V тарау.Талқылау және программалау
|
Мұғалімнің аты жөні:
|
Әсемхан Аида Әмірханқызы
|
Сынып:
|
5
|
Сабақтың тақырыбы
|
Анимация құру
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
5.3.3.1. Тармақталу пәрменімен және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого,Scratch)
|
Сабақтың мақсаты
|
Барлық оқушылар:
Бағдарлама қызметін білу және нысандарды таңдау.
Басым көпшілігі:
Scratсh бағдарламасында нысандарға анимация жасау.
Кейбір оқушылар:
Scratсh бағдарламасында жоба кұру.
|
Ойлау дағдыларының деңгейлері
|
Қолдану, талдау, жинақтау.
|
Бағалау критерийі
|
Нысандарды таңдай алады.
Нысандарды анимациялау (жандандыру) үшін скрипт құрады.
Ойын бағдарламалау ортасында тармақталу командаларын қолдана отырып, жоба құрады.
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар үшін:
Тармақталу және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого,Scratch).
Пәндік лексика және терминология:
Скрипт, анимация
Үш тілділік.
Анимация- Анимация-Animation
Скретч-Скретч-Scratch
Скрипт-Скрипт-Scripts
Костюмдер-Костюмы-Costumes
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.
скрипт құру дегеніміз не?
Управление командасының қызметі қандай?
Scratch -те дыбысты қалай орнатамыз?
Костюм кітапханасындағы командалар кай кезде қолданылады?
|
Құндылықтарға баулу
|
Оқушылардың танымдық деңгейін арттыру, ойлау қабілетін дамыту. Зайырлылық және жоғары руханияттылыққа баулу.
|
Пәнаралық байланыс
|
Математика (қадамдар санайды), сурет (скрипттерді салады), музыка (әуен қойылады), орыс тілі (орыс тілі командаларын колданады), ағылшын тілі (спрайт ағылшын тілінде дыбыс шығарады).
|
Алдыңғы білім
|
Оқушылар Scratch бағдарламасымен жұмыс жасай біледі.
Нысандарды таңдай біледі.
Барлық оқушы жобаны құра алады.
|
|