Тапсырмаларын жасау



Pdf көрінісі
бет1/3
Дата10.04.2024
өлшемі7.85 Mb.
#498355
түріПрограмма
  1   2   3
ЦТО 11



PLICKERS, KAHOOT, SOCRATIVE
ОНЛАЙН СЕРВИСТЕРІНІҢ
КӨМЕГІМЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ
БІЛІМІН БАҒАЛАУ
ТАПСЫРМАЛАРЫН ЖАСАУ


1. Онлайн программалық сервистердің
қазіргі кездегі маңызын түсіну.
2. Kahoot, Socrative,Plickers 
3.Қосымша сервистерге анықтама 
4. Ойындар (тосын сый)
ЖОСПАР


ОНЛАЙН СЕРВИСТЕРІНІҢ
КӨМЕГІМЕН ОҚУШЫЛАРДЫҢ
БІЛІМІН БАҒАЛАУ
Бағалау – оқушылардың білім беру тәжірибесі
негізінде не білетіні туралы ақпарат жинау
процесі. Нәтижелер әдетте жетілдіру
бағыттарын анықтау және курс мазмұнының
оқу қажеттіліктеріне сәйкестігін қамтамасыз ету
үшін пайдаланылады. Ол үшін біз "Бағалаудың
мақсаты не?" деген сұраққа жауап беруіміз
қажет.Анықтау бойынша бағалаудың жалпы
мақсаты оқушылардың оқуын бағалау және
жақсарту болып табылады, бірақ мақсаттар
қолданылатын бағалау түріне байланысты
аздап өзгеруі мүмкін.


БАҒАЛАУДЫҢ НЕГІЗГІ ЕКІ ТҮРІ БАР:
01
Қалыптастырушы бағалау сабақ
барысында жүргізіледі және оқушының
қаншалықты меңгергенін анықтау үшін
қолданылады. Олар дәйекті, дәйекті және
оқушыларға сыни кері байланыс
бергенде жақсы жұмыс істейді.
02
Қорытынды бағалар оқушының
бөлімді, модульді немесе курсты
аяқтағаннан кейін не үйренгенін
көрсетеді. Олар сіздің
мазмұныңыздың курстың жалпы
оқу мақсаттарын қаншалықты
қолдайтынын тексере алады.


PLICKERS
Plickers – бұл сабақта оқушылардың білімін жылдам бағалауға
арналған ыңғайлы бағдарлама. Барлық оқушылармен сыныпта аз
уақыт ішінде сауалнама жүргізуг мүмкіндік бар. Ол үшін мұғалімге тек
сыныптағы әр оқушыға және телефоныңызға немесе планшетіңізге
басып шығарылған парақшалар ғана қажет болады. Әр оқушының өз
карточка нөмірі бар, ол болашақта Plickers жасаған картада
көрсетіледі. Әр оқушының жеке картасы болады. QR коды (QR – Quick
Response – жылдам жауап) – бұл ұялы телефондағы камера арқылы
оны тез тану үшін ақпарат беретін екі өлшемді штрих-код (бар-код).
QR-кодтың көмегімен кез келген ақпаратты кодтауға болады,
мысалы: мәтін, телефон нөмірі, сайтқа сілтеме немесе визит
карточкасы. QR кодтау толықтырылған шынайылық нұсқаларының
бірі болып табылады және білім беруде қолданылу тиімділігі өте
зор.Электрондық кітапхананы ұйымдастыру үшін, интерактивті
зертханалардың жұмысы үшін, сондай-ақ сабақ үстінде жұптық,
топтық жұмыстарда қолдану өте ыңғайлы. «Рулетка» әдісі – көбіне
сабақ соңында, сабақты қорытарда қолдану өте тиімді. Жаңа сабақты
қалай меңгергендіктерін анықтау үшін әр оқушыға жеке
тапсырмалар беруге болады.


KAHOOT
Kahoot — кез-келген оқу пәні мен кез-келген жасқа сай келетін ойын
түрінде оқытуға арналған тегін платформа. Оның көмегімен тест,
сауалнама, оқу ойынын жасауға немесе білім марафонын
ұйымдастыруға болады. Қосымша жұмыс үстелі нұсқасында да,
смартфондарда да жұмыс істейді. Kahoot қосымшасының көмегімен
онлайн сауалнамалар, пікір-таластар және викториналар жасауға
және жүргізуге болады. Kahoot-та жасалған тапсырмалар оларға
суреттерді және тіпті, бейнефрагменттерді қосуға мүмкіндік береді.
Викториналарды, тестілерді орындау қарқыны әр сұрақ үшін уақыт
шегін енгізу жолымен реттеледі. Ықыласы болған жағдайда мұғалім
қойылған сұрақтардың жауаптары үшін балл енгізе алады: дұрыс
жауаптары және жылдамдығы үшін. Табло мұғалім компьютерінің
мониторында көрсетіледі. Тестілеуге қатысу үшін оқушылар сервисті
ашып, мұғалімнің өз компьютерінен ұсынатын PIN-кодты енгізуі
керек. Оқушы үшін өз құрылығысынан дұрыс жауапты таңдау
ыңғайлы. Жауап нұсқалары геометриялық фигуралармен беріледі.


 Kahoot! платформасы мен бренді Йохан Бренд (Johan Brand), Джейми Брукер (Jamie
Brooker), Асмунд Фэрасет (Asmund Furuseth) және Мортен Версвик (Morten Versvik) бастаған
құрылтай командасымен әзірленді. Технологиялық платформаның өзі Норвегия Ғылым
және технология университетінің (University of Science and Technology (NTNU) Norwegian)
магистр дәрежесіне өту үшін Мортен Версвиктің жүргізген зерттеуіне және NTNU
профессор Альф Инге Ванмен және оның әріптестері жүргізген зерттеулеріне негізделген.
Kahoot! Сервисінің жұмысы бес негізгі сайт пен бір қосымша сайтта жатыр.
create.kahoot.it – Пайдаланушыға (мұғалімге) кахутты жасауға арналған сайт.
play.kahoot.it – Пайдаланушыға (мұғалімге) кахутты іске қосу үшін қызмет ететін сайт.
kahoot.it – түрлі құрылғылар (ДК, ноутбук, планшеттер, смартфондар) арқылы
пайдаланушыларды кахутқа іске қосу үшін қызмет ететін сайт.
test.kahoot.it – Kahoot! сервисімен жұмыс жасау үшін сіздің интернетке қосылу сапасының
деңгейін тестілеуге мүмкіндік беретін сайт.
media.kahoot.it – сервистің медиа-конентімен жұмыс жасауға арналған сай
getkahoot.com – пайдаланушыларды қолдауға арналған қосымша сайт.


SOCRATIVE 
Socrative – білім беру ұйымдарындағы сыныпта
викториналар, ғарыштық жарыстар өткізуге арналған
онлайн сервис. Қызметте мобильді құрылғыларға арналған
қосымша бар. Сонымен қатар, студенттер қатысу үшін
тіркелудің қажеті жоқ. 


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет