Программалау Педагогтың аты-жөні Күні Сынып: 4



Дата01.03.2024
өлшемі485.5 Kb.
#493605
түріПрограмма
4-сынып-кмж 8


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Программалау

Педагогтың аты-жөні




Күні




Сынып: 4

Қатысушылар саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

Өз ойыным.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Scratch программалау ортасын іске қосады

Көптеген оқушылар:

Берілген сценарий бойынша ойынның скриптін құрады

Кейбір оқушылар:

программаның скриптін тексереді



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.







Сабақтың ортасы

Жоба құру.
Жобаның мақсаты:
Спрайттарды құру арқылы ойын жасау.Өз ойынымыздың скриптін құру. Қажетті фон, анимация жасау.
Жұмыс барысы:

  • Scratch программасын іске қосып, ойын жобасын жасау.

  • Спрайттар кітапханасынан бірнеше спрайтты таңдап алу.

  • Ойынға қатысты фон таңдау.

  • Спрайттардың қозғалысының анимациясын жасау.

  • Жобаға атау беріп сақтау.

Тапсырма.


Оқулық 35-бет. 1-тапсырма.
Суреттегідей немесе өзіңе ұнайтын фонды таңда. Өз ойыныңның сценарийіне сәйкес келетін спрайттарды таңдап ал.

Дескриптор:


- Scratch іске қосады;
-өзіңе ұнайтын фонды таңдайды;
-спрайттарды таңдап алады.

ҚБ: жұлдызша



Мұғалімді тыңдайды

Тапсырманы орындайды


жұлдызша


Компьютер

Scratch программалау ортасы



Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:


Өзін-өзі бағалау.




Плакат/ слайд

Үй тапсырмасы

§ 8











Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет