Анимациялық графиканы құру



Pdf көрінісі
бет1/3
Дата23.04.2024
өлшемі0.85 Mb.
#499619
түріСабақ
  1   2   3
Анимациялық графиканы құру



Автор: ТОКУБАЕВ АСЛАН МИХАЙЛОВИЧ
Пән: Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика
Сынып: 5-сынып
Бөлім: Талқылаймыз және бағдарламаны жасаймыз
Тақырып: Анимациялық графиканы құру
Оқу мақсаттары (оқу
бағдарламасына
сілтемеу):
5.3.2.2- алгоритмді сөз түрінде ұсыну 5.3.3.1- ойын ортасындағы программалау кезеңінде тармақталу
командаларын қолдану (Лого, Scratch) 
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар істеуге дағдыланған: Ойын программасында әр блоктың командаларымен 
жұмыс жасай алады
Оқушылардың көпшілігі істей алады: Фондар кітапханасынан алынған спрайтқа сәйкес
келетіндей фон бере алады Программада қадам санын енгізіп, өзгерте алады
Кейбір оқушылар істеуге қабілетті: Ойын программасында тармақталған командаларды қолдана
отырып анимация құра алады
Тілдік мақсаттар:
Оқушылар істей алады: Scratch бағдарламасында нысандардың атауларын дұрыс қолдана алады.
Пәндік лексика мен терминология: Спрайт, скрипт, графика, сахна, блок, команда, сенсор, оператор 
Күтілетін нәтиже:
Сурет бөліктерімен жұмыс істеу дұрыс жұмыс істеу және бағдарламаның негізгі қасиеттерін
тапсырма орындауда маңыздылығын меңгеріп, ажыратады 
Бағалау критерийлері:
Scratch бағдарламасында нысандармен жұмыс жасай біледі Тармақталу командаларын қолданып
бағдарлама құрады. Scratch бағдарламасында фонды, қадам санын өзгерте отырып анимация құра
алады.
Құндылықтарды
дарыту:
Өз бетімен АКТ-ны қолдана алатын, шығармашыл, инновациялық өзгерістерге бейім, ізденімпаз
тұлға қалыптастыру. 
АКТ-ны қолдану
дағдылары:
Ноутбук, интерактивті тақта, интернет
Пәнаралық байланыс:
Математика, бейнелеу, орыс тілі
Бастапқы білім:
Scratch бағдарламасының интерфейсі туралы біледі. Программа блоктарымен таныс.


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет