Антропоөзектік парадигма: көркем мәтіннің коммуникативтік-прагматикалық әлеуеті (Д. Исабеков шығармаларының негізінде)
МАЗМҰНЫ
АНЫҚТАМАЛАР 3
КІРІСПЕ 6
МӘТІНДІ ЗЕРТТЕУДІҢ АНТРОПОӨЗЕКТІК
ПАРАДИГМАСЫ 12
Тілді зерттеу үдерісінде антропоөзектік парадигма қалыптасуының тарихи-танымдық алғышарттары 12
Қазіргі қазақ тіл біліміндегі тіл арқылы ұлт болмысын тану үрдісі 26
Көркем мәтін тілінің коммуникативтік мазмұны мен автордың
«тілдік тұлға» болмысының сабақтастығы 39
ші тарау бойынша қорытынды 43
КӨРКЕМ МӘТІНДЕГІ КОММУНИКАТИВТІК ҚЫЗМЕТТІҢ
ПРАГМАТИКАЛЫҚ СИПАТЫ 45
Лингвистикадағы прагматика саласының семиотикалық, коммуникативтік алғышарттары 45
Д. Исабеков шығармаларындағы тілдік бірліктердің коммуникативтік-прагматикалық қызметі 58
Д. Исабековтің автор – мәтін – мәтіннен тыс болмыс – мәдениет
– оқырман ұғымдарының тұтасу қызметі 71
Д. Исабеков шығармаларындағы мәдени коннотацияның коммуникативтік мәні 74
ші тарау бойынша қорытынды 88
КӨРКЕМДІК ЖҮЙЕНІҢ КОММУНИКАТИВТІК СИПАТЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ НЕГІЗДЕРІ 90
Жазушының көркем әлемін құрудағы автор – кейіпкер – оқырман
үштағанының коммуникативтік қызметі 90
Д. Исабеков тұлғасының коммуникативтік-көркемдік әлеуеті 96
Тілдік тұлғаның рухани әлемінің, ойлау өрісі мен аялық білімінің көркем мәтіндегі көрінісі 98
Көркем мәтіндегі автордың нақты коммуникативтік мақсатын көрсететін тілдік бірліктер 117
ші тарау бойынша қорытынды 133
Достарыңызбен бөлісу: |