Демокрит бойынша "ең жақсылар" байлар немесе текті жерден шыққандар емес, ақылды және мәдениетті адамдар. Мемлекетті басқару өнерін өнердің ең жақсысы, ал ақымақ азаматтар құрметті қызметтерді істеуге тиіс емес деп есептеген Платон



бет1/6
Дата26.03.2024
өлшемі55.03 Kb.
#496581
  1   2   3   4   5   6
уй жумысы 07.03.2024 (3)


1 тапсырма
Келесі сұрақтарға жауап жазыңыз (MS Word та):
1)Платон,
Аристотель, Демокрит, Ф. Аквинский, Ф.Рабле, Т.Мор,
И. Гербарттың педагогикаға көзқарастары және оларды cалыстырмалы түрде талдау.

  • Демокрит бойынша "ең жақсылар" байлар немесе текті жерден шыққандар емес, ақылды және мәдениетті адамдар. Мемлекетті басқару өнерін - өнердің ең жақсысы, ал ақымақ азаматтар құрметті қызметтерді істеуге тиіс емес деп есептеген

  • Платон Сократ ілімін ары қарай жалғастырды. Заттарды тек эмпирикалық тұрғыдан қарастыруға болмайды дейді Платон. Әр заттың өз идеясы, мәні болады. Дүние заттардан және олардың идеяларынан тұрады. Заттар мен идеялар екі түрлі байланыста болады. Заттан идеяға өту, идеядан затқа өту. “Идеялар адамсыз өмір сүре алады” дейді Платон. Идеялар космоста өмір сүреді. Олар затқа қонады, әрі заттарды тастап кете алады. Платон жалпылық туралы ілімін идеалистік тұрғыдан шешті. Жалпылық өз бетінше өмір сүреді дейді. Платон – объективті идеалист. Таным – бұл объективті идеялардың бұрынғы өмірін еске алу.

  • Аристотель - ежелгі грек философы, логиканың негізін қалаушы. Басқа да ғылымдардың негізін қалаған. Аристотель Платонның денесіз формалар туралы ілімін сынға алды. Бірақ Платонның идеализмін жеңе алмады. Сөйтіп, материализм мен идеализм арасында бір жағына шықпады. Философияда Аристотель 3 бөлімді қарастырды.

  1. Теориялық бөлім: болмыс туралы ілім, болмыстың құрамы, себептері және бастауы.

  2. Практикалық бөлім-адамдардың іс-әрекеті турлы ілім.

  3. Поэтикалық бөлім - шығармашылық туралы ілім.

  • Ф. Аквинский ойынша, дін мен білімнің қарым-қатынасы гармонияға, бейбіт жарасымға құрылуға тиіс. Философия қарама-қайшылыққа ұрынған шағында (мысалы, уақыт шеңберіндегі жарату мәселесі), оның көмекке дінді шақыруы қажет. Ф. Аквинский- теоретикалық теологияның негізін салушы. Негізгі еңбектері: «Теология жиынтығы», «Философия жиынтығы». Ол Құдайдың барына 5 дәлелді келтіреді:

  1. қозғалыс: барлық заттың алғашқы қозғаушысы – құдай;

  2. себеп: барлық нәрсенің бір себебі болады: ол – құдай;

  3. кездейсоқтық пен қажеттілік;

  4. сапа дәрежесі: заттардың сапасы әр түрлі, ең жоғарғысы құдай;

  5. мақсат: қоршаған заттың белгілі бір мақсаты болады, құдай — мәңгі.

Ф. Аквинский томизм бағытының негізін қалаушы. Томизм – Ф.Аквинский іліміне негізделген католиктік философияның бағыты.
  1   2   3   4   5   6




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет