Сабақтың тақырыбы Оқу мақсаттары Сағат саны Мерзімі күні, айы, жылы



Дата11.09.2023
өлшемі89.03 Kb.
#477145
түріСабақ
3 сынып 2023


«Цифрлық сауаттылық» пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
3 сынып
Аптасына 1 сағат, барлығы 34 сағат



р/с

Бөлім/ Ауыспалы тақырыптар

Сабақтың тақырыбы

Оқу мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі
күні, айы, жылы



Ескерту

3 «А»

3 «Б»

1 тоқсан

1

1 бөлім. Программалау
(ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?»)



Өміріміздегі қайталаулар

3. 4. 1. 1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);

1










2

Циклдер

3. 4. 1. 2 циклдік алгоритмді іске асыру;

1










3

Кейіпкердің қозғалысы

3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

1










4

Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану

3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;




1










5

Практикалық тапсырмалар

3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру;

1










6

Желіде тілдесу

3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.




1










7

Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер

3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.




1










8

Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар

3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру.

1










8 сағат

2 тоқсан.

9

2 бөлім. Ойын құру
(ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» )



Ойынның сценарийі

3. 4. 2. 1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу;
3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау;

1










10

Көріністер

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

1










11

Кейіпкерлер

3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1










12

Практикалық жұмыс

3. 4. 2. 3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;




1










13

Костюм ауыстыру

3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;

1










14

Менің ойыным

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

1










15

Практикалық жұмыс

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

1










16

Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар

3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл);
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру.

1










8 сағат

3 тоқсан.

17

3 бөлім.
Робототехника. Жоба
(ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар»)

Word мәтіндік редакторы

3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;
3.2.1.3. мәтінді өңдеу.

1










18

Жобаға идея

3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану;
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау;
3.2.1.3. мәтінді өңдеу.

1










19

Құжатты рәсімдейміз

3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу.

1










20

Мәтіндегі иллюстрация

3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

1










21

Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу.

3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі);
3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу

1










22

Робот қолының қозғалысы (1-сабақ)

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

1










23

Робот қолының қозғалысы (2-сабақ)

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;

1










24

Цикл блогы

3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

1










25

«Робот-тазартқыш» құрастыру

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

1










26

Практикалық жұмыс.

3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу;
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану;

1










10 сағат

4 тоқсан.

27

4-бөлім. – Презентациялар
(ортақ тақырыбы: «Су – өмірдің қайнар көзі»)

Презентация құру

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;
3.1.2.1 қолданбалы программаларда «қызу» клавиштерді қолдану;

1







§27

28

Презентация дизайны

3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану;




1







§28

29

Анимация және ауысу

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

1







§29

30

Жоба жұмысына презентация жасау.

3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;




1







§30

31

5-бөлім - Мәтін, графика және презентация
(ортақ тақырыбы: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер»).

Фотосуреттер

3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;

1







§31

32

Фотосуреттер топтамасы

3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану;

1







§32

33

Жобамен таныстыру.

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;
3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану;
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;

1







§33

34

Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар

3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау;
3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану;
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану;






1







§34

8 сағат

Барлығы: 34 сағат


Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет