«Авеста» және материалдық мәдениет



Дата02.01.2022
өлшемі39.08 Kb.
#453789
Авеста және материалдық мәдениет


«Авеста» және материалдық мәдениет

Тарау I. Авестийская философиясы

I. 1 «Авеста» туралы әлемнің пайда болуы

I. 2 Құдайлар мен мифологические образы «Авеста»

I. 3. «Авеста» және «Ригведа» параллель көздері

II тарау. Зорострическая дәстүрі негізінде археологиялық материалдар

II.1 Зороастрийская дәстүр және оның бейнелеу археологиялық материалдар Орта Азия

II.2 Зороастрийский культ ежелгі өнер Орта Азия

Қорытынды

Тақырыптың өзектілігі. Зороастризм пайда болған алғашқы ғасырларда дейін 1 мыңжылдықтың Орта Азия мен кең таралуы бірқатар елдердің Таяу және Орта Шығыс. Зороастризм болды, құрбан болып кете дін ежелгі иран мемлекеттерінде, басынан Сасанидской дәуірінің ол мемлекеттік діні. Орта Азияны жаулап алғаннан кейін арабами және құлау Сасанидов халық қабылдады, бірақ бірден емес, жаңа дінді-ислам. Болмашы бөлігі ғана сақтап, өздерінің ескі сенім, неткенмендері және қуғын-сүргін билік тарапынан және дін мұсылман.

Қазіргі кезде Иранда тұратын шамамен 35 мың зороастрийцев. Революцияға дейін 1978 — 1979 жж. көптеген зороастрийцев тұрған қалаларда: Тегеран, Исфахане, Ширазе, Хорремшехре, Ахвазе, сондай-ақ Йезде, Кермане және олардың маңайында.

Ауыр тағдыры, выпавшая үлесіне зороастрийцев кейін араб жаулап, біртіндеп разбросала олардың бүкіл әлем бойынша. Олардың көпшілігі VIII-Х ғ. ғ. қоныс аударды Ираннан Үндістанға, әсіресе штаты Гуджерат, онда олар деп аталатын парсами. Қазіргі уақытта Үндістанда олардың саны шамамен 100 мың Пәкістанда тұрады шамамен 5 мың парсов, 3 мыңы Канадада, АҚШ-та, Англияда, шамамен 200 адам — Австралия, 500 — Шри Ланкада. Сақталған шағын қауымның зороастрийцев » Адене, Гонконг, Сингапур, Шанхай мен Гуанчжоу. Деректері бойынша, М. Бойс, 1976 жылы әлемде тұрған 129 мың зороастрийцев.

Туралы зороастризме, пророке Зороастре, қасиетті кітабында зороастрийцев — Авесте бар кең әдебиет әлемнің көптеген тілдерінде, соның ішінде орыс. Монографиялар, зерттеулер және мақалалар орыс, кеңестік н шетелдік ғалымдардың қамтиды кең ауқымды мәселелер жайлы Зороастре, уақыты және орны, оның туған күні, бастау керек, мәселе оқшаулау және күнін қою Авесты, қалыптасуы зороастризм ретінде мемлекеттік дін және т. б. Үлкен қызығушылық тудырады, сондай-ақ проблемалар әсерін зороастризм » діні басқа халықтардың, соның ішінде ислам.

Зерделену дәрежесі. Философиялық-мировоззренческая жүйесі зороастризм, оның догматика, мазмұны Авесты көрініс тапқан еңбектері мен зерттеулерінде бірнеше ұрпақтар ірі еуропалық, Кеңестік және ортаазиялық ғалымдар сияқты К. А. Коссович, .К.Г. Залеман, С. Ф. Ольденбург, в. В. Бартольд, в. В. Струве, а. А. Фрейман, Е. Э. Бертельс, И. С. Брагинский, м. М. Дьяконов И. М. Дьяконов, В. И. Абаев, И. Әлиев, И. М. Оранский, М. А. Дандамаев, В. А. Лившиц, А. О. Маковельский, В. Г. Луконин, Б. Г. Гафуров, Э. А. Грантовский, М. Исхаков және т. б.

Шетел мамандарының арасында үлкен үлес қосқан зерттеу Авесты және зороастризм атап өтуге болады Анкетиля Дюперрона, Е. Бюрнуфа, Ф. Шпигеля, В. Гайтера, Ж. Дармстетера, Э. Бенвениста, Э. Герцфельда, У. Хеннинга, Ж. Виденгрена, И. Маркварта, К. Гельднера, Ж. Дюшен-Гийемена, М. Мол, М. Бойс, Р. Фрая, С. X. Таги-заде, М. Пур-Давуда.

Дерлік толық деректер жоқ жағдайы туралы, әлеуметтік құрамы, өмірі мен қызметі зороастрийского діни азшылық қазіргі Иранда, бұл, сөзсіз, жұмысын қиындатады зерттеуші осы проблемаларды. Жалғыз ерекшелік, бұл мағынада болып табылады, тиесілі перу белгілі ағылшын ғылыми Мэри Бойс, ол 60-шы жылдары өте ұзақ тұрды дәстүрлі орталықтарында зороастризм Иран — Йезде және Кермане және подробнейшим түрде сипаттадым сақталып қалған және жұмыс істеп тұрған діни ғимараттар зороастрийцев, олардың дәстүрлі тұрғын үйді ауылы, іргелес Йезду және Керману, зороастрийские мерекелер, салт-дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары, әңгімелескен сенушілермен және служителями табыну.

Нақты материал, приводимый-баптарында және кітаптарда М. Бойс, сондай-ақ бірнеше жұмыс зороастрийских имамдар, ғалымдар мен қоғамдық қайраткерлер ерекше бағалы зерттеуші үшін, интересующегося ретінде өткен, және осы зороастрийцев Иран.

Ұсынылып отырған диссертация алмаймыз жан-жақты қамту тақырыптың алдына неғұрлым қарапайым міндет. Онда талпыныс қарауға байланысты бірқатар мәселелерді зороастрийским тұтумен эволюциясын байқауға зороастрийской қауымдар негізінен бойы ежелгі кезеңдердің көрсету өзара қарым-қатынас ерте зороастрийцев.

Ұсынылып отырған диссертация ескерілген негізгі теориялар, болжамдар мен гипотезалар мәселелері бойынша зороастризм және Авесты айтылған қазіргі заманғы ғалымдар.

Зерттеудің мақсаты мен міндеттері. Негізгі мақсаты диссертация болып табылады, жинау және қорыту, қолда бар мәліметтер бойынша тарих, зороастризм Орта Азия. Негізгі міндеттері жұмыс болып табылады:

— Ғылыми-сыни тәсіл көздеріне және жарияланған материалдар.

— Анықтау бастауында дүниетанымды қалыптастыру және теориялық білімдерін ежелгі халықтың мысалында археология ескерткіштері.

— Жарықтандыру орнату негіздерін дін мен біртұтас тарихи процестің даму егіншілік және көшпелі ұжымдарда.

— Негізінде жаңа археологиялық және жазбаша көздері (Авеста) байқауға пайда болуы және дамуы Орта Азия аумағындағы жетілдірілген нысандары институтының дін.

Диссертация құрылымы. Диссертация кіріспеден, екі тараудан және қорытынды.

Тарау I. Авестийская философиясы

I. 1 «Авеста» туралы туындауы әлемі

Негізгі көзі үйрену үшін Орта Азиялық ежелгі, әлеуметтік құрылысын және мәдениет древнетуранской және древнеиранских тайпаларының болып табылады «Авеста», жинақтауды қасиетті кітап зороастрийской дін тараған дейін ерте орта ғасырдағы Иран, Ауғанстан, Орта Азия, сондай-ақ кейбір облыстарда Кавказ және Алдыңғы Азия. Ишо «Авесте» туралы хабарланады әлемнің жаратылуы бойынша зороастрическому мировоззрению.

Негізгі идеясы, пронизывающей барлық дүниетанымы Авесты, дуализм болып табылады: бүкіл әлемде және барлық жерде жүріп жатыр извечная күрес екі қарама-қарсы бастады — оң және теріс. Физикалық әлем — күрес жарық және қараңғылық, органикалық табиғат — өмір мен өлім, рухани әлем — күрес жақсылық пен жамандық, адамдардың қоғамдық өмірі — күрес әділ заңның с беззаконием және, ақырында, жоспарда дін — күрес арасындағы игі құдай Ахура Маздой және злым рухы Ангра Майнью. , Яғни қайырымды, қазірдің Ахура Мазда, барлық, бар злого жасайды Ангра Майнью.

Осы ұлы күресте екі әлемдік бастады адам белсенді қатысуда. Өз ізгі істермен ол жәрдемдеседі жеңіске бастады жақсылық, өзінің әрбір дурным қылықтарына ол арттырады қуаты злого. Распахивая жерге орошая оны засевая, сажая ағаштар, ухаживая үшін окотом, ең кедей шаруа енгізеді жеңіске үлес жақсылық үстінен рухы зұлымдық. Рух мейірімділік — жасампаз күш, рух зұлымдық — разрушительная. Өмір беру, населять жерге адамдар, пайдалы жануарлар мен өсімдіктер, наделять адамзат денсаулығы, күш, бақыт, бай тамақпен — бұл көрінеді-әрекет принципін жақсылық. Бедеулік жер, септік төлдейтін, адамдардың өлімі, ауруы және мор, физикалық құлдырауы және моральдық бүлінуі, адамзаттың, — бұл көрсетіледі үстемдігі қағидатын зұлымдық.

Осылайша, әлемдік процесс мыслится ретінде Қарсылықтың күресі. Күші жасампаз және разрушительная сила, өмірдің бастауы мен басы, қайтыс болу принципі молшылық, гүлдену, толықтығын, өмірлік күштер және принципі сарқылуын, әлсіреу, қаза тапқан жүргізеді ожесточенную күресті, оған тартылған барлық қазіргі әлемде.

Дүниеге көзқараста Авесты ажыратуға болады екі жағынан: таза діни мифологическую және философиялық. Мұнда ой өрнектеледі аңқау нысан мифтік бейнесінде. Абстракция персонифицируются мен идеялар айналады тірі ағзалар.

«Ашықтығымен, Дін, ежелгі мудрецами олардың үйлер даналық деп жеткенде 15 жыл әрбір еркек пен әрбір әйел білуі тиіс келесі сұрақтарға жауап: «Кто я есмь? Кімге я принадлежу? Қайдан келдім? Қайда менің достарым? Қандай мен, ру мен тайпа? Қандай менің рөлі және қандай менің борышым жерінде? Қандай моя награда бұл әлемде қайда келдім? Шықты ма мен көрінбейтін әлем? Немесе әрқашан, Бұл әлемде? Принадлежу менің Хормазду немесе Ахриману? Принадлежу ли мен богам немесе демонам? Мейірімді немесе нечестивым? Адам немесе демон? Қанша жолдары жүргізеді құтқаруға болады? Қандай моя вера? Бұл сөз маған пайдалы, не зиян? Кім маған дос, кім қас? Бар ма бір первопринцип немесе екі? Кімнен сүйенеді жақсылық, кімнен жамандық? Кімнен жарық, ал кімнен түнек? Кімнен благоухание, ал кімнен зловоние? Кімнен тәртібі, кімнен бұзылуы. Кімнен мейірімділік, кімнен безжалостность?

Міне, сондықтан, вера, ол доискивается дейін себептері, және, өйткені олар бар болса, содан кейін іс-қимыл жасай отырып, делдал арқылы ақыл керек, бұдан әрі.

Сонымен, бұл тиіс білуге тиіс әрбір емес смея тергеп-күмән: «Мен явился бірі көрінбейтін әлем емес, тағайындалды әрқашан бұл әлемде. Мен сотворен, ал асырылмаса, мәңгі. Я принадлежу Хормазду, бірақ Ахриману. Я принадлежу богам, бірақ демонам; мейірімді емес, нечестивым. Мен — адам емес, сайтан. Мен — туындысы Хормазда емес, Ахримана. Өз ру және тайпа жүргіздім жылғы Гайомарда (Первочеловека). Менің анам — Спендармат (Жер), ал менің әкем Хормазд. Менің адам табиғаты жылғы Матреи және Матройе (алғашқы адам жұбы, туған от ұрығын Гайомарда Жердің. Олардың есімдері транскрибированы ретінде Машия және Машиана.), олар бірінші ұрығымен және потомством Гайомарда. Орындау өз міндеті мен борышын білдіреді, маған сену, бұл Хормазд бар, және әрқашан, оның Патшалығы бессмертно, және ол шексіз және таза; және бұл болмыс Ахримана кері осы, ол обречен және жойылуы; және бұл өзі я принадлежу Хормазду және оның Бессмертным Қасиетті, және байланысты емес Ахриманом, демонами және олардың басталған болатын.

Менің бірінші борышы жерінде тұрады исповедании Дін, оның тәжірибеге, қатысуға богослужении, нығая оған мәңгі сақтауға ақыл Сенімін Мейірімді Дінді жанкүйерлер Хормазда және ажыратуға пайдасын зиян, күнә жылғы благого ісі, мейірімділік зұлымдық, жарық жылғы қараңғылық пен тағзым Хормазду жылғы құлшылық демонам. Менің екінші борыш болып үйленіп, жалғастыру, өз жер род қоса бере отырып, осы табандылығы мен күш-жігерін. Менің үшінші парызы болып пахать және засевать жерге. Менің төртінші борыш тұрады, дұрыс бағып-күту мал. Менің бесінші парызы болып үштен бірі менің күн мен түн беруге бару рухани мектептері мен кеңестерге даналық, қасиетті адамдар; басқа үштен бірі менің күн мен түн — возделывать землю ете отырып, оның құнарлы, ал қалған үштен бірі менің күн мен түн — бар, демалуға және көңілді.»1

Бұл сұрақтар мен жауаптар айтуға болады, — деп атап көрсетіледі негізі зороастрическая философия және сот жүреді зороастрическая дүниетаным әлемнің жаратылуы туралы.

«Авесте» сақталмаған дәл және толық сипаттау көріністер ежелгі Орта Азия халықтарының әлемнің жаратылуы туралы. Сәйкес әдеттегі түсіндіру, белгілі пассаже «Гатах» (Айқын 30.4) атанады екі бастапқы рух-близнеца, «благой» мен «жауыз» құрайтын негізгі ереже философия Президенті қатысқан құру «өмір» және «нежизни». Бұл орын «Гатах» жол береді, алайда, бірнеше толкованийР. С. Зенер. Оқу-жаттығу магов. Этикалық және діни классика, Шығыс және Батыс. Орыс тіліне ж. Ж. Ястребов. Москва 1992 г. с. 8. [1]. Басқа осындай белгілі отрывке (Айқын 44.3-5) Ахура-Мазде қойылады бірқатар сұрақтар: «Кім… (болып табылады) бастапқы жаратушысы Ақиқат па? Кім орнатты жолы күн мен жұлдыздардың? Кім (сол), соның арқасында ай шақыртып н убывает?.. Кім қолдайды төменнен жерге бұлттан құлап, кім (қолдайды) су және өсімдіктер?.. Қандай шебер (мастер) құрды жарық және р, қандай шебер (мастер) құрды ұйқы және бодрствование? Кім (сол), арқасында (бар) таңертең, тәріздес саналы (адам) туралы, оның міндеттері қандай?» Бар, бұл анық риторикалық сұрақтар айқын: Ахура-Мазда авторы болып табылады барлық осы жетістіктер, тек онымен байланысты пайда болуы және құрылымы. Ұқсас бекітуге қарсы аламыз және надписях ахеменидских патшалар VI-V ғ. ғ. э.: «Ұлы құдай Ахура-Мазда, ол жасады бұл жерді, ол құрды, бұл аспан құрған адам…» назар аударуға Тұрарлық, бұл екі жағдайда да мағынасында «құруға» употреблен етістік da — «қоюға, істеу, жасау», тиісті т. б.-инд. dha, латинскому facio, feci, және бұл егжей-тегжейлі сипаттамасы қатар, қандай түрде совершился актісі туындылары әлемнің жоқ «Авесте» ахеменидских надписях.

«Пехлевийских шығармаларында актісі туындылары әлемнің сипатталады егжей-тегжейлі. Ең толық сипаттамасы бар бірінші тарауда «Бундахишна»; басқа мәтіндерде келтіріледі қосымша бөлшектер мен нұсқалары. «Бундахишн» 1Бундахишн. Басылым дайындалды. О. М. Чунаковой. — М.: Баспа фирмасы «Восточная литература» РАН, 1997. (Жазба ескерткіштер Шығыс. CXIV). хабарлайды: аты жаратушы Ормазда. «Зендагах», (ол), ең алдымен, жаратылуы туралы негіздері Ормаздом және противоборстве Злого рух, содан кейін қасиеттері туралы жаратылыстар жаратуынан негіздері соңына дейін түпкілікті жүзеге асыру. Ретінде белгілі Авесты маздаяснийской, Ормазд әрқашан жоғары бойынша всеведению, игілік және светлости. Жарық аймағы — орын Ормазда, ол атайды «шексіз жарықты», ал всеведение және ізгілік — тұрақты (?) қасиеттері Ормазда. Ол в Авесте, Авеста — бұл түсініктеме екі: бір басқа, ол постоянен және шексіз уақыт,— өйткені, Ормазд, орны, иман мен уақыты Ормазда болды, бар және әрқашан болады, — мен Ахримана, во тьме, таразда жаңа балабақша ашылды, құштарлық бұзылуы және бездне бар, бірақ болады. Ал орын бұзылуы және қараңғылық — бұл «деп атайды шексіз қараңғылық».

Олардың арасында пустота, (онда) бар, онда деп аталады «ауа» онда енді смешались бір-бірімен екі рухани (бастау) шектелген және шексіз, яғни жоғарғы, деп аталады «шексіз жарық», және тұңғиық — «шексіз қараңғылық». Онда олардың арасында, — пустота, және бір емес, байланысты, басқа, содан кейін екеуі де рухани (бастау) шектелген. Бұл всеведения Ормазда, ол туралы біледі екеуінің де түрлері өз («Ормазда») туындысы, — шектелген және шексіз, — өйткені ол (біледі) шарт екі рухани (бастады). Бұдан әрі билік туындысы Ормазда қол жеткізіледі кезде соңғы іске асыруда айналады шексіз мәңгі және мәңгі. Ал » туындылары погибнут кезде орнайды түпкі бейнесі, бұл да — шексіздігін.

Ормазд арқасында всеведению, білген Ахриман бар, және (барлық), ол бірде-задумал, Ахриман ревностно және құмарлықпен араласпайды соңына дейін. Ал (Ормазд) жеткізеді, соңына (про-тивостояния) көптеген құралдарымен, (онда) ол жаратқан рухани бейнелерін құру үшін қажет. Үш мың жыл, олар қалған рухани образами, недумающими, қозғалмайтын және неосязаемыми тұрғыдан зерттеледі. Жауыз рух-надандық бар екенін білмедім Ормазда, ал кейін, ол қалай көтерілді из бездны, ол әлемнің жарық, ол көрдім. — (Өз) алапат және ревностной табиғат ол бросился бұза жарық Ормазда үшін қол жетімді demon hunter. Және ол көрдім, бұл батылдық және басымдылық (Ормазда) артық, оның меншікті, және тағы удрал барысында мейманға және р. Және ол жаратқан көп дэвов және demon hunter, және туындылары разрушителя көтерілдік оны қорқыту үшін. Ормазд, ол көрдім туындылары Злого рух, зайсан көшелері қиылысы жабылып қалған. лас және дурные, счел олардың недостойными хвалы. Содан кейін Ашулы рух көрдім туындылары Ормазда, олар болып көрінді өзіне жинап келеді өте одухотворенными, любознательными және лайықты хвалы, ол мақұлдады туындылары және құру Ормазда. Сонда Ормазд білетін, (қандай) соңына заттарды, барды навстречу Злому рухына ұсынды, оған бейбітшілік, дәрмені: «Зұлым рух! Көмектес менің творениям және похвали (олардың) үшін марапат үшін бұл сен болды бессмертным, нестареющим, испытывающим аштық пен шөлді (?)».

Бірақ Жауыз рух прорычал: «Я не пойду, көмектесемін сенікі творениям және похвалю, мен келіспеймін с тобою қатысты игі істер. Я-тің көзін құртам сенің туындылары мәңгі және мәңгі және істемеймін бұл барлық сенің туындылары тоқтатып дос сенімен және подружатся менімен». Ал түсініктеме, бұл Зұлым рух рассудил мәселен, — деп Ормазд болды қиын болған, сондықтан да ол ұсынды әлемі, а (Ахриман) оны қабылдамаса, тіпті кірді (Ормаздом) күресті. Және Ормазд деді: «Сен емес, всезнающий және құдіреті туралы, Зұлым рух! Сондықтан сен аласың жоюға мені мен керек-менің туындылары емес, маған оралды». Содан кейін, арқасында всеведению, Ормазд білген: «Егер мен создам кезінде бақталастық, онда ол менің туындылары алдау және өзіне бағындыру, өйткені, енді, Араласу, көптеген адамдар бар, олар көп жасайды күнәларын қарағанда, имандылық. Және Ормазд деді Злому рухына: «Согласись («қабылда») уақыт өте келе, үшін (біздің) күрес кезеңінде Араластыру созылды тоғыз мың жылда». Өйткені, ол білген, бұл қабылдай отырып, осы (кезең) уақыт Жауыз рух болады обессилен.

Сонда Зұлым рух, ненаблюдательный және неумный, мақұлдады мұндай келісім, конденсаторы, екі соғысушы бір-бірімен адам тағайындайды уақыты: «осындай күні сразимся». Ормазд арқасында всеведению, білген ішінде осы тоғыз мың жылда үш мың жыл болады еркі бойынша Ормазда, үш мың жыл — қазақстан араластыру (ерік) Ормазда және Ахримана, ал соңғы үш мың жыл Жауыз рух болады обессилен, олар тоқтатады противостояние-туындысы. Содан кейін Ормазд оқып ахунавар yatha.ahu.vairiio… бір (есе) және айтты жиырма бір сөз. Ол көрсетті Злому рухына өз жеңісін соңында, әлсіздік Злого рух және жою дэвов, воскрешение, түпкі бейнесі (болашақ) тыныштық туындыларының мәңгі және мәңгі. Қашан Жауыз рух көріп, өз әлсіздік және жою дэвов, ол оторопел және тағы свалился барысында мейманға және р.

Ретінде белгілі Авесты, бір (есе), үш (дұға) оқылды, Зұлым рух скорчился қорқыныш, ол ұйымдастырды (тағы да) екі есе, ол құлап тізе. Барлық (дұға) ұйымдастырды, ол оторопел және болды бессилен келтіруі мүмкін жамандық творениям Ормазда. Ахриман тағайындалды в растерянности үш мың жыл, ал (Ормазд) құрды өз туындыларын арнаған. Алдымен ол құрған Вахмана, оның көмегімен пайда болған туындылары Ормазда, ал Зұлым рух алдымен құрды Өтірік, содан кейін Акомана. Бірінші материалдық туындысы Ормазд жаратқан (аспан, ал благого қозғалыс жарық — Вахмана) берілген мейірімді маздаяснийская вера, және бұл, өйткені оған белгілі болды, деп творениям келеді воскрешение. Содан кейін пайда Ардвахишт, содан кейін Шахревар, содан кейін Спандармад, содан кейін Хордад, содан кейін Амордад. Ал қоңыр әлем () Ахриман, Акоман, Андар, Савар, содан кейін Накаед. содан кейін Тарев, содан кейін Зарев. Бірі туындысы Ормазда материалдық әлемде бірінші — аспан — екінші су, үшінші — жер, төртінші — өсімдіктер — бесінші мал, алтыншы — адам.

Аспан ол жаратқан бірінші, қорғайды. Кейбір деп атайды, оның «бірінші». Суды ол жаратқан екінші сокрушать Өтірік құштарлығы; үшінші, ол жаратқан тұтас-твердую землю; өсіретін — өсімдіктер көмек пайдалы скотам; бесінші орынға — малдардың, жануарлардың көмек Благословенному Адамға; алтыншы және ол жаратқан ізгі мейрам Адам үшін поражать Рух Бұзылуы және demon hunter және оларды немощными. Содан соң ол жаратқан от, жалын, оның әсемдігі қалай Шексіз Жарық, тамаша нысаны повинуется өзінің тілегі от. Содан кейін ол жүргізген жел түрінде жігіттер он бес жыл, ол қорғайды және сақтайды, суды, өсімдіктер, жануарлар, ізгі мейрам Адам және барлық сотворенное және болмыс.

Енді опишым олардың қасиеттері. Бірінші ол жаратқан аспан, pulse және анық, олардың шегінен алыс созылып жатыр, барлық тараптар нысан жұмыртқаға сверкающего металдан жасалынған келген заттар болды. Вершина соң жетеді Шексіз Жарық; және барлық мироздание болды сотворено ішіндегі аспан — тәрізді замку немесе бекініс, онда салынуы барлық қару үшін қажетті шайқас, немесе тәріздес тұрғын үйде қалдырылуы барлық заттар. Ені көктегі күмбез тең болса, оның ұзындығы, ұзындығы — биіктікте, ал биіктігі — тереңдікте арақатынасын; барлық жерде бірдей және мүмкін казаться преувеличенными. Өзбектерде земледельцу, Рухы Аспан меңгерген мыслью, сөз және іс; ол біледі, көп жүргізеді және жасайды айырмашылықтар. Танылған, беріктігі бастиона қарсы Рух Қирату емес, жапа шегуі мүмкін, егер сол надумал оралу. Өзбектерде доблестному кеңес одағының батырлары, надевающему сауыт-сайман, қайтып шайқас неустрашенным, Рухы Аспан облачен аспанға. Мен көмек аспан Хормазд құшақтап, қуаныш, өйткені ол жаратқан қуаныш үшін оған; тіпті енді, аралас жағдайы, әлем тағайындалды қуаныш.

Екінші ол жаратқан суды заттар аспан, осындай мөлшердегі егер адам қаланды қолына жерге прошелся арналған рт, онда су жеткен еді оған дейін іш және текла осы деңгейде. Мен көмек суда ол жүргізген жел, жаңбыр, тұман, боран және қар.

Үшінші, кейін су, ол жаратқан жерді, дөңгелек бастап алыс сәуле өткелдері бар, төбешіктер және аңғарларының, оның ұзындығы еніне тең, ал ені — тереңдігі, парящую ортасында аспан, айтылғандай: «Бірінші үштен бірі осы жердің ол жүргізген қатты, гранит, екінші үштен бірі осы жердің ол жүргізген бірі песчаника, ал үшінші үштен бірі осы жердің ол жүргізген жұмсақ, саз».

Жерге ол ол минералдар; тау, кейіннен шығып, өскен жерден. Көмек жерінде ол берді оған темір, мыс, күкірт және буру және барлық басқа да қатты заттар, жерді қоспағанда, ………. (рұқсаттама мәтінінде), өйткені бұл өзге заттар. Және ол вылепил және придал нысаны жер конденсаторы, адам ретінде, тығыз жабады, барлық жағынан өз денесін киіммен. Төменде осы жердің барлық жерде болды су.

Өсіретін, ол жаратқан өсімдіктер. Алдымен олар өсті ортасында осы жердің биіктігіне аяқ басуға, бұтақ, қабық, шипов, ылғалды және жас. Мен бүкіл өмір салтын өсімдіктер болды, олардың ұрығын. Мен көмек өсімдіктер берді, оларға от пен суға, өйткені әрбір сабағы өсімдіктер бар жүрек ұшында тамшысын су мен от, ені төрт саусақтың үстінде верхушкой. Арқасында олардың күшінде олар өсті.

Бесінші ол жүргізген единотварного Бұқаның Айриянведж, ортасында жердің өзенінің Кезеңдерді Даитик, өйткені бұл Жер ортасы. Ол ақ және сияющим тәріздес Ай, және оның биіктігі шамамен үш шынтақ, аяқ. Мен көмек берді, оған су, өсімдіктер, өйткені аралас жағдайы, ол алады оның күші өсуі.

Алтыншы, ол жаратқан Гайомарда, ізгі мейрам Адам, сияющего Күн, биіктігі төрт шынтақ, аяқ, және ені тең биіктігі, ол жаратқан соң өзенінің Даитик, өйткені бұл Жер ортасы, Гайомарда — сол жағында, ал Бұқаның — оң жағында; және олардың арасындағы қашықтық дейін суды Даитик болатын сияқты олардың биіктігі. Олардың көз және құлақ, тіл және ерекшелік белгісі. Ерекшелік белгісі Гайомарда осындай адамдар дүниеге келді, оның ұрығы.

Мен көмек ол берді оған ұйқы, демалыс Жаратушы; өйткені, Хормазд жүргізген сон нысанында жігіттер, жоғары және жарқын, он бес жыл порошенко. Ал Гайомарда және Бұқаның ол жаратқан топырақтан. Және жарық пен балғындық аспан ол извлек ұрық адамдар мен бұқа; өйткені, бұл екі ұрық болып, «от, су; және ол әріптестеріне олардың дене Гайомарда және Бұқаның үшін олардан мол барған ұрпақ адамдар мен жануарлар».

Соңында өзінің рухани және материалдық туындылары Хормазд дайын болды алдағы күрес. Сол уақытта, анықталып отырғандай, көрінбейтін әлемде болды сотворены души немесе Фраваши барлық адамдар. Және Хормазд білмейтін, тек егер олар келіспесе түсуі жер үшін күрес жүргізу, оған қамтамасыз етіледі соңғы жеңісі. Сонымен, Хормазд «созвал кеңесі сана және Фравашами және вдохнул оларға всеведущую ақыл айта отырып: «Бұл, меніңше, сізге неғұрлым қолайлы: менің облек сізді материалдық нысаны, және бола отырып, енгізілген, сіз боласыз күресуге ескерту мәселелері талқылады және уничтожите оның, және соңында біз воскресили, тұтас және өшпес, және қалпына келтірілген материалдық нысанда, мен үшін мәңгі сіз бессмертными, стареющими және бар жауларын; немесе сол үшін барлық уақытта сізді тура келді қорғауға от Жау? «Фраваши адамдардың арқасында всеведущей даналық, көрдік, ол бұл дүниеде тура шегеді Өтірік және Ахримана, бірақ соңында кассадан Соңғы Теле, олар воскрешены бос араздықты Ахримана, целостными және бессмертными, мәңгі және мәңгі, және олар келісті сойти «материалдық әлем».

Кейін ол аспан мен жер арасында Ормазд жаратқан жарық, жұлдыз созвездий және созвездий, содан айға, одан кейін күн. Ол, ең алдымен, ол құрды (көктегі) жиынтығы, ал онда нығайтты жұлдыз созвездий, атап айтқанда, осы он екі: Овна, Түйіршіктер, Егіздер, Шаян, Арыстан, Девы, Таразы, желтоқсандағы валюта бағамы, Стрельца, Козерога, Водолея және Балықтардың кезінде жаратылуы марапатталған бойынша жиырма жеті (ай) үйлерге, олардың атаулары: Падасавар, Пеш-Парвиз, Парвиз, Пас (Парвиз), Ахуксар, Баху, Рашнават, Тришак, Азарак, Нахв, Мийан, Апатум, Мушта, Стар, Хусрав, Срув, Вар, Mr, Драфш, Вананд, Атд, Йог, Мулук , Беш, Катаксар, Катак-Майан, Катак. Және (Ормаздом) орындар белгіленді үшін барлық материалдық туындысы, сондықтан, қашан басталады Жау, олар побивают өз жаудың қарсыласын, (осылайша) туындылары спасаются өз қарсыластарының іспеттес, воюющей армия дайын сражению. Үшін (оларға) арналған әрбір жұлдыз алты миллион төрт жүз сексен мың шағын жұлдыз. Арасында сол жұлдыздар — төрт басты тағайындалған полководцами төрт бөлігін (жарық). Нұсқауы бойынша осы қолбасшыларының әр бөлігіне (жарық) және түрлі тағайындалуы үлкен саны жақсы танымал жұлдыздар, және олар приданы созвездиям үшін бірлескен күш-құдірет. Ол, Тиштар — қолбасшы шығыс Садвес — батыстың Вананд — оңтүстіктен, Хафторинг — солтүстік. Полярлық деп атайды (ту жұлдыз) аталатын «шеге орталығының аспан». Ұсынылғанға дейін келген Жау, әрқашан полдень, яғни рапитвин. Ормазд с амахраспандами » рапитвин жасаған обряд рухани жағынан және осы құрды әр түрлі құралдары, керекті жою үшін жау. Ол посоветовался отырып, ақыл-ой (?), фраваши адамдар мен всеведущей даналық, явился адамдарға және былай деді: «Бұл, меніңше, пайдалырақ үшін, мен жасады, сіз үшін бұл дүниеде: мейлі сіз телесном салты таласты бастап еді, демоном және ол жойылып кетті, ал соңында тағы да еді, сіз сау және бессмертными, <соңында> қайтарды еді әлеміне сізді және сіз болды мәңгі бессмертными, нестареющими, аман-есен, немесе (маған) керек сізді мәңгі қорғауға от Жау?» Сонда қарсыластары Өтірік келісті всеведущей даналық, жамандық жылғы демона Ахримана настигло, олардың қажеттілігі соңында тағы да болуы мүмкін жер бетінде жоқ қарсыластарын мен қарсыластарының, сау және бессмертными, воплотившись мәңгі және мәңгі.

БАСЫП КІРУ ДЬЯВОЛА. Шабуыл Ахримана әлемге Рухты провалилось, және ол отброшен бұрын р оқиды қасиетті формулалар. Үш мың жыл ол да жаттым оцепенении, неспособный жылжыту. Демоны маман тырысты вдохнуть оған күштер: «бірақ проклятый Рух Бұзылу жоқ ободрен… қорқыныш алдында Благословенным Адам», т. е. анық қорқыныш Ахримана жүреді емес күштер қасиетті формуланы пригвождает оның орнында мен Первочеловека, егер ол тіпті смеет оның шабуыл, соншалықты сол күні свят. Бұдан әрі онда жөн өте оғаш эпизод басталатын мәтін, взятый из төртінші тараудың «Бундахишна», воспроизведенной бұл тарауда.

Демоны ештеңе айта алады немесе көмектесе келтіру үшін сезім өз ауданын басып предводителя болғанша сахнада пайда болмайды кейіпкер суреттелген «Блудница» похваляется, ол «лишит қадір-қасиетін ізгі мейрам. Осы Ахриман дереу жанданады және нападает материалдық әлем. Жеткілікті біртүрлі, алайда, бұл соңғы, бұл біз естиміз (сонда) туралы «демонице Блуда», кімнің араласу, көріп отырғанымыздай, болғаны соншалықты шешуші. Екінші мәтін баяндайды бізге қалай оған қол жеткіздік осквернить қайғылы Гайомарда, «ізгі мейрам. Бұл мәтін «Сайланған бірі Затспарама» деп бізге мынадай:

«Ахриман хакасияға» творенье, ол возымел ұрпақ жылғы демоницы Блуда жауыз дін, өз сообщницы, конденсаторы, ер адам ұйықтап жатыр төсекте отырып блудной әйел; өйткені, шын мәнінде, блудница болып табылады демоном; және ол тағайындады демоницу Блуда ханшайымы оның отпрысками, ол мемлекет барлық адасқандардың demon hunter, ең ауыр жауларының ізгі мейрам. Және демоница Блуда жауыз дін соединилась с Благословенным Адам; үшін осквернения әйел жынысты ол соединилась үшін онымен оған осквернить (барлық), әйелдер; мен үшін әйелдер, өйткені олар осквернены болар еді осквернять ерлер мен отвращать оларды подобающих атындағы істер».

Барлық бұл, меніңше, өте-зороастрийским, өйткені I тарауда біз продолжение рода — алғашқылардың бірі міндеттерін адам (6-бет, 5). Алайда, жоғарыда келтірілген және басқа да отрывков көрініп тұрғандай, әйел пользовалась өте үлкен құрметпен зороастрийцев — немесе, кем дегенде, арасында өкілдерінің бірі, олардың секталардың, өйткені кездеседі мәтіндерді превозносят игілік үйдің иесінің — және жалғастыру еркек текті емес және әйелдер елеулі элемент зақымдануы Злого Рух. Өзі Хормазд бұл жеткілікті анық, қашан дейді: «Мен жаратқан сені, кімнің қарсыласы — род блудниц, сен жүргізілген күннен ртом, жақын (сенікі) ягодицам және соитие, меніңше, саған тіпті тәтті наисладчайшей тағамды ауызда; өйткені сен — апай маған да сені туады, ер адам, бірақ сен огорчаешь мені, Хормазд. Егер б таптым басқа ыдыс болғанын, одан жасауға ер адам, қазір ешқашан жүргізбеген сені, кімнің жау — род блудниц. Бірақ мен іздеген «және» суларында, жер, өсімдіктер мен малдардың, жануарлардың және аса биік тауда және терең аңғарында, бірақ мен таппадым ыдыс, киелі адам/ер еді жүргізілуі мүмкін басқа әйел, оның қарсыластары — блудница».

Сонымен анықталуда», — Блудница» — бұл, сірә, Алғашқы Әйел ретінде Гайомард — Бірінші ер адам. Қарағандалар, ол сотворена Хормаздом және переметнулась — Ахриману атанып, оның жұбайы. Дьявольский kiss тудырды менструация, жай-күйі, оған зороастрийцы нәрлендіріп екен, жоғары дәрежелі нечистоты. Болды, Ер адам оскверняется Әйел, және ол соңғы Воскрешения кезде екі жыныста шақырылатын қатысуға вселенском блаженстве. Т. е. Әйел арқылы жүріп жатыр осквернение Ерлер және оның барлық ұрпақтары, сонымен қатар, бола құрылды Хормаздом, ол сайлады рөлі шлюхи Ахримана. Бірақ жеңіс Ахримана бұл тұрғыда тек бір бөлшегі, өйткені одағы ерлер мен әйелдер мүмкін етеді ғана емес, жалғасы адамзат тегінің, бірақ, сонымен қатар, әйел мәңгі еркекке бағынышты. Әдеттегідей, амалдар Ахримана жүргізеді, сайып келгенде, оның погибели.



Бұдан әрі мәтін баяндайды, Ахриман, оживленный ретін демоницы Блуда шайқалтып, қадір-ізгі мейрам Адамға ауысады туындағанын материалдық туындысы Хормазда. Ол врывается арқылы небесную саласына және разрывает оны, ол оскверняет су ете отырып, олардың тұздалған көкөністер, ол нападает на землю дайындай отырып, оған барлық түрлері отвратительных және ползучих тварей, ол ауаны ластап өсімдіктер мен насылает ауруы «единотварного Бұқа», және сол бәсендейді, өледі. Осыдан кейін ол шабады ең Гайомарда, ізгі мейрам Адам, бірге Демоном Қайтыс болған және «мың demon hunter» , «похотью және ниетін, отравой және ауруы, ауруы мен ленью». Және соңына дейін оған белгіленген Уақыт өмір, т. е. тағы да отыз жыл басынан баса-көктеп Гайомард ұзақт өз дни в страданиях. Болжауға болады, бұл отыз жыл жасалды, оның неправедный одағы «демоницей Блуда».

Содан кейін Ахриман нападает на святой огонь және оскверняет оның түтінмен. Осы сәтте Ахриман жетеді, ең жоғарғы күш. Ол ұмытып, алайда, бір нәрсе. Бірақ ол жарықтық аспан мен бросился жерге, оның төменгі жағынан, аспан сумело жабу кешенін аралады, Ахриман болып шықты пойманным » тор материалдық әлемнің соңына дейін бастау алады. «Рух Аспан деді Рухына Бұзылуы: «Уақыт соңына Дейін боламын стражем-қасында үшін, сен емес тырысты қашып кете алады. Сонымен, ол заловлен аспан, енді жарық күшінің обрушиваются оған кезге дейін ол және оның воинство demon hunter көрсетілмейді «одақтастығы мен вышвырнуты Тозаққа» ортасында жер. Творенье, бірақ, әрине, бүлінді, Ахриман қалады, онда жалғастыру үшін өз мерзкие дейін істі Воскрешения және Соңғы кезде Дененің барлық жаңадан айналады игі, «Рух Бұзылуы және оның әлемі жер жүзінен жойылып кетуі мүмкін».

Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет