Презентация Тақырыбы: Мәдениет интеграциясы мен локализациясы
Презентация Тақырыбы: Мәдениет интеграциясы мен локализациясы
Оңтүстік Қазақстан Мемлекеттік педагогикалық университеті
Орындаған: Шерханова А
Қабылдаған: Мантаева Т
Шымкент 2021
Мәдением-сөзi қазiргi заманғы қоғам танудың тек қана фундаменталды түсiнiгi ғана емес , ол кунделiктi қолданыстағы тілдім , күнделікті тұрмыстың ажырамас бөлігі . Мәдениет туралы айтқанда ол тұрмысты реттейтін жағдайлардың барлығын камтиды , адамзат тілінің тазалығы , коркемдiгi , әдебi мен заңдылықтары сақталған қоғамға басшылық ету , театрлардын мұражай мен кітапханалардын болуы , оған бару т.б.
Мәдениет
Ұлттық мәдениеттер мен құндылықтарды жақындастырудың , мәдени , коммуникациялық өркениеттік байланыстарды нығайтудың жаһандық процесі , ғылым мен өнердің жетістіктері барысында Әлеуметтік және саяси қызметтің жаңа нысандары қазіргі әлемде тез таралып , игеріліп , оның тұтастығын қалыптастырады
Мәдениет интеграциясы
Стюарт Холл мәдениеттегі кеңістікті оның теориясының негізі және сонымен бірге жеке адамның позициясын оқшаулау деп санады . Мәдениет мағынамен , оған әлеуметтік жағдайлар жиынтығымен және контекстпен берілген мәнмен басқарылатындықтан , ол әрдайым өзгерістерге ашық . Әлем бір нәрсенi бiлдiруi керек , ал мағынасы әлеуметтік өндіріс , тәжірибе рөлін атқарады . Бірақ бүгінде практиканы символизация тұрғысынан түсінбестен ойлау
Мәдениет локализациясы
мүмкін емес . Стюарт Холл мен оның достары жасаған " мәдени зерттеулер " деп аталатын теориялық бағыт – бұл билікті зерттеуден бас тартпайтын символдық формалар мен мағыналарды зерттеу . Мәдениетті зерттеу практика ретінде де , теориялық пән ретінде де түсініледі . Бұл қоғамдық және мәдени өмірдің белсенді дамып келе жатқан салаларында жүзеге асырылатын жоба сиякты академиялық пән емес .
Боас барлық қоғам атаулының өткені мен болашағына қатысты қолданылатын біртұтас мәдени - эволюциялық формуланы мойындамайтын , бірақ нақты мәдениет тұрғысынан алғанда эволюция идеясын да , оның кейбір салаларындағы , мысалы технология тұрғысындағы шектеулі прогресс тұжы-
Боас және мәдени эволюция сынау
рымдамасын да жоққа шығарған емес . Сонау 1908 жылы-ақ ол:" Қатаң сынға алынғанына қарамастан , көптеген ежелгі теориялар біршама нанымды көрінеді , ал , оларға сәл басқаша тұрғыдан келіп , өркениеттің дамуына жекешілдік көзқарасты күшейтер болсақ , олардың қажет екендігіне көз жеткізуге болады " , деп жазды .
Боас, әсіресе, мәдениеттің дамуы міндетті түрде қарапайымнан күрделі кқарай бағыт алады деп тұжырымдады және осындай дамудың кейбір кезенңдерінен прогресті көретін тұжырымдамаға өршелене қарсы шықты. Эволюция прогресс өлшемі міндетін атқараалатын мәдени дамудың әмбебап сызбасын түзу әрекетіне Қарсы қимыл ретінде ол нақтыбір аймақтардағы жекелеген мәдениет пен мәдени диффузияның (араласудың) белгілерінзерттеуге бой ұрды. Сөйтіп, оның көзқарасы бойынша, тарихтың өзі шектеулі мәнге ие,яғни ол бүкіл адамзатқа ортақ мәдениеттің емес, тек жекелеген Қоғамға тән мәдениеттің ғана тарихы деген Қорытынды шығады. Сонымен Қатар, ол
Боас және мәдени эволюция сынау
антропологияны да адамзат мәдениеті мен оның жекелеген кезеңдерінің эволюциясын зерттеу емес, өзіндік толыққанды бірлік болып табылатын жекелеген мәдениеттерді зерттеу деп таныды.
Ауқымды морфологиялық мағынада мәдени эволюцияның әмбебап кезеңдері-тарихи мәдениеттердің тарихқа дейінгі және алғашқы қауымдық жағдайдан неғұрлым дамыған жағдайларға өтуі туралы айтуға болады . Бірақ , бұл дамудың бірдей кезеңінде тұрған мәдениеттердің бәрінің белгілері мен институттары да бірдей болады деген сөземес . Егер принципті тұрғыдан алғанда , мәдени алуан түрлілік болуы мүмкін десек , бұл қағиданы мәдени дамудың барлық сатыларына да қолдануымыз керек . Біз өз таңдауымызды бір кезеңдегі мәдени белгілер мен институттарды толық шендестірумен де , мүлдем ұқсамайды деген тұжырыммен де шектемеуге тиіспіз . Қазіргі мәдениеттердің басты институттарынан өзара ұқсастықты да , алшақтықты да көре тұрып , оларды тарихқадейінгі , алғашқы қауымдық мәдениеттерден де іздестіруіміз керек . Кеңістік пен уақыттыжәне әлеуметтік факторларды ескерместен , мәдени дамудың бұл кезеңіндеморфологиялық тұтастық болды деген пайымдаудың негізінде оған тон белгілер менпроцестер субстанциялық тұрғыдан толық ұқсас болды деп қорытынды жасау да дұрысболмас еді . Дамудың бұл кезеңіндегі мәдениет тарихының бірдей жолдан өтуі туралыгипотеза бізге негізсіз болып көрінеді және оны " эволюция адасу " деп атауға болады .
Қорытынды
http://melimde.com
Достарыңызбен бөлісу: |