Гуран вя Дцнйанын бцтцн сирляри ачылды !
АЛЛАЩ – КАИНАТ - ИНСАН
АЛИ ФЯЛСЯФЯ – АЛИ ПСИХОЛОЭИЙА
Аллаща йахын, саьлам вя хошбяхт йашамаьын елми, дини вя практики ясаслары.
Дин фялсяфя иля бирляшяндя елм олур. Гуран вя Дцнйанын бцтцн сирляри ачылыр.
Бяшяриййят инкишафын йени али кейфиййят мярщялясиня кечир, камилляшир, мялякляшир.
Бяшяр йаранандан индийядяк шцур вя дцнйаэюрцшц инкишаф ется дя, щяля Илащи мянтиги, йяни щамыны, щяр шейи Аллащ йарадыб, Аллащ идаря етдийини, щяр шейин Аллащын иши, щяля дцнйа йаранмамыш юнъядян йазысы (ссенариси) олдуьуну тясяввцр вя дярк етмяк сявиййясинядяк тякмилляшмяйиб.
Он илдян чохдур ки, бяшяр тарихиндя ян бюйцк елми-дини кяшф едиб Илащи мянтиг щаггында монографийа йазмышам. Бир нечя дяфя гязетлярдя чап олунмасына, яксяр университет, академийа вя назирликляря, дини гурумлара вя идаряляря эюндярмяйимя бахмайараг дярк едян йохдур.
“Гуран” фювгялбяшяр али фялсяфя олдуьундан 1400 илдян чохдур ки, бяшяр ону дярк едиб Илащи мянтиги ача билмир. “Гуран”ын инсан мянтиги иля йазылан юйцд щиссяси онун назил олдуьу илк иллярдян дярк олунмушдур. Мясялян: йахшылыг ет, йалан данышма, ибадят ет вя с.
Каинаты вя инсаны идаря едян Илащи мянтигля йазылан ганун щиссяси 1400 илдян чохдур ки, дярк олунмайыб. Мясялян: “Бцтцн ишляр Аллащын ялиндядир”. Рад суряси 13 (31). “Билин! Йалныз Она аид олар йаратмаг вя буйурмаг”. Яраф суряси 7 (54). “Де ки, Аллащын алнымыза йаздыьындан башга бир иш эялмяз башымыза”. Тювбя суряси 9 (51). “Йер цзцня вя сизин башыныза еля бир мцсибят (щадися) эятирмярик ки, дярэащымыздакы йазыда (лювщи-мящфуз – Каинатын, йяни щамынын, щяр шейин талейи йазылмыш эизли китаб) Биз буну юнъядян йазмамыш олаг”. Щадид суряси (57) 22.
Каинаты вя инсаны идаря едян али Илащи ганун олан Илащи мянтиг белядир: “Щамыны, щяр шейи Аллащ йарадыб, Аллащ идаря едир. Йяни Каинатда, дцнйада вя щяйатда щяр шей Аллащын иши, щяля дцнйа йаранмамыш юнъядян йазысы (ссенариси) олуб щяр бир йарананын, о ъцмлядян щяр бир инсанын хошбяхтлийи наминя гялбиня уйьун, щамынын хейриня дцзэцн йарадылыб, дцзэцн идаря олунур”.
Башга дини китаблардан фяргли олараг “Гуран” фялсяфи-дини китабдыр. “Гуран” мцтляглик фялсяфясидир. Каинатда, дцнйада вя щяйатда оланлар Аллащын йазысы олуб, мцтлягдир. Неъя дейярляр, олаъаьа чаря, йазыйа позу йохдур.
Каинатда, дцнйада вя щяйатда мцтляг Илащи низам вар. Анъаг Аллащын йазысында оланлар баш верир.
Монографийа щеч шцбщясиз “Нобел” мцкафатына лайигдир. Она эюря ки, бурада бцтцн хястялик, проблем вя бядбяхтликлярин ямяляэялмя сябяби вя бирдяфялик щялли йолу вар.
Монографийа ашаьыдакы суаллара ъаваб верир: Аллащ нядир, Аллащ кимдир? Аллащ Каинаты вя инсаны нядян, неъя вя ня цчцн йаратмыш, ня иля, неъя идаря едир? Дин, инам вя дуа нядир? Инсан вя инсан шяхсиййяти нядир? Гялб нядир? Мящяббят нядир? Инсанын дцнйайа эялмяйинин, щяйатынын мянасы вя мягсяди, йяни инсан хошбяхтлийи нядир? Инсан талейи нядир? Илащи вя инсани мянтиг нядир? Каинатда, дцнйада вя щяйатда баш верян вя инсаны щяр ан тягиб едян хошаэялмяз щадися, ситуасийа, проблем, хястялик, бядбяхтлик, кризис вя фялакятляр нядир, ня цчцн баш верир? Юлцм нядир, юляндян сонра инсанын агибяти неъя олур? Инсан неъя Каинатла щармонийада, йяни Аллаща йахын, хошаэялмяз щадися, ситуасийа, проблем, хястялик, бядбяхтлик, кризис вя фялакятлярдян бирдяфялик азад, аьыллы, камил, ябяди-али саьлам вя хошбяхт йашайа биляр?
Тябабят она эюря саьалда билмир ки, хястяликлярин ямяляэялмя сябяби тябабятя мялум дейил.
Истиснасыз бцтцн хошаэялмяз щадися, проблем, хястялик, бядбяхтлик, кризис вя фялакятляр ясяб, фикир вя рущ дцшкцнлцйцндян ямяля эялир. Ясяб, фикир вя рущ дцшкцнлцйц (кцфр) тякмил олмайан дцнйаэюрцш вя характер нятиъясиндя инсанын щадися, ситуасийа, дцнйа вя инсанлара, беляликля Аллаща гаршы наразылыг (нашцкцрлцк) етмясиндян, наразылыг вя нашцкцрлцкляр мадди вя мяняви дцнйа дяйярляриня (мян вя мяним) щярислик вя алудяликдян, щярислик вя алудялик ися щяр шейин Аллащын иши, щяля дцнйа йаранмамыш юнъядян йазысы олдуьуну тясяввцр вя дярк едя билмямякдян, башга сюзля ъащилликдян йараныр. Гялбимизи мадди вя мяняви дцнйа дяйярляриня щярислик, алудялик вя онларын нятиъяляри олан негатив фикир, емосийа вя щислярдян тямизлямяк цчцн мяъбури Илащи васитяляр, йяни Аллащын ишляри, Аллащын бизя мярщямятидир.Уйдуьумуз дцнйа дяйярляриня малик олмаг имканларымызы баьлайыр. Гялбимизи тямизляйиб Аллаща йахын, саьлам вя хошбяхт йашамаг цчцн хошаэялмяз щадисяляри наразылыг дейил, разылыг, барышыг йяни шцкцрля гябул етмялийик.
Щамыны, щяр шейи Аллащ йарадыб, Аллащ идаря етдийиндян, щамы, щяр шей Аллащын олдуьундан, щамыны, щяр шейи Аллащ вериб, Аллащ алдыьындан гялбинизи мадди вя мяняви дцнйа дяйярляриня щярислик, алудялик вя онларын нятиъяляри олан негатив фикир, емосийа вя щисслярлдян тямизляйиб Аллаща йахын, саьлам вя хошбяхт йашамаг цчцн щамыны, щяр шейи Аллащ хатириня севин, анъаг щеч кимин, щеч няйин ясири олмайын. Юзцнцзц, щамыны, щяр шейи щяр ан итирмяйя, йяни Аллащ йолунда гурбан вермяйя щазыр олун. Щеч кимдян, щеч нядян наразы, ниэаран олмайын, горхмайын. Щеч няйя тяяссуфлянмяйин. Щяр шей Аллащын иши, юнъядян йазысы олуб хейрядир. Ня олур-олсун Аллащын ишидир, Аллащ билян мяслящятдир, Аллащ билян йахшыдыр дейиб, бцтцн щадися, ситуасийа, дцнйа вя инсанларла, беляликля Аллащла разылашыб, барышыб щяр шей цчцн щяр ан Аллаща шцкр (разылыг) етмяйи юйрянмялийик.
«Яэяр Мяня шцкр (разылыг) етсяниз артырарам сизя олан немятими. Кцфр (наразылыг, нашцкцрлцк вя фикир) етсяниз, билин, шиддятлидир сизя веряъяйим язаб, - дейя билдирмиш Ряббимиз». Ибращим суряси (14)7.
Бцтцн бунлар Аллаща табе вя тяслим олмаг, сяъдя, гуллуг, ибадят вя тявяккцл етмяк, юзцнц Аллащын ихтийарына вермяк олуб щяр бир инсан, аиля, миллят, дювлят вя бяшярин йеэаня ябяди гуртулуш, саьламлыг вя хошбяхтлик йолудур.
Философ-щяким-психолог: Яли Эцвяндикли. Цнван: Шямкир шящ., Ш.М.Хийабани кцчяси 26.Телефон: 5-89-15; моб.:(050)799-43-57
ЯЛИ ЭЦВЯНДИКЛИ
АЛЛАЩ – КАИНАТ – ИНСАН
ЕЛМИ ДИН,
АЛИ ПСИХОЛОЭИЙА,
АЛИ ФЯЛСЯФЯ
Аллаща йахын, саьлам вя хошбяхт йашамаьын елми, дини вя практик ясаслары
Бурада щяр бир инсан, аиля, миллят, дювлят вя бяшяри тягиб едян бцтцн хошаэялмяз щадися, проблем, хястялик, бядбяхтлик, кризис вя фялакятляр, о ъцмлядян мцнагишя, мцщарибя, террор, тябии вя еколожи фялакят, игтисади вя сийаси кризис, хярчянэ, АИДС, алкоголизм, наркоманийа вя саир хястялик, проблем вя бядбяхтликлярин ямяляэялмя сябяби вя бирдяфялик щялли йолу вар.
Китабын тягдиматына кюмяк едилярся “Нобел” мцкафаты алмаг мцмкцндцр.
Тядрис олунарса дювлятимизя вя инсанлара нефтдян дяфялярля чох файда веряр.
Дин тякъя етика, мянявиййат, яхлаг вя давраныш гайдалары дейил, щям дя “Илащи мянтиг” олуб бяшярин индийядяк тясяввцр вя дярк едя билмядийи али фялсяфя, йяни али дцнйаэюрцш вя тяфяккцр формасыдыр: Щамыны, щяр шейи Аллащ йарадыб, Аллащ идаря едир, йяни Каинатда, дцнйада вя щяйатда щяр шей Аллащын щяля дцнйа йаранмамыш юнъядян йазысы (ссенариси), башга сюзля, Аллащын иши олуб мцтляг Илащи истяк, мянтиг, ирадя вя дягигликля щяр бир йарананын, о ъцмлядян щяр бир инсанын хошбяхтлийи наминя гялбиня уйьун, щамынын хейриня дцзэцн йарадылыб, дцзэцн идаря олунур.
ЭИРИШ
АЛИ ФЯЛСЯФЯ – АЛИ ПСИХОЛОЭИЙА
Философ-щяким-психолог Яли Эцвяндиклинин “Аллащ-Каинат-Инсан” адлы монографиийасында дин фялсяфя иля бирляшир, елм олур, мцгяддяс китабымыз “Гурани-Кярим”ин индийядяк дярк олунмайан щиссясинин ачымы верилир.
Бяшяр йаранандан индийядяк шцур вя дцнйаэюрцшц инкишаф ется дя, щяля Илащи мянтиги, йяни щамыны, щяр шейи Аллащ йарадыб, Аллащ идаря етдийини, щяр шейин Аллащын иши, щяля дцнйа йаранмамыш юнъядян йазысы (ссенариси) олдуьуну тясяввцр вя дярк етмяк сявиййясинядяк тякмилляшмяйиб.
Нящайят, бяшяр тарихиндя ян бюйцк елми-дини кяшф, йени али дцнйаэюрцшц вя тяфяккцр формасы, Каинаты вя инсаны идаря едян али Илащи ганун олан Илащи мянтиг ачылды.
Он илдян чохдур ки, бяшяр тарихиндя ян бюйцк елми-дини кяшф едиб Илащи мянтиг щаггында монографийа йазмышам. Бир нечя дяфя гязетлярдя чап олунмасына, яксяр университет, академийа вя назирликляря, дини гурумлара вя идаряляря эюндярмяйимя бахмайараг дярк едян йохдур.
“Гуран” фювгялбяшяр али фялсяфя олдуьундан 1400 илдян чохдур ки, бяшяр ону дярк едиб Илащи мянтиги ача билмир. “Гуран”ын инсан мянтиги иля йазылан юйцд щиссяси онун назил олдуьу илк иллярдян дярк олунмушдур. Мясялян: йахшылыг ет, йалан данышма, ибадят ет вя с.
Каинаты вя инсаны идаря едян Илащи мянтигля йазылан ганун щиссяси 1400 илдян чохдур ки, дярк олунмайыб. Мясялян: “Бцтцн ишляр Аллащын ялиндядир”. Рад суряси 13 (31). “Билин! Йалныз Она аид олар йаратмаг вя буйурмаг”. Яраф суряси 7 (54). “Де ки, Аллащын алнымыза йаздыьындан башга бир иш эялмяз башымыза”. Тювбя суряси 9 (51). “Йер цзцня вя сизин башыныза еля бир мцсибят (щадися) эятирмярик ки, дярэащымыздакы йазыда (лювщи-мящфуз – Каинатын, йяни щамынын, щяр шейин талейи йазылмыш эизли китаб) Биз буну юнъядян йазмамыш олаг”. Щадид суряси (57) 22.
Нящайят, дин вя фялсяфя бирляшяндя Илащи мянтиг дярк олунур. “Гуран” вя дцнйанын бцтцн сирляри ачылыр. Бяшяриййят инкишафын йени али кейфиййят мярщялясиня кечир.
Каинаты вя инсаны идаря едян али Илащи ганун олан Илащи мянтиг белядир: “Щамыны, щяр шейи Аллащ йарадыб, Аллащ идаря едир. Йяни Каинатда, дцнйада вя щяйатда щяр шей Аллащын иши, щяля дцнйа йаранмамыш юнъядян йазысы (ссенариси) олуб щяр бир йарананын, о ъцмлядян щяр бир инсанын хошбяхтлийи наминя гялбиня уйьун, щамынын хейриня дцзэцн йарадылыб, дцзэцн идаря олунур”. Башга дини китаблардан фяргли олараг “Гуран” фялсяфи-дини китабдыр.
“Гуран” мцтляглик фялсяфясидир. Каинатда, дцнйада вя щяйатда оланлар Аллащын йазысы олуб, мцтлягдир. Неъя дейярляр, олаъаьа чаря, йазыйа позу йохдур.
Каинатда, дцнйада вя щяйатда мцтляг Илащи низам вар. Анъаг Аллащын йазысында оланлар баш верир.
Илащи мянтигля бцтцн динляр вя елмляр бирляшир, дцнйа дцзэцн, йяни олдуьу кими дярк олунур. Дцнйанын бцтцн сирляри ачылыр. Бяшяриййят инкишафын йени али кейфиййят мярщялясиня кечир, камилляшир.
Монографийа щеч шцбщясиз “Нобел” мцкафатына лайигдир. Она эюря ки, бурада бцтцн хястялик, проблем вя бядбяхтликлярин ямяляэялмя сябяби вя бирдяфялик щялли йолу вар.
Монографийа ашаьыдакы суаллара ъаваб верир: Аллащ нядир, Аллащ кимдир? Аллащ Каинаты вя инсаны нядян, неъя вя ня цчцн йаратмыш, ня иля, неъя идаря едир? Дин, инам вя дуа нядир? Инсан вя инсан шяхсиййяти нядир? Гялб нядир? Мящяббят нядир? Инсанын дцнйайа эялмяйинин, щяйатынын мянасы вя мягсяди, йяни инсан хошбяхтлийи нядир? Инсан талейи нядир? Илащи вя инсани мянтиг нядир? Каинатда, дцнйада вя щяйатда баш верян вя инсаны щяр ан тягиб едян хошаэялмяз щадися, ситуасийа, проблем, хястялик, бядбяхтлик, кризис вя фялакятляр нядир, ня цчцн баш верир? Юлцм нядир, юляндян сонра инсанын агибяти неъя олур? Инсан неъя Каинатла щармонийада, йяни Аллаща йахын, хошаэялмяз щадися, ситуасийа, проблем, хястялик, бядбяхтлик, кризис вя фялакятлярдян бирдяфялик азад, аьыллы, камил, ябяди-али саьлам вя хошбяхт йашайа биляр?
Философ-щяким-психолог: Яли Эцвяндикли
Цнван: Шямкир ш., Ш.М.Хийабани кцчяси 26.
Телефон: 5-89-15; моб.: (050) - 799-43-57
ХЦЛАСЯ
А л л а щ - К а и н а т - И н с а н
“Илащи мянтиг”ля дцнйаны дцзэцн дярк едяряк Каинатла щармонийада, йяни Аллаща йахын, аьыллы, камил, ябяди-али саьлам вя хошбяхт йашамаьын елми, дини вя практик ясаслары
Инсанын дцнйаэюрцшц характерини, характери ися талейини мцяййян едир.
Бурада щяр бир инсан, аиля, миллят, дювлят вя бяшяри тягиб едян бцтцн хошаэялмяз щадися, проблем, хястялик, бядбяхтлик, кризис вя фялакятляр, о ъцмлядян мцнагишя, мцщарибя, террор, тябии вя еколожи фялакят, игтисади вя сийаси кризис, хярчянэ, АИДС, алкоголизм, наркоманийа вя с. хястялик вя проблемлярин ямяляэялмя сябяби вя бирдяфялик щялли йолу вар.
Тябабят она эюря саьалда билмир ки, хястяликлярин ямяляэялмя сябяби тябабятя мялум дейил. Истиснасыз бцтцн хястялик, проблем вя бядбяхтликляр ясяб, фикир вя рущ дцшкцнлцйцндян ямяля эялир. Ясяб, фикир вя рущ дцшкцнлцйц дцзэцн олмайан дцнйаэюрцш вя характер нятиъясиндя инсанын щадися, ситуасийа, дцнйа вя инсанлара, беляликля, Аллаща гаршы наразылыг етмясиндян, нашцкцрлцк вя наразылыглар мадди вя мяняви дцнйа дяйярляриня (мян вя мяним) щярислик вя алудяликдян, щярислик вя алудялик ися щяр шейин Аллащын иши, щяля дцнйа йаранмамыш юнъядян йазысы (ссенариси) олдуьуну тясяввцр вя дярк едя билмямякдян, башга сюзля, ъащилликдян йараныр. “Йалныз нашцкцр (наразы) кимсяйя ъяза вериляр”. Сябя суряси (34)17. “Кечирдийи эцзярана нашцкцр (наразы) олан нечя-нечя шящяри йер цзцндян йох елядик”. Гасас суряси (28) 58. “Ким Аллащын ялейщиня чыхарса, билсин, Аллащын ъязасы шиддятлидир”. Щашр суряси (59) 4.
Инсан анъаг мяняви-рущани биликлярини инкишаф етдирмякля щамыны, щяр шейи Аллащ йарадыб, Аллащ идаря етдийини, йяни щяр шейин Аллащын иши, юнъядян йазысы (ссенариси) олдуьуну дярк едиб дцнйаэюрцш вя характерини дяйишяряк ня олур-олсун бцтцн щадися, ситуасийа, дцнйа вя инсанларла, беляликля, Аллащла разылашыб, барышыб щяр шей цчцн щяр ан Аллаща шцкр (разылыг) етмякля гялби мадди вя мяняви дцнйа дяйярляриня щярислик, алудялик вя онларын нятиъяляри олан негатив фикир, емосийа вя щисслярдян, йяни наразылыг, нашцкцрлцк вя фикирдян (“кцфр”) тямизлянир, мящяббятля долур. Аллаща мящяббятимиз вя онун мцгабилиндя Аллащын бизя мящяббяти, башга сюзля, информасион -енерэетик ялагя артыр. Каинатла щармонийада, йяни Аллаща йахын олуруг. Рущ йцксялир, бцтцн хястяликляр саьалыр, проблем вя бядбяхтликляр арадан галхыр.
“Вя билин, инсанын юзц иля гялбинин арасында дурур Аллащ”. Янфял суряси (8) 24. “Аллащын сиздян истядийи тякъя гялб тямизлийи, тагва (мящяббят) дуйьусудур”. Щаъъ суряси (22) 37. “Бцтцн ишляр Аллащын ялиндядир”. Рад суряси (13) 31. “Яэяр Мяня шцкр (разылыг) етсяниз артырарам сизя олан немятими”. Ибращим суряси (14) 7.
Дин тякъя етика, мянявиййат, яхлаг вя давраныш гайдалары дейил, щям дя “Илащи мянтиг” олуб бяшярин индийядяк тясяввцр вя дярк едя билмядийи али фялсяфя, йяни али дцнйаэюрцш вя тяфяккцр формасыдыр: Щамыны, щяр шейи Аллащ йарадыб, Аллащ идаря едир, йяни Каинатда, дцнйада вя щяйатда щяр шей Аллащын щяля дцнйа йаранмамыш юнъядян йазысы (ссенариси), башга сюзля, Аллащын иши олуб мцтляг Илащи истяк, мянтиг, ирадя вя дягигликля щяр бир йарананын, о ъцмлядян щяр бир инсанын хошбяхтлийи наминя гялбиня уйьун, щамынын хейриня дцзэцн йарадылыб, дцзэцн идаря олунур.
“Бцтцн ишляр Аллащын ялиндядир”. Рад суряси (13) 31. “Аллащдыр бцтцн ишлярин йийяси”. Щадид суряси (57) 5. “Билин! Йалныз Она аид олар йаратмаг вя буйурмаг”. Яраф суряси (7) 54. “Щяр шейи буйруьуна табе еляйян Одур”. Щашр суряси (59) 23. “Бяндяляринин цстцндя там щакимдир О”. “Щюкм тякъя Онундур”. Янам суряси (6) 18, 62. “Де ки, Аллащын алнымыза йаздыьындан башга бир иш эялмяз башымыза”. Тювбя суряси (9) 51. “Йер цзцня вя сизин башыныза еля бир мцсибят (щадися) эятирмярик ки, дярэащымыздакы йазыда Биз буну юнъядян йазмамыш олаг”. Щадид суряси (57) 22. “Инсанлара гаршы фязилятлидир (ядалятли вя мярщямятлидир) Ряббин, шцбщясиз. Фягят нашцкцрдцр (наразыдыр) чоху онларын”. Нямл суряси (27) 73. “Йалныз нашцкцр (наразы) кимсяйя ъяза вериляр”. Сябя суряси (34) 17.
Аллащ щяр бир инсана хошбяхтлийи цчцн ня лазымдырса щяр шейи гялбиня уйьун дцзэцн верир. Гялбиня уйьун олмайанлары, йяни малик олмаг цчцн щярисликля эеъя-эцндцз фикир етдиклярини малик ола билмяйяъяйиндян вя итиряъяйиндян горхдугларыны гялбини, беляликля, щяйатыны хилас етмяк цчцн хошаэялмяз щадисяляр йарадараг вермир вя алыр. “Щяйатда щяр шейи верян дя, алан да Аллащдыр”. Ял-и Имран суряси (3) 156.
Щамыны, щяр шейи Аллащ йарадыб, Аллащ идаря етдийиндян гялбимизи тямизляйяряк Каинатла щармонийада, йяни Аллаща йахын, аьыллы, камил, ябяди-али саьлам вя хошбяхт йашамаг цчцн ня олур-олсун бцтцн щадися, ситуасийа, дцнйа вя инсанларла, беляликля, Аллащла разылашыб, барышыб щяр шей цчцн щяр ан Аллаща шцкр (разылыг) етмяйи юйрянмялийик. “Щяр эялян мцсибят (щадися) Аллащын изниля эялир”. Тяьабун суряси (64) 11. “Яэяр Мяня шцкр (разылыг) етсяниз артырарам сизя олан немятими”. Ибращим суряси (14) 7.
“Мян дцнйадан щеч ня юйрянмямиш эедирям” – Сократ. Бяшяр йаранандан индийядяк шцур вя дцнйаэюрцшц инкишаф ется дя щяля Илащи мянтиги, йяни щамыны, щяр шейи Аллащ йарадыб, Аллащ идаря етдийини, башга сюзля, щяр шейин Аллащын иши, юнъядян йазысы (ссенариси) олдуьуну тясяввцр вя дярк етмяк сявиййясинядяк тякмилляшмяйиб. Она эюря дя щамымыз мяняви вя рущи хястяйик. Дцнйайа мцнасибятимиз, йяни мянтигимиз, башга сюзля, дцнйаэюрцшцмцз дцзэцн олмур. Щансыса мадди вя мяняви дцнйа дяйярляриня (мян вя мяним) щярислик йараныр, алудя олуруг. Онлара малик олмаг цчцн эеъя-эцндцз фикир едир, малик ола билмяйяъяйимиздян вя итиряъяйимиздян горхуруг. Гялбимиздя щадися, ситуасийа, дцнйа вя инсанлара, беляликля, Аллаща гаршы негатив фикир, емосийа вя щиссляр, йяни наразылыг, нашцкцрлцк, ясяб, фикир вя рущ дцшкцнлцйц (“кцфр”) йараныр, мящяббят азалыр. Каинатын щармонийасына, йяни Аллаща гаршы олуб Аллащдан узаглашараг Илащи енержи каналыны баьлайыб юзцмцзц мящв едирик. “Бцтцн ишляр Аллащын ялиндядир”. Рад суряси (13) 31. “Ким Аллащын ялейщиня чыхарса билсин, Аллащын ъязасы шиддятлидир”. Щашр суряси (59) 4.
Демяли, негатив фикир, емосийа вя щиссляримизин мянбяйи дцнйаэюрцшцмцзцн тякмил олмамасы, йяни ъащиллийимиздир.
Каинатда, дцнйада вя щяйатда баш верян вя бизи щяр ан тягиб едян бцтцн хошаэялмяз щадися, ситуасийа, проблем, хястялик, бядбяхтлик, кризис вя фялакятляр дцнйаэюрцшцмцзцн тякмил олмамасынын, йяни ъащиллийимизин нятиъяляри олуб дцнйаэюрцшцмцзц инкишаф етдирмяк, гялбимизи мадди вя мяняви дцнйа дяйярляриня щярислик, алудялик (“шейтан”) вя онларын нятиъяляри олан негатив фикир емосийа вя щисслярдян (“ъин”) тямизляйиб Аллаща йахынлашдырмагла рущумузу йцксялдяряк гялбимизи, беляликля, щяйатымызы хилас етмяк цчцн мяъбури Илащи васитяляр, йяни Аллащын ишляри, Аллащын бизя мярщямятидир. Алудя олдуьумуз мадди вя мяняви дцнйа дяйярляриня малик олмаг имканларымызы баьлайыр. Гялбимизи тямизляйиб Аллаща йахын саьлам вя хошбяхт йашамаг цчцн хошаэялмяз щадисяляри наразылыг дейил, разылыг, барышыг, йяни шцкрля гябул етмялийик. “Йахшылыг дяйяндя онлара бу Аллащдандыр дейярляр. Пислик дяйяндя онлара бу сяндян эялир дейярляр. Де ки, Аллащдан эялир щяр шей. Бунлара ня олуб ахы анламазлар щеч бир сюзц?”. Нися суряси (4) 78. “Щяр эялян мцсибят (щадися) Аллащын изниля эялир”. Тяьабун суряси (64) 11. “Шцбщясиз эцлдцрян дя Одур, аьладан да О”. “Юлдцрян дя Одур, дирилдян дя О”. Няъм суряси (53) 43, 44. “Яэяр Мяня шцкр (разылыг) етсяниз артырарам сизя олан немятими. Кцфр (наразылыг, нашцкцрлцк вя фикир) етсяниз билин, шиддятлидир сизя веряъяйим язаб, дейя билдирмиш Ряббимиз”. Ибращим суряси (14) 7. “Ряббимиздян эялир щяр шей, дейяр дярин алимляр. Йалныз аьыллы адамлар буну дцшцнцб анлар”. Ял-и Имран суряси (3) 7.
Хошаэялмяз щадисялярин гялбимизи тямизляйиб рущумузу йцксялдяряк щяйатымызы хилас етмяк цчцн мяъбури Илащи васитяляр, йяни Аллащын иши, юнъядян йазысы (ссенариси) олдуьуну дярк, разылыг, барышыг, йяни шцкрля гябул едя билмясяк, даща чох наразылыг, нашцкцрлцк вя фикир (“кцфр”) етсяк гялбимиз дцнйа дяйярляриня щярислик, алудялик (“шейтан”) вя онларын нятиъяляри олан негатив фикир, емосийа вя щисслярля (“ъин”) долуб критик щядди кечдикдя хястялик вя йа бядбяхт щадисялярля гялбин сон мяъбури Илащи тямизлямя васитяси олан юлцм баш верир. Инсанын бир нечя фаиз тяшкил едян ъисми, йяни бядяни юлцр. Ясл али “Мян”, йяни гялб вя рущ, башга сюзля, ъан Ахирят адлы рущлар дцнйасында Аллаща говушуб тямизлянир. Аллащын истяйи иля гялбя уйьун йердя вя йа дцнйаларын бириндя башга бир ушаьын ъисминдя йенидян доьулуб дцнйайа эялир.
Юлцмцнцздян горхмайын, сизин али “Мян”, йяни гялб вя рущ, башга сюзля, ъан заман хариъиндя олуб ябядидир, Аллаща говушур, Онун бир щиссясини тяшкил едир. Инсан Аллащдан йараныб Онун бир щиссяси, щцъейряси олдуьундан Аллащын юзц кими юлмяз вя ябядидир. Аллащдан эялир, Аллаща гайыдыр. “Яэяр Биз истясяк ки, сизин йеринизя сизин кими кимсяляри эятиряк билмядийиниз шякля салыб сизи бир даща вар еляйярик”. Вагиа суряси (56) 61. “Юлдцрян дя Одур, дирилдян дя О”. Няъм суряси (53) 44. “Сизя юнъя щяйат верян, сонра юлдцрян, сонра йеня щяйат верян Одур”. Щаъъ суряси (22) 66. “Дцнйа щяйатынымы цстцн тутдунуз ахирятдян? Ахирятин сяфасындан чох-чох аздыр бу дцнйанын сяфасы”. Тювбя суряси (9) 38.
Юлцм рущун инкишафынын али механизмидир. Юлцм, йяни физики тябягянин даьылмасы вя информасион - енерэетик сащянин (гялб вя рущ) активляшмяси тябиятдя ян эцълц мяъбури инкишаф механизмидир. Бцтцн Аллащдан йарананлар йени мящяббят вя енержи пайы алмаг цчцн дюврц олараг Она гайытмалыдыр. “Бир шейи йаратмаьа башлайыр, йарадыр, сонра ону тякрар йарадыр Аллащ”. Рум суряси (30) 11. “Йер цзцндя вя бурада оланларын вариси шцбщясиз Бизик. Вя Бизим дярэащымыза гайыдар онлар”. Мярйям суряси (19) 40. “Де ки, истяр даш олун, истяр дямир, истяр дя гялбиниздя бюйцтдцйцнцз щяр щансы варлыг олун щюкмян дириляъяксиниз. Дейяъякляр, ким бизи гайтараъаг щяйата? Де ки, сизи илк юнъя йарадан. Вя тяяъъцбля бахараг сянин цзцня, бу ня заман олаъаг? – дейярляр. Де ки, олсун йахын заманда”. Исра суряси (17) 50, 51. “Аллащдан изнсиз бир кимся юля билмяз. Олцм бир йазыдыр, яъяли вар. Веряъяйик шцкр еляйянлярин яърини”. Ял-и Имран суряси (3) 145. “Дирилдян дя Одур, юлдцрян дя О”. Духян суряси (44) 8.
Инсан гялби 1000-1100 юмцр йашайыр, нящайят, бцтцн гялбляр юз фярдилийини итириб, Аллаща гайыдыб, Аллаща говушуб Аллащ олур. Биз Аллащдан эялирик, Илащилийимизи артырырыг, Аллаща йахынлашырыг, Аллаща гайыдыб, Аллаща говушуб Аллащ олуруг. Эяляъякдя ня ъяннят вар, ня ъящянням. Эяляъякдя анъаг Аллащ вар. “О ъящянням мисалы да бяшяря пис агибяти хатырлатмаг цчцндцр”. Муддяс суряси (74) 31. Йяни нювбяти юмцр гялбяуйьун верилир. “Сиз Аллащы неъя инкар едярсиниз, юлцйдцнцз дирилтди сизи, йеня юлдцряъяк, йеня дирилдяъяк сизи. Вя онун дярэащына дюняъяксиниз ахыры”. Багара суряси (2) 28. “Ялли мин ил сцрян бир эцндя Аллащын щцзуруна галхар о пиллялярля мялякляр вя Ъябраил”. Мяариъ суряси (70) 4.
Аллащ щамыны, щяр шейи юзцндян йарадыб, щям дя йаратдыгларынын дахилиндя олуб щамыны, щяр шейи идаря етдийиндян ким ня едирся дцз едир вя щаглыдыр. Каинатда, дцнйада вя щяйатда зярря гядяр ядалятсиз, мянтигсиз, тясадцф, сящв, нащаг, эцнащ, щарам, шяр вя пис ола билмяз. Щяр шей Аллащын иши, юнъядян йазысы (ссенариси) олуб щяр бир йарананын, о ъцмлядян щяр бир инсанын хошбяхтлийи наминя гялбиня уйьун, щамынын хейриня дцзэцн йарадылыб, дцзэцн идаря олунур. “Бизя шцкр еляйяндя дя, нашцкцрлцк еляйяндя дя доьру, дцз йол эюстярмишик инсана”. Инсян суряси (76) 3. “Бцтцн ишляр Аллащын ялиндядир”. Рад суряси (13) 31. “Инсанлара гаршы фязилятлидир (ядалятли вя мярщямятлидир) Ряббин, шцбщясиз. Фягят нашцкцрдцр чоху онларын”. Нямл суряси (27) 73. “Зярря гядяр щагсызлыг етмяз Аллащ”. Нися суряси (4) 40.
Аллащы вя Аллащын ишлярини там дярк етмяк мцмкцн дейил. Анъаг ону билмяк чох мцщцмдцр ки, дцнйа Аллащын мцтляг Илащи истяк, мянтиг, ирадя вя дягигликля щяр бир йарананын, о ъцмлядян щяр бир инсанын хошбяхтлийи наминя гялбиня уйьун, щамынын хейриня дцзэцн йарадыб, дцзэцн идаря етдийи мцтляг щагг-ядалят дцнйасыдыр.
“Бцтцн ишляр Аллащын ялиндядир”. Рад суряси (13) 31. “Щеч кимин щаггында бир щагсызлыг едилмяз”. Муминин суряси (23) 62.
Щамыны, щяр шейи Аллащ йарадыб, Аллащ идаря етдийиндян гялбинизи тямизляйиб Аллаща йахын, саьлам вя хошбяхт йашамаг цчцн ня олур-олсун щеч кими мцщакимя етмяйин, эцнащландырмайын (гынамайын) щеч кимдян, щеч нядян наразы, ниэаран олмайын, горхмайын, щеч няйя тяяссцфлянмяйин. Щяр шей Аллащын иши, юнъядян йазысы (ссенариси) олуб хейрядир. “Ей иман эятирянляр! Адамлар барясиндя мцхтялиф эцманларда олмагдан чякинин. Бир-биринизи эцнащландырмайын”. Щуърат суряси (49) 12. “Бцтцн ишляр Аллащын ялиндядир”. Рад суряси (13) 31. “Эюзял даврананлары севяр Аллащ”. Ял-и Имран суряси (3) 148.
Инсанын дцнйа дяйярляриня щярислик вя алудялийи эцълц олдугъа мянтиги ону алдадыр вя йцз фаиз ямин олдуьу щалда деградасийа вя юзцнцмящветмяйя эедир. Она эюря дя инсанларын мяняви-рущани биликлярини инкишаф етдирмядян щеч бир стабил игтисади вя сийаси реформа наил олмаг мцмкцн дейил.
Щамы, щяр шей Аллащын олдуьундан Аллащ хатириня щамыны, щяр шейи севин! Анъаг щеч кимин, щеч няйин ясири олмайын. Гялбинизи дцнйа дяйярляриня (мян вя мяним) щярислик вя онун нятиъяляри олан наразылыг вя фикирдян тямизляйиб Аллаща йахын, саьлам вя хошбяхт йашамаг цчцн юзцнцзц, щамыны, щяр шейи щяр ан итирмяйя, йяни Аллащ йолунда гурбан вермяйя щазыр олун. “Аранызда йцнэцл, аьыр (касыб, варлы) ким варса щамылыгла (ещтирасларынызла) саваша галхын. Аллащ йолунда малынызла, ъанынызла ъищад еляйин (гурбан вермяйя щазыр олун). Биляйдиниз бунун сизя ня гядяр хейри вар”. “О кясляр ки, иман эятирибляр, малларыйла, ъанларыйла Аллащ йолунда ъищад еляйибляр, ян уъа мювгейя чатмыш онлар Аллащын дярэащында”. Тювбя суряси (9) 41,20. “Аллащындыр эюйлярдя ня варса, йердя ня варса”. Нися суряси (4)71.
Гялбимизин тямизлянмясини тезляшдирмяк цчцн щарада олуб, ня етсяк дя бцтцн эцнц арамсыз, фасилясиз Аллаща дуа етмяйи юйрянмялийик: “Илащи! Мян Сяни юзцмдян, щамыдан, щяр шейдян чох истяйирям. Ня олур-олсун Аллащын ишидир, Аллащ билян мяслящятдир, Аллащ билян йахшыдыр дейиб, щяр шей цчцн щяр ан Аллаща шцкр едирям”.
Дуа едян дцнйаны, йяни хястялик вя проблемлярини, щамыны, щяр шейи унудуб Аллащла данышмалыдыр. Дуаны хяфиф сясля вя йа фикирдя тякрар етмяк олар. Бир мцддят дуа едяндян сонра гялб фикирдян тямизлянир вя “зикр” йараныр, дуайа ещтийаъ олмур. Даща доьрусу инсан шцуруну дайандырыб фикир етмямяйи юйрянир. Яслиндя биз фикирля дейил, щиссляримизля дцшцнцрцк.
“Де ки, Она дуа етмядикъя ахы нечя хейир версин Ряббиниз сизя?”. Фурган суряси (25) 77. “Гялбиндя йалвара-йалвара, горха-горха хяфиф бир сясля эеъя-эцндцз ан Ряббини”. Яраф суряси (7) 205. “Анын Аллащы айаг цстя дура-дура, отура-отура, йаны цстя узана-узана”. Нися суряси (4) 103. “Ей иман эятирянляр, ня малларыныз, ня ювладларыныз Аллащы анмагдан сизи айырмамалыдыр. Аллащы анмагдан галанлар иткийя уьрайарлар”. Мцняфигун суряси (63) 9.
Бцтцн бунлар Аллаща табе вя тяслим олмаг, сяъдя, гуллуг, ибадят вя тявяккцл етмяк, юзцнц Аллащын ихтийарына вермяк олуб щяр бир инсан, аиля, миллят, дювлят вя бяшярин йеэаня ябяди гуртулуш, саьламлыг вя хошбяхтлик йолудур.
Йухарыда йазыланлары диггятля юйряниб ямял етдикдя гялб наразылыг вя фикирдян тямизлянир, Аллаща йахын олуруг. Рущ йцксялир, бцтцн хястяликляр саьалыр, проблем вя бядбяхтликляр арадан галхыр. Инсан Аллаща йахын, саьлам вя хошбяхт йашамаьы юйрянир. Бу ябяди хошбяхтликдир.
Ушагларын бцтцн хястяликляри ананын гялбинин тямизлянмяси иля саьалыр.
Бу мягаля “Гуран”дан бяшярин индийядяк дярк едя билмядийи чох мцщцм ачыгламадыр. Тяфяррцаты иля “Елми дин – Али фялсяфя – Али психолоэийа” адлы монографийадан охуйа билярсиниз.
Достарыңызбен бөлісу: |