Графикалық редакторлар графикалық файлдарды жасауға, өңдеуге немесе қарауға мүмкіндік беретін бағдарламалық қамтамасыз ету



Дата14.11.2022
өлшемі20.42 Kb.
#464783
СРСП - 9 апта


СРСП - 9

Графикалық редакторлар — графикалық файлдарды жасауға, өңдеуге немесе қарауға мүмкіндік беретін бағдарламалық қамтамасыз ету. Графикалық редактор — компьютерлерге қолдау көрсететін екі өлшемді кескін жасауға және өңдеуге мүмкіндік беретін бағдарлама (немесе бағдарламалар жиынтығы). Компьютерлік графиканы 3 санатқа бөлуге болады: растрлық графика; векторлық графика; үш өлшемді графика.


Пиксель тік бұрышты тор білдіретін деректер файл немесе құрылымы. Pixel — растрлық графика екіөлшемді сандық суреттердің қысқа нөмірі. Pixel белгілі бір түс бар ажырамас тұлға тік бұрышты (әдетте, шаршы) нысаны, береді. Растрлық компьютердің кескіні пикселдерден жолдар мен бағандарда шығарылады. Компьютерлік мониторда, қағаз және басқа да көрсететін құрылғылар мен материалдар. Растрлық графика пайдаланылғанда қажетті компонент: кенептің мәні; түс кеңістігі (мысалы, RGB); қолданбалы түстер саны. Растрлық графика растр графикалық редакторларына қолдау көрсету арқылы өңделеді. растрлық графика камера, сканер жинақталатын, ол нүктелік редакторында, тіпті векторы редакторы экспорты бойынша, немесе скриншоты түрінде болып табылады. Артықшылықтары: Растрлық графика қиындығына байланысты, айырмашылығы, мысалы, сіз жай ғана, доктринада (басқа 1-ші түсі өту әсерін өтуі мүмкін, әрине, ол, ең алдымен, бірақ файл вектор арқылы, (ойнату) жасауға тыс, сөзбе тек құрылым болып табылады мүмкіндік береді BMP форматында 1 МБ өлшемі векторлық форматта 200 Мб мәні болады). Таралу: белгішелер бастап баннерлер malehonkih үшін: сөзбе барлық жерде қазіргі пайдаланылатын растрлық графика. Масштабтау қажет болмаған жағдайда күрделі бейнелерді өңдеудің ең жоғары жылдамдығы.
Графикалық редакторлары кескін түрінде немесе шағылысатын құрылғылардағы пикселдердің (матрицалар) торындағы кескіндерді жасау және өңдеу үшін беріледі. Бұл бағдарламалар баспа басылымдарына, онлайн жарияланымдарға жіберілген бейнелерді дамытуда кеңінен қолданылады.
Осындай редакторды енгізу компьютер мониторына, JPEG, TIFE пішімдерінде қорғауға мүмкіндік береді. Мұндай графиканы сақтау кезінде қысу әдісіне байланысты кескін сапасы төмендейді. Жақсы қысуды жоғалтпай функцияны қолдайтын PNG, GIF-ді қолданғанда, сурет сапасы нашарлайды.
Растрлық графикалық редактордың әдеттегі жағдайы — Adobe Photoshop.
Векторлық графикалық редактор геометриялық компоненттерден (нүктелер, бөліктер, полигондар) тұратын тікелей нысанды жасауға немесе редакциялауға мүмкіндік береді және оны вектордың редакторларында (CDR, AI, EPS) қорғайды.
Векторлық графика — бұл растрлық графиканың қарама-қарсылығы. Гибридті графикалық редакторлар сканерленген құжаттармен жұмыс істеуге арналған. Графикалық редактордың ұқсас суреттері растрлық және векторлық бағдарламалардың үлесін қамтиды. Гибридті бағдарламаның қайнар көзі AutoCAD, RasterDesk деп санауға болады. Графикалық редакторлар ұсынатын мүмкіндіктер шектеусіз.
Түстерді және орналасуды сипаттайтын сипаттамаларды, сондай-ақ векторларды атайтын тікелей және қисық жолдарды енгізу арқылы суреттерді салады. Мысалы, жапырақтың суреті жалған жапырақтың негізгі сызығын қалыптастыратын бағыт арқылы сипатталады. Парағының бояуы құрылымның түсімен және осы контурдың аумағынан анықталады. Векторлық графиканың компоненттерін редакциялаған кезде, осы компоненттердің нысанын сипаттайтын тікелей және қисық жолдардың сипаттамалары өзгереді. Құрамдас бөліктерді шығарып, олардың мөлшерін, пішінін және бояуын ауыстыруға болады, бірақ бұл олардың визуалды ұсыну сапасына әсер етпейді. Векторлық графика шешуге байланысты емес, яғни. Бұл мүліктің құны болмаған әртүрлі ажыратымдылығы бар шығарылатын барлық құрылғыларда көрсетілуі мүмкін. Векторлық ұсыну математиканың қисықтары бар суреттердің компоненттерін суреттеуден тұрады, олардың түстерін және толтырылуын көрсетеді. Тағы бір артықшылығы — жоғары сапалы кез келген бағытта масштабтау. Нысандардың санын көбейту немесе азайту математикалық формулаларда тиісті коэффициенттерді көбейту немесе азайту арқылы жүзеге асырылады. Өкінішке орай, векторлық форматтағы суреттерді үлкен мөлшерде немесе шағын бөлшектермен (мысалы, фотосуреттер) тасымалдау кезінде пайдасыз болады. Бұл жағдайда кішігірім алау күрделі математикалық формулаға немесе графикалық примитивтердің тіркесімі болып көрінетіндіктен, олардың кез-келгені формула деп есептеледі. Corel Draw, Corel XARA және Adobe Illustration сияқты танымал векторлық редакторлар.
Егер векторлық графикада кескіннің негізгі құрамдас бөлігі із деп есептелсе, онда растрлық графикада — торда орналасқан пикселдер деп аталатын нүктелер. Растрлық графика ажыратымдылыққа байланысты, себебі кескінді сипаттайтын ақпарат нақты көлемнің торына бекітіледі. Растрлық графиктерді редакциялау кезінде оның көрсетілім сапасы өзгертілуі мүмкін. Атап айтқанда, растрлық графика мөлшерінің өзгеруі кескіннің шеттерін «располмашиванию» ете алады, себебі пикселдер торға қайта бөлінеді. Растерлік графиканы суреттің өзіндік ажыратымдылығына қарағанда анағұрлым төмен ажыратымдылықтағы құралға шығару оның сапасын төмендетеді. Графиканың нүктелік кескінді ұсыну топтамасы оның түстерін көрсете отырып, пиксел (нүкте) болып есептеледі. Мысалы, қардың ақ фонында қызғылт эллипс сипатталғанда кез келген нүктенің түсін эллипс ретінде, мысалы, өңді тексеру қажет. Кескін көптеген нүктелердің көрінісінде көрінеді — олардың көпшілігі визуалды кескін жақсы және файл өлшемі көп. Яғни. 1 және сол иллюстрация бірлік ұзындығы бойынша нүктелер саны бойынша (әдетте, нүкте дюйм — дюйм немесе пикселге пиксельге шаққанда — ppi) ең жақсы немесе ең жақсы сапамен ұсынылуы мүмкін. Бұдан басқа, сапа кез-келген кескіннің өзіне түсетін түстер мен түстер санымен сипатталады. Суреттермен сипатталатын түстердің саны соғұрлым көп, оларды сипаттау үшін қажетті биттердің саны көбірек. «Скарлетт» 001 түстік нөмірі болуы мүмкін, және опциясы бар және — 00000001. Осылайша, кескін неғұрлым жақсы болса, файл өлшемі неғұрлым көп болады. Битмапты суреттеу әдетте көптеген суреттер немесе түстерге ұқсас фотографиялық кескіндер үшін пайдаланылады. Өкінішке орай, осы иллюстрациялардың кез келген бағытта масштабталуы әдетте сапаны нашарлатады. Ұпайлардың саны азайған кезде кішігірім бөлшектер жойылып, жазулар бұрмаланған (бірақ көруге болмайды, мысалы, көрнекі көлемнің өзі азайған жағдайда, яғни рұқсат сақталады). Пикселдерді қосу кескіннің айқындық пен жарықтығы жағымсыз үрдістерінің өсуіне алып келеді жаңа пішіндер көлеңкелерді беруі керек, 2 және одан да көп шекаралық түстердің ортасы. Растрлық суреттерді жасаудың ең танымал әдісі: Fractal Design-тан суретші, Macromedia-дан FreeHand, Fauve Matisse, PixelPaint Pro-дан Pixel Resources және Photoshop. Adobe компаниясы.
Осылайша, растрды немесе векторлық пішімді таңдау кескінмен жұмыс істеу мақсаттарына және міндеттеріне байланысты. Фотосурет түсінің дәлдігі қажет болса, онда нүктелік кескін пішімін пайдалану жақсы. Логотиптер, схемалар, дизайн компоненттері векторда ұсынылатын ыңғайлы. Шын мәнісінде, растрдың ішінде және графиктің векторлық көрінісінде (мәтін сияқты) экранның экранында немесе басып шығару құрылғысы копуляция түрінде көрінеді. Онлайн графикасын қосымша модульдерді орнатпай-браузерлер түсінген растрлық форматтардың бірінде көруге болады — GIF, JPG, PNG.
Кескіннің жоғарыда көрсетілген көріністеріне байланысты, әрқайсысы үшін ұқсастықта, біз жеке графикалық редакторды — растра немесе векторды қолдануымыз керек. Әрине, олардың жалпы сипаттамалары бар — барлық ықтимал форматтардағы файлдарды ашу және қорғау мүмкіндігі, ұқсас аттары бар құралдарды (қарындаш, қалам және т.б.) немесе функцияларды (айқындау, қозғалыс, масштабтау және т.б.) енгізу, қажетті бояу немесе түс.
Графикалық бағдарламаларды құруға деген ұмтылыс олар бастапқыда жұмыс істеуге арналмаған аймақтарды жаулап алу кезінде жасалады. Осылайша, растр және векторлық редакторлар досымен дос болып, өздерінің қаражатының күші мен күшіне енуінде тілейді. Мысалы, Adobe Photoshop қазіргі кезде таза растр редакторы болып саналмайды, бірақ CorelDRAW растрлық графикамен жұмыс істеудің жетілдірілген жолдарын қамтиды.
Microsoft Paint — Microsoft операциялық жүйелерінің қалыпты жеткізіліміне кіретін қарапайым (немесе кез келген басқа жағдайда — қарапайым) редактор. Ол қарапайым функциялардың жиынтығына (қылқалам, қарындаш, серпімді және т.б.) ие, бұл рұқсатсыз сызбаларды жасауға мүмкіндік береді. Өкінішке орай, графиканы өңдеу үшін, ол жай ғана қолайлы емес. Оң жақта көріп тұрған суреттеме, шын мәнінде, редактордың қабілетіне ие. Adobe Photoshop — бұл күн растра графикасын кәсіби өңдеу үшін ең қуатты жиынтық. Бұл барлық сүзгілер мен эффекттердің үлкен жиынтығына ие растрдың үлгісін өзгертудің сансыз ықтималдығы бар және анағұрлым тәуелсіз өндірушілердің құралдарын қамтуға болатын бүкіл ансамбль. Convolution, мысалы, бүлінген суреттерді қалпына келтіру жолдарын, фотосуреттерді ретке келтіруді немесе қиялымызды шешуге мүмкіндік беретін ең керемет коллаждарды жасауға шақырады. Жалпы алғанда, осы пакеттің әлеуеті зор. 5.5 нұсқасынан бастап, құрамдас WEB үшін графикалық өңдеу мүмкіндігін қамтамасыз ететін Adobe ImageReady бағдарламасы (кескінді оңтайландыру, анимациялық гифтерді құру, иллюстрацияларды кішігірімдерге кесу және т.б.). Adobe Photoshop жасаушыларының ұраны — «Сіздің ақылыңыздың камерасы» — тек техникалық жетілдіруді ғана емес, сондай-ақ осы бағдарламамен жұмыс істейтін адамның мүлде жойылған шығармашылықтың мінсіз бостандығын білдіреді. PhotoPaint — Adobe Photoshop-мен бәсекелесетін растрлық графиктерді өңдеуге арналған Corel Draw пакетінен ең аз таныс графикалық редактор емес. Графикті, әртүрлі сүзгілерді, текстураларды өңдейтін барлық қажетті құралдар бар. Арасындағы айырмашылық жұмыс ыңғайлылығында ғана, интерфейс және сүзгілерді қолдану жылдамдығы — бір-бірімен қиылысу сәл баяу жүреді. Суретші — редактор нақты сызу құралдарын: графит, бор, май және т.б. Анимацияны жасау үшін материалдардың жазуы, кескіндемесі, текстурасын модельдеуге мүмкіндік береді. Кескіндемеде фондық суреттерді немесе веб-беттерді дамыту үшін қолайлы. Бұл бағдарламаны пайдаланып шынайы суретші сияқты сезінесіз.
Бұл кезде математикалық (векторлық) кеңістіктік модель жалпақ иллюзияға айналады. Фильм жасау керек болған жағдайда, осы иллюстрациялардың тәртібі көрсетіледі, әр кадрға біреуі. Деректер дизайны ретінде экрандағы кескін нүктелердің матрицасы болып табылады, мұнда кез-келген баста кем дегенде 3 мөлшерде анықталады: қызыл, көк және жасыл қарқындылығы. Осылайша, көрсету үшөлшемді векторлық деректер құрылымын пикселдердің жазық матрицасына түрлендіреді. Бұл қадам көбінесе өте қиын есептеуді қажет етеді, әсіресе шындықтың елесін жасау қажет болса. Көрсетілімнің ең қарапайым көрінісі — жоғарыда көрсетілгендей, проекторды қолдай отырып, компьютер экранындағы үлгілердің контурларын жасау. Әдетте, бұл жеткіліксіз және біз объектілерді дайындаған материалдардың иллюзиясын жасауымыз керек, сондай-ақ мөлдір ақпарат құралдарының (мысалы, әйнектегі судың) арқасында осы заттардың бұзылуын есептеуге тиіспіз. Бірігіп жиі біріктірілген бірнеше көрсету технологиялары бар.
Түс кеңістігі түс координаттарын қолдануға негізделген түс ұсыну үлгісі болып табылады. әрбір бояу координаттар бірі жиынтығы бояу рет орналастырылған, сонымен қатар, сондықтан анықталған координаталарын бар болсын нүктесі, екенін мәнерде, негізделген түс кеңістігі. Түс кеңістігі түсті координаттар жиынтығымен және түстерді орнату ережелерімен сипатталады. олардың әрқайсысы қызыл, жасыл және көк кеңейту түсті компоненті сай — Мысалы, RGB кез келген түсті үш координаттар жиынтығы сипатталады үш өлшемді түс кеңістігі, болып саналады. Координаттар саны орынның өлшемін анықтайды. Осы CMYKLcLm (көгілдір, қызыл, сары, Key түсті, lightCyan, lightMagenta) орны ретінде, мысалы, 6, ең монохромды суретті белгілеу жақсы мүмкіндік бар екенін, бір өлшемді және он-өлшемді — Онда түрлі өлшемдері түсі жерлерде түрлі болып табылады. Ең үлкен өлшемдегі орындар көбінесе плоттерлерде немесе түсті тексеруге арналған машиналарда басып шығарылады. RGB (Британдық мәтін аббревиатура Қызыл, жасыл, көк — қызыл, жасыл, көк) — қоспа түс үлгісі әдетте түсті молайту үшін түсті синтездеу әдісін сипаттайды. Ресейлік әдет-ғұрыпта кейде GLC ретінде жіктеледі. Алдыңғы түстерді таңдау адамның көз торының түсінің қабылдау физиологиясы арқылы негізделген. RGB түсті моделі инжинирингте кеңінен қолданылды. Бұл түстің қара (қара) қосылуы арқылы алынғанына байланысты қоспалар деп аталады. 2- жанып кезде (r2, G2, b2), — Басқаша айтқанда, экран бояу болса, түрлі-түсті жарық прожекторлар бар RGB (R1, G1, b1), және сол экранның бояумен, түрлі ұзағынан прожекторлар, ретінде жіктеледі экран бояу (r1 + r2, g1 + g2, B1 + B2) ретінде жіктеледі болады маған прожекторлар.
Берілген түс үлгісіндегі кескін үш арнада шығарылады. TOP түстерді (негізгі түстер, қызыл, жасыл және көк тізімделген) араластыру кезінде — мысалы, көк (B) және қызғылт (R), біз (М Magenta) күлгін алу, (G) көктеу араласқан кезде және қызғылт (R) — сары ( Y сары), жасыл түсті (G) және көк (B) — цианидті (C cyan) араластырғанда. Барлық үш түсті компоненттерді араластырғанда біз ақ бояуды (W) аламыз.
Теледидарлар мен мониторларда қызыл, жасыл және көк арналар үшін 3 электр пистолеті (LED, жарық сүзгісі) қолданылады.
RGB түс үлгісі CMYK түсті кәдімгі қамту қарағанда (қанық түсті болжауға болады) сыпыру үлкен түс гаммасының барлық дерлік үндерін бар, осы уақытша кескіннің салдарынан, RGB IN сау, ол күңгірттенген өседі және CMYK жылы сөне маңызды болып табылады.
Autotype Төрт түсті (CMYK: көгілдір, қызыл, сары, Key түсті) — қалыпты басып триаде ең алдымен басып шығару үшін пайдаланылатын тізбек, қалыптастыру субтрактивном түсті. CMYK схемасы, әдетте, салыстырмалы түрде кішкентай түсті жабуға ие.
Орыс тілінде бұл түстер жиі кездеседі: көгілдір, күлгін, сары; бірақ шеберлер көгілдір, қызыл және сары түстерді қабылдайды (төменде қараңыз K мағынасы туралы). Баспасөз 4 түсті, тиісті CMYK, сондай-ақ үшбұрышты бояулармен тығыздау деп аталады.
Ол CMYK нақты бояу ғана спектрлік деректер бояғыштар мен оларды қолданудың әдіс бойынша, сонымен қатар, олардың саны, қағаз және басқа да деректер нүктелері ғана емес тәуелді деп түсiнiледi. Дерлік CMYK қайраткерлері деректер imagesetter немесе CTP үшін аппараттық ғана жиынтығы болып саналады және бояу күмән айқындайды.
Мәселен, әртүрлі елдерде тарихи түрде офсеттік баспаның стандартталған үдерістері қалыптасты. Енді бұл жапырақты және жабыспайтын қағаздар үшін Оңтүстік Америка, еуропалық және жапондық стереотиптер. Бұл процестер үшін стандартталған қағаздар мен бояулар әзірленді. Олар үшін түсті CMYK түс модельдері жасалды, олар түс бөлу процестерінде пайдаланылады. Алайда, барлық дерлік басып шығару, қажетті біліктілігі (немесе осындай маман шақыруға уақыт қабілетті) жұмыс істейтін мамандар бар, онда жиі белгілі бір нақты қағаз басып шығару баспасөз басып шығару процесі сипаттайтын профиль жасаңыз. Бұл профиль өз клиенттеріне беріледі.

Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет