Қазақстан Республикасының Ғылым және жоғары білім министрлігі
Семей қаласы «Шәкәрім университеті» КеАҚ
Жаратылыстану-математика факультеті
Физика-математика және информатика оқыту кафедрасы
СӨЖ
Орындаған:Бакирова Құралай
Топ: ФИ- 001
Тексерген: Өмірбаев.Р.Т
Семей, 2022 ж
"Абсурд театры" өзін жариялаған шамамен сол кезеңде модернистік прозада "жаңа роман" немесе "антироман" деп аталатын жаңа құбылыс пайда болды, оны сыншылар жалпы модернистік романның дамуындағы тағы бір кезең деп жариялады. Эстетикалық және көркемдік бағыты бойынша антироман "абсурд театрына" жақын. Бағыттың жетекшісі-француз жазушысы және кинорежиссері Ален Роб-Гриер. Негізгі өкілдері-Натали Саррот, Мишель Бютор, Клод Симон.
50-ші жылдардың ортасында өздерінің манифесттерімен өнер көрсеткен Роб Гриер мен Н. Саррот ескі классикалық роман өз дәуірін қалпына келтірді және олар "Авангард" әдебиетінің өкілдері романға жаңа жол ашады деп мәлімдеді. "Болашақ романның жолы" бағдарламалық мақаласында А.Роб-Гриер дәстүрлі сюжет пен кейіпкерлерден айырылған баяндау принциптерін жариялады. "Біз "кейіпкер", "атмосфера", "пішін" және "мазмұн" туралы әңгімелерді естуге үйреніп қалғанымыз сонша, біз осы өрмекші торынан босатып, бәрі әлдеқашан өлгенін түсіну үшін күш салуымыз керек".
Бұдан былай романдағы басты орынды оның тәжірибесі мен рефлексиясы бар адам емес, "заттар мен заттар"алуы керек. Автор "заттардың сыртқы әлемі бізге адам жанының тереңдігінен гөрі көбірек айтады"деп санайды. Романнан оның кез – келген түріндегі авторлық түсініктеме де кетуі керек-психологиялық, саяси, діни, моральдық және т.б. а. Роб-Гриер шығарманың кез-келген драмасына, трагедиялық бағытына қарсы болды. "Жаңа романның" көркемдік тәжірибесіне "автордың өлімін"жариялаған Француз постструктуралисті Ролан Барттың философиясы әсер етті.
Достарыңызбен бөлісу: |