2.Мемлекеттің пайда болу теорияларын өз анықтамаларымен сәйкестендіріңіз
Патриархтық
|
|
теория Оның негізін салушы XVIII ғ. өмір сүрген ағылшын ойшылы Роберт Филмер. Ол мемлекеттің пайда болуын рулардың тайпаға, тайпалардың одан үлкен қауымдастыққа, олардың одан әрі мемлекетке дейін бірігуінен деп санайды
|
Қоғамдық келісім теориясы
|
|
Негізін салушылар: Т.Гоббс, Г.Гроций, Ж.Ж.Руссо. Мемлекет тәуелсіз әмірші мен оның қол астындағы адамдардың келісімі арқылы пайда болды.
|
Теологиялық теория
|
|
Негізін салушылар: Е.Дюринг, Л.Гумплович, К.Каутский. Мемлекет бір елді екінші елдің басып алуының нәтижесінде арасындағы қатынастарды реттеу үшін пайда болды.
|
Зорлық жасау теориясы
|
|
Негізін салушылар: А.Августин мен Фома Аквинский. Мемлекет құдайдың құдіретімен пайда болған.
|
Географиялық теория
|
|
Адамдарға бағыну мен құлшылық ету қажеттігі мәңгі бақи тән болған дегенді айтады.
|
Психологиялық теория
|
|
Негізін салушылар: А.Гатцель, В.Соловьев, Б.Чичерин. Мемлекеттің пайда болуы географиялық ортаның өзгешеліктерінен деп түсіндіреді.
|
Марксистік теория
|
|
Мемлекет жеке меншік пен таптың пайда болуынан туған дейді. Яғни, экономика жағынан үстем болып тұрған таптың мүддесін қорғап, басқа таптардың қарсылығын басу үшін керек дейді.
|
2.Мемлекеттің пайда болу теорияларын өз анықтамаларымен сәйкестендіріңіз
Патриархтық
|
|
теория Оның негізін салушы XVIII ғ. өмір сүрген ағылшын ойшылы Роберт Филмер. Ол мемлекеттің пайда болуын рулардың тайпаға, тайпалардың одан үлкен қауымдастыққа, олардың одан әрі мемлекетке дейін бірігуінен деп санайды
|
Қоғамдық келісім теориясы
|
|
Негізін салушылар: Т.Гоббс, Г.Гроций, Ж.Ж.Руссо. Мемлекет тәуелсіз әмірші мен оның қол астындағы адамдардың келісімі арқылы пайда болды.
|
Теологиялық теория
|
|
Негізін салушылар: Е.Дюринг, Л.Гумплович, К.Каутский. Мемлекет бір елді екінші елдің басып алуының нәтижесінде арасындағы қатынастарды реттеу үшін пайда болды.
|
Зорлық жасау теориясы
|
|
Негізін салушылар: А.Августин мен Фома Аквинский. Мемлекет құдайдың құдіретімен пайда болған.
|
Географиялық теория
|
|
Адамдарға бағыну мен құлшылық ету қажеттігі мәңгі бақи тән болған дегенді айтады.
|
Психологиялық теория
|
|
Негізін салушылар: А.Гатцель, В.Соловьев, Б.Чичерин. Мемлекеттің пайда болуы географиялық ортаның өзгешеліктерінен деп түсіндіреді.
|
Марксистік теория
|
|
Мемлекет жеке меншік пен таптың пайда болуынан туған дейді. Яғни, экономика жағынан үстем болып тұрған таптың мүддесін қорғап, басқа таптардың қарсылығын басу үшін керек дейді.
|
2.Мемлекеттің пайда болу теорияларын өз анықтамаларымен сәйкестендіріңіз
Патриархтық
|
|
теория Оның негізін салушы XVIII ғ. өмір сүрген ағылшын ойшылы Роберт Филмер. Ол мемлекеттің пайда болуын рулардың тайпаға, тайпалардың одан үлкен қауымдастыққа, олардың одан әрі мемлекетке дейін бірігуінен деп санайды
|
Қоғамдық келісім теориясы
|
|
Негізін салушылар: Т.Гоббс, Г.Гроций, Ж.Ж.Руссо. Мемлекет тәуелсіз әмірші мен оның қол астындағы адамдардың келісімі арқылы пайда болды.
|
Теологиялық теория
|
|
Негізін салушылар: Е.Дюринг, Л.Гумплович, К.Каутский. Мемлекет бір елді екінші елдің басып алуының нәтижесінде арасындағы қатынастарды реттеу үшін пайда болды.
|
Зорлық жасау теориясы
|
|
Негізін салушылар: А.Августин мен Фома Аквинский. Мемлекет құдайдың құдіретімен пайда болған.
|
Географиялық теория
|
|
Адамдарға бағыну мен құлшылық ету қажеттігі мәңгі бақи тән болған дегенді айтады.
|
Психологиялық теория
|
|
Негізін салушылар: А.Гатцель, В.Соловьев, Б.Чичерин. Мемлекеттің пайда болуы географиялық ортаның өзгешеліктерінен деп түсіндіреді.
|
Марксистік теория
|
|
Мемлекет жеке меншік пен таптың пайда болуынан туған дейді. Яғни, экономика жағынан үстем болып тұрған таптың мүддесін қорғап, басқа таптардың қарсылығын басу үшін керек дейді.
|
2.Мемлекеттің пайда болу теорияларын өз анықтамаларымен сәйкестендіріңіз
Патриархтық
|
|
теория Оның негізін салушы XVIII ғ. өмір сүрген ағылшын ойшылы Роберт Филмер. Ол мемлекеттің пайда болуын рулардың тайпаға, тайпалардың одан үлкен қауымдастыққа, олардың одан әрі мемлекетке дейін бірігуінен деп санайды
|
Қоғамдық келісім теориясы
|
|
Негізін салушылар: Т.Гоббс, Г.Гроций, Ж.Ж.Руссо. Мемлекет тәуелсіз әмірші мен оның қол астындағы адамдардың келісімі арқылы пайда болды.
|
Теологиялық теория
|
|
Негізін салушылар: Е.Дюринг, Л.Гумплович, К.Каутский. Мемлекет бір елді екінші елдің басып алуының нәтижесінде арасындағы қатынастарды реттеу үшін пайда болды.
|
Зорлық жасау теориясы
|
|
Негізін салушылар: А.Августин мен Фома Аквинский. Мемлекет құдайдың құдіретімен пайда болған.
|
Географиялық теория
|
|
Адамдарға бағыну мен құлшылық ету қажеттігі мәңгі бақи тән болған дегенді айтады.
|
Психологиялық теория
|
|
Негізін салушылар: А.Гатцель, В.Соловьев, Б.Чичерин. Мемлекеттің пайда болуы географиялық ортаның өзгешеліктерінен деп түсіндіреді.
|
Марксистік теория
|
|
Мемлекет жеке меншік пен таптың пайда болуынан туған дейді. Яғни, экономика жағынан үстем болып тұрған таптың мүддесін қорғап, басқа таптардың қарсылығын басу үшін керек дейді.
|
2.Мемлекеттің пайда болу теорияларын өз анықтамаларымен сәйкестендіріңіз
Патриархтық
|
|
теория Оның негізін салушы XVIII ғ. өмір сүрген ағылшын ойшылы Роберт Филмер. Ол мемлекеттің пайда болуын рулардың тайпаға, тайпалардың одан үлкен қауымдастыққа, олардың одан әрі мемлекетке дейін бірігуінен деп санайды
|
Қоғамдық келісім теориясы
|
|
Негізін салушылар: Т.Гоббс, Г.Гроций, Ж.Ж.Руссо. Мемлекет тәуелсіз әмірші мен оның қол астындағы адамдардың келісімі арқылы пайда болды.
|
Теологиялық теория
|
|
Негізін салушылар: Е.Дюринг, Л.Гумплович, К.Каутский. Мемлекет бір елді екінші елдің басып алуының нәтижесінде арасындағы қатынастарды реттеу үшін пайда болды.
|
Зорлық жасау теориясы
|
|
Негізін салушылар: А.Августин мен Фома Аквинский. Мемлекет құдайдың құдіретімен пайда болған.
|
Географиялық теория
|
|
Адамдарға бағыну мен құлшылық ету қажеттігі мәңгі бақи тән болған дегенді айтады.
|
Психологиялық теория
|
|
Негізін салушылар: А.Гатцель, В.Соловьев, Б.Чичерин. Мемлекеттің пайда болуы географиялық ортаның өзгешеліктерінен деп түсіндіреді.
|
Марксистік теория
|
|
Мемлекет жеке меншік пен таптың пайда болуынан туған дейді. Яғни, экономика жағынан үстем болып тұрған таптың мүддесін қорғап, басқа таптардың қарсылығын басу үшін керек дейді.
|
Бұл теорияларды өз анықтамаларымен сәйкестендіріңіз
1. Өндірістік қатынастардың негізі өндіріс құралдарына қоғамдық меншік болып табылатын және әлеуметтік әділеттілік, еркіндік, теңдік қағидаттары жария етілетін қоғамдық-саяси құрылыс
|
А. Национализм
|
2. Ұлттық басымдыққа және өз ұлтының ұлттық ерекшелігіне, қоғамдық дамудағы ұлттық фактордың басымдығын мойындауға, бір ұлттың басқа ұлтының мүдделерін қарама-қарсы қоюға негізделген саясат, шовинизм; 2) ұлттық тәуелсіздікке, оқшаулауға, ұлттық мемлекетті құруға ұмтылу.
|
В. Либерализм
|
3.Дәстүрлі құндылықтар мен тәртіптерге, әлеуметтік немесе діни доктриналарға идеологиялық бейімділік. Саясатта — мемлекеттік және қоғамдық тәртіптің құндылығын қорғайтын, "радикалды" реформалар мен экстремизмді қабылдамайтын бағыт. Сыртқы саясатта-қауіпсіздікті нығайту, әскери күш қолдану, дәстүрлі одақтастарды қолдау.
|
С. Социал-демократия
|
4.Әлеуметтік саясат және социализм шеңберінде пайда болған және кейіннен әлеуметтік әділеттілікті, ынтымақтастықты және үлкен еркіндікті бекіту мақсатында капитализмді біртіндеп жетілдіру позициясына көшкен идеялық-саяси кезең
|
Д. Марксизм
|
5.Философиялық, экономикалық және саяси ілім, оның негізін қалаушылар - К. Маркс және Ф. Энгельс. Олар тарихтың материалистік диалектикасы мен материалистік түсінігін, қосымша құн теориясын және коммунизм туралы ілімді әзірлед
|
Е. Консерватизм
|
Бұл теорияларды өз анықтамаларымен сәйкестендіріңіз
1. Өндірістік қатынастардың негізі өндіріс құралдарына қоғамдық меншік болып табылатын және әлеуметтік әділеттілік, еркіндік, теңдік қағидаттары жария етілетін қоғамдық-саяси құрылыс
|
А. Национализм
|
2. Ұлттық басымдыққа және өз ұлтының ұлттық ерекшелігіне, қоғамдық дамудағы ұлттық фактордың басымдығын мойындауға, бір ұлттың басқа ұлтының мүдделерін қарама-қарсы қоюға негізделген саясат, шовинизм; 2) ұлттық тәуелсіздікке, оқшаулауға, ұлттық мемлекетті құруға ұмтылу.
|
В. Либерализм
|
3.Дәстүрлі құндылықтар мен тәртіптерге, әлеуметтік немесе діни доктриналарға идеологиялық бейімділік. Саясатта — мемлекеттік және қоғамдық тәртіптің құндылығын қорғайтын, "радикалды" реформалар мен экстремизмді қабылдамайтын бағыт. Сыртқы саясатта-қауіпсіздікті нығайту, әскери күш қолдану, дәстүрлі одақтастарды қолдау.
|
С. Социал-демократия
|
4.Әлеуметтік саясат және социализм шеңберінде пайда болған және кейіннен әлеуметтік әділеттілікті, ынтымақтастықты және үлкен еркіндікті бекіту мақсатында капитализмді біртіндеп жетілдіру позициясына көшкен идеялық-саяси кезең
|
Д. Марксизм
|
5.Философиялық, экономикалық және саяси ілім, оның негізін қалаушылар - К. Маркс және Ф. Энгельс. Олар тарихтың материалистік диалектикасы мен материалистік түсінігін, қосымша құн теориясын және коммунизм туралы ілімді әзірлед
|
Е. Консерватизм
|
Бұл теорияларды өз анықтамаларымен сәйкестендіріңіз
1. Өндірістік қатынастардың негізі өндіріс құралдарына қоғамдық меншік болып табылатын және әлеуметтік әділеттілік, еркіндік, теңдік қағидаттары жария етілетін қоғамдық-саяси құрылыс
|
А. Национализм
|
2. Ұлттық басымдыққа және өз ұлтының ұлттық ерекшелігіне, қоғамдық дамудағы ұлттық фактордың басымдығын мойындауға, бір ұлттың басқа ұлтының мүдделерін қарама-қарсы қоюға негізделген саясат, шовинизм; 2) ұлттық тәуелсіздікке, оқшаулауға, ұлттық мемлекетті құруға ұмтылу.
|
В. Либерализм
|
3.Дәстүрлі құндылықтар мен тәртіптерге, әлеуметтік немесе діни доктриналарға идеологиялық бейімділік. Саясатта — мемлекеттік және қоғамдық тәртіптің құндылығын қорғайтын, "радикалды" реформалар мен экстремизмді қабылдамайтын бағыт. Сыртқы саясатта-қауіпсіздікті нығайту, әскери күш қолдану, дәстүрлі одақтастарды қолдау.
|
С. Социал-демократия
|
4.Әлеуметтік саясат және социализм шеңберінде пайда болған және кейіннен әлеуметтік әділеттілікті, ынтымақтастықты және үлкен еркіндікті бекіту мақсатында капитализмді біртіндеп жетілдіру позициясына көшкен идеялық-саяси кезең
|
Д. Марксизм
|
5.Философиялық, экономикалық және саяси ілім, оның негізін қалаушылар - К. Маркс және Ф. Энгельс. Олар тарихтың материалистік диалектикасы мен материалистік түсінігін, қосымша құн теориясын және коммунизм туралы ілімді әзірлед
|
Е. Консерватизм
|
Бұл теорияларды өз анықтамаларымен сәйкестендіріңіз
1. Өндірістік қатынастардың негізі өндіріс құралдарына қоғамдық меншік болып табылатын және әлеуметтік әділеттілік, еркіндік, теңдік қағидаттары жария етілетін қоғамдық-саяси құрылыс
|
А. Национализм
|
2. Ұлттық басымдыққа және өз ұлтының ұлттық ерекшелігіне, қоғамдық дамудағы ұлттық фактордың басымдығын мойындауға, бір ұлттың басқа ұлтының мүдделерін қарама-қарсы қоюға негізделген саясат, шовинизм; 2) ұлттық тәуелсіздікке, оқшаулауға, ұлттық мемлекетті құруға ұмтылу.
|
В. Либерализм
|
3.Дәстүрлі құндылықтар мен тәртіптерге, әлеуметтік немесе діни доктриналарға идеологиялық бейімділік. Саясатта — мемлекеттік және қоғамдық тәртіптің құндылығын қорғайтын, "радикалды" реформалар мен экстремизмді қабылдамайтын бағыт. Сыртқы саясатта-қауіпсіздікті нығайту, әскери күш қолдану, дәстүрлі одақтастарды қолдау.
|
С. Социал-демократия
|
4.Әлеуметтік саясат және социализм шеңберінде пайда болған және кейіннен әлеуметтік әділеттілікті, ынтымақтастықты және үлкен еркіндікті бекіту мақсатында капитализмді біртіндеп жетілдіру позициясына көшкен идеялық-саяси кезең
|
Д. Марксизм
|
5.Философиялық, экономикалық және саяси ілім, оның негізін қалаушылар - К. Маркс және Ф. Энгельс. Олар тарихтың материалистік диалектикасы мен материалистік түсінігін, қосымша құн теориясын және коммунизм туралы ілімді әзірлед
|
Е. Консерватизм
|
Бұл теорияларды өз анықтамаларымен сәйкестендіріңіз
1. Өндірістік қатынастардың негізі өндіріс құралдарына қоғамдық меншік болып табылатын және әлеуметтік әділеттілік, еркіндік, теңдік қағидаттары жария етілетін қоғамдық-саяси құрылыс
|
А. Национализм
|
2. Ұлттық басымдыққа және өз ұлтының ұлттық ерекшелігіне, қоғамдық дамудағы ұлттық фактордың басымдығын мойындауға, бір ұлттың басқа ұлтының мүдделерін қарама-қарсы қоюға негізделген саясат, шовинизм; 2) ұлттық тәуелсіздікке, оқшаулауға, ұлттық мемлекетті құруға ұмтылу.
|
В. Либерализм
|
3.Дәстүрлі құндылықтар мен тәртіптерге, әлеуметтік немесе діни доктриналарға идеологиялық бейімділік. Саясатта — мемлекеттік және қоғамдық тәртіптің құндылығын қорғайтын, "радикалды" реформалар мен экстремизмді қабылдамайтын бағыт. Сыртқы саясатта-қауіпсіздікті нығайту, әскери күш қолдану, дәстүрлі одақтастарды қолдау.
|
С. Социал-демократия
|
4.Әлеуметтік саясат және социализм шеңберінде пайда болған және кейіннен әлеуметтік әділеттілікті, ынтымақтастықты және үлкен еркіндікті бекіту мақсатында капитализмді біртіндеп жетілдіру позициясына көшкен идеялық-саяси кезең
|
Д. Марксизм
|
5.Философиялық, экономикалық және саяси ілім, оның негізін қалаушылар - К. Маркс және Ф. Энгельс. Олар тарихтың материалистік диалектикасы мен материалистік түсінігін, қосымша құн теориясын және коммунизм туралы ілімді әзірлед
|
Е. Консерватизм
|
Достарыңызбен бөлісу: |