Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік Университеті
2020 жыл
САНА,РУХ ЖӘНЕ ТІЛ
ЖОСПАР
1.Сана құрылымы. Сананың пайда болуы
2.Философия тарихындағы рух ұғымы
3.Тіл философияның ғылыми түсінігі
4.Қорытынды
4.
Сана құрылымы. Сананың пайда болуы
Сана — дегеніміз адам сезінген және аңғарған ішкі-сыртқы болмыс күйі. Ол таным, қиял, түйсік, ой, тілдік ұғым және жадыны қамттиды. Ол адам миында болатын ерекше құбылыс. Сананы адамның ең басты артықшылығы деуге болады, өйткені адамзаттың бүкіл прогрессінің басында оның санасының прогрессі тұр.
Сана — дегеніміз адам сезінген және аңғарған ішкі-сыртқы болмыс күйі. Ол таным, қиял, түйсік, ой, тілдік ұғым және жадыны қамттиды. Ол адам миында болатын ерекше құбылыс. Сананы адамның ең басты артықшылығы деуге болады, өйткені адамзаттың бүкіл прогрессінің басында оның санасының прогрессі тұр.
Философиядағы сана мәселесі–философиядағы негізгі мәселелердің бірі. Философияда сана мәселесіне әр түрлі көзқарастар бар:
• физикализм;
• солипсизм;
• объективтік идеализм;
• тұрпайы материализм.
Философия тарихындағы рух ұғымы
Рух - кең мағынада сана, психикалық іс-әрекеттің жоғарғы формасы, тар мағынада ойлау ұғымымен бара-бар
Егер «рух» деген ұғымның шыққан тегін қарасақ, онда грек тілінде ол «пневма» яғни ауа, тыныс, үрлеу деген сөздерге жақын, латын тіліндегі «спиритус» – көрінбейтін, жеңіл, тыныс деген сөздерге жақын мағына береді, ал орыстың «дух» деген сөзінің төркіні «дуновение», «дыхание» деген сөздерге жақын.
Тіл философияның ғылыми түсінігі
Тіл философиясы тіл білімінен көп бұрын пайда болған. Лингвистика дүниеге келген күнінен бастап философиямен тығыз байланыста келеді. Ежелгі Греция сияқты кейбір елдерде тіл теориясымен алғаш айналысушылар философтар болған. Зат пән оның атауы арасындағы қарым-қатынасты айқындау мәселесін грек философтары философияның өзекті мәселелерінің бірі ретінде қараған.
Тіл мен ой-сана
Лингвистика
Философия
Логика
Психология
ҚОРЫТЫНДЫ
Қазіргі лингвистикада тіл табиғатын қарастырудағы түбегейлі өзгерістердің себептері көп-ақ, солардың бірі тілді жəне оның қарым-қатынастық қызметін тек формалық құрылым тұрғысынан зерттеу арқылы тіл табиғатын толық əрі жан-жақты тану мүмкін еместігі болып отыр.
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!
Қабылдаған: Жарасбаев Е
Орындаған: Ержігітқызы С
Достарыңызбен бөлісу: |