«Қолданбалы графикалық ЖҮйелер»



Дата30.06.2016
өлшемі132.18 Kb.
#167365

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БIЛIМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛIГI


СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ШӘКӘРIМ АТЫНДАҒЫ МЕМЛЕКЕТТIК УНИВЕРСИТЕТI

3-деңгейлi СМЖ құжаты

ПОӘК

ПОӘК 042-18-11.1.20.92/01-2013



ПОӘК

«ҚОЛДАНБАЛЫ ГРАФИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР» пәнінің оқытушыға арналған пән бағдарламасы

1 баспа


26.08.2013 ж.


«ҚОЛДАНБАЛЫ ГРАФИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР»

ПӘНІНІҢ ОҚУ -ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ

5B070400 «Есептеу техникасы және программалық қамтамасыз ету» мамандығы үшiн


ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН

ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ

Семей


2013

Алғы сөз

1. Құрастырған

Құрастырушы________ Р.С.Бекбаева, техника ғылымдарының кандидаты, «Автоматика және электротехника» кафедрасының доценті м.а.

«26» тамыз 2013 ж.


2. Талқыланды

2.1. Семей қаласының Шәкәрім атындағы мемлекеттік университетінің «Автоматика және электротехника» кафедрасы отырысында қарастырылды.

Хаттама № 1 « 29 » тамыз 2013 ж.

Кафедра меңгерушісі __________ А.Д.Золотов


2.2. Факультеттің оқу-әдістемелік бюросы отырысында қарастырылды.

Хаттама № 1 « 11 » қыркүйек 2013 ж.

Төрайымы __________ Р.С.Бекбаева
3. бекітілді

Университеттің Оқу-әдістемелік кеңесі отырысында баспаға жіберуге ұсынылды және мақұлданды.

Хаттама № 1 « 18 » қыркүйек 2013ж.

ОӘК төрайымы___________ Г.К.Искакова


4. АЛҒАШ РЕТ ЕНГІЗІЛІП ОТЫР

Мазмұны




1

Қолдану аймағы

4

2

Нормативті сілтемелер

4

3

Жалпы жағдайлар

4

4

Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны

6

5

Студенттердің өзіндік жұмысына арналған тақырыптар тізімі

8

6

Пән бойынша оқу-әдістемелік картасы

8

7

Оқу-әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы

9

8

Әдебиеттер

9


1 ҚОЛДАНЫЛУ АЙМАҒЫ
«ҚОЛДАНБАЛЫ ГРАФИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР» пәнiнiң оқу-әдiстемелiк кешенiнің құрамына енетін оқытушыға арналған жұмыс бағдарламасы 5B070400 «Есептеу техникасы және программалық қамтамасыз ету» мамандығының студенттерi үшiн жасалды. Ол студенттердi оқу курсының мазмұнымен, оның жаңашылдығымен, қажеттiлiгiмен, әдiстерiмен таныстырады. Пәндi меңгеру кезiнде оқу-әдiстемелiк кешен негiзгi нұсқау болып табылады.
2 НОРМАТИВТI СІЛТЕМЕЛЕР
«ҚОЛДАНБАЛЫ ГРАФИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР» пәнiнiң осы оқу-әдiстемелiк кешенi келесi құжаттар мен талаптарға сәйкес жасалды:

- 5B070400 «Есептеу техникасы және программалық қамтамасыз ету» мамандығының эллективті пәндер каталогына,

- СТУ 042-ГУ-4-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерін жетілдіруге жалпы талаптар » университет стандарты;

- ДП 042-1.01-2013 «Пәннің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны» құжатталған процедура.


3 ЖАЛПЫ ЖАҒДАЙЛАР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны:

"ҚОЛДАНБАЛЫ ГРАФИКАЛЫҚ ЖҮЙЕЛЕР" пәні 5B070400 «Есептеу техникасы және программалық қамтамасыз ету» мамандықтары саласының пәндер циклына жатады.

Оқу-әдістемелік кешен 5В070400 – «Есептеу техникасы жəне бағдарламалық қамтамасыз ету» мамандықтарының студенттеріне динамикалық көріністерді құрудың басты принциптерін үйрену, олардың қолданылуы, мысалы: мультипликация, Web-беттерді безендіру, презентация, жарнамалық клиптер, мультимедиялық оқыту жүйесін құру, мультимедиялық объектілерді стенографиялық жүйе арқылы ақпаратты жасыру мақсатымен қолдану мүмкіндіктерімен танысуға мүмкіндік береді.
3.2 Пәнді оқу мақсаты:
Adobe Flash CS3 ортасында динамикалық көріністерді тұрғызу принциптерін үйрену, олардың қолданылуын, мысалы: мультипликация, WEB-беттерді безендіру, презентацияларды, рекламалық бейнелерді жəне мультимедиалық жаттықтыратын жүйелерді құру; мультимедиалық қосымшаларды стеганографиялық жүйелерде ақпаратты жасыру үшін қолдану мүмкіндігі.
3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері: осы курсты оқу барысында мультимедиа өнімді құру кезеңдері мен технологиясын, мультимедиа компоненттерін жəне мультимедианы өңдеу құралдарын үйрену; мультимедиалық технологияларды стеганографиялық жүйелерде қолдана білуді үйрену болып табылады.
3.4 Оқу нәтижелері:

Пәнді оқығаннан кейін студенттер келесілерді білуі тиіс:

- қолданбалы графикалық жүйелердің түрлері туралы білу керек;

- білімнің берілуінің әр түрлі әдістерін білу керек, және сол әдістер арасында көшуді білу қажет.

- білім қорын ұйымдастыра білу.
3.5 Курстың пререквизиттері:

- Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздері

- Бағдарламалау технологиясы
3.6 Курстың постреквизиттері:

- Автоматтандырылған жүйелерді жобалау


3.7 Оқу жоспарынан алынған мәлiметтер

1 кесте


Курс

Семестр

Кредит


Дәрiс,

сағ.


Прак. Сағ.

СОӨЖ,

сағ.


СӨЖ, сағ.

Барлығы,

сағ.


Соңғы бақылау түрi

2

4

3

15

30

22,5

67,5

135

Емтихан

3

6

3

15

30

22,5

67,5

135

Емтихан


4 ОҚУ ПӘНІНІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ

2 кесте


Тақырыптардың атаулары және мазмұны

Сағат саны

1

2

Дәрістік сабақтар




1-модуль. Пәннің мақсаты мен міндеттері. Кіріспе. Векторлық және растрлық графика негіздері.

1.1 Кіріспе. Векторлық және растрлық графика негіздері.

құралдары. Бағдарламалық құралдарға шолу.

1.2 Мультимедианың негізгі түсініктері, компоненттері мен əзірлеу

1.4 Adobe flash CS3 ортасымен танысу.

2


2-модуль. Сурет салу және анимация

2.1 Контурлар. Бояулар. Геометриялық фигуралар.

2.2 Кадрлық анимация

2.3 Форманың анимациясы

2.4 Қозғалыс анимациясы

1

1



1

2


3-модуль. ActionScript бағдарламалау тілімен танысу

3.1 Адрестеу

3.2 Қасиеттер мен жағдайлар

3.3 Клавиатура және тышқан

3.4 Мәтін, түс және дыбыс

3.5 Дата және уакыт

3.6 Математика және физика. Қозғалыстарды және соқтығыстарды анимациялау. Сыртқы файлдар және видео

3.7 ActionScript ортасының ережелері мен сипаттамалары



2

2


2

2


    Барлығы:

15

    Практикалық сабақтар




Adobe Flash CS3 Professional интерфейсімен алғашқы жұмыстар. Сурет салу, бейнелер тұрғызу

4

Adobe Flash CS3 Professional ортасында сурет және кескіндер салу

2

Adobe Flash CS3 Professional ортасындағы кадрлық анимация

4

Adobe Flash CS3 Professional ортасындағы форманың анимациясы

4

Adobe Flash CS3 Professional ортасындағы геометриялық фигуралар, градиенттер

4

Adobe Flash CS3 Professional ортасында растрлық кескіндерді трассировкалау

2

Adobe Flash CS3 Professional ортасында қозғалыстарды анимациялау

6

ActionScript ортасында жұмыс негіздері

4

    Барлығы:

30




  1. СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТАҚЫРЫПТАРЫНЫҢ ТІЗІМІ




  1. Мультимедиа мүмкіндіктер

  2. Мултемедиа технологиясында құрылған өнімді қолданудың басты мақсаты

  3. Мультимедианың техникалық құралдары және бағдрламалық құралдары

  4. Оқиғалық жəне ағындық дыбыс

  5. Деформация модификаторы

  6. Түстік модель

  7. Виртуалды шындық түсінігі

  8. Компьютерлік стенография

  9. Стеногрфия, контейнер, хабарлама, кілт, стенографиялық жүйе ұғымы

  10. қалай анықталды?

  11. Стенографиялық жүйенің ортақ схемасының басты элементтері

  12. қандай?

  13. Ақпаратты жасыру əдістері

  14. Мультимедианың аппараттық жəне бағдарламалық жағы нені

  15. қамтамасыз етеді

  16. Форматтық жəне форматтық емес əдістер


6 ПӘННІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КАРТАСЫ

3 кесте



Тақырыбы

Көрнекіліктер, плакаттар

Өзіндік менгеру сұрақтары

Бақылау түрі

Дәріс

Практика

1

2

3

4

5

Мультимедианың негізгі түсініктері, компоненттері мен əзірлеу


Сурет салу, бейнелер тұрғызу

Таратпалы материалдар

Мультимедиа мүмкіндіктері

Ауызша сұрау

Кадрлық анимация

Форманың анимациясы



Сурет және кескіндер салу

Таратпалы материалдар

Мультимедиа технологиясында құрылған өнімді қолданудың басты мақсаты

Ауызша сұрау

Қозғалыс анимациясы

Кадрлық анимация

Таратпалы материалдар

Мультимедиа-ның техникалық құралдары және бағдрламалық құралдары

Ауызша сұрау

ActionScript бағдарламалау тілімен танысу

Форманың анимациясы

Таратпалы материалдар

Оқиғалық жəне ағындық дыбыс

Ауызша сұрау

Адрестеу

Геометриялық фигуралар, градиенттер

Таратпалы материалдар

Деформация модификаторы

Ауызша сұрау

Қасиеттер мен жағдайлар

Растрлық кескіндерді трассировкалау

Таратпалы материалдар

Түстік модель

Бақылау жұмысы

Клавиатура және тышқан





Adobe Flash CS3 Professional ортасында қозғалыстар-ды анимациялау

Таратпалы материалдар

Виртуалды шындық түсінігі

Ауызша сұрау

Мәтін, түс және дыбыс

-

Таратпалы материалдар

Компьютерлік стенография

Ауызша сұрау

Дата және уакыт

-

Таратпалы материалдар

Стеногрфия, контейнер, хабарлама, кілт, стенография-лық жүйе ұғымы

Ауызша сұрау

ActionScript ортасының ережелері мен сипаттамалары

ActionScript ортасында жұмыс негіздері

Таратпалы материалдар

-

Ауызша сұрау

Сыртқы файлдар және видео

ЭЖ – нің шешетін типтік тапсырма-лары


Таратпалы материалдар

Стенография-лық жүйенің ортақ схемасының басты элементтері

Ауызша сұрау

Математика және физика. Қозғалыстарды және соқтығыстарды анимациялау.

Шешімді табудың процесін басқару

Таратпалы материалдар

Стенография-лық жүйенің ортақ схемасының басты элементтері

Бақылау жұмысы






7 ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ

4 кесте


Оқулықтардың, оқу әдістемелік нұсқаулардың атаулары

Саны

экз.

Студент тер саны

Пайыздық қамтылуы







Негізгі әдебиеттер










Поляков К.Ю. Уроки по Adobe Flash CS3. Электронное учебное пособие, 2007.




13




Кирьянов Д., Кирьянова Е. Adobe Flash CS3 - это просто! Создаем Web-анимацию. – СПб: БХВ, 2007.




13




Диссертационная работа.

Веб-дизайн как средство специальной подготовки студентов художественно-графических факультетов

Год: 2004

Автор научной работы:

Блуднов, Григорий Павлович

Ученая cтепень: кандидат педагогических наук

Место защиты диссертации: Москва

Код cпециальности ВАК: 13.00.02






13




Диссертационная работа.

Создание электронных изданий на основе системных представлений для поддержки профессиональной деятельности

Год: 2005

Автор научной работы:

Ильиных, Максим Сергеевич

Ученая cтепень: кандидат технических наук

Место защиты диссертации: Ижевск

Код cпециальности ВАК: 05.13.01

Количество cтраниц: 173





13




Қосымша әдебиеттер

Джениффер Д., Анимация и спецэффекты во Flash MX 2004. – СПб: Вильямс, 2006.





13





8 ӘДЕБИЕТТЕР
8.1. Негізгі

8.1.1. Поляков К.Ю. Уроки по Adobe Flash CS3. Электронное учебное пособие, 2007

8.1.2 Кирьянов Д., Кирьянова Е. Adobe Flash CS3 - это просто! Создаем Web-анимацию. – СПб: БХВ, 2007.

8.1.3 Диссертационная работа. Веб-дизайн как средство специальной подготовки студентов художественно-графических факультетов

Год: 2004. Автор научной работы: Блуднов, Григорий Павлович. Ученая cтепень: кандидат педагогических наук. Место защиты диссертации: Москва

Код cпециальности ВАК: 13.00.02

8.1.4 Диссертационная работа. Создание электронных изданий на основе системных представлений для поддержки профессиональной деятельности

Год: 2005 Автор научной работы: Ильиных, Максим Сергеевич. Ученая cтепень: кандидат технических наук. Место защиты диссертации: Ижевск

Код cпециальности ВАК: 05.13.01. Количество cтраниц: 173
8.2.Қосымша:

8.2.1. Джениффер Д., Анимация и спецэффекты во Flash MX 2004. – СПб: Вильямс, 2006.






Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет