- Оқушыларда Turbo Pascal программалау тіліндегі енгізу және шығару операторлары туралы мағлұматтар қалыптастыру.
- Жаңа ақпараттық технологиялық құралдар мен бағдарламалық жабдықтарды қолданып пәнге қызығушылығын арттыру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
- Еңбексүйгіштікке баулу, адамгершілік және эстетикалық тәрбие беру
- Презентациялық бағдарлама, флипчарчарттар,
- тестілік бағдарламалар
- Интерактивті тақта, компьютерлер, ActiVote,
- ActivSlate құрылғылары
- Әңгімелеу, проблемалық сұрақ-жауап
- Тапсырманы орындағанға кейін
- Тапсырманы орындағанға дейін
Кез келген программа орындаушымен енгізу және шығару операторлары арқылы әрекеттеседі. - Кез келген программа орындаушымен енгізу және шығару операторлары арқылы әрекеттеседі.
Мәліметтерді пернетақтадан енгізу үшін енгізу операторы READ қолданылады. - Мәліметтерді пернетақтадан енгізу үшін енгізу операторы READ қолданылады.
- READ операторы кездескенде программа орындалуы мәндер енгізілгенге дейін тоқтап тұрады.
- Енгізу оператының түрі:
- READ(а,b,...);
- READLN(а,b,..,);
- READLN;
- Мұндағы а, в,... мәндері енгізілетін айнымалының аттары.
- Мәліметтерді экранға шығару үшін WRITE
- операторы қолданылады.
- Шығару операторының түрі:
- WRITE(а,b,...);
- WRITELN(а,b,..);
- мұндағы а,b,... – экранға шығарылатын тұрақтының, айнымалының, өрнектің мәні.
- 1. WRITE(2*2) – экранға 4 саны шығады
- 2.WRITE(‘2*2=‘) – экранға 2*2= шығады
- 3. WRITE(‘2*2=‘, 2*2) - экранға: 2*2=4 шығады
- 4. WRITE(‘Мен 9 сыныпта оқимын’) -экранға:
- Мен 9 сыныпта оқимын шығады
- A=10; WRITE (‘A=‘, A:4); экранда А= 10
- WRITE(Y:M:N)
- Y айнымалы аты, М – нақты санға берілген барлық орын, N- нақты санның бөлшек бөлігіне берілген орын.
- A=10.54; WRITE (‘A=‘, A:4:1); экранда А=10.5
- С=2.6; WRITE (С=‘, С:5:2); экранда А= 2.60
Program kosu; - Program kosu;
- Var a,b,с: integer;
- Begin
- WriteLn(‘екі санды ПРОБЕЛмен ажыратып енгіз');
- ReadLn(a,b);
- с:=a+b;
- WriteLn(қосынды тең: ', с);
- ReadLn ;
- End.
RUN RUN немесе CTRL+F9 - RUN RUN немесе CTRL+F9
- екі санды енгіз
- Екі санды енгізіп, ENTER пернесін басады.
- қосынды тең….
- Нүктелер орнына с мәні шығады
Program shenber; - Program shenber;
- Const Pi=3.14;
- Var L, R : real;
- Begin
- WriteLn(‘Шеңбер радиусын енгіз');
- ReadLn(R);
- L:=2*Pi*R;
- WriteLn(’Шеңбер ұзындығы: ',L);
- ReadLn ;
- End.
RUN RUN немесе CTRL+F9 - RUN RUN немесе CTRL+F9
- Шеңбер радиусын енгіз
- Радиусты енгізіп, ENTER пернесін басады.
- Шеңбер ұзындығы тең….
- Нүктелер орнына шеңбер ұзындығы шығады
- Үшбұрыштың ауданын табу алгоритмі
Достарыңызбен бөлісу: |