ШӘКӘРІМ АТЫНДАҒЫ СЕМЕЙ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
|
СМК құжатының 3-деңгейі
|
ОӘК
|
ОӘК 042-33.1.100/03-2014
|
ОӘК
«Графикалық дизайн типологиясы» пәнінен оқу - методикалық материалдар
|
№1 басылым
10.01.2014
|
ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
«Графикалық дизайн типологиясы»
5В042100 – «Дизайн» мамандығына
ОҚУ-МЕТОДИКАЛЫҚ МАТЕРИАЛДАР
Семей
2014
Мазмұны
1 Глоссарий
|
3
|
2 Дәріс
|
4
|
3 Тәжірибелі сабақ
|
14
|
4 Курстық жоба
|
17
|
5 Студенттердің өздік жұмыстары
|
17
|
1 ГЛОССАРИЙ
Имидж (бейне) жарнама - негізінен фирманың және тауардың партнерлар мен сатып алушыларға жағымды бейне қалыптастыруына бағытталады. Онда сенімділік, жұмыстың нәтижелілігі, клиенттерге деген жақсы ниет, тұрақтылық басым болып келеді.
Жігерлендіретін жарнама - атаулы фирманың өнімін сатып алушылар сатып алу үшін құмарландыруға бағытталады. Мұнда осы фирма өнімдерінің негізгі жағымды жақтарын, басқа тауар және қызметпен салыстырғандағы жақсы сапасын айтуға үлкен мән беріледі.
Тұрақты жарнама - партнерлар мен сатып алушыларға фирма қызметінің тұрақтылығын, оның нарықтағы сенімді тұғырын хабарлауға бағытталады.
Фирма ішіндегі жарнама - әріптестердің өзінің өнеркәсібіне деген сенімін оятуға, өз тағдырымен тығыз байланыста екенін сезіндіруге бағытталған.
Өнім өткізуді көбейту мақсатындағы жарнама – жарнама қызметінің негізгі саласы.
Жадыда сақталатын жарнама – жарнаманың барынша агрессивті түрі.
Салыстырмалы жарнама – бұл жадыда сақталатын жарнаманың бір түрі.
Есте қалатын жарнама – тұрақты сатып алушыға нарықтағы атаулы тауарды немесе фирманы және оның мінездемесін есіне салып отыруға арналған жарнама.
Бекітетін немесе үстеме жарнама – есте қалатын жарнаманың бір түрі.
Превентивті жарнама - өзіне қажетті шығыннан көп мөлшердегі қаржы жұмасайтын жарнама.
Слоган – жарнаманың ұраны.
Газеттегі жарнама – баспасөздегі жарнаманың ең көп тараған түрі.
Баспа жарнамасы – ол тек көріп, қабылдауға арналған жарнамалық- каталогтық басылымдар (каталог, проспект, буклет, плакат, парақшылар) және жарнамалық – сыйлықтық басылымдар (үстелге қоятын және қабырғаға ілінетін фирмалық күнтізбелер, іс күнделіктері, жазу кітапшалары, қалта күнтізбелері, т.б. жатады).
Радиожарнама. Негізгі түрлері – радиохабарландырулар, радиожурналдар, радиорепортаждар, радиороликтер.
Тележарнама. Ең танымал түрлері: телеролик, телехабарландыру, жарнамалық бағдарламалар, бағдарлама арасындағы телезаставкалар.
Аудивизуалды жарнама. Бұл жарнамалық роликтер, жарнамалық- техникалық фильмдер, жарнамалық беделді фильмдер, бейне фильмдер және слайдтар.
Көлікті жарнама. Бұл - автобус, троллейбус және тағы басқа көлік түріне орналастырылатын жарнамалық мәліметтер, хабарландырулар.
Тікелей пошталық жарнама – жарнамалық хабарларды тұтынушы мекен – жайына жарнама хаттар немесе хабарландыру – ақпараттық материалдардың басылымдары ретінде жіберу.
Жарнама сувенирлері – фирма қызметін таныту үшін қолданылатын фирмалық сувенирлер, сериялық сувенирлік заттар, сыйлықтар, фирмалық орамалар.
Демеушілік – бұл маркетингтік коммуникациялық мақсаттарды жүзеге
асыру үшін мәдениет, білім беру, спорт саласында жұмыс істейтін тұлғаларға немесе ұйымдарға, көмек көрсету.
Брендинг – бәсекелес тауарлар арасындағы белгілі бір тауар маркасына
деген тұтынушының талғамын ұзақ мерзімге қалыптастыру өнері.
Жарнама компаниясының мақсаты – жарнамалық хабарламаны оқыған аудиторияны мақсатты әрекетке талаптандырып, белгілі бір коммуникативтік нәтижеге қол жеткізу.
Ақпараттық жарнама негізінен тауарды нарыққа шығару кезінде алғашқы сұранысты құру мақсатында қолданады.
Салыстырмалы жарнама белгілі бір тауарлар класының шеңберінде бір марканы бір немесе бірнеше маркалармен нақты салыстыру арқылы оның артықшылықтарын анықтауға тырысады.
Ескертпелі жарнама тұтынушыға тауар туралы есіне түсіру үшін, кемелдену кезеңінде маңызды рөл атқарады.
Бекітпелі жарнама – сатып алушыларды олардың таңдауларының дұрыстығына, сенімділігін арттыруға ықпал етеді.
2 ДӘРІС
1- дәріс
Тақырып: Графика. Графика түрлері
Графика (грек γραφικος — «жазбаша», грек тілінен γραφω — «жазам» ) – бейнелеу өнерінің түрі, сызық, штрих, дақ және нүкте басты бейнелеу тәсілдер есепінде қолданады. Түс қолдануға болады, бірақ кескіндемеден қарағанда ол тек қана көмекші рольді атқарады.
Графика өнерінің ең ежелгі және дәстүрлі түрі – сурет, оның бастауын алғашқы петроглифтерден және антикалық сауыттардын байқауға болады, онда бейненің негізін сызық және нұсқа арқылы көрсеткен. Суреттің мақсаты кескіндемемен көп айрмашылығы жоқ, ал олардың шекарасы айтарлықтай шамамен шарт: акварель, гуаш, пастель және темпера графикалық бейнелерді жасау үшін пайдалануға болады, сонымен қатар кескіндеме шығармасының стиліне және мінезіне қарай қолдануға болады.
Графикалық өнер өзіне суретті, сонымен қатар көркем баспа шығармаларды (гравюра, литография және т.б.) енгізеді .
Бұйыруына қарай графика түрлері:
-
Станок графикасы (сурет, гравюра, лубок);
-
Кітап графикасы (иллюстрациялар, виньеткалар, мұқаба, супермұқаба және т.б.);
-
Журнал және газет графикасы;
-
Компьютер графикасы;
-
Миниатюра (кітап графикасының нұсқасы);
-
Өнеркәсіптік графика.
2-дәріс
Тақырып: Графика материалдар
Графикалық материалдар: графит, қарандаш, сангина, стеклограф, қара бор, пастель, сепия, акварель материалдары, көмір, соус, ақ бор, тушь, рапидограф, фломастер, маркер.
Графит – минерал, ол көміртектін аллотропты модификациясы. Құрылымы қабат – қабат.
Қарандаш – (түрк. «кара» - қара және «даш» - тас) - өзекше тәрізді құрал, жазу материалдан дайындалады (көмір, графит, қурғақ бояғыштардын және т.с.), жазуға, сурет салуға, сызуға арналған.
Сангина – (фран. sanguine, лат. sanguis) – сурет салуға арналған материал, каолиннен және темір тотығудан таяқша тәрізді жасалынған.
Пастель – (лат. pasta - қамыр) – көркем материалдардың тобы, графикады және кескіндемеде қолданылады.
3 – дәріс
Тақырып: Графикалық техникалар
Графиканың техникалар: гравюра, офорт, монотипия, ксилография, линогравюра, меццо тинто, пунктир, аквантинта, лавис және т.б.
Гравюра – графика өнерінің түрі, әртүрлі тәсілдермен баспа пішінің «тақтайды» (метал баспа пішінің атауы) даярлау, оның жер бедер үстінен баспа арқылы бейнені таралымдау.
Офорт және аквафорт – металдын үстіндегі гравюраның түрі, көк баспаның станок графикасының техникасы, оның жер бедер үстінен баспа арқылы бейнені таралымдау, бірақ бейне үстін қышқылмен бірінші уыттайды. XVI ғасырдан бастап бізге белгілі.
Монотипия – баспа графикасының түрі, бояуды қолмен баспа пішінін тегіс беттің үстіне жағып, одан станок арқылы бастыру. Беттегі бедерлеме әр қашанда біреу – ақ болады.
Ксилография – ең ежелгі баспа тәсілі. Тақтайдың үстінде кескішпен сурет оюланады. Бедерме ағаш тегіне байланысты.
4 – дәріс
Тақырып: Графикалық дизайн
19 ғасырдың аяғында жарнама графикасының гүлдемейтің жүз жылдық кезіннің модернның симбиозы және хромолитография аяқталады. Жарнаманың және мәдениеттің үлкен өзгерістері мен әр түрлі құбылыстары туғызды. Хромолитография (грек тілінен chroma – түс, бояу, lithos- тас, grapho- жазу) – баспа түрі. Бұндай түрі Германиядағы (1796-98) А. Зенефельдером шығарды.
Графикалық модерн литографиядан өркендейді және керісінше. Суперформатты станоктар тез арада дамыды, бояуғыштар, қағаз және литографтық тасты өндеу әдістер (мелкозернистого известняка). Әр түсті және әдемі аршындық беттер, жай шрифтік афишаларды өзімен бүркейтті. Онда әдемі суреттермен әр түрлі шрифттер: товарлар, фирмалар, саяхаттар, ұсыныстар туралы ұсынылыс берді.
Францияда плакаттар өнері өркендейді. Суретші және график Пьер Боннар (1867-1947) 1981 жылы France Champagne («Француз шампаны») атты плакатпен барлық суретшілер әлемің жаралауды. Суретші Ар Нувоның үлгісінен алынған жеңілойлы образы әйел қолында бакалдағы шампан. Оның шашы, көйлегі және толған бакал шампан оның барлығы композициялық бірігейлікте салынған.
Анри де Тулуз-Лотрек (1864-1901), ол П. Боннарға үлкен әсер етті, олда литографиямен айналысты, 30 афишаны жасаған. Дега суретшінің творчествосы және Жапон өнері Лотрекке өз өнерінің манерасың өндіруге көмектесті, оны кескіндеме суреті немесе сурет кескіндемесі деп те санауға болады. Оның афишаларына мінезді танымды кейіпкерлер, олардың жеке мінездері және гротеск элементтердің болуы.
1892-93 жылдардағы Le Divan Japonais («Жапон жиһаз» - кафеның аты) әдемі – манерлі әйелдің қара силуэты (бийлеуші Джейн Авриль) ашық түсті фонда иероглиф сияқты көрінеді, қалғаны тек қана белгінің басты ойын түсіндіреді.
Жаңа бағыттың жүргізушісі – чех суретшісі және график Альфонс Мария Муха (1860-1939) модерн массаға, ол өзінің керемет стилің тапты Париждегі театр плакаттарының шебері болды. Сонда ол өз атынды Мюшаға өзгертті. 1895 жылы жаңа жыл түнінде ол провославды әншімен Сара Бернармен танысты, бірінші афишасын «Жисмонда» спектакіліне шығарды, одан кейін бірнеше афишаларды, ол афишаларды шығарғанннаң кейін сондай атақты болды Парижде модернді «Мюшеның стилі деп атады.
5- дәріс
Тақырып: Сыртқы жарнамадағы дизайн
Сыртқы жарнама – ол тақтайшалар, сыртқы плакаттар, қалқандар, брэндмауэр, шатыр орнатулар және панельдер далада немесе ғимараттарда орнату жарнама тәсілі.
Жарнама тақтасы – сыртқы жарнаманың түрінің ең дәстүрлі, ең әсершіл және ең арзаны.
Жарнама тақтасы қаланың бас желінде немесе бас жолдарында көбінесе орналасады. Жарнама тақтасы жүргізушілермен пасажирлерге арналған ең көрнекті және қолайлы ақпарат. Көбінесе кездесетін көлемі 6 х 3 м. Сыртқы және ішкі көмескі жарықпен тақтайшалардың тұрлері болады.
Тақтайшаның екі жағының айырмашылығы – ол әр түрлі ақпарт, А жағы ол оң жағы, ал В жағы – ол сол жағы.
Суперсайт – ол сыртқы және ішкі көмескі жарықпен үлкен форматты бөлек тұратын конструкция. Стандарт көлемі 12 х 5, 15 х 5 м. Көлемі үлкен болғандықтан олар көбінесе бас желінде орналасады.
Сити – формат – бөлек тұратын конструкция, ол павильондардын жанында орналасады. Оның көлемі 1,2 х 1,8 м. Оның жарнама тақтайшамен айырмашылығы: бірінші көлемінде, екінші – ол жерден аса биік емес.Сити форматта көбінесе имидж жарнама орналасады. Басымдылығы: жаяу жүрушілерге және жүргізушілерге жақсы әсер етеді.
Жарнама түрдерінің ең тиімдісі – ол брандмауэр. Өйткені олар үлкен форматты. Брандмаэрлер бас желінде тұратын үйлердің қабырғаларында орналасады. Олардың көлемдері әр түрлі болуы мүмкін.
Шатыр орналастырулар – ол эксклюзивті имидждік конструкциялар, шатырдың үстінде орналасқан. Көбінесе неонмен және көмескі жарықпен жасалынады. Орналастыру ұзындығы 1 – 5 м., ал ұзыны жарнама мазмұнына байланысты.
Басымдылығы: жарнама түрінің ең пристижді түрі.
6- дәріс
Тақырып: Полиграфиядағы дизайн
Полиграфия (грек. πολὺ – «көп» және γραφειν - «жазу») - ол өндіріс саласы, баспа өнімді көбейтумен шұғылданады. Журнал – кітап, газет, құлақша қағаз (этикетка) және қаптаулар (упаковка) өнімдері.
Негізгі баспа түрлері:
-
Жоғарғы баспа;
-
Терең баспа;
-
Жазық баспа.
Полиграфияның негізгі түрлері:
Хош иісті полиграфия – хош иісті бояуларды немесе лактарды қолданылатын полиграфия. Типография бояуларына хош иісті майларды қосады, ондай технология қазіргі кезде бар.
Стерео – композицияны немесе объектті көлемділік айқын әсермен көрсету.
7 – дәріс
Тақырып: Компьютерлік графика
Компьютерлік дизайн – қолданбалы дизайннан бөлініп өз бетімен творчестволық түрі болып табылады.
Графикалық бағдарламалар Corel Draw, Photoshop, 3D max.
Corel Draw – векторлық графикалық редактор, Corel канада корпорациясымен құрастырылған.
Adobe Photoshop – растр графикалық редактор, Adobe Systems фирмамен құрастырылған және таратылған.
3D Max – үш өлшемді графикамен жұмыс істеуге арналған толық функционалды мамандық бағдарлама, Autodesk компаниямен құрастырылған.
8-дәріс
Тақырып: Кітап графикасы
Кітап тарихы өнер және графика тарихымен тығыз байланыста, өйткені бұрынғы заманда кітаптың жазуын тек қана суретшілерге берілген. Олар шрифттердің, әшекейлердің және сереттердің құрушысы. Суретші, көркем өнер тәсілдермен көркем - ойды іске келтіреді, кітаптың қолданбалы - көркем сыртың құрайды.
Ол шрифттерді жақсы білу және қолдану ғана емес, сонымен қатар оларды өзгерту, жаңаларды табу - өз ойына сәйкес және кітаптың стиліне. Иллюстрацияларды жасаған кезде суретші көз алдына елестеу керек: жазу мен қалай үйлеседі, кітаптың айналымы қандай болады.
Қазіргі заманда әртүрлі әдебиетін түрлері және әртүрлі кітаптың типтері бар, тағайындау және таралымды белгілейтін оқырмандар өрісі, формат, дәреже және көркемдеу мінезі.
Көркем әдебиет – кітап басылымда ең үлкен бөлім, ол бейнелеу өнерімен тығыз байланысты, сондықтан ол жақсы көркемделеді және иллюстрацияланады. Балаларға арналған кітаптар иллюстрацияларға бай, үлкен форматтармен, нақтылығымен, оқуға жеңіл шрифтпен. Саясат әдебиеті, жай және қатан түстермен безендірілген, иллюстрация материалдар арқылы көбінесе фотосуреттер болады. Ғылыми-техникалық әдебиет (оқу кітаптары және сөздіктер) жай безендірілген.
Сыртқы беті – кітаптың сыртың көркемдеп шешілген, кітап блогі ішінде болады. Сыртқы беті қолданбалы болу керек, ұғынықты, әдемі болу керек, бірақта сол уақытта кітаптың мінездемесін беру керек, оның басты ойын және образдық сап. Бетте шрифттық элементтер болуы керек, олар сөздің басын көрсетуге арналған.
Титул беті – кітаптың оң жағының бірінші айналымы. Оның ішіне өте қиын шрифттық элементтер кіреді, басты жазу және шығару мәліметтерді түсіндіреді. Егер кітаптың сол жағының бірінші айналымында иллюстрация немесе автор портреті орналасатын болса, онда ол бет фронтиспис деп аталынады. Титул бетте сурет өте аз кездеседі және де қолданбалы мағынаны білдіреді.
Шмуцтитул – жай беттердің атауы, олармен кітаптардың бөлімдері. Оның үстінде басты жазу және қиын емес өрнек сурет орналасады. Супер мұқабаны кітаптың мұқабасының үстінен көркем шешілген қағазды айтады. Басты мақсаты – кітапқа көңіл аудару және кітаптың мұқабасын зақымдаудан сақтау.
Иллюстрациялар – ол суреттер, әдебиет жазуын образдық ашады, әдебиет шығармасының мағынасына және стиліне бағынады.
Қосымша (заставка) – кішкентай өрнек мінезді композиция немесе жазу бөлімін ашатын сурет.
Аяқталуы – үлкен емес сурет немесе өрнек, бөлімнің немесе кітаптың ақырғы беті. Инициал – кітап жазуында басты әріп, суретшімен құралған.
Түсіру немесе түсіру алқапы – кітап жазуының бірінші бетің атайды, көбінесе қосымшамен немесе әріппен безендіреді.
9 – дәріс
Тақырып: Шрифт композициясы
Шрифт (неміс Schrift, schreiben – жазу) – белгілі бір алфавиттің белгінің және санның таңбасын түсіру үшін пайдаланатың литерарлар жиынтығы. Ол негізгі үш қасиетті – суреті пішіні (әріптің кескіні) және өлшемі бойынша ажыратылады. СССР деп баспаханалық шрифттер стандартты алты топқа (бес негізгі, бір қосымша) топ болып бөлінеді. Әр топтағы сурет бірден, бірақ кегіл мен әріп кескіні әр түрлі болып бөлінеді; көптеген шрифттер жиынтығы – шрифттер гарнитурасы деп аталынады.
Шрифт түрлері. Көркемдік жұмыстар кезінде шрифттің бірнеше түрлері қолданылады. Оларға жататындар:
-
академиялық шрифт;
-
күнделікті қолданылатын шрифт немесе альдине;
-
рубленный жартылай майлы (гротекс);
-
рубленный майлы;
Академиялық орыс шрифттерінің бірден бір жақсы қалпы. Академиялық шрифт орыс шрифттен қарағанда формасы жақсырақ айқын көрінеді. Сызуға арналған академиялық шрифт мінездемесі көлденең және жіңішке, тік болып қосылатын сызық және тік әріппен бітеді.
Академиялық шрифт осыларға бөлінеді:
-
бірқалыпты түзу жарық;
-
курстық және көлденеңінен бірқалыпты ашық;
-
бірқалыпты түзу жартылай майлы;
10- дәріс
Тақырып: Мәтін және иллюстрация
Иллюстрациялар – ол суреттер, әдебиет жазуын образдық ашады, әдебиет шығармасының мағынасына және стиліне бағынады.
Қосымша (заставка) – кішкентай өрнек мінезді композиция немесе жазу бөлімін ашатын сурет.
Аяқталуы – үлкен емес сурет немесе өрнек, бөлімнің немесе кітаптың ақырғы беті. Инициал – кітап жазуында басты әріп, суретшімен құралған.
Түсіру немесе түсіру алқапы – кітап жазуының бірінші бетің атайды, көбінесе қосымшамен немесе әріппен безендіреді.
11 – дәріс
Тақырып: Электронды кітаптар
Электрондық кітаптар (E-book device) – енсіз арнаулы ықшамды жабдық тобының жалпы атауы, мәтін ақпаратын бейнелуіне арналған, электрондық түрде беру үшін арналған.
Бірінші электрондық кітаптар монохром LCD-экрандармен болған, 1998 жылы NuvoMedia және Softbook Press компаниялармен дерлік бір уақытта шығарылған.
Кітаптар сұйық кристалды дисплеймен -
Rocket eBook (NuvoMedia) — 1998 жыл
-
SoftBook (SoftBook Press) — 1998 жыл
-
Franklin eBookMan (Franklin) — 1999 жыл
-
REB 1100, GEB1150, eBookwise-1150[4] (Gemstar)
-
REB 1200, GEB2150 (Gemstar)
-
Hiebook (eBookAd.com Inc., Korea ebook Inc)- 2001 жыл
Кітаптар холестерил сұйық кристалды дисплеймен -
Kolin I-Library (Vigour Technology)
-
Sinbo MiniBu (Sinbon)
Кітаптар электрондық қағаз дисплеймен -
Amazon Kindle (Amazon.com) — 2007
-
Cybook Gen3 (Bookeen) — 2007, EXPLAY TXT.Book (Explay) — 2008
-
Explay TXT Book (Explay TXT Book) — 2009
-
FR Book E161, (FR Book) — 2009
-
Hanlin eReader, Lbook (Tianjin Jinke Electronics Co.) — 2007, 2009
-
Irex Iliad (iRex[7]) — 2006
-
Netronix EB-100 (Netronix) — 2008
-
Pocketbook 301 (Pocketbook) — 2008
-
Pocketbook 360 (Pocketbook) — 2009
-
Sony Librié (Sony) — 2004
-
Sony Reader PRS-500 (Sony) — 2006
-
Sony Reader PRS-505 (Sony) — 2007
-
Sony Reader PRS-700 (Sony) — 2008
-
ORSiO b721+ (ORSiO) — 2008
-
ORSiO b731 (ORSiO) — 2009
-
Azbooka n516 (Азбука) — 2009
-
Sony Reader PRS-300 Pocket Edition — 2009
-
Sony Reader Touch Edition (PRS-600) — 2009
12 – дәріс
Тақырып: PDF форматтағы кітап. PDF қарау бағдарламалар
Portable Document Format (PDF) – электрондық документтердің кроссплатформалық форматы, Adobe Systems фирмасымен құрастырылған бірнеше қатар тіл PostScript мүмкіндіктерді пайдалану.
Біріншіден полиграфия өнімдерін электрондық түрде ұсынуға арналған.
Оны қарау үшін Adobe Reader ресми тегін бағдарламаны пайдалануға болады.
13- дәріс
Тақырып: Web – дизайн
Web-дизайн - өзіне визуалды дизайнды енгізеді. Web-дизайнерлердің ой – пікірлері бір сияқты, Web-дизайнның бірінші мақсаты – ол әртүрлілік браузерлер және платформалар, олардың барлығы HTML және сценарийді қолдайды.
Рынокта екі басты браузер бар: Netscape Navigator және Microsoft Internet Explorer. Бірлесіп олар барлық версияны енгізеді, шамалы 90 % (немесе одан да көп) осы кезде қолданылатын браузерлер.
Осы екі браузер рынокта бірінші орынға бір – бірімен бәсекелеседі. Басқа жағынан Netscape және Microsoft ортасындағы бәсеке, Web - тің үлкен дамуына әкелді.
14- дәріс
Тақырып: Сайт дизайні
Сервердің дизайні біртұтас болуы керек, оның басты ойы және ақпарат мазмұны. Оның структурасы, веб – беттерін безендіруі, графикалық бейнелер және олардың саны, салмағы осының бәрі сервердің біртұтас аудиториясына бейімді болу керек.
Бірталай жиынтық новигациялар бар. Навигацияны жасаушысына келесі элементтер жатады:
-
Рационом – веб – сайттың басты тараулар тізімі.
-
Веб – сайттың картасы – серверде жеке белгіленген бет, сайттың толық текстурасы бар;
-
Өткен бетке оралу немесе басқа бетке көшу веб – сайттың ссылкалар, осы немесе басқа тәсілмен ерекшелеу;
-
Іздеу автомашина – веб – сайтта бар ақпараттың ішіннен іздеп табу үшін арналған.
15- дәріс
Тақырып: Баннерді жасау
Банерлік жарнама – интернеттегі жарнаманың ең ежелгі түрлерінің бірі.
Плакат – жарнама ақпараттың графикалық тасушысы, тікбұрышты пішінді, анимация ретінде жасалынады, gif форматтағы файлға негізделенеді.
Бергі уақытта плакаттар технологиясы кеңейтіп жатыр flash және java плакаттар, осы технологиялар қолдана отырып жақсы көрінеді және өз намысы бар. Баннерлік жарнама адамдарға тауар немесе қызмет көрсету туралы ақпарат беру мақсатынан басқа да имидждік жасаушылықты атқарады.
3. ТӘЖІРИБЕЛІК САБАҚТАР
№ 1 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Граика. Графика тұрлері
Керекті материалдар: дәптер
1. Граика. Графика тұрлері
№ 2 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Графика материалдар
Керекті материалдар: дәптер, графика материалдар.
Тапсырма:
-
Графика материалдармен жұмыс істеу
№ 3 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Графика техникалар
Керекті материалдар: қағаз А4, қарандаш, бояулар
Тапсырма:
1. Монотипияны жасау
№ 4 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Графикалық дизайн
Керекті материалдар: дәптер
1. Графикалық дизайн
№ 5 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Сыртқы жарнамадағы дизайн
Керекті материалдар: графикалық бағдарламалар Corel Draw, Photoshop
Тапсырма:
1. Жарнама тақтасын жасау
2. Суперсайтты жасау
3. Сити форматты жасау
№ 6 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Полиграфиядағы дизайн
Керекті материалдар: графикалық бағдарламалар Corel Draw, Photoshop
Тапсырма:
1. Үндеухат
2. Визитка
3. Күнтізбе
№ 7 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Компьютерлік графика
Керекті материалдар: графикалық бағдарламалар Corel Draw, Photoshop, 3D Max
Тапсырма:
1. Corel Draw бағдарламасында сызбаны жасап
2. 3D Max бағдарламасында үш көлемді композициясын жасау
№ 8 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Кітап графикасы
Керекті материалдар: дәптер, графикалық бағдарламалар Corel Draw, Photoshop
Тапсырма:
1. Кітаптың супермұқабасын жасау
2. Мұқабасын жасау
№ 9 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Шрифт композиция
Керекті материалдар: графикалық бағдарламалар Corel Draw, Photoshop
Тапсырма:
1. Шрифттік композицияны жасау
№ 10 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Мәтін және иллюстрация
Керекті материалдар: қағаз А4, қарандаш, графикалық бағдарламалар Corel Draw, Photoshop
Тапсырма:
1. Иллюстрацияларды жасау
№ 11 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Электронды кітаптар
Керекті материалдар: графикалық бағдарламалар Corel Draw, Photoshop
Тапсырма:
1. Графикалық бағдарламалар арқылы электрондық кітаптарды жасау
№ 12 тәжірибелік сабақ
Тақырып: PDF форматтағы кітап. PDF қарау бағдарламалар
Керекті материалдар: дәптер
Тапсырма:
1. PDF форматтағы кітап. PDF қарау бағдарламалар
№ 13 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Web – дизайн
Керекті материалдар: графикалық бағдарламалар Corel Draw, Photoshop
Тапсырма:
1. Web – сайтты жасау
№ 14 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Сайт дизайні
Керекті материалдар: графикалық бағдарламалар Corel Draw, Photoshop
Тапсырма:
1. Сайттың дизайның жасау
№ 15 тәжірибелік сабақ
Тақырып: Баннерді жасау
Керекті материалдар: графикалық бағдарламалар Corel Draw, Photoshop
Тапсырма:
1. Банерді жасау
1 кесте Өздік жұмыстарды орындауға тапсырма
№
|
СӨЖ
|
Сағат саны
|
СОӨЖ
|
Сағат саны
|
1
|
Графика
|
1,5
|
Графика түрлері
|
1,5
|
2
|
Графит
|
1,5
|
Графика материалдар
|
1,5
|
3
|
Графикалық техникалар
|
1,5
|
Гравюра
|
1,5
|
4
|
Графикалық модерн
|
1,5
|
Графикалық дизайн
|
1,5
|
5
|
Суперсайт
|
1,5
|
Сыртқы жарнама
|
1,5
|
6
|
Негізгі баспа түрлері
|
1,5
|
Полиграфия
|
1,5
|
7
|
Компьютерлік графика
|
1,5
|
Photoshop
|
1,5
|
8
|
Титул беті
|
1,5
|
Кітап графикасы
|
1,5
|
9
|
Шрифт түрлері
|
1,5
|
Шрифттік композиция
|
1,5
|
10
|
Мәтін
|
1,5
|
Иллюстрация
|
1,5
|
11
| Кітаптар сұйық кристалды дисплеймен |
1,5
|
Электронды кітаптар
|
1,5
|
12
|
PDF форматтағы кітап
|
1,5
|
PDF қарау бағдарламалар
|
1,5
|
13
|
Web – дизайн
|
1,5
|
HTML
|
1,5
|
14
|
Сайт дизайні
|
1,5
|
Рационом – веб
|
1,5
|
15
|
Банерлік жарнама
|
1,5
|
Баннерді жасау
|
1,5
|
-
-
Өзін тексеруге арналған сұрақтар
-
Графика
-
Графит
-
Графикалық техникалар
-
Графикалық модерн
-
Суперсайт
-
Негізгі баспа түрлері
-
Компьютерлік графика
-
Титул беті
-
Шрифт түрлері
-
Мәтін
-
Кітаптар сұйық кристалды дисплеймен
-
PDF форматтағы кітап
-
Web – дизайн
-
Сайт дизайні
-
Банерлік жарнама
-
Графика түрлері
-
Графика материалдар
-
Гравюра
-
Графикалық дизайн
-
Сыртқы жарнама
-
Полиграфия
-
Photoshop
-
Кітап графикасы
-
Шрифттік композиция
-
Иллюстрация
-
Электронды кітаптар
-
PDF қарау бағдарламалар
-
HTML
-
Рационом – веб
-
Баннерді жасау
Достарыңызбен бөлісу: |