Бағдарлама қолданыста



Дата04.12.2023
өлшемі0.6 Mb.
#485330
Питон курсовой


Python-бұл интернет қосымшаларында, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуде, деректер ғылымында және машиналық оқытуда (ML) кеңінен қолданылатын бағдарламалау тілі. Әзірлеушілер Python -. пайдаланады, себебі ол тиімді, үйренуге оңай және әртүрлі платформаларда жұмыс істейді. Python тіліндегі бағдарламаларды тегін жүктеп алуға болады, олар жүйелердің барлық түрлерімен үйлесімді және даму жылдамдығын арттырады.
Ойын жасау-бағдарламалауды үйренудің тамаша тәсілі. Сіз коммерциялық қосымшаларда қолданылатын көптеген құралдарды игересіз. Ең бастысы-ойын ойнау арқылы ұпайыңызды тексеріңіз! Python-да даму әлемінде бастау үшін тамаша ойын - "тас, қайшы, қағаз".
Ойынның бұл нұсқасында екі ойыншының қолында ойыншы бар компьютермен күреседі. Сіз "тасты" таңдай аласыз,"қағаз "немесе"қайшы". "Тас ""қайшыны" ұрады,
"қайшы" - "қағаз", ал" қағаз ""тасты" ұрады. Интрига үшін бағдарлама қысқа үзілістер жасайды.
Бағдарлама қолданыста
Орындалу нәтижесі rockpaperscissors.py келесідей:


"Тас, қайшы, қағаз" ойынының логикасы өте қарапайым, біз оны if-Elif операторларының көмегімен жүзеге асырамыз. 45-тен 51-ге дейінгі жолдардағы кішкене интрига үшін қарсыластың бағытын ашпас бұрын Кері санақ жасалады, ұпай арасында қысқа үзілістер болады, осылайша ойыншы ойын нәтижелерінің қызықты болжамын қалыптастырады. Бұл кідірістер болмаса, нәтижелер ойыншы оның кезегін енгізгеннен кейін бірден шығады, бұл өте скучно. Ойыншының ойын тәжірибесін жақсарту үшін өте аз код жеткілікті:




Бастапқы кодты енгізіп, оны бірнеше рет іске қосқан кезде, оған өзгертулер енгізіп көріңіз. Сіз сондай-ақ келесі әрекеттерді қалай жасау керектігін өзіңіз ойлап таба аласыз:
ойынға "кесіртке" және "Спок"қимылдарын қосыңыз. Кесіртке Спокты улап, бу магуды жейді, бірақ оны тас басып, қайшының басын кесіп тастайды. Спок қайшыны сындырады
ол тасты буландырады, бірақ оны кесіртке улайды, ал қағазда оған қарсы дәлелдер бар;
ойыншы әр жеңіс үшін ұпай алып, жеңіліс үшін жоғалтсын. Жеңіске жеткенде, ойыншы "пан немесе жоғалған" дегенді де таңдай алады, Мүмкін сіз одан да көп ұпай ойнаңыз 2, 4, 8, 16 және т.б. келесі раундтарда рет.

Блок-схема
"Тас, қайшы, қағаз" ойыны қарапайым болып көрінгенімен, ойынның барлық бөлшектерін және барлық мүмкін сценарийлерді бөлшектеу өте маңызды. Кез-келген жобада, тіпті ең кішкентайында да, блок — схема таптырмас құрал болып табылады. Олар оған логика жасайды, код жазады. Таңбаланған тізім арқылы бірдей нәтижеге қол жеткізуге болады. Бірақ бұл әдістің кемшілігі де бар-оның көмегімен циклдар мен шартты логика сияқты нәрселерді қамту қиынырақ.
Блок-схемалар тым күрделі болмауы керек, тіпті одан да көп кодты қамтуы керек. Олар тек бағдарламаның қажетті мінез — құлқын қамтуы керек-бұл проблемаларды олар пайда болғанға дейін шешуге көмектесуі керек.
Төменде "тас, қайшы, қағаз" партиясын сипаттайтын блок-схема берілген:



Әр пайдаланушы әрекетті таңдайды, содан кейін жеңімпаз анықталады. Бұл блок-схема партияны біз бағдарламалаған түрде ғана сипаттайды. Нақты ойынмен оның ешқандай қатысы жоқ. Шынайы өмірде ойыншылар осы блок-схемада көрсетілгендей кезекпен емес, бір уақытта әрекеттерді таңдайды.


Алайда бағдарламада бәрі адал: компьютерді таңдау пайдаланушыдан жасырылған және керісінше. Екі ойыншы кез — келген уақытта өз таңдауын жасай алады-бұл ережелерді бұзбайды.
Блок-схемалар қателерді олар пайда болғанға дейін бақылауға көмектеседі. Олардың артықшылығы сонымен қатар бағдарламаны жобалау кезеңінде қажет болған жағдайда функционалдылықты кеңейтуге болады. Төменде пайдаланушы қалағанша тоқтамайтын ойынды сипаттайтын блок-схеманың мысалы келтірілген:



Блок-схемасыз біз жаңа партияны бастау үшін функционалдылық қажет екенін түсінбес едік. Схемалардың негізгі мәні-олар кодты жазбас бұрын қателерді түзетуге мүмкіндік береді, соның арқасында сіздің кодыңыз сауатты және ұқыпты болады.

Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет