Сабақ мақсаты Барлық оқушы үшін: Жобаға көріністі қалай қосуға болатынын біледі. Оқушылардың көбі үшін



бет1/4
Дата14.03.2022
өлшемі28.54 Kb.
#456255
түріСабақ
  1   2   3   4
2 ток 3 сын 1 сабақ





Күні: 10 . 11. 2021
Сыныбы 3 «а» « ә» « б»

Мұғалім: Садывакасова А.Е.

Бөлім



Ұзақмерзімді жоспар тарауы:
2-бөлім. «Ойын құру» (ортақ тақырыптар: «Уақыт», «Сәулет»)

Оқу мақсаты

3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушы үшін:
Жобаға көріністі қалай қосуға болатынын біледі.
Оқушылардың көбі үшін:
Ойын жобасын қолдануда көріністерді қолданудың тиімді жақтарын біледі.
Кейбір оқушылар үшін:
Программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеуді үйренеді.

Бағалау критерийлері

Тілдік мақсаттар

Оқушылар істей алады:
Scratch бағдарламасында нысандардың атауларын дұрыс қолдана алады.
Пәндік лексика мен терминология:
Спрайт, скрипт, графика, сахна, блок, команда, сенсор, оператор
Сұхбатқа, хатқа арналған пайдалы сөздер:
Scratch бағдарламасында орналасқан нысанды өңдеу батырмалары ...... орналасқан
Жобаны сақтау үшін ..... бұйрықтары қолданылады.
Файлдың кеңейтілімі .....



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет