Программалау Педагогтың аты-жөні Қауынбай Нұрай Дастанқызы Күні



Дата19.12.2023
өлшемі486.5 Kb.
#487143
түріПрограмма
қмж 3ә 15.11


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Программалау

Педагогтың аты-жөні

Қауынбай Нұрай Дастанқызы

Күні

16.11.2023

Сынып: 3а, 3в

Қатысушылар саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

Өз ойыным.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.3.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Scratch программалау ортасын іске қосады

Көптеген оқушылар:

спрайттарды таңдап алады;

Кейбір оқушылар:

спрайтына скриптті құрып, тексереді



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.







Сабақтың ортасы

Жоба құру.
Жобаның мақсаты:
Спрайттарды құру арқылы ойын жасау.Өз ойынымыздың скриптін құру. Қажетті фон, анимация жасау.
Жұмыс барысы:

  • Scratch программасын іске қосып, ойын жобасын жасау.

  • Спрайттар кітапханасынан бірнеше спрайтты таңдап алу.

  • Ойынға қатысты фон таңдау.

  • Спрайттардың қозғалысының анимациясын жасау.

  • Жобаға атау беріп сақтау.

Тапсырма.


Оқулық 36-бет. 3-тапсырма.
Аквалангист теңіз шаянына тиген сәтте, өзі сахнада көрінбей қалатын программа құр.

Дескриптор:


- Scratch іске қосады;
-өзіңе ұнайтын фонды таңдайды;
-спрайттарды таңдап алады;
-спрайтына скриптті құрып, тексереді.

ҚБ: жұлдызша



Мұғалімді тыңдайды

Тапсырманы орындайды


жұлдызша


Компьютер

Scratch программалау ортасы



Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:


Өзін-өзі бағалау.




Плакат/ слайд

Үй тапсырмасы

§ 8











Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет