Программалау Педагогтың аты-жөні Күні Сынып: 4



Дата01.03.2024
өлшемі2.05 Mb.
#493604
түріПрограмма
4-сынып-кмж 7


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Программалау

Педагогтың аты-жөні




Күні




Сынып: 4

Қатысушылар саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

Өз ойыным.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Scratch программалау ортасын іске қосады

Көптеген оқушылар:

Берілген сценарий бойынша ойынның скриптін құрады

Кейбір оқушылар:

программаның скриптін тексереді

Сабақтың барысы:





Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.1-тапсырма. «Мюнстерберг» әдісі.
Терминдерді тап. Астын сыз.
ГНПЕВОАЙНЫМАЛЫЛАРЗЬБТКЕЙІПКЕРДВЛОЫЛДОКОМАНДАТЬИЯЧЯГКЩЕУОЛРЫСЦЕНАРИЙОВПЦШЛОПЕРАТОРЯЧБСЬТЫАВСПРАЙТФЫДЖЛАФОНЧСБЬВСКРИПТФЫЛДОСАЛЫСТЫРУУЦШЩВАЬТОЙЫНЦ
-7-9 сөз
-4-6 сөз
-4-тен аз
Дескриптор:
-Әріпті мәтінмен жұмыс істей алады
-Тақырыпқа байланысты сөзді табады

Бағалау: Өзіндік бағалау смайликтер арқылы жүргізіледі.



1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
4.Тапсырманы орындайды.
5.Өзіндік бағалау жүргізеді.





Карточка


Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Scratch программасы анимациялық ойындар, ертегілер, қызықты жобалар жасауға тиімді.
Scratch ортасында күрделі программалар мен ойындарды құруға жетерлік өзінің арнайы командалары мен функцияры бар.
Сценарий- әрбір сахнаның, кейіпкер диалогінің және нысандардың мінез-құлқының толық сипаттамасы.

2-тапсырма.


Оқулық, 31-бет. «Жемістерді жинайық» тапсырманың скриптін тексер.

Дескриптор:


- Scratch программалау ортасын іске қосады;
-берілген сценарий бойынша ойынның скриптін құрады;
-программаның скриптін тексереді.

ҚБ: «Смайлик» әдісі


3-тапсырма.


Оқулық. 34-бет, «Ой бөлісейік» тапсырмасы.

Дескриптор:


-берілген командаларды орындап, сурет салады.

ҚБ: «Смайлик» әдісі



Мұғалімді тыңдайды
2-тапсырманы орындайды
3-тапсырманы орындайды

Смайлик
Смайлик



Компьютер
Scratch программалау ортасы

Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:


Өзін-өзі бағалау.







Үй тапсырмасы

§ 7, жұмыс дәптері 17-18-бет











Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет