Қожа Ахмет Яссауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті
Жаратылыстану факультеті
«Философия» кафедрасы
БӨЖ
Тақырып: Ежелгі Үнді философиясы
Топ: ЖФЗ 313
Орындаған: Нурали Ш.Өтеген А.
Қабылдаған: Шадинова Г.
Түркістан – 2024
МАЗМҰНЫ
Кіріспе.....................................................................................................................2
1.Ежелгі Үнді философиясына жалпы сипаттама.........................................3
1.1 Джайнизм философиясы.................................................................................4
1.2 Буддизм филосоиясы.......................................................................................5
2.Үнді философиясындағы материалистік көзқарастар..............................6
Қорытынды...................................................................................................... ....8
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.........................................................................9
Қайталауға арналған тест тапсырмалары........................................................10
Глоссарий………………………………………………………………………
Кіріспе
Ежелгі Үндістан - алғашқы әлемдік өркениеттердің бірі және әлемдік мәдениетке рухани құндылықтардың ең көп мөлшерін әкелді.Философия өмір бойы бар және оның барлық салаларында көрінуі және қолданылуы керек: жеке, қоғамдық, халықаралық және т.б. - Бұл Үндістан ойшылдарының алғашқы ұстанымы. Сонымен қатар, философия адам болмысының физикалық және рухани аспектілерімен байланысты; тек өзінің рухани және өмірлік тәжірибесіне сәйкес, қоршаған дүниенің үйлесімділігін бұзбай және оған зиян келтірмей, адам болмысының негізгі мәселелерін шешуге болады.Адамдардың ақиқатты білуі тек ақылға негізделмейді. Ол сезімге негізделген тұтас тәжірибеге негізделген. Және оларды елемеуге болмайды. Ақиқат тек таным процесінде ғана емес, сонымен бірге ойлау процесінде де түсіндіріледі, Мен және Мен еместің сәйкестігі ретінде түсініледі, бұл кезде Мен әмбебап, жеке, өзгермейтін және Мен емес Мен әрекет ететін бар әлем болып табылады.Шығыс ойшылдары ақиқаттың көп қырлы екеніне, оны ешқашан толық көрсетуге болмайтынына, оған қатысты әртүрлі көзқарастар оның әр түрлі жақтарын ғана көрсететініне сенімді болды. Бұдан олар кемелдікке жетудің әртүрлі жолдары бар және олардың кез келгенін жеке адамның ішкі бейімділігіне сәйкес қабылдауға болады деген қорытындыға келді. Шығыстың барлық философиялық жүйелерінің өзегі – әрбір адамның түпкі мақсаты өзін-өзі жетілдіру болуы керек, өйткені адамның өзін жетілдіру арқылы ғана әлем кемелділікке көтерілуі мүмкін. Философияның адамдар өміріндегі рөлі мен маңызын түсінудің осы контекстінде оның қалыптасуы Үндістанда орын алды.
Достарыңызбен бөлісу: |