Кіріспе
Абыз - ең маңызды үшін өмірдің көрінген қоғам және оның жеке жүйелерінің және ішкі жүйелердің феномен. ара қоғамдық өмірдің түрлі шеңберлерінде ол басқар- атқаратын қызметімнің қатарын : үстемдік орындайды, т.е. нысанның толық бағынысы абызға оның субъектінің еркіндігіне; қоғамдық қатынастың ретте-; тексеріс над индивидтың және топтың тәртібімен; басқарма қоғамдық үдерістермен; ұйым және әрекеттің үйлестігі ша құрулы мақсаттың орындалуы алдым қоғаммен немесе топпен; индивидтың мобилизациясы, топтың немесе қоғамның арада бүтіндікте каких-либо мәнді мақсаттың табысына олар. барлық осы атқаратын қызметімнің жүзеге асуы ара қоғамда мен абыздың функционалдау тетіктерімен тоқулы, қарамастан және айрықша оның негізгі көрінісінің - абыздың саяси, немесе мемлекеттік.
Абыз - бір адами қоғамның іргелі түптерінен. Сол қатынас адамдардың(мемлекетпен, ұлттармен, сыныптармен, әлеуметтік топтармен және индивидтармен) арасында туралы үстемдіктің және бағыныстың. Абыз өмір сүреді барлық жерде, қайда адамның төзімді бірлестіктері: отбасы, өндірістік ұжымдарда, түрлі рудың ұйымда және мекемелерде, барлық мемлекетте болады.
1. Абыздың ұғымы
сияқты және саяси ғылымның сырттың ұғымының көпшілігі, саяси абыздың ұғымы дискуссиялық қалады және оның талғап-талдап түсіндіруі арада маңызды дәрежеде от саясаттың және абыздың негіздік санатының түсінушіліктен деген тәуелді бол-. Многие зерттеушілер(Г. Лассуэлл, Р. Даль, Т. Парсонс, X. Және др. Арендті) саясатты сияқты абыздың шеңберін анықтайды. Сәйкес мен осы көрінген абыз ша ұйғарымге саяси болып табылады, ал "абыз" деген терминдер және "саяси абыз" тождественными оказываются.
Алайда при саясаттың мынадай түсінушілігінде нақты болғаны шекаралар саясаттың және қоғамдық өмірдің сырттың шеңберлерінің арасында шайады. сол себептен көрсетіл- целесообразным шекте- саяси шеңберді, бас деңгей қоғам немесе кесек-кесек әлеуметтік тұтастықтардың жасайтын азулы қатынастармен, қарамастан және оказывающими на адамның кесек-кесек тобының жағдайына деген байыпты әсер. Тап абыздың осы көріністері саяси зертте- нысанымен болып табылады және "саяси абыз" деген ұғыммен көрсетіледі.
Ақырында, саяси абыз абыздың разновидность болады; абыз саясаттың шеңберінің шектелмейді және азулы қатынастың барлық көріністері саясинің санына деген қарайды. Саяси абыз субъекттің зейінін қамсыздандыр- нысанның бағынысын ара шеңбер саясаттың білдіреді.
құрылымдық бөлімшелердің жаса- тексеріс над тағайынды аумақпен бас негіз құқықтықтың шамаларының неғұрлым саясат длительное уақыт арқылы "мемлекет" деген ұғымды анықталды, ас саяси абыздың астында әншейін түсін- зейін мемлекет және ол. ара сапа саяси абыздың төл белгілерінің мынадай сипат, сияқты моноцентризм, бірлік, публичность, күштің жария игерушілігі, тынымның тындырымдылығының үшін барлық үшін атал-, надандық тағайынды аумақ, нешінші тап мемлекет абыз, ара сүйен- тән өзінің қызметінің құқықтықтың шамасына, қыспақтың жария игерушілігі және бар ашық азулы вертикальті.
алайда басқа мемлекеттік абыздың ара шеңбер саясаттың және азулы қатынастың сырттың, на адамның кесек-кесек тобының тіршілік әрекетіне деген байыпты ықпалды да оказывающие пішіндері болатын. Сол себептен саяси абыздың маулұматтысы абызға мемлекеттік к бағаламаушылыққа рөл емесмемлекеттік құрылым саяси абыз(партия, қысымның топтары, шіркеу, және др.), абыздың айыруының жүйесінің, тыйылыстардың және противовесов мемлекеттің және қатынастың функционирования тетігінде саяси жүйенің түрлі элементтерінің арасында вело. в күш осы көрсетіл- астам тиімді пайдалан- "саяси абыз" деген ұғымды емес үшін, тексерісті над адамдармен жасаймын, ал ара сапа, азулы қатынастың барлық пішін ара шеңбер саясат қамашалайтын біраз кең ұғым қара- әлдеқандай біртұтас саяси құрылым(мемлекеттер) белгі үшін.
2. Абыздың тегі
Абыз адами қоғамның ту- бітті және оның дамуының алшысынан түсті, бұл шағылысты түрлі оқу-жаттығуларларда туралы абызда тапты. Өзінің дамуының ерте дәрежесінде саяси воззрения арада бүтіндікте адами білімнің біргелкі дербес облысына деген ажыратылуға тағы үлгермеді және собой біртұтас мифологиялық дүниетанымның элементін ұсынды. Ескі халықтың мифтарында тамаша туралы бар қатынастың тәңірлік тегінде абыздың және тәртіптің үстем болады. Бойынша осы мифтарға, ғарыш в өзгелік от алай-түлейдің, грек терминологиямен білдіре, қатынасу және құдайдың мехнатының, ғой жерліктің тәртіптері реттеулі - дүниежүзілік, космостық тәртіптің бөлігі.
Бір мен ана, ескі мифологияда түрлі шешіледі және сұрақ туралы қию және тәңірлік түптің байланысының мінезінде жерліктермен жарықтандырылады қатынастармен. айталық, ша древнекитайскому мифқа, абызда тәңірлік тек имеет, бірақ байланыстың бірден-бір нүктесімен мен аспанның күштерімен қытайлық император болып табыл-, мезгілдес аспан ұл және өз халық әке болып табыла.
Сәйкес мен ескі мысырлықтың және гректің діни-мифологиялық воззрениями құдайлар, әміршінің абызының бастауымен болып табыла, алғашқы әміршімен және заң шығарушылармен, жерліктің қал-жағдайларын қалып келе жатады верша.
Абыздың, тәртіптің ережесінің тәңірлік мінезі, заңдар - барлық сол ша сол кездегі воззрениям әділдіктің тәңірлік тәртібіне сәйкесті, ал- кешірек тұжырымда- сияқты табиғи құқықтың" "қағидасы. Мыңжылдықта дейін н.э., ара I қарайтын саяси тамашаның рационалдандыры мифологиялық рауаяттан деген тастандыны, құралымды ғылыми тіл табу абыздың мәселесіне означала. Қытайда үлкен рөлді Конфуция(551 - 479 гг. дейін н.э.) философиялық ілімі, Мо-Цзы(479 - 400 гг. дейін н.э.), Лаоцзы(VI - V вв. дейін н.э.) - даосизмның, легизма(Шан Ян, 390 - 338 гг. дейін н.э.) идеясының бастаушысының сыграло, Индии - Будды ілімінің, Персии - Заратустры.
Ең радикал және жемісті діни-мифологиялық воззрений рационалдандырының үдерісі әуелгіде абызға және саясатқа ескі Грецияда(Демокрит, софисттер, Сократ, Платон, Аристотель, және др. Полибий) болды. Древнегреческой саяси ой үшін мінез сарала- мемлекеттік құрылымның түрлі пішіндерін болды. Олай, Платона үшін пәк мемлекет сияқты басқарма алды және абзал - аристократтық мемлекет. Ғой мемлекеттің ең дұрыс пішінімен ша Аристотелю полития болып табылады, нешіншіде көпшілік ара мүдделер ортақ пайданың правит. Полития - мемлекеттің "ортаның" пішінінің, қарамастан және "ортаның" элементі ара онда : ара құқықтарда - талаптылық ара барлықта доминирует, ара дүние-мүлікте - ортаның ауқатының, ара өктеу - орта сынып. ша пікір цицеронның абыздың жай пішіндері сияқты патшалық абыз, ақсүйектің еркіндігі және халықтың абызының игілікпен үшін қоғам үшін в күш ол біржақтылық және аумалылық емес болып табылара князьтің дара билігінің мәселесінің ескі Русьсінде, оның абызының әлеуметтік базасының жарық түсір- ара ең белгілі әдеби бастауларда табады, сияқты мезгілдіктің жасының" "повестьсі, "Новгородтың жылнамасының", және др. "орыс шын" астам бер уақыт маңызды мәселе күрес үшін абыз жоғарғы ара шіркеу абыз және зайырлы ара бол-. Абыздың, оның институтының әулиелігінің тәңірлік, сверхприродного тегінің терістеуі, олардың низведение дейін деңгейлердің жерліктердің, обыденно-житейских қал-жағдай, дейін "күнәлі" табиғаттың социально-политического үдерістің автономизациясын, адамдықтың негізгі идеясының кешеніне деген кірді. Олай, Макиавелли(1469 - 1527 гг.) Н. шынайы саяси қызметті діни түптерден ажыратуға тырысты, всласть сияқты бишігештің және биліктінің қатынасын, оның құрылымының, заңның мекемесінің зерттеді. көңілдің Макиавелли Н. бас желқабаз республиканың жағында, қарамастан немесе мемлекеттің, нешінші бұқарашылды, аристократтық және монархиялық абыздың элементтерінің және ша салыстыр- мен "жай" пішіндермен астам берік тіркестіреді болып табылатын "дүрегей" пішін. Абыздың сұрақтарына, оның бастауларының Т. западноевропейской ойының өкілдері Гоббс(1588 - 1679 гг.) және Д. Локк(1632 - 1704 гг.) айналды. Мемлекеттің абызы ша Гоббсқа ретті және мәңгі адамның ажалдың аусарлығының өзінің жеке абызының жаса- шекте- қоғамдық келісімнің салдары болатын. Сол дербес тіршілікті "табиғи адамнан" деген бөгделе- және иемден- абыз, продукт табиғи, ал есті адами қағидалардың. Қоғамдық келісімнің идеясын қабылдады және Ж.-Ж. Руссо, аямай бере, алайда, абызбен, емес жеке патшаның-сувереннің, ал халықтың ассоциациясының барлық халықтың білдір- ортақ еркіндігін сияқты равнодействующую адамның жеке еркіндіктерінің. Д. Локк, в өзгелік от Гоббстың, абызды сияқты тәсілді к мынадай азаматтың, нешінші ара наибольшей шарада адамның табиғи табиғатына сәйкес- күйінің қамсыздандыру қараған.
Үлкен рөлді ілімнің дамуында туралы абызда Ш. Монтескье(1685 - 1775 гг.) сыграл. Оның "туралы рух заң" деген кітабында тұжырымда- болды Әлеуетті-жігерлі тұжырымдамалар из абыздың ұйғарымінің сияқты зейіннің немесе еркіндіктің таң- мүмкіндігінің каким-либо саяси субъектпен аралап шыкады. Мынадай тіл табу неміс саяси ойдың дәстүрінде айрықша ықпалды болды. Гегель және Маркс, Фихте және Шопенгауэр, Ницше және вебер "жігерлі сипат" деген ұғым немесе "жігерлі зейіннің" арада алуан-алуан пайдаланды, порой тіпті когнитивті абыздың полярлық ұйғарымдерінде. ша вебера классикалық ұйғарыміне, абыз собой "көрінген внутри айтылмыш қоғамдық қатынастардың жасау мүмкіндікті меншікті еркіндікті ұсынады, тіпті қарсы, тыс тәуелділік от ана, бас неде мынадай мүмкіндік негізде-" қарсылық. қатал айта, абыздың мынадай ұйғарымін при көңілде интерпретировать болады және сияқты "жігерлі қатынасты", бірақ акценттер бас вебера, да сияқты және бас Гегельтің немесе бас Маркстің, де- сияқты саяси субъект әлдебір әлует на ол трактовку деген смещаются, абыз тасығыш айрықша субстанциональными сапа ие бол-.
Многих жігерлі ұйғарымде және тіл табуларда . Абыздың құрылымы
саяси абыз қоғам әлеуметтік
Абыздың негізгі компонентами оның субъекті, нысан, ақы-пұлдар(қамбалар) болып табылады.
Абыздың субъекті оның белсенді бағыттаушы түбін іске асырады. Оларға ООН бірлескен әлемдік қоғамдастық мүмкін жеке адам, ұйым, адамның тұтастығының, айталық, халық немесе тіпті.
Азулы қатынастың ту- үшін қажет, чтобы субъект сапаның қатарының ие болды. Прежде барлық, сол өкім жүргізу көңіл, бұйрықта немесе әмірлерде көрсетіл-. адамның көпшілігі психологиялық ләззатты от ие бол- абызбен емес сынамайды, абыз өзі ша себе бәспен үшін олар емес болып табылмайды, многие сірә бы от басқар- лауазымдардан деген тайсал- предпочли және тоқулы мен олармен психологиялық және әлеуметтік жауапкершілік, егер бы абыз кең мүмкіндік үшін игілік түрлі ру ал- үшін емес аш-. Олар аусарлықта абызға аспаптың мінезі имеет, т.е. сырттың мақсатының табысының тәсілімен қызмет етеді. Басқа басқару көңілдің және алу даярлыққа
Достарыңызбен бөлісу: |