Сабақтың тақырыбы Анимация құру



бет1/5
Дата08.11.2022
өлшемі463.4 Kb.
#464301
түріСабақ
  1   2   3   4   5
0015fdab-6e3b1dfe



V тарау.Талқылау және программалау

Мұғалімнің аты жөні:

Әсемхан Аида Әмірханқызы

Сынып:

5

Сабақтың тақырыбы

Анимация құру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.3.3.1. Тармақталу пәрменімен және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого,Scratch)

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:
Бағдарлама қызметін білу және нысандарды таңдау.
Басым көпшілігі:
Scratсh бағдарламасында нысандарға анимация жасау.
Кейбір оқушылар:
Scratсh бағдарламасында жоба кұру.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Қолдану, талдау, жинақтау.

Бағалау критерийі

  • Нысандарды таңдай алады.

  • Нысандарды анимациялау (жандандыру) үшін скрипт құрады.

  • Ойын бағдарламалау ортасында тармақталу командаларын қолдана отырып, жоба құрады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар үшін:
Тармақталу және ойын ортасындағы программалау кезеңінде қолдану (Лого,Scratch).
Пәндік лексика және терминология:
Скрипт, анимация
Үш тілділік.
Анимация- Анимация-Animation
Скретч-Скретч-Scratch
Скрипт-Скрипт-Scripts
Костюмдер-Костюмы-Costumes
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

  • скрипт құру дегеніміз не?

  • Управление командасының қызметі қандай?

  • Scratch -те дыбысты қалай орнатамыз?

  • Костюм кітапханасындағы командалар кай кезде қолданылады?




Құндылықтарға баулу

Оқушылардың танымдық деңгейін арттыру, ойлау қабілетін дамыту. Зайырлылық және жоғары руханияттылыққа баулу.

Пәнаралық байланыс

Математика (қадамдар санайды), сурет (скрипттерді салады), музыка (әуен қойылады), орыс тілі (орыс тілі командаларын колданады), ағылшын тілі (спрайт ағылшын тілінде дыбыс шығарады).

Алдыңғы білім



  • Оқушылар Scratch бағдарламасымен жұмыс жасай біледі.

  • Нысандарды таңдай біледі.

  • Барлық оқушы жобаны құра алады.






Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет