Жоба Лабиринттен шығу (Virtual Robotics Toolkit және lego mindstorms education ev3 программаларында роботторға қажетті датчиктерді қосып, программалап, нәтижесін көрсету)



Дата06.06.2023
өлшемі0.5 Mb.
#474752
түріПрограмма
Жоба Лабиринт

Жоба Лабиринттен шығу (Virtual Robotics Toolkit және LEGO MINDSTORMS Education EV3 программаларында роботторға қажетті датчиктерді қосып, программалап, нәтижесін көрсету)

Орындаған: Төрехан Айжан

ҚАЗАҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҚЫЗДАР ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

ЖОБА МАЗМҰНЫ:

  • КІРІСПЕ
  • РОБОТТЫҢ ЛАБИРИНТ АРҚЫЛЫ ЖҮРІП ӨТУ ПРИНЦИПІ
  • БЛОК СХЕМА
  • LEGO MINDSTORMS EDUCATION EV3 ПРОГРАММАСЫНДА ҚАЖЕТТІ ДАТЧИКТЕРДІ ҚОСЫП, ПРОГРАММАСЫН ҚҰРУ.
  • ҚОРЫТЫНДЫ
  • ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР

КІРІСПЕ. Жобада LEGO MINDSTORMS Education EV3 программаларында роботтарға датчиктер қосып, программалар құру қарастырылады. LEGO Mindstorms Education EV3 бұл – қосымша білім беру ұйымдарында және үйде 10 жастан асқан балаларға арналған LEGO-дан робототехника сабақтары үшін ең жақсы программалау ортасы болып табылады. Жиынтықпен жұмыс істеу процесі роботты құрастыруды және программалауды қамтиды. LEGO Mindstorms Education EV3 программасын https://education.lego.com/en-us/downloads/mindstorms-ev3/software сілтеме арқылы жүктей аласыз. Virtual Robotics Toolkit (VRT) бұл LEGO EV3 робототехника жинағы үшін роботтармен әрекеттесу мүмкіндігін қамтамасыз ететін симуляциялауға арналған орта. Әртүрлі физикалық күштердің роботқа қалай әсер ететінін, ойын алаңындағы үйкеліс күштерін өзгертуде немесе ауырлық күшімен тәжірибе жасауда роботтың өзін қалай ұстайтынын көрсете алады. Virtual Robotics Toolkit (VRT)ды https://cogmation.s3.amazonaws.com/downloads/VirtualRoboticsToolkit.exe сілтеме арқылы жүктей аласыз.

РОБОТТЫҢ ЛАРИБИНТ АРҚЫЛЫ ЖҮРІП ӨТУ ПРИЦИПІ.


Үш мүмкін дейтін сценариді қарастырамыз:
  • Қарапайым алдыға жүру. Егер ешқандай кедергі болмаса, робот алға қарай жүреді.
  • Робот алдында, 11 см қашықтықта кедергілерге тап болғанда 90 градус оңға бұрылады. Бұл жағдайда екі дөңгелекпен бұрылу керек, өйткені өз осінің айналасында бұрылу аз орын алады. Бір дөңгелек алдыға қарай, екінші дөңгелек артқа қарай бұрылады.
  • Бізде 180 градусқа бұрылыс болған кезде, яғни робот қабырғаны алдынан да, бүйірінен де қарсы алған кездегі жағдай. Бүйірлік кедергілерге тап болсақ, сол дөңгелек алға 180 градусқа, оң дөңгелек 180 градусқа артқа бұрылады.

БЛОК СХЕМА.


Wait
0.2сек
switch block
Infrared sensor
compare
Move tank
PWR +50/-50
switch block
Infrared sensor
compare
Move tank
PWR -50/+50
Wait
0.2сек
Move tank
PWR +50/+50

LEGO MINDSTORMS EDUCATION EV3 ПРОГРАММАСЫНДА ҚАЖЕТТІ ДАТЧИКТЕРДІ ҚОСЫП, ПРОГРАММАСЫН ҚҰРУ.

ҚОЛДАНЫЛҒАН БЛОКТАР


Цикл
Ауыстырып-қосқыш
Ортаңғы мотор. Алдыға жүру
0.2 секунд Күту.
Ортаңғы мотор. 90 градусқа оңға бұрылу.
Ортаңғы мотор. 180 градусқа бұрылу

ҚОРЫТЫНДЫ


Сонымен LEGO Mindstorms Education EV3 LEGO роботтарын жасауға және басқаруға мүмкіндік беретін бағдарламаланатын робототехника құрастыру жинағы.
Мен LEGO Mindstorms Education EV3 программалау ортасында ультразвукты датчигі мен ортаңғы моторды қолдана отырып,кез келген жағдайда лабиринттен өтетін бағдарлама жасаймын деген мақсатыма жеттім.
LEGO Mindstorms Education EV3 программалау ортасында басқа да қарапайым немесе күрделі бағдарламалар жасауға мүмкіндіктер бар.

ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР

  • https://le-www-live-s.legocdn.com/downloads/LME-EV3/LME-EV3_Coding-activities_1.1_ru-RU.pdf
  • Шадрин Игорь Викторович «Учебное пособие по программированию в среде Lego Mindstorms EV3».
  • Дженжер В.О. Введение в программирование LEGO-роботов на языке NXT-G: учеб. пособие / В.О. Дженжер, Л.В. Денисова . - М. : НОУ Интуит, 2014.


Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет