1. Дәріс тақырыбы «Тектоника туралы негізгі терминдер мен анықтамалар». Дәріс жоспары



бет1/4
Дата14.03.2024
өлшемі395.82 Kb.
#495461
түріКонспект
  1   2   3   4
лекции 1 модуля по Тектонике костюма


1. Дәріс тақырыбы «Тектоника туралы негізгі терминдер мен анықтамалар».
Дәріс жоспары:

  1. Архитектоника - құрылыс негізі..

  2. Костюм техтоникасы - структуралы элементтердің өзара байланысы.

  3. Түрлі фактурадағы материалдар.

Дәріс конспекті

Тектоника


Архитектоника (грек. агсһітектопіке) — құрылыс негізі. Архитектоника - «тік тұрғызылу», кескіндеме өнеріндегі айқын қабылданатын бүтіндік пен композициялық деген мағыналар береді.
Яғни, өнер мен архитектуралық шығармалардың көркемдік құрылымы. Үйдің құрылымдық жүйесін кұрылыс заңдылықтарына сай, зор көркемдік дәрежеде жүзеге асыру және оның нақты шешімін табу архитектураға байланысты. Әр алуан құрылыстағы құрылымдық жүйелердің үйлесімді келуі үшін сәулет кешеннің көркемдік ерекшелігі мен инженерлік шешімі біртұтас болуы керек. Мұндағы сәулет өнерінде басты элемент пен қосалқы элементтердің ара қатынасы табиғи байланысады. Мысалы, үй ішіндегі бағана, қабырғалар кұрылыстың беріктігін, көркемдігін арттыра түседі.
Костюм композициясын қабылдауда архитектоника немесе тектоника ерекше роль атқарады. Кез келген құрастырылған заттың көркем кірінуіне бұлар ерекше көрініс береді. Қәзіргі кезде бұл барлық техника құрылыстары мен сәулет өнерінде және табиғат құрылымдарын әрлеу-безіндіру жұмыстарында кең түрде қолданылып келеді.



Архитиктоника-композициялық құрылымының негізгі бастамасы болып табылады. Көркем жобалау барысында формалардың бір-бірімен үйлесімі және жеке детальдардың өзара үндестігі архитиктоникалықтығына байланысты
Кез келген құрастырылған бұйымның тектоникалық деңгейі, жоғары сапалы болып, қолдануға қолайлы, әрі ыңғайлы болуы тиіс.
Костюм техтоникасы - структуралы элементтердің өзара байланысы, пропорция мен ырғақтылығы, формадағы пластика және түсті шешімі, материалдың құрамы арқылы шешіледі.
Суретшінің жұмысы барысындағы негізгі қиыншылығы матамен жұмыс жасауда беттерінің түрлі-түсті болуынан, бір-біріне өз ойлағанындай сәйкестендіріп қолдануы.
Костюм композициясын қабылдауда архитиктоника немесе техтоника ерекше роль атқарады. Кез келген құрастырылған заттың көркем кірінуіне бұлар ерекше көрініс береді. Қазіргі кезде бұл барлық техника құрылыстары мен сәулет өнерінде және табиғат құрылымдарын әрлеу-безендіру жұмыстарында кең түрде қолданылып келеді.
Архитиктоника- композициялық құрылымының негізгі бастамасы болып табылады. Көркем жобалау барысында формалардың бір-бірімен үйлесімі және жеке детальдардың өзара үндестігі архитиктоникалықтығына байланысты
Кез келген құрастырылған бұйымның техтоникалық деңгейі, жоғары сапалы болып, қолдануға қолайлы, әрі ыңғайлы болуы тиіс.
Костюм тектоникасы - структуралы элементтердің өзара байланысы, пропорция мен ырғақтылығы, формадағы пластика және түсті шешімі, материалдың құрамы арқылы шешіледі.
Киім үлгісінде мата фактурасының түрлері мен сапасын, жобасын, ескере отырып жасанды ''тафта, кристалон'' матасын, көйлекке арганза маталар пайдаланды. Қалың маталар сырт киімнің формасын және силуэтін сақтап, ал ішіндегі нәзік мата жеңілдікті, нәзіктікті білдіреді. Осы үш түрлі мата фактура қосылып, бір бүтін композицияның құрайды.



Власов В. Большой энциклопедический словарь изобразительного искусства. В 8 т. Т. 2. – СПб.: ЛИТА, 2000. – 848 с : илл. Б – 437.


Оразқұлова Қ.С. Бейнелеу өнері тарихына кіріспе: Көркем-сурет факультеті студенттеріне арналған көмекші құрал. – Алматы. – Абай атындағы ҚазҰПУ, 2008. – 100 б. ЫСБН 978-601-232-103-6



Әдебиеттер тізімі:
Негізгі әдебиеттер:

  1. Ибрайшина Г.К. Основы построения двухмерной композиции. -Алматы, 2006.

  2. Кудряшев К.В. Архитектурная графика. - М., 2004.

  3. Шинко В.Т. Архитектурно - дизайнерское проектировоние городской среды.-М., 2006.

  4. Архитектурная бионика / Под ред. Ю.С. Лебедева. – М.: Стройиздат, 1990. – 26 с.

  5. Бердник И.О., Неклюдова Т.П. Дизайн костюма. – Ростов н/д: Феникс, 2000.

  6. Божко Ю.Т. Архитектоника и комбинаторика формообразования.– Киев: Выща шк., 1991. – 245 с.

  7. Данилова О.Н., Зайцева Т.А., Кравцова Т.А. Учебная программа курса «Архитектоника объемных форм». – Владивосток: Изд-во ВГУЭС, 2002. – 15 с.

  8. Ермолаева Л.П. Основы дизайнерского искусства. – М.: Гном и Д, 2001.

  9. Каримов Г.А., Каримова И.С. Объемно-пространственная композиция: Учеб.пособие. Благовещенск: Амурский гос. ун-т, 2003.

  10. Композиция костюма / Г.М. Гусейнов, В.В, Ермилова, Д.Ю. Ермилова и др. – М.: Издательский центр: Академия, 2003. – 432 с.: ил.

  11. Кравцова Т.А. Архитектоника объемных форм: Программа, методические указания к контрольной работе и практическим занятиям. – Владивосток: Изд-во ВГУЭС, 2002. – 23 с.: ил.

  12. Милова Н.П., Мельник Н.Б. Основы композиции: Руководство. Ч. 1. – Владивосток: Изд-во ВГУЭС, 2000.

  13. Милова Н.П. Наумова Н.В. Основы композиции: Руководство. Ч. 2. Линейная и тональная композиции из геометрических фигур. – Владивосток: Изд-во ВГУЭС, 2000.

  14. Объемно-пространственная композиция / Степанов А.В., Мальгин В.И., Иванова Г.И. и др., Под ред. А.В. Степанова. – М.: Архитектура-С, Стройиздат, 2003.

  15. Қосымша әдебиеттер:

  16. Основы теории проектирования костюма / Под ред. Т.В. Козловой. – М.: Легпромбытиздат, 1988.

  17. Петушкова Г.И. Основы проектирования костюма: Учеб.пособие для вузов. Ч. 2. Сер. Трансформируемые конструкции. – М.: Изд-во МЛАГП, 1999.

  18. Петушкова Г.И. Основы проектирования костюма: Учеб.пособие для вузов. Ч. 3. Круг. Сер. Трансформируемые конструкции. – М.: Изд-во МЛАГП, 2000.

  19. Чернышев О.В. Формальная композиция: Творческий практикум. – Минск: Харвест, 1999.

2. Дәріс тақырыбы «Костюмді жобалаудағы пішінді құрастыру».


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет