Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті
Гуманитарлық педагогикалық факультеті
Орындаушылық өнер кафедрасы
5В040200 Аспапта орындаушылық мамандығының студенттеріне арналған
«Камералық ансамбль 4»
ПӘНІ БОЙЫНША ОҚЫТУ БАҒДАРЛАМАСЫ
(Syllabus)
Павлодар
Пәні бойынша оқыту бағдарламасын (Syllabus) бекіту парағы
|
|
Нысан
ПМУ ҰС Н 7.18.3/38
|
|
БЕКІТЕМІН
ГПФ деканы
___________ Ж.Сарбалаев
20__ж. «___»____________
|
Құрастырушы: аға оқытушы К.Т. Жаманшалова ___________
Орындаушылық өнер кафедрасы
5В040200 Аспапта орындаушылық мамандығына арналған мамандығының
күндізгі оқу нысанының студенттеріне арналған
«Камералық ансамбль 4»
пәні бойынша оқыту бағдарламасы (Syllabus)
Бағдарлама «___» _____20__ж. бекітілген жұмыс оқу бағдарламасының негізінде әзірленген.
20_ж. «___»_____кафедра отырысында ұсынылды №_____ хаттама.
Кафедра меңгерушісі __________ Д.М. Мергалиев 20__ж. «____» _____
Гуманитарлық педагогикалық факультетінің оқу-әдістемелік кеңесімен мақұлданды 20_ж. «____»_______№____ хаттама
ОӘК төрағасы ___________ С.К. Ксембаева 20_ж. «_____»_______
1.Оқу пәнінің төлқұжаты
Камералық ансамбль 4 пәні
Міндетті компонент пәні
Кредит саны және оқу мерзімі
Барлығы – 2 кредит
Курс: 4
Семестр: 7,8
Барлық аудиториялық сағат саны – 30 сағат
Жеке сабақ – 30 сағат
СӨЖ – 60 сағат
Соның ішінде СОӨЖ – 15 сағат
Жалпы еңбек сыйымдылығы – 90 сағат
Бақылау түрі:
Емтихан (шығармашылық) – 7,8 семестр
Пререквизиттер:
-камерный ансамбль 1,2,3
-квартетный класс1,2
-Музыкалық шығармаларды талдау
Постреквизиты
Мемлекеттік емтихан
2. Оқытушылар туралы мәлімет және байланысу ақпараты
Жаманшалова Клара Тулебаевна
Аға оқытушы
«орындаушылық өнер» кафедрасы, Ломов көшесі, 64, 26 аудитория,
телефоны: 67-36-31, шк. 1143
Е-mail: klara_107_pavl@mail.ru _
3. Пән, мақсат және міндеттер
Пәннің пәні – камералық ансамбль 4 Музыка өнерінің бейнелеу құралдарын мәліметтейді және орындаушылық өнерін жетістіреді.
Пәнді оқыту мақсаты – мемлекеттік жалпыға міндетті мамандық стандарты бойынша бакалаврларды дайындау деңгейіне сай жалпы білім беру пәндері циклінің типтік оқу бағдарлама негізінде аспапта орындаушылық мамандығы бойынша оқып жатқан студеттердің жан - жақты білімі әрі кәсіби білім жоғары орындаушы-музыкант тәрбиелеу, оның теориялық және тәжірибелік дайындығы терендетіп, қоғамдық санаткерлік ойлау жүйесі қалыптасқан маман боларлықтай бағдар беру
Пәнді зерделеу міндеттері
әлеуметтік көмектің тарихи модельдері мен әлеуметтік жұмыстың теориялық негіздерін қарастыру; студенттерге әр түрлі әлеуметтік топтарға көмек берудің тәсілдерін анықтау, оларды зерттеу жұмыстарының тәсілдеріне үйрету; студенттердің шығармашылық, ізденушілік қасиеттерін дамыту; оқу, өмірлік және кәсіби жағдаяттарда әлеуметтік теориялық білімдерін дұрыс пайдалануға мүмкіншілік жасау – кәсіби компетенциялары арқылы нақтыланады
4. Білім, дағды, ікерліктер мен құзіреттерге қойылатын талаптар
Пәнді зерделеу нәтижесінде студент білу керек:
Берілген пәнді үйрену барысында студенттер мыналарды білуі қажет : әлеуметтік жұмыстың мән-мағынасы мен маңыздылығын; әлеуметтік қызметке қатысты негізгі тұжырымдамалардың мәнін; әлеуметтік көмек формалары мен модельдерінің даму тарихын; қазіргі кезеңдегі әлеуметтік жұмыс туралы, оның базалық формалары және клиенттермен практикалық жұмыста қолданылатын отандық және шетелдік тәжірибе туралы кең көлемді ақпаратты; халықтың әр түрлі топтарындағы категорияларымен әлеуметтік жұмыс жүргізу ерекшеліктерін; халықты әлеуметтік қорғау негіздерін; әлеуметтік жұмыстың нақты міндеттерін қалыптастыру, тиісті іс-әрекет түрлерін, әдістері мен формаларын таңдай алу; практикалық іс-әрекетте қызмет көрсететін клиенттермен қарым-қатынас орната білу; қарым-қатынастың әр түрлі техникаларын меңгеру; құқықтық-нормативтік құжаттарды талдау; әлеуметтік зерттеулер жүргізуде диагностикалық әдістемелерді қолдана білу.
Пәнді зерделеу нәтижесінде студент істей алу керек:
-
Шығараманы парақтан оқу:
-
Шығарманың шығу тарихын;
-
Музыкалық шығармаларда ладты анықтау;
-
Шығарманың формасын анықтау;
5 Пәнді зерделеудің тақырыптық жоспары
Сабақ түрлері бойынша академиялық сағаттардың бөлінуі
№
р/с
|
Тақырыптардың атауы
|
Сабақ түрлері бойынша байланыс сағаттарының саны
|
СӨЖ
|
Сабақ түрлері бойынша байланыс сағаттарының саны
|
СӨЖ
|
Жеке
|
барлығы
|
СОӨЖ
|
Жеке
|
барлығы
|
СОӨЖ
|
1
|
Пьеса
|
2
|
4
|
2
|
|
|
|
2
|
Күй (күрделі қағыстар кездесетін, жылдам темпте)
|
5
|
10
|
5
|
|
|
|
3
|
Күй (жай темпте)
|
3
|
6
|
3
|
|
|
|
4
|
Еуропа сазгерлердің туындылары
|
2
|
4
|
2
|
|
|
|
5
|
Күрделі формадағы шығарма
|
3
|
6
|
3
|
|
|
|
6
|
Қазақ композиторларының шығармалары
|
-
|
-
|
-
|
3
|
6
|
3
|
7
|
Әр түрлі дәстүрде төрт күй.
|
-
|
-
|
-
|
4
|
8
|
4
|
8
|
Күрделі формалы бір пьеса
|
-
|
-
|
-
|
6
|
12
|
6
|
9
|
Мектеп репертуарынан бір ән.
|
-
|
-
|
-
|
2
|
4
|
2
|
БАРЛЫҒЫ:
|
15
|
30
|
15
|
15
|
30
|
15
|
6. Дәріс сабақтарының мазмұны
7. Жеке сабақтарының мазмұны
1-ші тақырып: Пьеса
Шығарманың мәтінін жатқа білу, ансамбль партиясын жекелей орындау. Шығарманы талдау.
Жоспар:
1. Шығарманың шығу тарихы
2. Шығарма формасының ерекшелігі.
3. Парақтан оқу
Тапсырма:
1. Шығарамаға талдау жасау.
2.Парақтан оқуды жалғастыру.
Тапсырманы орындауға арналған әдістемелік нұсқау:
Тапсырманы орындау уақытында фортепиано аспабына сүйену қажет. Дыбыс, музыкалық дыбыстарды тындау, оларға талдау жасау.
Әдебиет: 1. Ахмедияров Қ. Әсем қоңыр, - Алматы, 2003.
2. Мерғалиев Т.М. Домбыра сазы. – Алма-Ата, 2004.
3. Джансейтова С. Казахская музыкальная терминология. – Алматы, 1992.
2-ші тақырып: Күй (күрделі қағыстар кездесетін, жылдам темпте)
Орындаушының техникасын арттырып, шеберлігін шындау үшін арнайы машықтануға арналған шағын шығарма. Ансамбльге лайықталған екі-үш бөлімді шығармалар. Халық күйлердің шертпе және төкпе үлгілері.
Жоспар:
1. Шығарманың шығу тарихы
2. Шығарма формасының ерекшелігі.
3. Парақтан оқу
Тапсырма:
1. Шығарамаға талдау жасау.
2.Парақтан оқуды жалғастыру.
3. Орындаушылық техниканы арттыру
Тапсырманы орындауға арналған әдістемелік нұсқау:
Тапсырманы орындау уақытында фортепиано аспабына сүйену қажет. Дыбыс, музыкалық дыбыстарды тындау, оларға талдау жасау.
Әдебиет: 1. Ахмедияров Қ. Әсем қоңыр, - Алматы, 2003.
2. Мерғалиев Т.М. Домбыра сазы. – Алма-Ата, 2004.
3. Джансейтова С. Казахская музыкальная терминология. – Алматы, 1992.
3-ші тақырып: Күй (жай темпте)
Орындаушының техникасын арттырып, шеберлігін шындау үшін арнайы машықтануға арналған шағын шығарма. Ансамбльге лайықталған екі-үш бөлімді шығармалар. Халық күйлердің шертпе және төкпе үлгілері.
Жоспар:
1. Шығарманың шығу тарихы
2. Шығарма формасының ерекшелігі.
3. Парақтан оқу
Тапсырма:
1. Шығарамаға талдау жасау.
2.Парақтан оқуды жалғастыру.
3. Орындаушылық техниканы арттыру
Тапсырманы орындауға арналған әдістемелік нұсқау:
Тапсырманы орындау уақытында ансамбльде орындаудың ерекшелігіне сүйену қажет. Дыбыс, музыкалық дыбыстарды тындау, оларға талдау жасау.
Әдебиет: 1. Ахмедияров Қ. Әсем қоңыр, - Алматы, 2003.
2. Мерғалиев Т.М. Домбыра сазы. – Алма-Ата, 2004.
3. Джансейтова С. Казахская музыкальная терминология. – Алматы, 1992.
4-ші тақырып: Еуропа сазгерлердің туындылары.
Камералық ансамбль репертуарының қорында еуропа сазгерлердің туындылары соңғы талаптары.
Жоспар:
1. Шығарманың шығу тарихы
2. Шығарма формасының ерекшелігі.
3. Парақтан оқу
Тапсырма:
1. Шығарамаға талдау жасау.
2.Парақтан оқуды жалғастыру.
3. Орындаушылық техниканы арттыру
Тапсырманы орындауға арналған әдістемелік нұсқау:
Тапсырманы орындау уақытында фортепиано аспабына сүйену қажет. Дыбыс, музыкалық дыбыстарды тындау, оларға талдау жасау.
Әдебиет: 1. Проблемы формирования педагога исполнителя. Сборник трудов. Алматы, 2008.
2. Мерғалиев Т.М. Домбыра сазы. – Алма-Ата, 2004.
3. Джансейтова С. Казахская музыкальная терминология. – Алматы, 1992.
5-ші тақырып: Күрделі формадағы шығарма
Шығарманы талдау. Ансамбльде негізгі ойнау тәсілдерін меңгерген талапкер өз орындаушылық шеберлігін одан әрі жетілдіре түсу үшін күрделірек қағыс түрлерін, әдіс-амалдарды, ерекшеліктерді үйренуі қажет. Ілме қағыс, тұтпа қағыс т/б. Шығарманың көркем – идеялық бағытын, орындаудың стилистикалық ерекшелігі.
Жоспар:
1. Шығарманың шығу тарихы
2. Шығарма формасының ерекшелігі.
3. Парақтан оқу
Тапсырма:
1. Шығарамаға талдау жасау.
2.Парақтан оқуды жалғастыру.
3. Орындаушылық техниканы арттыру
Тапсырманы орындауға арналған әдістемелік нұсқау:
Тапсырманы орындау уақытында ансамбльде орындаудың ерекшелігіне сүйену қажет. Дыбыс, музыкалық дыбыстарды тындау, оларға талдау жасау.
Әдебиет: 1. Проблемы формирования педагога исполнителя. Сборник трудов. Алматы, 2008.
2. Мерғалиев Т.М. Домбыра сазы. – Алма-Ата, 2004.
3. Джансейтова С. Казахская музыкальная терминология. – Алматы, 1992.
6-ші тақырып: Қазақ композиторларының шығармалары
Қазақ композиторларының шығармашылығын ерекшеліктері. Олардың шығармаларындағы халық әндері. Ансамбльде орындалатын аспаптардың дыбыстық түрін, түрлі штрихтық байлығы.
Жоспар:
1. Шығарманың шығу тарихы
2. Шығарма формасының ерекшелігі.
3. Парақтан оқу
Тапсырма:
1. Шығарамаға талдау жасау.
2.Парақтан оқуды жалғастыру.
3. Орындаушылық техниканы арттыру
Тапсырманы орындауға арналған әдістемелік нұсқау:
Тапсырманы орындау уақытында фортепиано аспабына сүйену қажет. Дыбыс, музыкалық дыбыстарды тындау, оларға талдау жасау.
Әдебиет: 1. Ахмедияров Қ. Әсем қоңыр, - Алматы, 2003.
2. Мерғалиев Т.М. Домбыра сазы. – Алма-Ата, 2004.
3. Джансейтова С. Казахская музыкальная терминология. – Алматы, 1992.
7-ші тақырып: Әр түрлі дәстүрде төрт күй
Ансамбльдік және техникалық-аспаптық міселелерді өзара әсері (өзара кепілдеме беруі мен сын-пікір ескертпелері), шығармашылық және адамгершілік қарым-қатынастардың үздіксіз үрдесі. Орындаушының техникасын арттырып, шеберлігін шындау үшін арнайы машықтануға арналған шағын шығарма. Ансамбльге лайықталған екі-үш бөлімді шығармалар. Халық күйлердің шертпе және төкпе үлгілері.
Жоспар:
1. Шығарманың шығу тарихы
2. Шығарма формасының ерекшелігі.
3. Парақтан оқу
Тапсырма:
1. Шығарамаға талдау жасау.
2.Парақтан оқуды жалғастыру.
3. Орындаушылық техниканы арттыру
Тапсырманы орындауға арналған әдістемелік нұсқау:
Тапсырманы орындау уақытында фортепиано аспабына сүйену қажет. Дыбыс, музыкалық дыбыстарды тындау, оларға талдау жасау.
Әдебиет: 1. Ахмедияров Қ. Әсем қоңыр, - Алматы, 2003.
2. Мерғалиев Т.М. Домбыра сазы. – Алма-Ата, 2004.
3. Джансейтова С. Казахская музыкальная терминология. – Алматы, 1992.
8-ші тақырып: Күрделі формалы бір пьеса
Шығарманы талдау. Ансамбльде негізгі ойнау тәсілдерін меңгерген талапкер өз орындаушылық шеберлігін одан әрі жетілдіре түсу үшін күрделірек қағыс түрлерін, әдіс-амалдарды, ерекшеліктерді үйренуі қажет. Шығарманың көркем – идеялық бағытын, орындаудың стилистикалық ерекшелігі.
Жоспар:
1. Шығарманың шығу тарихы
2. Шығарма формасының ерекшелігі.
3. Парақтан оқу
Тапсырма:
1. Шығарамаға талдау жасау.
2.Парақтан оқуды жалғастыру.
3. Орындаушылық техниканы арттыру
Тапсырманы орындауға арналған әдістемелік нұсқау:
Тапсырманы орындау уақытында фортепиано аспабына сүйену қажет. Дыбыс, музыкалық дыбыстарды тындау, оларға талдау жасау.
Әдебиет: 1. Ахмедияров Қ. Әсем қоңыр, - Алматы, 2003.
2. Мерғалиев Т.М. Домбыра сазы. – Алма-Ата, 2004.
3. Джансейтова С. Казахская музыкальная терминология. – Алматы, 1992.
9-ші тақырып: Мектеп репертуарынан бір ән
Шығармамен оның стилімен, мазмұнымен, құрылымымен жалпылама таныстық. Композитордың түпкі ойын жеткізу жолындағы қиындықтармен негіздердің шешуші кілтін табу. Шығармашылық болжам және елес.
Жоспар:
1. Шығарманың шығу тарихы
2. Шығарма формасының ерекшелігі.
3. Парақтан оқу
Тапсырма:
1. Шығарамаға талдау жасау.
2.Парақтан оқуды жалғастыру.
3. Орындаушылық техниканы арттыру
Тапсырманы орындауға арналған әдістемелік нұсқау:
Тапсырманы орындау уақытында фортепиано аспабына сүйену қажет. Дыбыс, музыкалық дыбыстарды тындау, оларға талдау жасау.
Әдебиет: 1. Ахмедияров Қ. Әсем қоңыр, - Алматы, 2003.
2. Мерғалиев Т.М. Домбыра сазы. – Алма-Ата, 2004.
3. Джансейтова С. Казахская музыкальная терминология. – Алматы, 1992.
8. Өздік жұмыстардың мазмұны
1-ші тақырып: Күй ерекшеліктері.
Жоспар:
1. Күйдің ансамбльде орындау ерекшеліктері.
2. Парақтан оқу
Тапсырма:
1. Шығарамаға талдау жасау.
2.Парақтан оқуды жалғастыру.
3. Орындаушылық техниканы арттыру
Тапсырманы орындауға арналған әдебиет:
1. Райымбергенов А. Қазанғап. Ақжелең. – Алма-Ата, 2002
2. Ж. Нәжмиденов. Домбыраның қоңыр үні - Алматы:Өнер. 2007.
3. Мерғалиев Т.М. Домбыра сазы. – Алма-Ата, 2004.
2-ші тақырып: Қазіргі заманауи ансамбльге арналған шыгарма
Жоспар:
1. Шығарманың орындау ерекшеліктері.
2. Парақтан оқу
Тапсырма:
1. Шығарамаға талдау жасау.
2.Парақтан оқуды жалғастыру.
3. Орындаушылық техниканы арттыру
Тапсырманы орындауға арналған әдебиет:
1. Райымбергенов А. Қазанғап. Ақжелең. – Алма-Ата, 2002
2. Ж. Нәжмиденов. Домбыраның қоңыр үні - Алматы:Өнер. 2007.
3. Мерғалиев Т.М. Домбыра сазы. – Алма-Ата, 2004.
3-ші тақырып: Қазіргі заманауи, халық композиторлардың шығармалары
Жоспар:
1. Шығарманың орындау ерекшеліктері.
2. Парақтан оқу
Тапсырма:
1. Шығарамаға талдау жасау.
2.Парақтан оқуды жалғастыру.
3. Орындаушылық техниканы арттыру
Тапсырманы орындауға арналған әдебиет:
1. Райымбергенов А. Қазанғап. Ақжелең. – Алма-Ата, 2002
2. Ж. Нәжмиденов. Домбыраның қоңыр үні - Алматы:Өнер. 2007.
3. Мерғалиев Т.М. Домбыра сазы. – Алма-Ата, 2004.
9. курстық жұмыстардың тақырыптары
10. СОӨЖ кеңестерінің кестесі
№
|
Сабақ түрі
|
дүйсенбі
|
сейсенбі
|
сәрсенбі
|
бейсенбі
|
жұма
|
сенбі
|
1.
|
Дәріс сабақтардың сұрақтары бойынша кеңес беру
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
Жеке сабақтардың сұрақтары бойынша кеңес беру
|
|
13.40
14:40
|
|
|
|
|
3.
|
ОӨЖ
сұрақтары бойынша кеңес беру
|
|
|
|
|
13.40
14:40
|
|
Барлық сұрақтар бойынша кеңестер ағымдағы семестрге СОӨЖ кестесі бойынша жүргізіледі.
12. Студенттердің білімдерін бағалау критерийлері
Пәнді зерделеу барлық өткен материалды қамтитын ауызша және жазбаша естиханмен аяқталады. Емтиханға бағдарлама бойынша барлық берілген тапсырмаларды орындау міндетті шарт болып табылады.
Әрбір тапсырма 0-100 ұпаймен бағаланады.
Жіберу рейтингі ағымдағы сабақтарда жасалған барлық тапсырмалардың орташа арифметикалық санынан шығарылады (сабақтарға бару, үй жұмысы, СӨЖ тапсырмалары, практика тапсырмалары және т.б., межелік бақылау).
Пән бойынша қорытынды баға студент жіберу рейтингі және қорытынды бақылаудан жағымды баға алған жағдайда ғана қойылады. Қорытынды бақылауға себепсіз келмеу «қанағаттанғысыз» деген бағаға теңестіріледі. Емтихан және межелік бақылау нәтижелері студенттерге сол күні немесе жазбаша емтихан күннің екінші жартысында өткіілетін болса, келесі күні айтылады.
Қорытынды бағаны дұрыс есептеу үшін, межелік бақылауда және қорытынды емтиханда студент білімін пайыздық мөлшерде 0-ден 100%-ға дейін бағалайды.
Межелік бақылау бағасы ағымдағы бағалар мен межелік бақылау бағасынан құралады.
«Қазақ/орыс және шетел тілдерінің функционалды стилистикасы (ағылшын тілі)» пәні бойынша студенттердің оқу жетістіктері, көпбалдық әріптік оның сандық эквивалентіне және бағалардың дәстүрлі жүйесіне сай жүйе бойынша бағаланады:
Әріптік жүйе бойынша баға
|
Балдардың сандық эквиваленті
|
Пайыздық өлшемі
|
Дәстүрлі жүйе бойынша баға
|
A
|
4,0
|
95-100
|
Өте жақсы
|
A-
|
3,67
|
90-94
|
B+
|
3,33
|
85-89
|
Жақсы
|
B
|
3,0
|
80-84
|
B-
|
2,67
|
75-79
|
C+
|
2,33
|
70-74
|
Қанағаттанарлық
|
C
|
2,0
|
65-69
|
C-
|
1,67
|
60-64
|
D+
|
1,33
|
55-59
|
D
|
1,0
|
50-54
|
F
|
0
|
0-49
|
Қанағаттанғысыз
|
13. Оқытушы талаптары, саясат және тәртіп
Студенттер үшін барлық аудиторлық сабақтарға кешгусіз келу мәндетті болып саналады. Сабақтан қалушылық деканат қойған талаптарға сай өтеледі. Максималды тек қана екі сабақтан қалу рұқсат етіледі. Екі сабаққа кешігіп келу бір сабақтан қалумен тең. Екіден көп сабақтан қалу кезінде оқытушының студентті сұрақ әкімшілк деңгейде шешілмейінше сабаққа жібермеу құқысы бар.
Жұмысты белгіленген мерзімде тапсыру керек. Барлық тапсырмаларды тапсырудың ақырғы мерзімі – емтихан сессияның басталуына дейін 3 күн.
Барлық тапсырмаларды орындамаған студенттер емтиханға жіберілмейді.
Тақырыпты қайталау және әрбір сабақ бойынша өткен материалды өтеу мәндетті болып табылады. Оқу материалдарын меңгеру дәрежесі тестер немесе жазбаша жұмыстармен бақыланады. Студенттер ескертусіз тестілеуге дайын болуы керек.
Оқытушы жетекшілігімен студенттердің өздік жұмысы (СОӨЖ) кезінде келесі төрт негізгі функция ексеріледі.
Біріншісі – студенттердің оқу пәні бойынша нұсқаушы сабақтар кезінде оқытушыдан алынған ақпаратты белсенді қабылдауы.
Екінші функция студенттер өздігінен, оқытушы нұсқаулары негізінде, оқу-әдістемелік құралдарды, әдебиет көздерін оқып, үй жұмысын, бақылау және т.б. орындауды көздейді. Осы кезеңде студенттер жұмыс әдістемесін білуі, өз қиыншылықтарын айқындау, өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі тәртіпке салу қажет.
Студенттердің үшінші функциясы – қиыншылықтар туғызатын жағдай-ларды талдау және жүйеге келтіру, оқу материалын түсіну мен меңгерудегі, басқа да оқу іс-әрекеттерін орындаудағы қиыншылық көздерін айқындау. Студенттер шешілмеген қиыншылықтарды оқытушы үшін сұрақтар жүйесіне келтіреді (оларды іріктеу, ретке келтіреді, рәсімдейді), осы сұрақтарға өз жауаптарын іздейді.
Студенттердің төртінші функциясы – түсінік және кеңес алу мақсатымен оқытушыға бару.
14. Әдебиеттер тізімі
Негізгі:
-
Ахмедияров Қ. Әсем қоңыр, - Алматы, 2003.
-
Мерғалиев Т.М. Домбыра сазы. – Алма-Ата, 2004.
-
Райымбергенов А. Қазанғап. Ақжелең. – Алма-Ата, 2002.
-
Проблемы формирования педагога исполнителя. Сборник трудов. Алматы, 2008.
-
Ж. Нәжмиденов. Домбыраның қоңыр үні - Алматы:Өнер. 2007.
Қосымша:
1. Аманов Б. Терминология как знак культуры, - Алма-Ата; Советская культура, 2000.
2. Бекхожина Т. Даламның назды саздары. – Алматы, 1996.
3. Бүркітов С. Домбыра класынан сабақ беретін мұғалімдерге арналған көмекші оқу-әдістемелік нұсқау. – Алма-Ата. 1989.
4. Джансейтова С. Казахская музыкальная терминология. – Алматы, 1992.
5. Мухамбетова А. Народная инструментальная культура казахов. – Алматы, 1976.
6. Акатаев С. Откуда ты домбыра. – Алматы, 2001.
7. Ахмедияров Қ. Есірдің күйлері, - Алматы, 2001.
15. Мультимедия тізімі
-