Процесінің бір түрі. Қазіргі уақытта жиі эдьютейнмент деп аталады ағылш



Pdf көрінісі
Дата27.10.2023
өлшемі72.29 Kb.
#481809
СРСП 3



О Й Ы Н О Қ Ы Т У Ә Д І С Т Е Р І Н
Ш Ы Ғ А Р У Д А
А Л Г О Р И Т М Д Е Р Д І Қ О Л Д А Н У .
О Р Ы Н Д А Ғ А Н : Б А Р Х А Т Г У Л Н У Р


Ойынға негізделген оқыту-бұл барлық көріністерде: білім, дағдылар,
дағдылар, эмоционалды бағалау әрекеттерінде қоғамдық тәжірибені
қалпына келтіруге және игеруге бағытталған шартты жағдайларда оқу
процесінің бір түрі. Қазіргі уақытта жиі эдьютейнмент деп аталады (ағылш.
edutainment), бұл мәжбүрлеусіз білім берудің барлық түрлерін, білім беру
ойын-сауықтарын (ойын-сауық арқылы білім беруді қоса) білдіреді.


Ойын технологиясы-бұл ойын түрінде педагогикалық процесті
ұйымдастырудың әдістері мен әдістерінің өте кең тобы.
Балаларды алгоритмдермен таныстыратын ойындар
ережелерге сәйкес әрекет ету, өз іс-әрекеттерін жоспарлау,
белгілі бір ережелерді қатаң сақтау, сондай-ақ өз іс-
әрекеттерін тиісті тілдік құралдармен білдіру сияқты ойлау
функциясын жаңа жолмен дамытады. Олар химияның
қарапайым идеяларын оқытуға ерте енгізуге жақсы
мүмкіндіктер ашады, ақыл-ой пәні мен операциялық ойлау
стилін қалыптастырады.


Ойынды құрудың алғашқы қадамы-тақырыпты дамыту. Ол үшін
тақырыптың шын мәнінде қосымшасы болуы және оқушыға
оңай түсінілуі, оқу бағдарламасына сәйкес келуі, оқу
құндылығы болуы, ойынның өзін құру мүмкіндігіне кепілдік беруі
қажет 


Ойынды құрудың екінші кезеңі-шекараны анықтау кезеңі және
ойын критерийі. Бұл кезеңде ұғымдар, қажетті ақпарат дәл
түсіндіріледі, нақты оқу пәнінің параллельдеріне және оның
ойын арқылы модельденген ерекшеліктеріне қатысты кеңістік
пен уақыттағы ойынның шекаралары мен орны анықталады.


Үшінші кезеңде ойынның мақсаттары анықталады - олардың
дәл болуы қажет. Мақсатты нақты түсіндірместен, оқушылар
ойынның құндылығын көре алмауы мүмкін, содан кейін оқу
құралы ретінде ойынның тиімділігін соңғы бағалау қиынға
соғады. Ойынның мақсаттарын мінез-құлық мақсаттары
ретінде қою ұсынылады, бірақ бұл әрдайым қажет емес.


Ойынның нақты және қол жеткізуге болатын мақсаттарын
анықтағаннан кейін төртінші кезеңде сәйкес ойын түрі
таңдалады.


Бесінші кезеңде ойынның материалдық дизайны жасалады.
Ойын жабдықтары мүмкіндігінше тартымды, Функционалды
және ұзақ уақыт жұмыс істеуі керек, бұл оқушылардың ойнауға
деген құштарлығын арттырады және уақыт шығындарын
азайтады.


Алтыншы тұрақтылықта ойын қатысушылары орындайтын
рөлдер анықталады. Рөлдер нақтылануы, нақты сипатталуы
және түсіндірілуі керек.


Содан кейін, жетінші кезеңде ойын процедурасы немесе оның
әрекет ету механизмі әзірленеді, ол ойын мен ойыншылардың
бухына сәйкес келуі керек, әйтпесе имитацияланған шындық
моделі тиімсіз болады. ойынды құрудың бесінші, алтыншы және
жетінші кезеңдері белгілі бір дәрежеде тең және сегізінші
кезеңге негіз болады.


Сегізінші кезеңде ойынның нақты ережелері белгіленеді. Олар
қысқа және түсінікті болуы керек. Себебі көптеген күрделі
ережелер ойыншылардың ынтасын төмендетуі мүмкін, ал
толық емес немесе түсініксіз ойын ережелері қызығушылықтың
жоғалуына және назардың төмендеуіне әкелуі мүмкін.


Ойынның түпкілікті дайындығы, яғни оның оқу қабілеті бақылау
жоғалтуымен белгіленеді (кезең ).
Соңғы оныншы кезең-ойынды қолдану процедурасын жалпылау
және бағалау. Ойын моделін құру процесінде шамамен бірдей
кезеңдер ерекшеленеді,



Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет