Пәні: «3D моделдеу» Тақырыбы: «Жарық бергіштер мен түсіру камераларын баптау»



Дата26.04.2023
өлшемі0.9 Mb.
#472848
Презентация Microsoft Office PowerPoint

Пәні: «3D моделдеу» Тақырыбы: «Жарық бергіштер мен түсіру камераларын баптау»

Орындаған: Талғатов Бауыржан

3DS MAX сахна жарықтандырушысының бес типі бар:

Әр жаққа бағытталған жарықтандырғыш

  • Omnі - шам сияқты, бір нүктеден барлық бағыттарға тең жарық сәулелерін жіберетін қайнары. Әр жаққа бағытталған қайнар көлеңкелерді түсіріп, кәдімгі слайдтардың проекторы сияқты, сахна объектілердің беттеріне бейнелер проекторы ретінде бола алады.

Omni жарығы

Нысана қайнары

  • Нысана қайнары - әр жаққа бағытталған қайнар сияқты, шексіз үлкен қашықтыққа параллель сәуле шоғырын жібереді. Бұндай шоғырда реттелген өлшемдері бар дөңгелек немесе шаршы қималар болуы мүмкін. Нысана қайнарының мысалы ретінде, күнді алуға болады.

Прожектор

  • Прожектор - нысана қайнарынан айырмашылығы, оның сәулелері параллель емес, қайнар тұратын нүктеден конустық немесе пирамидалық шоғырымен бағытталады. Оған автомобиль фаралары, қалта фонаригі, театр софирі және кәдімгі прожекторды жатқызуға болады. Сәуле шоғырының шығару бұрышы оңай реттеледі.

Ерікті жарық қайнарлар

  • Ерікті жарық қайнарлар - сәулелерінің бағыты шоғыр өсінің реттелуімен анықталады. Оны өзгерту үшін, қайнарға бұрыштық өзгертуді қолдану керек.

Нысана жарық қайнарлары

  • Нысана жарық қайнарлары еріктілерден нысана бар болуымен ерекшелінеді. Нысана (Target) - қайнар сәулелерінің шоғыры нысанаған қуыс объекті. Нысананың орнын ауыстырғанда, жарық қайнары автоматты түрде өз бағытын өзгереді. Бұл қасиет объектілерді жарықтандырылған аймақтардан жібермей, олардың анимациясын жасауға көмектеседі.

Бейнелеу камералар

  • Нақты өмірдегідей, үшөлшемді сахнаның бейнелеуі бір камерамен жүрмейді. Өйткені, камера моделінің көмегімен тамаша бейнелеу нүктесін “ұстасаңыз” сол камераны тимеуге кеңес берейін. Сәтті нүктені қайтадан табу үшін, көп уақыт өтеді.

3DS MAX-камераның екі типі бар:

  • Нысаналы (Target) камера, камераның өзі орналасқан бейнелеу нүктесімен (eye posіtіon) және нысана нүктесімен (target poіnt) сипатталады
  • Еркін камера нысаналыдан тек нысана нүктесі жоқ болуымен ғана ерекшелінеді
  • DS MAX камераның көру, “объективтен” шығатын және көз көрерлік пирамида деп аталатын пирамида күйінде көрсетіледі. Тек пирамида шекарасына енген объектілер ғана, елестейтін камера объективінде көрінеді. Ескертуінсіз, жаңа пайда болған камера 45 градусты көру аймағын алады.


Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет