Тақырыбы: 3D модельдеу. «Blender» бағдарламасының мүмкіндіктері



бет1/5
Дата03.01.2024
өлшемі3.32 Mb.
#488403
түріБағдарламасы
  1   2   3   4   5
№1 дәріс Blender


Тақырыбы: 3D модельдеу. «Blender» бағдарламасының мүмкіндіктері
Дәстүрлі сурет тек екі осьте жүзеге асырылады - X және Y, мұнда бейнеленген объектінің бір жағы ғана көрінеді.
3d кескінінде үшінші ось қосылады - Z-тереңдік осі. Оның көмегімен объектілердің барлық жағы туралы ақпарат ұсынылады.
Модельдеу деген – үш өлшемді графика бағдарламалардың көмегімен обьектілерді құру процесі.
Модельдеудің ең танымал әдісі - көпбұрышты (полигональді) модельдеу. Бұл әдістің мәні мынада: модельдің беті екі өлшемді геометриялық примитивтер түрінде берілген – компьютерлік ойындарға арналған үшбұрыштар, басқа мақсаттар үшін – төртбұрыштар және басқа көпбұрыштар. Модельді құрайтын бұл көпбұрыштар полигондар деп аталады.
Негізінен, 3d моделін құру кезінде олар төртбұрыштарды қолдануға тырысады, өйткені модельді ойын қозғалтқышына экспорттаған кезде квадраттар үшбұрыштарға оңай айналады, ал қажет болған жағдайда төртбұрышты модель артефактілерсіз алынады.
Артефакт - бұл кадрда қажет емес кескіннің пайда болуындағы ақаулық.
Модель неғұрлым полигон арқылы жасалған болса, соғұрлым бұл модель түпнұсқаға ұқсас болады. Алайда, көптеген полигондардың кемшіліктері де бар - өнімділіктің төмендеуі. Көпбұрыштардың көп бөлігі олар салынған нүктелердің көбіне сәйкес келеді, бұл процессорды өңдеуге келетін мәліметтер санының ұлғаюына әкеледі. Сондықтан, модельді құру кезінде көбінесе модельдің өнімділігі мен нақтылық арасында үйлесімділік қажет.
Осыған байланысты high poly (жоғары полигоналды модель) және low poly (төмен полигоналды модель) сияқты терминдер пайда болды. Компьютерлік ойындарда төмен полигоналды модельдер қолданылады, өйткені ойындардағы визуализация нақты уақытта орындалады.
Модельдеу кезеңінен кейін тек математикалық модель алынады, онда тек объектінің геометриялық пішіні туралы ақпарат болады.
Модельге қажетті түс пен шағылысу мүмкіндігін беру үшін текстуралар қолданылады.
Текстура - бұл үш өлшемді модельге салынған екі өлшемді сурет. Текстуралар процедуралық болып табылады (яғни алгоритм көмегімен жасалады) және графикалық редакторға салынады.
Текстура модельдің өрнегі мен түсін ғана анықтайды, ал шағылысу, сыну, рельеф және мөлдірлік материалдың қасиеттерінде анықталады.


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет