Б.Қыдырбекұлы атындағы орты мектебі Қысқа мерзімді (сабақ)



Дата03.10.2024
өлшемі1.47 Mb.
#504263
түріСабақ
3-қмж-3


Б.Қыдырбекұлы атындағы орты мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспар

Бөлім

1бөлім. Программалау

Педагогтың аты-жөні

Жидебаева Н.А.

Күні

16.09.2024

Пәні: Цифрлық сауаттылық

Сынып: 3 «а»

Сабақтың тақырыбы:

Кейіпкердің қозғалысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.2.4 программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру;
3.3.2.2, желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Кейіпкерді қозғалтуда координаталарды қолданудың тимділігін біледі.

Көптеген оқушылар:

Кейіпкер қозғалысын іске қосатын командалар туралы түсіндіре алады.

Кейбір оқушылар:

Scratch ортасында кейіпкерлердің қозғалысын ұйымдастыруды үйренеді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі.
Мұғалім оқушылармен амандасады, сабаққа дайындығын қадағалайды, оқушыларды іскелік ырғаққа бейімдейді.
• Циклдің адам өміріндегі маңызы қандай?
• Күнделікті тұрмыстағы қандай іс-әрекеттерді циклдік алгоритмге мысал ретінде алуға болады?
Сабақ тақырыбына жетелеу. Оқулық бойынша сабақ тақырыбын ашу

Мұғаліммен амандасады.
Оқушылар өткен сабақ бойынша сұрақтарға жауап береді.

Жаңа сабаққа дайындалады.



жұлдызша

Оқулық


Сабақтың ортасы

Жаңа білімді меңгеру.
Scratch ортасында мультфильм, ойын, шағын оқиғалар құрастыруға болады. Scratch ортасында қозғалысты ұйымдастыру ерекше маңызды. Кез келген оқиғалар тізбегін немесе ойын жобасын қозғалыссыз жүзеге асыру мүмкін емес. Scratch ортасында қозғалысты ұйымдастыруда қолданылатын негізгі командалық блоктармен
танысамыз.
Scratch-те кейіпкер сахнадағы х пен у координата-
лары арқылы басқарылады (2-сурет). Кейіп кердің сахна жазықтығында көлденең сызық бойына орналасуын х, ал тік сызық бойына орналасуын у осьтері арқылы көрсетеді.


Практикалық жұмыс
Ертегі екі шағын оқиғадан тұрады:
• Арманның қоян мен кездесуі;
• Арманның құралаймен кездесуі.


Практикалық жұмыс


Жаңа сабақты меңгереді.

Тапсырманы орындайды


Тапсырманы орындайды







жұлдызша

жұлдызша

Интеракт-ивті тақта

Компьютер


Компьютер


Дәптер


Сабақтың соңы

Сабақты бекіту.
Scratch-тің Басқару блогында циклдік алго ритмдерді программалауға қолданатын командалық блоктың неше түрі орналасқан?
Программаны орындау кезінде цикл өз жұмысын тоқтатпаса, не істеу керек?


Оқушылар сұрақтарға жауап береді. Үйге тапсырма алады. Және сабақ бойынша бағаланады. Кері байланыс жасайды




Дептер

Үй тапсырмасы

Кейіпкердің қозғалысы

12-15 бет




Оқулық




Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет