Программаларды өңдеу және іске асыру неше түрге бөлінеді?
Программаларды өңдеудің аспаптық құралдары пәнінің негізгі мақсаты?
Визуальды программалау дегеніміз не?
RUP құрылымы?
RUP әдістемесінің негізгі ағындары?
Нәтижелік ұшбурыштың жұмыс принциптері?
Өмірлік цикл дегеніміз не?
Өмірлік циклды жүргізу этаптары?
Талаптарды талдау фазалары?
Талаптардың типтері?
Д-Талаптарының типтері?
BPWin модельдеу аспабы?
IDEF0 қанша түрлі ішкі және сыртқы бағдарша бар?
DFD негізі компонеттері?
Бағалық талдау дегеніміз не?
Пайдаланушымен анықталатын қасиеттік талдау дегеніміз не?
UML – мәндерінің түрлері?
Тәуелділік қатынасын тағайындау?
Rational Rose аспапбы дегеніміз не?
UML диаграммалары?
UML-де неше құрылыс блоктары бар? Және оларға түсініктеме бер?
Прецедентер диаграммасы?
UML-де стандартты элементтерін атаңыз?
Тізбек және кооперация диаграммалары?
Аспаптық жүйелер қай жылдары дамыды?
Виртуалды терезелер дегеніміз не жəне олар компьютерлік графика мен пайдаланушы интерфейсінде қалай қолданылады?
Қандай технологиялар операциялық жүйенің жұмыс үстелінде виртуалды терезелерді жасауға жəне басқаруға мүмкіндік береді?
Виртуалды терезелер компьютерлік жүйелердің өнімділігі мен ыңғайлылығын қалай жақсартады?
Виртуалды терезелердің қандай түрлері бар жəне олардың бір-бірінен айырмашылығы неде?
Терезелерді виртуалдандырудың заманауи жүйелері мобильді құрылғыларда қандай мүмкіндіктер мен артықшылықтарды ұсынады?
Қолданушы интерфейсін жобалаудағы қандай жаңа үрдістер бағдарламалық жасақтаманы əзірлеуге əсер етеді?
Бағдарламалық жасақтаманы əзірлеушілер дизайн принциптерін қол жетімділік жəне инклюзивтілік тұжырымдамаларымен қалай біріктіре алады?
Заманауи жəне интуитивті пайдаланушы интерфейстерін құруға қандай əдістер мен құралдар көмектеседі?
Мобильді жəне веб-қосымшалардың өсуі пайдаланушы интерфейсінің дизайнын дамытуға қалай əсер етеді?
Виртуалды жəне толықтырылған шындық технологиялары пайдаланушы интерфейсін дамыту үшін қандай қиындықтар мен мүмкіндіктерді ұсынады?
Психикалық модельдер пайдаланушы интерфейстерін қабылдауға жəне пайдалануға қалай əсер етеді?
Қолдану мүмкіндігін жақсарту үшін əзірлеушілер пайдаланушылардың психикалық үлгілеріне сəйкес келетін пайдаланушы интерфейстерін қалай жасай алады?
Қандай тестілеу əдістері пайдаланушылардың интерфейсте бейнеленген психикалық модельге қаншалықты сəтті бейімделетінін анықтауға көмектеседі?
Дизайнерлер пайдаланушылардың психикалық үлгілері мен интерфейске енгізілген жоспарланған психикалық модельдер арасындағы қайшылықтарды қалай басқара алады?
Аналогтар мен метафораларды пайдалану психикалық модельдер негізінде тиімдірек пайдаланушы интерфейстерін құруға қалай көмектесе алады?
Прототиптеу пайдаланушы интерфейсінің итеративті дизайнында қалай көмектеседі?
Итеративті жобалау процесінде қандай прототиптеу құралдары мен əдістері қолданылады?
Прототипке негізделген дизайн процесінде қаншалықты жиі қайталау керек?
Итеративті, прототипке негізделген жобалау процесіне қандай кері байланыс пен сынақ əдістерін қосуға болады?
Прототиптеу арқылы итеративті дизайнды қолдану пайдаланушы интерфейсін əзірлеудің тиімділігі мен табыстылығын қалай жақсарта алады?
Бағдарламалық құрал құрылымын модельдеу үшін қолданылатын негізгі uml 2 диаграммалары қандай?
Жүйе əрекетін модельдеуге реттілік диаграммалары жəне əрекет диаграммалары сияқты uml 2 диаграммалары қалай көмектеседі?
Баламалы тəсілдермен салыстырғанда бағдарламалық жасақтаманы əзірлеуде UML 2 пайдаланудың артықшылықтары қандай?
uml 2 agile жəне devops сияқты заманауи даму əдістемелерімен қалай біріктіріледі?
uml 2 диаграммаларын құру жəне талдау үшін қандай құралдар мен ресурстар бар?
Достарыңызбен бөлісу: |