Мультимедиялық технологиялар құралдарымен мамандық бойынша эмблема, бейне және басқада материалдар жасау



бет1/4
Дата06.09.2022
өлшемі46.88 Kb.
#460333
  1   2   3   4
Мультимедиялы технологиялар ралдарымен маманды бойынша эмбле


Тақырыбы: Мультимедиялық технологиялар құралдарымен мамандық бойынша эмблема, бейне және басқада материалдар жасау

Жоспар
Кіріспе


1 Мультимедиялық технологиялар
1.1 " Мультимедиялық компьютер»
1.2 Мультимедиа Ерекшеліктері
1.3 Мультимедиа ақпаратын сызықтық және құрылымдық ұсыну
2 Қолданбалы пайдалану мультимедиа
2.1 Жобаларды құрудың бағдарламалық құралдары
2.2 Гипермедиа-ресурстарды әзірлеу ерекшеліктері
3 Жобаны әзірлеу кезеңдері

Кіріспе

"Мультимедиа" термині алғаш рет 1965 жылы пайда болды және жетпісінші жылдардың аяғына дейін ақпаратты ұсынудың әртүрлі түрлері мен формаларын: слайдтар, фильмдер, бейнелер, аудио үзінділер, жарық эффектілері және жанды музыканы қолдана отырып, сол кездегі экстравагантты театрландырылған шоуларды сипаттау үшін белсенді қолданылды. 70-ші жылдардың аяғы мен 80-ші жылдардың басында мультимедия дыбыстық немесе жанды музыкамен бірге жүретін бірнеше проекторлардың статикалық немесе динамикалық суреттеріне негізделген көріністерді түсінді.
Осылайша, "мультимедиа" құралдары бірден адам сезімінің бірнеше мүшелеріне әсер етті және ақпаратты әр түрлі формада ұсынды: визуалды, ауызша және аудио, бұл терең эмоционалды әсер тудырды (жасайды), бұл өз кезегінде театрландырылған көріністердің осы түріне сәттілік пен танымалдылық әкелді. Адам психикасының эмоционалды саласына әсер ету мүмкіндігі оқытудың маңызды факторы болып табылады, өйткені ол білімді тиімді игеруге ықпал етеді. Келесі онжылдықта "мультимедиа" термині әртүрлі ұғымдарды қамтыды.
Жақында "мультимедиа" термині одан да көп мағыналы болды. SCALA мультимедиялық хабар тарату компаниясы қазіргі заманғы "мультимедиа" ұғымына келесі түсінік береді: "Кейбіреулер мультимедиялық технологияларды, соның ішінде кабельді теледидарды пайдаланады. "Мультимедиялық желілер" термині миллиондаған доллар тұратын қуатты, ірі корпорациялар пайдаланатын мазмұнды басқару жүйелерін, бейне дерекқорларға қызмет көрсету үшін, сондай-ақ жарнамалық сандық тақталар мен экрандарды сипаттау үшін қолданылады. Үйдегі бейнелерді өңдеуге арналған компьютерлік бағдарламалар, олардың кейбіреулері қазір 100 доллардан төмен, мультимедиялық технология ретінде қарастырылуы мүмкін. Техникалық медиа құралдарына дауыстық қолтаңбалары бар фотосуреттерді жіберетін заманауи ұялы телефондар да кіреді". Мультимедиа әлі де дамып келеді және жаңа технологиялар пайда болған және қолданылған сайын, ол барлық жаңа ұғымдарды қамтиды.

1. Мультимедиялық технологиялар


1.1 " Мультимедиялық компьютер»


Мультимедиа құралдарын анықтауға ресми көзқарас, олар оқуға және басқа да іс-әрекеттерге әртүрлі ақпарат әкелетін кез-келген құрал болуы мүмкін екенін көрсетеді. Бұл жағдайда дәстүрлі ескірген аналогтық құралдар мультимедиа ұғымына енуі мүмкін.


Алайда, көбінесе компьютерлер мен олардың тиісті перифериялық жабдықтары мультимедияға жатады. Компьютер-ақпаратты өңдеудің әмбебап құралы. Компьютердің әмбебаптығы, бір жағынан, ол әр түрлі типтегі ақпаратты (мультимедиа ақпаратын) өңдей алады, екінші жағынан, сол компьютер бір типтегі ақпаратпен барлық операцияларды орындай алады. Осының арқасында компьютер тиісті перифериялық құрылғылар жиынтығымен бірге техникалық мультимедиялық құралдардың барлық функцияларын орындай алады.
"Мультимедиялық компьютер" - бұл мультимедиялық қосымшалар өздерінің барлық мүмкіндіктерін толық жүзеге асыра алатын компьютер. Мультимедиялық компьютер көп нәрсені істей алуы керек: монитор экранында графикалық және бейне ақпаратты, анимацияны, жоғары сапалы әр түрлі дыбыстық сүйемелдеуді, музыканы, соның ішінде музыкалық компакт-дискілерді және тағы басқаларды көрсету…
Әдетте, "мультимедиялық компьютер" ұғымымен біріктірілген компоненттер жиынтығы олардың келесі құрамын түсінеді:
Қорек блогы бар Корпус
Жүйелік (аналық) төлем
Орталық процессор
Жедел жад
Видеоадаптер
Монитор
Қатты дискілердегі диск
Пернетақта
Тышқан
CD-ROM дискісі
Иілгіш диск жетегі
Дыбыс картасы
DVD дискісі
Модем
Теледидар және УКВ тюнері
Бірақ тіпті ең заманауи компьютер бағдарламалық жасақтамасыз жұмыс істемейді.
Бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданбалы бөлікке (мультимедиа-энциклопедиялар, компьютерлік ойындар, аудио және бейне ойнатқыштар және т. б.) және қолданбалы бағдарламалар жасауға арналған бағдарламаларды (кәсіби графикалық редакторлар, 3D-графика редакторлары, дыбыстық редакторлар және т. б.) қамтитын мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуге бөлуге болады.)
Мультимедиялық компьютерлік бағдарламалық жасақтаманың негізгі бөліктерін қарастырыңыз:
Операциялық жүйе
Қолданбалы мультимедиялық қосымшалар
Қазір мультимедиялық қосымшалар бағдарламалық жасақтама нарығының қарқынды дамып келе жатқан сегменттерінің біріне айналды. Көптеген заманауи компьютерлер орнатылған дискілермен, дыбыстық карталармен және қуатты графикалық адаптерлермен сатылады. Осы медиа-қолдау құралдарының барлығын пайдалану үшін компьютерде осы құрылғылардың барлығын қолдайтын амалдық жүйе орнатылуы керек. Ең жарқын мысал-Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Linux ОЖ.
Қолданбаларға мультимедиялық компьютердің қарапайым пайдаланушысы тікелей жұмыс істейтін мультимедиялық қосымшалар кіреді. Біріншіден, Бұл компьютерлік ойындар. Бұған мультимедиялық энциклопедиялар, бейнелер мен аудио ойнатқыштар, презентацияларды жасауға және көруге арналған бағдарламалар және басқалар кіреді.
1.2 Мультимедиа ерекшеліктері

Мультимедиялық технологиялар-информатиканың ең перспективалы және танымал бағыттарының бірі. Олар "суреттер, мәтіндер мен деректер жиынтығы, дыбыс, бейне, анимация және басқа да визуалды эффекттер, интерактивті интерфейс және басқа басқару тетіктері" бар өнімді құруды мақсат етеді.


Технологияның сөзсіз артықшылығы мен ерекшелігі-ақпаратты ұсынуда белсенді қолданылатын келесі мультимедиялық мүмкіндіктер:
кескін экранында немесе оның ең қызықты үзінділерінде үлкейту (егжей-тегжейлі) мүмкіндігі, кейде кескін сапасын сақтай отырып, жиырма есе үлкейтуге ("үлкейту әйнегі" режимі) мүмкіндік береді. Бұл әсіресе өнер туындылары мен ерекше тарихи құжаттарды ұсыну үшін өте маңызды;
кескінді салыстыру және оны әртүрлі бағдарламалық құралдармен ғылыми-зерттеу немесе танымдық мақсаттармен өңдеу мүмкіндігі;
бейнеге ілесіп жүретін мәтіндік немесе басқа да көрнекі материалда анықтамалық немесе кез келген басқа түсіндірме (оның ішінде көрнекі) ақпаратты (гипермәтін және гипермедиа технологиялары) дереу алу жүзеге асырылатын "ыстық сөздерді" бөліп көрсету мүмкіндігі);
статикалық немесе динамикалық визуалды серияға сәйкес келетін үздіксіз музыкалық немесе кез-келген басқа аудио сүйемелдеуді жүзеге асыру мүмкіндігі;
фильмдерден, бейнежазбалардан және т. б. бейнефрагменттерді, "стоп-кадр" функциясын, бейнежазбаны кадр бойынша "сырғыту" мүмкіндігін пайдалану мүмкіндігі;
Интернет ғаламдық желісіне қосылу мүмкіндігі;
түрлі қосымшалармен (мәтіндік, графикалық және дыбыстық редакторлармен, картографиялық ақпаратпен) жұмыс істеу мүмкіндігі);
өнімде ұсынылған ақпараттан жеке "галереялар" (үлгілер) құру мүмкіндігі;
өнімнің барлық мазмұнын ("слайд-шоу") автоматты түрде қарау немесе өнім бойынша анимациялық және дыбысталған "жолсілтеме-гид" ("пайдаланушының сөйлейтін және көрсететін нұсқаулықтары") жасау мүмкіндігі; өнімнің құрамына ақпараттық құрамдастары бар ойын компоненттерін қосу;
ақпарат бойынша "еркін" навигация және негізгі мәзірге (ірілендірілген мазмұн), толық мазмұн кестесіне немесе өнімнің кез келген нүктесінде бағдарламадан шығу мүмкіндігі.
Мультимедияға және тиісті ақпараттандыру құралдарын пайдалануға байланысты бірнеше ұғымдар бар. Атап айтқанда, мультимедиялық құралдарды пайдалану кезінде иллюстрациялардың рөлі едәуір артады.
Иллюстрация сонымен қатар көп мағыналы термин болып табылады. Терминнің екі негізгі түсіндірмесі бар.
Иллюстрация (иллюстрация) - бұл:
мәтінге басқа түрдегі түсіндірме немесе толықтырушы ақпаратты (бейне және дыбыс) енгізу),
көрнекі және сенімді түсіндіру үшін мысалдар келтіру (мүмкін басқа типтегі ақпаратты пайдаланбай-ақ).
Мультимедиа құралдарында иллюстрациялар мысалдар (соның ішінде мәтіндік), екі өлшемді және үш өлшемді графикалық кескіндер (суреттер, фотосуреттер, схемалар, графиктер, диаграммалар), дыбыстық фрагменттер, анимация, бейне фрагменттер түрінде ұсынылуы мүмкін.
Қазіргі уақытта көптеген мектеп пәндері мен білім беру бағыттары бойынша мультимедиялық энциклопедиялар жасалды. Оқу процесін ұйымдастыруға мүмкіндік беретін ойын ситуациялық тренажерлері мен мультимедиялық оқыту жүйелері әзірленді.
Мультимедиа-бұл интерактивтілік, икемділік және Оқу ақпаратының әртүрлі түрлерін біріктіру қасиеттерінің арқасында, сонымен қатар оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескеру және олардың уәждерін арттыруға ықпал ететін тиімді білім беру технологиясы.
Интерактивтілікті ұсыну мультимедиа құралдарының маңызды артықшылықтарының бірі болып табылады. Интерактивтілік белгілі бір шектерде ақпарат көрінісін басқаруға мүмкіндік береді: пайдаланушы параметрлерді жеке өзгерте алады, нәтижелерді зерттей алады, сонымен қатар бағдарламаның белгілі бір ҚАЛАУЛАР туралы сұрауларына жауап бере алады, материалды беру жылдамдығын, қайталанулар санын және жеке қажеттіліктерді қанағаттандыратын басқа параметрлерді орната алады. Бұл мультимедиа технологиясының икемділігі туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді.
Мультимедиялық технологиялар ақпараттың көптеген түрлерін мағыналы және үйлесімді түрде біріктіруге мүмкіндік береді. Бұл компьютердің көмегімен ақпаратты әртүрлі нысандарда ұсынуға мүмкіндік береді, мысалы:
суреттер, соның ішінде сканерленген фотосуреттер, сызбалар, карталар және слайдтар;
Дыбыстық жазбалар, дыбыстық эффектілер және музыка;
бейне, Күрделі бейне эффектілері;
анимация және анимациялық модельдеу.
Көптеген адамдар өнер туындыларын керемет модернизациялауға әуесқойдың ресми қатысуы үшін мультимедиа құралдарын қолдануды ең қызықты деп санайды. Қазірдің өзінде компьютердің көмегімен бастаушы Ренессанс классигінің суретін немесе әйгілі автордың музыкасын өз стилінде түзете алады, сонымен қатар белгілі режиссердің бейнесіндегі сюжетті өзгерте алады. Қазірдің өзінде компьютер заманауи әнді ұзақ уақыт қайтыс болған әншінің дауысы мен тәсілімен айта алады. Әрине, мұның бәрі мамандар, қарапайым адамдар мен медиамандар арасында көптеген дау-дамайды тудырады.
Мультимедиялық технологияларды дамытудың өте сәнді бағыты-виртуалды шындық. Виртуалды шындық-бұл адамның шынайы емес әлемнен нақты сезімдерін алу. Мұндай шынайы емес әлемді модельдеу заманауи компьютердің көмегімен Жақсы орындалады. Компьютерлік құралдар соншалықты толық визуалды, дыбыстық және басқа сезімдерді тудырады, сондықтан пайдаланушы қоршаған әлемді ұмытып, ойдан шығарылған әлемге құмар болады. Қатысудың ерекше әсері виртуалды шындықта еркін қозғалу мүмкіндіктерімен, сондай-ақ осы шындыққа әсер ету мүмкіндіктерімен қол жеткізіледі.
Виртуалды шындыққа қарапайым және аз шаршайтын кіру осы шындықты байқауға болатын компьютер экраны арқылы жүзеге асырылады. Бұл жағдайда виртуалды әлемге қозғалу және әсер ету әдетте тінтуір, джойстик және пернетақта арқылы жүзеге асырылады.
Ойлап тапқан әлемге толықтай ену адамның басына қойылған арнайы және өте қымбат дулыға дисплейінің көмегімен жүзеге асырылады. Кескіннің көлеміне жету үшін дулыға ішінде орналасқан екі кішкентай экран әр көзге бөлек кескіндер жасайды. Сонымен қатар, суретті пайдаланушыға көрсету кезінде суреттің орны бастың айналуына сәйкес өзгереді. Сонымен қатар, дулыға адамды нақты әлемнің әсерінен жақсы оқшаулайды. Мультимедияға батырудың арзан нұсқасы ретінде сіз кескінді көлемді қабылдауды қамтамасыз ететін әртүрлі көзілдіріктері бар көзілдіріктерді пайдалана аласыз. Мысалы, көлемді монохромды кескінді көзілдіріктің көмегімен байқауға болады, олардың біреуі қызыл, екіншісі көк. Егер бір уақытта экранда кескіннің екі проекциясы пайда болса, біреуі қызыл, екіншісі көк болса, онда көлемнің Елесі жасалады. Алайда, бұл әдіс түстердің гаммасын беруге мүмкіндік бермейді. Бүгінгі таңда жетекші компьютерлік фирмалар адам интерфейсі бар компьютер құруға көп күш жұмсайды. Бұл компьютер адамның барлық сезімдеріне, сондай-ақ адамның барлық мүшелеріне әсер ету қабілетіне ие болуы керек дегенді білдіреді. Қазіргі компьютерлік жүйелер көптеген жағдайларда суреттер мен дыбыстарды жақсы талдайды және синтездейді. Компьютерлік тінтуір мен басқа құрылғыларды жанасуға еліктеу деп санауға болады. Алдағы жылдары дербес компьютер хош иістерді қабылдау механизміне сәйкес иістермен және иістерге жақын жұмыс істеуді үйренеді деп болжанады. Техникалық себептерге байланысты адамның иіс сезу мүшелерін жасанды құралдармен қалпына келтіру мүмкін емес.

1.3 Мультимедиялық ақпаратты сызықтық және құрылымдық ұсыну


Мультимедиа, гипермәтін және гипермедиа сияқты ұғымдар бір-бірімен тығыз байланысты.


WWW (Дүниежүзілік компьютерлік желі, интернетте жарияланған құжаттар мен мультимедиа ресурстарының жиынтығы) кең таралуының арқасында гипермәтіндік технология компьютерде жұмыс істейтіндердің бәрін біледі немесе кем дегенде қолданады.
40-жылдары Memex жүйесінің тұжырымдамасын ұсынған Ванневар Буш, сондай-ақ 60-жылдары осы технологиямен жұмыс істеген Дуглас Энгельбарт пен Теодор Нельсон гипермәтіннің ізашарлары деп танылады.
Нельсон 1987 жылы берген гипермәтіннің классикалық анықтамасы - бұл "сұраныс бойынша шығарылатын немесе орындалатын жазу түрі". Басқаша айтқанда, бұл" мәтіннен (hypertext) үлкен ""сызықты емес хат".
Гипермәтіннің неғұрлым ресми анықтамасы келесідей: гипермәтін-бұл мәтіндік ақпаратты оқырмандар сызықты емес жолмен қозғалу еркіндігін алатын желі ретінде ұсыну.
Алайда, сіз келесі анықтаманы ұсына аласыз: гипермәтін-бұл сызықтық емес мәтінді енгізу арқылы мәтіннің дәстүрлі тұжырымдамасының кеңеюі, онда таңдалған мәтін фрагменттерінің арасында кросс-сілтемелер және бір фрагменттен екіншісіне өту ережелері орнатылады.
Гипермәтіннің тарихы бай және өзгермелі, өйткені гипермәтін эволюциядағы компьютерді қолдану тұжырымдамасы сияқты жаңа идея емес. Гипермәтіндік идеяны дамытуға көптеген адамдар өз үлестерін қосты, және олардың әрқайсысы басқалардан өзгеше нәрсені елестеткен сияқты.
Компьютерлік гипермәтінден бұрын қолмен гипетекст болған, оның бір нұсқасы карталарды дәстүрлі пайдалану болып табылады. Мұндай карталарды нөмірлеуге және өзара сілтемелермен қамтамасыз етуге болады. Олар көбінесе рубрикаларға бөлінеді, яғни оларға иерархиялық ұйым беріледі. Мұндай карталардың ыңғайлылығы - кішкентай мөлшерде олар жазбаларды кішкене бөліктерге бөледі. Пайдаланушы жаңа ақпаратты ескере отырып, картотеканы оңай қайта құра алады. Бірақ, әрине, мұндай картотека көлемінің ұлғаюымен онымен жұмыс істеу қиындай түсуде.
Қолмен гипермәтіннің тағы бір нұсқасы - сөздік және энциклопедия сияқты анықтамалық кітап. Мұндай кітаптарда берілген мақалалар немесе анықтамалар бір-біріне нақты сілтеме жасайды, осы сілтемелерден кейін оқырман бай ақпарат алады. Әрбір осындай кітапты желіні мәтіндік түйіндермен және сілтеме байланыстарымен сәйкестендіруге болады.
Барлық осы мысалдар гипермәтіннің пайда болуын алыс уақыттарға жатқызады. Алайда, қазір шынайы гипермәтін туралы тек байланыс қозғалысын компьютер қолдаған жағдайда ғана айтуға болады деп санайтын көптеген мамандар бар. Гипермәтінді алғаш сипаттаған адамдар гипермәтінге адамның компьютермен ең жақын өзара әрекеттесуінің жолы ретінде бірдей көзқараспен қарады және бұл көзқарас әлі де сақталған. Идеялардың дамуы осы салада нақты іске асырулармен тығыз байланысты.
Гипермәтін-бұл өте түсініксіз және сонымен бірге кеңінен қолданылатын тұжырымдама. Гипермәтін Интернет, мультимедиялық энциклопедия, анықтамалық, мазмұны мен пәндік индексі бар кітап, сондай-ақ басқа фрагменттерге сілтемелер (нұсқаулар) табылған кез-келген мәтін деп аталады. Гипермәтінді субъект қабылдай алмайтын және игере алмайтын әртүрлі типтегі ақпараттың бірнеше, бір мезгілде ағындарына бағытталған қоғамдағы қарым-қатынас әдісі ретінде қарастыруға болады. Білімнің барлық мөлшерін игеру мүмкін болмайды, сонымен қатар мұндай білімді қатаң құрылымдау қиын міндетке айналады. Білім гипермәтінде, салыстырмалы түрде еркін хабарламалар желісінде ұйымдастырылады, олар білімді өндіру және тұтыну процесінде біріктіріліп, ыдырауы мүмкін.
Дәстүрлі мәтінді оқу жиі қиын, ол ақпаратқа қол жеткізудің ыңғайлы және жылдам тәсілдерін ұсынбайды:
көптеген сілтемелерден артқа өту мүмкін емес; оқырманға осы кітапқа немесе мақалаға сілтеме қай жерде орналасқанын табу қиын; мақала авторы оған кім сілтеме жасайтынын анықтай алмайды;
оқырман әртүрлі сілтемелерде "із қалдырады", ол қандай құжаттарды "өткенін" және қазір қандай жұмыстармен айналысатынын есте сақтауы және бақылауы керек;
ақыр соңында, қағаз құжаттар арасында сілтемелерді табу үлкен физикалық күш пен уақытты қажет етеді, тіпті жұмыс жақсы құрылған қоры бар кітапханада болса да.
Гипермәтін авторға сілтеме жасауға (байланыс орнатуға) мүмкіндік береді, ал гипермәтін оқырмандарына қандай сілтеме байланысын және қандай тәртіпті таңдауға мүмкіндік береді. Осылайша, гипермәтін ойлау мен жазушыға қойылған шектеулерді азайтады. Ол белгілі бір тұжырымның жазылған ойдың жүруіне жататындығы немесе ол негізгі арнаның тармағында орналасқандығы туралы біржақты шешім қабылдауға мәжбүр етпейді.
Гипермәтіннің артықшылықтарына оның компьютерлік қозғалысқа қолдау көрсететін байланыстармен қанықтылығы айтарлықтай үлес қосады, соның арқасында мәтін іс жүзінде сызықтық болмайды.
Гипермәтін мультимедиялық ақпараттың үлкен және күрделі көздеріне қол жеткізудің жаңа мүмкіндіктерін ұсынады. Гипермедиа ұғымы гипермәтін қағидаттарына негізделген әртүрлі типтегі ақпаратты ұсыну технологиясы ретінде енгізіледі. Бір гипермедиа-ресурста гиперсілтемелер бойынша ауысу мүмкіндіктері және әртүрлі типтегі ақпаратты пайдаланудың артықшылықтары біріктірілген.
2 Қолданбалы пайдалану мультимедиа

2.1 жобаларды құрудың бағдарламалық құралдары


Мультимедиялық қосымшаларды әзірлеуге арналған көптеген бағдарламалық құралдар бар. Оларды бірнеше санатқа бөлуге болады:


Суретті жасау және өңдеу құралдары;
Анимацияны құру және өңдеу құралдары, 2D, 3D графикасы;
Бейнесуретті жасау және өңдеу құралдары (бейнемонтаж, 3D-титрлар);
Дыбысты жасау және өңдеу құралдары;
Презентация жасау құралдары;
Суретті жасау және өңдеу құралдары
Компьютерде кескінді көрсетудің бір әдісі-растрлық графика (bitmap). Бұл жағдайда кескін суреттің өлшемін анықтайтын элементтерге (pixels) бөлінеді — ені бойынша x пиксель және биіктігі бойынша Y пиксель. Маңызды сипаттама-бұл әр пиксельдің түсін кодтау үшін қолданылатын биттер санымен анықталған растрлық графиканың түс ажыратымдылығы. Бейнелеудің тағы бір тәсілі — суретті құрайтын объектілердің геометриялық сипаттамасы ретінде сақталатын векторлық кескіндер. Бұл суреттерде растрлық графика форматындағы мәліметтер де болуы мүмкін.
Графикалық редакторлар бар кескіндерді басқаруға бағытталған және кескіннің кез-келген аспектісін реттеуге мүмкіндік беретін құралдар жиынтығына ие.
Adobe Photoshop-бұл фотосуреттерді өңдеудің кәсіби пакеті. Қабаттармен жұмыс істеуді және векторлық графикалық бағдарламалардан нысандарды экспорттауды қолдайды. Түсті түзету, ретуширлеу, түстердің контрастын және қанықтығын реттеу, бүркемелеу, түрлі түсті әсерлерді жасау үшін құралдардың толық жиынтығы бар. 40-тан астам сүзгі әртүрлі арнайы эффектілерді жасауға мүмкіндік береді. Әр түрлі өндірушілер көптеген қосылатын модульдерді жасады.
Corel PhotoPaint-кескіндерді жасау және өңдеу үшін қажет нәрсенің бәрі бар графикалық редактор, бірақ файлдармен жұмыс жасау кезінде Adobe Photoshop-тан төмен. Бұл суреттерді Интернетте жариялауға мүмкіндік береді. Онда анимациялық суреттермен жұмыс істеуге арналған құралдар және QuickTime форматындағы слайд-шоу бар.
PhotoDraw-векторлық және растрлық графика пакеттерінің мүмкіндіктерін біріктіретін редактор. Онда боялған фигуралардың үлкен жиынтығы және оларды безендіруге арналған сызықтардың көптеген түрлері, соның ішінде әр түрлі көркем щеткалар немесе суреттер бар. Шаблондарды қолданған кезде арнайы шебер сізге қажетті типтегі иллюстрацияны жасаудың барлық қадамдарын басшылыққа алады. PhotoDraw көптеген басқа қосымшалар форматында суреттерді сақтауды қолдайды. Оған суреттер мен жеке нысандарға қолдануға болатын көптеген түрлі эффекттер кіреді, атап айтқанда көлеңке қосу, мөлдірлік беру, заттардың шекараларын майлау немесе күшейту, оларға үш өлшемділік беру, перспективалық бұрмаланулар, сонымен қатар суретке қауырсын, эскиз, кескіндеме және басқа да көптеген көріністер беретін арнайы эффекттер.
PhotoImpact-Ulead Systems фирмасы әзірлеген графикалық пакет тек суреттерді жасауға және өңдеуге ғана арналмаған. Сондай-ақ, ол фотосуреттер базасын құруға және басқаруға, кескін файлдарын қарауға, мультимедиялық слайд-шоулар жасауға, экраннан сурет түсіруге, файлдарды түрлендіруге арналған құралдарды ұсынады. Pick-and-apply технологиясы стильдер, әсерлер, градиенттер және текстуралар жиынтығынан кеңейтімдерді қолдануға және түрлендірулердің нәтижелерін бірден көруге мүмкіндік береді. Қабаттармен жұмыс істеуді, нақты уақыт режимінде алдын-ала қарауды, кеңейтілген арнайы эффектілерді, мәтінді берілген қисыққа орналастыруды, кескінді қайта өңдеу құралдарын қолдайды.
Сурет адамы - ресейлік STOIK Software компаниясы жасаған графикалық пакет. Бұл сізге графикалық файлдарды жасауға және өңдеуге, сандық бейнені орнатуға және өңдеуге мүмкіндік береді. Пакетте кескіндермен жұмыс істеуге арналған 70-тен астам жоғары сапалы сүзгілер, түстерді түзету, сүзу және қайта өңдеу құралдары бар. Пакеттің барлық сүзгілерін тек бір кескінге ғана емес, сонымен қатар олардың реттілігіне де қолдануға болады.
Painter-metacreations растрлық кескіндеме редакциялау бағдарламасы. Painter-де сурет салу және түстермен жұмыс істеу құралдарының кең спектрі бар. Атап айтқанда, ол әртүрлі щеткаларды (қарындаш, қалам, көмір, аэрограф және т.б.) модельдейді, акварель мен майдың суреттерін еліктеуге, сонымен қатар табиғи ортаның әсеріне қол жеткізуге мүмкіндік береді.


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет