсіби театрлары

B) Итальян кәсіби театрлары

C) Латынамерика кәсіби театрлары

D) Орыс кәсіби театрлары

E) Француз кәсіби театры


29. Балетмейстер, Қазақстанның халық әртісі:

A) Ю.Ковалев

B) А.Чекрыгин

C) И.Моисеев

D) Б.Аюханов

E) А.Александров
30. Кәсіби оқу орындарда негізгі болып саналатын бағыттар:

A) Классикалық және халық билері

B) Халық және бал билері

C) Халық және осы заманғы билер

D) Бал және классикалық билер

E) Бал және осы заманғы билер


31. Қазақ музыка-хореографиялық мектепте балет бөлімінің ашылуына жетекші болған:

A) И.Моисеев

B) А.Духова

C) Ш.Жиенқұлова

D) А.Ваганова

E) А.Александров


32. Ш.Жиенқұлова:

A) КСРО халық әртісі

B) Америка бишісі

C) Қазақстанның халық әртісі

D) ХХ ғ.Ресей балеринасы

E) Өзбекстанның халық әртісі


33. Америка бишісі, "еркін" биді шығарушылардың бірі:

A) М. Плисецкая.

B) Ш. Жиенқұлова.

C) А . Духова.

D) А. Павлова.

E) А. Дункан.


34. Балетмейстер,ҚазССР халық әртісі, "Қазақ билері" кітабының авторы:

A) М. Плисецкая

B) А. Духова

C) А. Ваганова

D) Ш. Жиенқұлова

E) Н. Надеждина


35. Игорь Моисеев:

A) Балетмейстер, «Қазақ халық билері » кітабының авторы

B) Балетмейстер, «Қазақ биі » кітабының авторы

C) Балетмейстер, «Классикалық би негіздері » кітабының авторы

D) Балетмейстер, «Балетмейстер өнері » кітабының авторы

E) Балетмейстер, Ресей мемлекеттік академиялық халық биі ансамблінің жетекшісі
36. Орыс балеті қалыптасты:

A) XVIII ғ.

B) XV ғ.

C) XX ғ.


D) XIII ғ.

E) Х ғ.
37. Балет келесі құжатқа байланысты жеке өнер түрі болып табылады:

A) Өнер реформасы

B) Өнер туралы заң

C) Музыка театрының реформасы

D) Театр декларациясы

E) Мемлекеттік келісім
38. XVI ғасырда балет қоюға негіз болғандар:

A) Әдет-ғұрып

B) Діни идеялар

C) Король қызығушылығы

D) Жаңа әдеби шығармалар

E) Аңыздар


39. «Ұйықтап жатқан сұлу», «Щелкунчик», «Аққулар көлі» балеттері

музыкасының авторы:

A) М.Равель

B) С.С.Прокофьев

C) Р.Штраус

D) П.И.Чайковский

E) А.К.Глазунов
40. М.Әуезовтың либретто желісімен қойылған балет:

A) «Қыз-Жібек»

B) «Отелло»

C) «Қалқаман-Мамыр»



D) «Эсмеральда»

E) «Ұйықтап жатқан сұлу»

Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет