Қазіргі адам өміріндегі компьютерлік ойындардың рөлі және олардың әсері
21 ғасыр – ақпараттық технологиялар ғасыры. Жақында ғана жаңа және белгісіз болып көрінген нәрсе бүгінде өзекті емес. Осыған байланысты жаңа мәселелер туындайды. Қазіргі уақытта әрбір үшінші адам компьютерлік ойындарға тәуелді. 21 ғасыр – ақпараттық технологиялар ғасыры. Жақында ғана жаңа және белгісіз болып көрінген нәрсе бүгінде өзекті емес. Осыған байланысты жаңа мәселелер туындайды. Қазіргі уақытта әрбір үшінші адам компьютерлік ойындарға тәуелді. Мақсат: Мен өз жобамда осы тақырыпты талдап, компьютерлік ойындарға тәуелділік мәселесін әлі кездестірмеген адамдарға осы туралы айтып, ескертіп, кеңес бергім келеді. Тапсырмалар: Компьютерлік ойындардың шығу тарихымен және классификациясымен танысу; Әр түрлі ойын түрлерімен танысыңыз Балалардың компьютерлік ойындарға деген көзқарасын, ойынның адам денсаулығына әсерін анықтау мақсатында сыныптастары мен мұғалімдері арасында сауалнама жүргізу. Ескертпе жасаңыз Компьютерлік ойындар, олардың эволюциясы. Компьютерлік ойын – ойын процесін ұйымдастыруға, ойын серіктестерімен байланысуға қызмет ететін немесе өзі серіктес ретінде әрекет ететін компьютерлік бағдарлама. Компьютерлік ойындардың дамуында бірнеше кезең бар. Мен ең маңыздыларына тоқталамын. Ойындардың алғашқы көшірмелері. 1952 жылы «OXO» бірінші логикалық компьютерлік ойыны жасалды - «tic-tac-toe» компьютерлік іске асыру. - 1958 ж. – «Екіге арналған теннис» бірінші теннис тренажері жасалды. Бұл ойында екі адам допты соғу үшін қозғалатын платформаларды басқарды.
- 1962 жыл - «Ғарыш соғысы!» компьютерлік ойыны жасалды, ол экранда ұшып бара жатқан және бір-біріне оқ жаудыратын екі кішкентай ғарыш кемесінен тұрады.
Достарыңызбен бөлісу: |