Відкликано хрещення й навіть шлюби



Дата19.07.2016
өлшемі85.11 Kb.
Під загрозою арешту американські військові капелани не можуть служити Євхаристію по своїх базах. Таке становище склалося внаслідок т. зв. «shutdown», тобто обмеження державної діяльності через неухвалення федерального бюджету. Відкликано хрещення й навіть шлюби. Капеланів також не можна просити про сповідь чи навіть про звичайну розмову.

Принаймні 14 осіб загинуло під час сутичок, які відбулись між християнами і ісламськими бунтівниками у Центрально-Африканській Республіці. Події відбувались у відносно ізольованому місті Бангассу, 750 км від столиці країни. Християни організували мирний марш протесту проти постійних нападів, зґвалтувань, грабування і вбивств, якими займаються ісламісти з угрупування Селека. Ті в свою чергу принесли на маніфестацію зброю і відреагували хвилею насильства.  

Після недавнього нападу терористичного ісламістського угруповання «Боко Харам» на християн в Нігерії кардинал Джон Онаійєкан звернувся до ісламських лідерів із закликом виступити проти насильства. Він зазначив, що протягом всієї історії між християнами і мусульманами часто виникали конфлікти. Християнський світ поставив перед собою завдання покласти край насильству і мусульмани повинні зробити те ж саме.

Влада шкільного округу Джексон Сіті (штат Огайо) погодилася зняти зі стіни коридору однієї з державних шкіл зображення Ісуса і сплатити штраф у розмірі 95 тис. доларів. Підстава? Нараження учнів на «постійне страждання, серйозні та непоправні пошкодження і травми». Це наслідок тиску з боку атеїстів з Американського союзу громадянських прав.

У Сирії тривають переслідування християн. Бойовики зруйнували 60 храмів, півмільйона християн змушені були емігрувати з країни.

Більше 63 християнських пасторів та інших релігійних лідерів відбувають терміни в жахливих умовах в 4 таборах у В'єтнамі. Їх трудовий день може тривати до 14 годин, доступ до медичної допомоги є досить обмеженим. Всі вони засуджені на терміни від 5 до 18 років.

У Колумбії повстанці FARC (Революційної озброєної сили Колумбії) забороняють католицьким священикам проводити богослужіння і виганяють їх з парафій.

Сотні коптських християн взяли участь у молитовній ході зі свічками, що пройшла в Каїрі на честь другої річниці демонстрацій Масперо. У 2011 р. солдати єгипетських збройних сил вбили 28 християн, які протестували проти руйнування коптської церкви.

13 жовтня повідомляється, що  в Нігерії вбили місіонерку-мирянкуАфра Мартінеллі, 78-річна місіонерка, померла внаслідок серйозних поранень. Метою нападників був грабунок.

У своїй новій книзі «Світова війна проти християн» ватиканський аналітик Джон Аллен описує насильство над християнами по всьому світу, підкреслюючи величезні масштаби насильства проти найбільш переслідуваної в світі релігії. «Захист переслідуваних християн заслуговує того, щоб вважатися проблемою прав людини № 1», − розповів Аллен. (http://catholicnews.org.ua/)
БРУНО ФЕРРЕРО «МАЛИМИ КРОКАМИ»
Малі суперечки завжди викликають великі свари і незгоди. Багато розлучень починається від панчіх, забутих під ліжком. Але й велика любов виростає з малого.

Молодий студент, який прагнув працювати для добра людства, одного дня пішов до святого Франциска Салезія і спитав його:

- Що маю робити для забезпечення миру у світі?

Святий Франциск, посміхаючись, відповів йому:

Не гримай так сильно дверима.


Відповідальна за випуск с. Василія Гальцова, ЧСВВ

Тираж - 400 прим.



4

Департамент Патріаршої Курії Української Греко-Католицької Церкви

у справах душпастирства силових структур України
Вісник Київського гарнізону Випуск 14 від

"Господь - моя сила" 25 жовтня 2013 р. Б.




Любов до ближнього

Притчу про доброго (милосердного) самарянина розповів Ісус Христос, вона описується у Євангелії від Луки (10, 25-37) Нового заповіту Біблії.У притчі наводиться приклад безкорисливої допомоги людині, що потрапила у біду, від зовсім незнайомого перехожого-самарянина. Один єврей, законник, бажаючи виправдати себе (бо євреї вважали «ближніми своїми» тільки євреїв), запитав Ісуса Христа: «А хто ж мій ближній?» Щоб навчити людей вважати своїм ближнім всіх, хто би то не був, з якого роду не походив і якої б віри не був, а також щоб ми мали співстраждання і милосердя до всіх людей, подаючи їм посильну допомогу в їхній біді і нещасті, Ісус відповів йому притчею...

Багато благодійних організацій мають назву «Добрий Самарянин».
І ось якийсь законовчитель устав, щоб його випробувати, та й каже: “Учителю, що мені робити, щоб вічне життя осягнути?” А Ісус мовив до нього: “В законі що написано? Як там читаєш?” Озвався той і каже: “Люби Господа, Бога твого, всім серцем твоїм, усією твоєю душею і всією силою твоєю і всією думкою твоєю; а ближнього твого, як себе самого.” “Ти добре відповів”, сказав (Ісус), “роби це й будеш жити.”. Та той, бажаючи себе самого виправдати, каже до Ісуса: “А хто мій ближній?”. Мовив тоді Ісус, кажучи: “Один чоловік спускався з Єрусалиму до Єрихону й потрапив розбійникам, що його обдерли й побили тяжко та й пішли геть, зоставивши півмертвого. Випадком ішов якийсь священик тією дорогою; побачив він його й, збочивши, пройшов мимо. Так само й левіт прийшов на те місце, глянув на нього й пройшов мимо.

Але один самарянин, що був у дорозі, зненацька надійшов й, побачивши його, змилосердився. Він приступив до нього, перев'язав йому рани, полив їх оливою і вином; потім посадив його на власну скотину, привів до заїзду й доглянув за ним. На другий день він вийняв два динари, дав їх господареві й мовив: Доглядай за ним, і те, що витратиш на нього більше, я заплачу тобі, коли повернуся. Хто з оцих трьох, на твою думку, був ближнім тому, що потрапив розбійникам у руки?” Він відповів: “Той, хто вчинив над ним милосердя.” Тоді Ісус сказав до нього: “Іди і ти роби так само.” 

1

ДОЗВОЛЬМО ГОСПОДУ ПИСАТИ СЦЕНАРІЙ НАШОГО ЖИТТЯ

У священика і левіта вже був свій план життя : вони хотіли самі писати свою історію. У них був "робочий план". На відміну від них цей грішник, самарянин "дозволив Богові писати сценарій свого життя: він змінив всі плани на цей вечір, бо Господь наблизив до нього цього бідного чоловіка, пораненого, кинутого на дорозі": "Я питаю себе і вас: чи дозволяємо  ми писати сценарій нашого життя Богові чи хочемо писати його самі? І це говорить нам про послух: чи слухняні ми Слову Божому? 'Так, я хочу бути слухняним!'. Але чи вмієш ти слухати це Слово, чути його? Вмієш ти знаходити Слово Боже в історії кожного дня, чи даєш керувати собою своїм ідеям, і не залишаєш місця для того дивного і несподіваного, що пропонує тобі Господь?. (http://ru.radiovaticana.va)

ІСТОРІЯ для роздумів «ПОТВОРНИЙ"


А у нас у дворі кіт жив. Звичайний, безпородний. Тільки життя його сильно попсувало, як і людей. Колись він втратив частину хвоста - залишився лише короткий обрубок. Праве вухо було порване, зрослося погано. Одне око через шрами не відкривалося, а тільки мружилося. Бувало, дивишся на кота, а він на тебе. І здається - ніби звірюка в тебе цілиться. Тільки рушниці немає.

Насправді кіт цей був добрий. На людей ніколи не злився, хоча люди його не шанували. І звали його - Потворою. Не Ваською, не Барсиком - Потворою. Та, втім, і виглядав він страшно. А він, може, і розумів, що слово образливе, та на людей не ображався. Коли кричали "Потворо", нявчав у відповідь, навіть біг назустріч. Дива все чекав. Тільки дітям було заборонено до нього торкатися, а ті, хто постарші, на нього шикали.

Траплялося, його обманювали. Підкликали до себе, а замість їжі водою з відра обливали. Пам'ятаю, часто думав тоді: чому ми такі злі? Хочемо, щоб до нас ставилися по-людськи, щоб розуміли наші проблеми, а з тими, хто слабший - жорстокі і нещадні. Кіт, коли його поливали, терпів. Притискав вуха і покірно мок. Бувало, навіть терся об ногу, нявкаючи. Немов вибачався за те, що такий негарний, нікчемний, що викликає у людей ненависть. Він отримував стусани, його виганяли з передпокою, ніби зганяючи всю накопичену злість - за несправедливість нашого життя.

Один раз бідолаха хотів увійти в будинок, попросити на кухні їжі, але йому прищемили лапу дверима. Він потім кульгав, лапа заживала повільно, але все одно прощав людей, тягнувся до них. І, немов в покарання за те, що він такий беззлобний, хтось нацькував на Потворного сусідських собак. Кіт не зміг втекти або вистрибнути на паркан - підвела хвора кінцівка. Я був у кімнаті, почув його крики, майже людські. Вибіг на вулицю, відігнав дворняг - озлоблених, брудних, з породи тих, що стадом готові обгавкати кожного зустрічного, ховаючись під парканом. Але ніколи не полізуть у бійку з сильним противником.

Потворний лежав у калюжі крові, нерухомо. І я раптом подумав - він такий же, як ми, як я, як усі зломлені життям мешканці комуналок. Тільки не вміє ненавидіти. Підняв його на руки - обережно, дбайливо. Ніс додому, дуже боячись, що заподію йому біль, адже він страшенно страждав. Увійшов до кімнати, сам не знаючи, що робити. Він хрипів і задихався. Я сів на стілець, акуратно поклав його на коліна. Спробував погладити по голові, побоюючись, що заподію новий біль.

А Потворний раптом спробував замурчати. Так! Він не хрипів і не вив, він намагався муркотіти! Дякував за те, що приголубили. Людина дала йому крапельку тепла, нехай і перед смертю, - звір



2

намагався дякувати за це чудо, забувши про власний біль. Кіт помер у мене на колінах. Потягнувся головою, потертися об долоню. Виструнчився і завмер. Більше не дихав. Я перестав відчувати, як б'ється його серце.

Потім я довго сидів нерухомо, з мертвим котом на колінах. Все думав про нас, людей. Про те, як ми ставимося один до одного, та й не тільки один до одного - просто до тих, хто слабший. Цей

звір, якого звали Потворою, - нещасний каліка, що все життя шукав хоч крапельку тепла, - відкрив

мені щось дуже важливе. Я раптом прозрів: у багатьох з нас все нормально з фізичною оболонкою, з тілом, але жорстко покалічена душа. Потворний - так сьогодні можна сказати майже про кожного...

Образити слабкого може кожен. Це - найлегший шлях до "самоствердження". Результат - порожня оболонка, іменована людиною. (http://kyrios.org.ua)
Запам'ятай!

Крик - народжує грубість;
Обман - народжує недовір'я;
Непрощення – народжує озлобленість;
Посмішка - розтоплює лід;
Покаяння - пом'якшує покарання;
Прощення – приносить полегшення;
Відкритість - викликає довіру;
Турбота - наповнює життя змістом;
Посієш бажання – пожнеш вчинок;
Посієш вчинок – пожнеш звичку;
Посієш звичку – пожнеш характер;
Посієш характер - пожнеш долю.



ТИЖНЕВИЙ ОГЛЯД: ПЕРЕСЛІДУВАННЯ ХРИСТИЯН (7.10 – 13.10)
Кількість переслідуваних християн сьогодні становить вже 100 чи 150 мільйонів. І це явище щоразу набирає сили. Християни не можуть мовчати перед обличчям переслідування своїх співбратів у світі.

Церква в Індії подає апеляцію у справі вироку суду в Пхулбані, котрий засудив до довічного ув’язнення сімох невинних християн. Таке покарання їм приписали за вбивство в 2008 році провідника індуїстів-націоналістів в Оріссі, а також чотирьох його товаришів. Однак фактом залишається те, що від самого початку у вбивстві призналась маоістична партизанка. Проте індуїстські фанатики звинуватили християн.

Щорічно, щонайменше, 700 християнок в Пакистані змушують приймати іслам і виходити заміж за мусульман. НВО регулярно фіксує випадки зґвалтувань християнок мусульманами і відмову місцевої поліції розслідувати ці злочини. Християни живуть в нестабільній країні, де численні ісламістські угруповання чинять тиск на владу.

У католицькій церкві в Алувіа, місті з населенням 25 000 осіб у південно-західному індійському штаті Керала, осквернили Дарохранительницю. У скоєнні блюзнірства підозрюють сатаністів.



У католицькому храмі в Маниківцях Хмельницької області невідомі вчинили святотатство. У церкві зірвали бічні двері, зі стіни вирвали дарохранительницю з Пресвятими Дарами та забрали гроші зі скарбничок. Також вандали збезчестили вівтар – порозливали на нього оливу зі свічок. На думку священика, це не була звичайна крадіжка, тому що хоча злодії і влаштували в сакристії

3


Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2020
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет