БАҒдарламасы «Дүниежүзілік көркемдік мәдениеті»



Дата23.02.2016
өлшемі201.26 Kb.
#3586
түріБағдарламасы

Студенттерге арналған Нысан

пән бағдарламасы ПМУ ҰС Н 7.18.2/07

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті
Философия және мәдениеттану кафедрасы
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН

ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ

«Дүниежүзілік көркемдік мәдениеті» пәні

050204 «Мәдениеттану» мамандығы

я

Павлодар





Студенттеге арналған пән бағдарламасына бекіту парағы



Нысан

ПМУ ҰС Н 7.18.2/11


БЕКІТЕМІН
ТжҚ факультет деканы

________ А.А.Ақышев

200_ ж «____»________


Құрастырушы: аға оқытушы Кемалова ДЖ _______


Философия және мәдениеттану кафедрасы
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ПӘН БАҒДАРЛАМАСЫ

«Дүниежүзілік көркемдік мәдениет» пәні бойынша


050204 «Мәдениеттану» мамандықтарының студенттері үшін


Бағдарлама жұмыс бағдарлама негізінде әзірленген

« » ______ 200 ж.


200 ж. « »______ кафедра отырысында ұсынылған

№ __ хаттама

Кафедра меңгерушісі_____________________ ГГ.Ахметова
Тарих және құқық факультетінің әдістемелік кеңесінде мақұлданған

« » ______ 200 ж. № __ хаттама




ӘК төрайымы____________________________ Н.И.Мошна



ПӘННІҢ БАҒДАРЛАМАСЫ
Оқытушы туралы мәлеметтер:

- Кемалова Динара Жанбыровна «Философия және мәдениеттану» кафедрасының аға оқытушысы (дәріс сабақтар);
Консультация уақыты: бейсенбі - 11.15 – 13.00 № 535 ауд.

Жалпы сағат саны – 135с. Оның ішінде: дәр.– 30с., тәж.. – 15с. ӨОЖ –90с.

Бақылау түрі –емтихан.

1 Пәннің мақсаты мен міндеттері

1.1 Курстын қысқаша мазмұны - «Дүниежүзілік көркемдік мәдениет» курсты оқытудың мақсаты - өнерге деген қызығушылықты оятуға, эстетикалық сезім мен көркемдік талғамды қалыптастыруға, жалпыадамзаттық өнер құндылықтарын ажырата білуге, өнердің шын мағынасын түсініп, оны өмір қажеттілігіне жарата білуге бейімдеу. Пәнді оқытудың негізгі мақсатының бірі – қазақ халқының өнері және оның даму тарихын, әлем өнерімен өзара байланысын, өнердің қазіргі кездегі тенденцияларын түсіну.

1.2 Пәннің мақсаты – студенттерді әлемдік өнер ескерткіштерімен таныстыру. Студентті өнертанымдық талдауға деген талабын қалыптастыру, көркемдік – эстетикалық ағымдарды, стилдерді дұрыс жүйелей білуге, әртүрлі өнер түрлеріне қатысты жекелеген тұлғалар творчествосымен таныстыру.

1.3 Пәннің міндеті:

- әлемдік өнер тарихына қажетті жүйелі білім қорын жинақтау

-өнерді әлемді көркемдік тұрғыдан меңгеру процесі ретінде қарау

-әрбір мәдени кезеңдердің өзіндік ерекшеліктерін, көркемдік бағыттарын, спецификасын, стилін және көркемдік эстетикалық жүйелері ерекшеліктерін терең түсіндіру.



1.4 Пәнді оқу барысында студенттер білу керек:

- өнер тарихының негізгі кезеңдерін;

- әлемдік өнер ескерткіштерін;

- негізгі оқу құралдарындағы материалдарын;

- өнер тарихы мәселелері турасындағы негізгі монографиялық жұмыстарды.

1.5 Пәндіі оқу барысында оқушы істей-білуге тиіс:

- әлем өнеріндегі программалы шығармаларды талдай білуге,

- әрбір кезеңдердің өнерінің негізгі ерекшеліктерін атай білуге,

- өнер тарихының мәдени процестермен байланысын,

- әлемдік өнер ескерткіштерінің көркемдік ерекшеліктерін әрбір дәуірдің эстетикалық, танымдық, қоғамдық – саяси проблемасы контексінде қарастыру.

2 Пререквизиттер: философия, мәдениеттану, эстетика,тарих


Мамаңдықтың

жұмыс бабындағы оқу жоспарынан үзінді көшірме







Нысан

ПМУ ҰС Н 7.18.1/10




Мамандықтың жұмыс бабындағы оқу жоспарынан үзінді көшірме

050204 «Мәдениеттану» мамаңдығы

«Дүниежүзілік көркемдік мәдениеі» пәні бойынша







Оқу түрі

Бақылау формалар

Жұмыс көлемі

Сағаттарды курсты және семестр бойынша бөлу

5 семестр

6 семестр

емт.

сын.

кп.

бж

барлығы

Дәр

Тәж.

лаб

Өөж

Дәр

Тәж

Лаб

ОӨЖ

жал.

ауд

СӨЖ

1.

Күнд. жалпы

ОБН


5










135


45


90

30

15

-

90















ұсынылған Әдебиеттер тізімі

Негізгі:

  1. Всеобщая история искусств. В 6-ти т. М., 1956-1965.

  2. Гнедич П.П. Всемирная история искусств. М., 1998.

  3. Гомбрих Э. История искусств. М., 1998.

  4. Дмитриева Н.А. Краткая история искусств. В 2-х книгах. М., «Искусство», 1996.

  5. Исмаилова С.Т. История искусства. М., «Искусство», 1998.

  6. История зарубежного исскуства. 3-е изд. Доп. М., 1983.

  7. История искусства зарубежных стран. В 4-х т. М., 1982.

  8. История русского исскуства. В 3-х т., М., 1991.

  9. Энциклопедия живописи. М., 1997.

  10. Мастера изобразительного исскуства Казахстана. А., 1972

  11. ХХ век: история изобразительного исскуства Казахстана. А., 1978

  12. Т.В. Ильина. История искусств. Западноевропейское искусство. М., 2002.


Қосымша:

13 Авангард и русские источники Баден. Баден, 1993.

14 Андреев Л.Т. Импрессионизм. М., 1980.

15 Андреев Л.Т. Сюрреализм. М., 1972.

16 Арган Дж. История итальянского искусства. В 2-х т., М., 1990.

17 Афанасьева В.К., Дьяконов И.М., Луконин В.Т., Матье М.Э. и др. Искусство Древнего Востока// Памятники мирового искусства. М., 1968.

18 Бенеш О. Искусство Северного Возрождения. М., 1973.

19 Божович В.И. Традиции и взаимодействие искусств: Франция, конец ХIX - нач. ХХв. М., 1987.

20 Борьба тенденций в современном западном искусстве. М., 1986.

21 Виппер Б.Р. Искусство Древней Греции. М., 1972.

22 Зотов А.М. Русское искусство с древнейших времен до начала ХХ века. М., 1989.

23 Кантор А.И. Изобразительное искусство ХХ века. М., 1988.

24 Кантор А.И. и др. Искусство XVIII века. //Малая история искусств. М., 1977.

25 Каптерева Т.П., Виноградова Н.А. Искусство средневекового Востока. М., 1989.

26 Колпинский Ю.Д. Искусство Эгейского мира и Древней Греции.//Памятники мирового искусства. М., 1982.

27 Колпинский Ю.Д. Искусство Эгейского мира и Древней Греции.//Памятники мирового искусства. М., 1970.

28 Лихачева В.Д. Искусство Византии (IV-XV вв.). Л., 1986.

29 Прусс И.Е. Западноевропейское искусство XVII в. //Малая история искусств. М., 1974.

30 Сарабьянов Д. Стиль модерн: Истоки. История. Проблемы. М., 1989.

31 Семенова Т.В. Экспрессионизм и современное искусство авангарда. М., 1983.

32 Современное западное искусство ХХ век: Проблемы комплексного изучения. М., 1988.

33 Тюляев С.И. Искусство Индии. М., 1988.

34 Иконников А. Зарубежная архитектура. От «новой архитектуры» до постмодернизма. М., 1982.

35 История мирового искусства Изо и архитектура ХХ века. М., 1993.

36 Реализм и художественные искания ХХ века. М., 1989.

37 Козловски П. Культура постмодерна. М., 1997.

38 Акишев А.К. Иссык: Искусство саков Казахстана. М., 1978.

39 Маргулан А.Х. Казахское народное прикладное искусство. Т.1., Т2. Л., 1970.

40 Медоев А.Г. Гравюры на скалах, Алматы, 1979.

41 Токтабаева Ш.Ж. Казахские ювелирные украшения. А., 1985.

42 Ибраев К.Т. Казахский орнамент. А., 1994



Пәннің тақырыптық

жоспары





Нысан

ПМУ ҰС Н 7.18.2/10







3 пәннің мазмұны


3.1 ПӘннің тақырыптық жоспары



Тақырыптар атауы

Сағаттар саны

Дәр.

Тәж.

Лаб.

СӨО

1

2

3

4

5

6

1

Кіріспе. Алғашқы қауымдық қоғам өнері

2

1

-

6

2

Ежелгі Мысыр өнері. Ежелгі Месопотамия өнері

2

1

-

6

3

Үнді өнері

2

1

-

6

4

Ежелгі және ортағасырлық Қытай өнері

2

1

-

6

5

Антик дүниесінің өнері. Ежелгі Греция өнері. Ежелгі Рим өнері

2

1

-

6

6

Сақ – скиф өнері

2

1

-

6

7

Византия өнері.

2

1

-

6

8

Мұсылман өнері

2

1

-

6

9

Ортағасырлық Батыс Еуропа өнері

2

1

-

6

10

Батыс Еуропалық Қайта Өрлеу дәуірінің өнері

2

1

-

6

11

XVIIғ. Батыс Еуропа өнері. Батыс Еуропа өнерінің XVIIIғ. негізгі даму тенденциялары

2

1

-

6

12

Батыс Европаның XIXғ. өнері. Импрессионизм

2

1

-

6

13

XXғ. өнері

2

1

-

6

14

Орыс өнерінің тарихы

2

1

-

6

15

Қазақ өнері

2

1

-

6

Барлығы:

30

15

-

90


3.3 Тәжірибе сабақтарының тізімі
ТАҚЫРЫП 1 Кіріспе. Алғашқы қауымдық қоғам өнері

1. Әйел кейіптегі мүсіндер.

2. Пиктограммалық жазу сыры.

3. Тәсімдік абстракциялы бейнелеу. Рельеф.

4. Перигорд, Салютре, Мадлен кезеңдері өнері.

5. Мезолит пен неолит дәуірі өнері.



ТАҚЫРЫП 2 Ежелгі Мысыр өнері. Ежелгі Месопотамия өнері


1. Амарндық өнер. Нефертити бейнесі.

2. Ежелгі Мысыр көркемөнерінің негізгі түрлері: сәулет өнері, портреттік бейнелеу, әсемдік жазулар, сөз қорыту өнері, мүсін, сфинкс.

3. Мысыр өнерінің өзіндік канондары.

4. “Ақ храм”, “Қызыл үй” – алғашқы сәулет құрылыстары.

5. Шумерлік мүсін өнері (Иштар бейнесі).

6. Хеттік мүсін өнері. Иштар қорғаны.

7. Зиккурат – қоғамдық ғимарат типі. Этеменанки зиккураты.

8. Ахменидтер иранындағы сәулет өнері (Персеполь сарайы).



ТАҚЫРЫП 3 Үнді өнері


1. Орта ғасырлардағы индуистік сәулет өнері мен пластика (Махабалипурам).

2. Джайндық құрылыстар. Индуистік үңгір – храмдар (ратха).

3. Үнді – мұсылман өнерінің ерте дәуірі. Сәулет өнері мен қол өнері.

4. Ұлы Моғолдар кезеңінің өнері. Агра. Тәж-Маһал ескерткіші.

5. Жаңа Үнді өнері (XVIII, XIX, XX ғасырлар).
ТАҚЫРЫП 4 Ежелгі және ортағасырлық Қытай өнері

1. Таң және Сун империясы кезеңіндегі поэзия мен көркем сурет.

2. XVIII ғасыр өнерінің жаңа түрлері мен жанрларының пайда болуы.

3. Сарайлық – бақтық ансамбль және декоративті – қолданбалы өнер.

4. Ұлы Қытай қорғаны. Пекин сәулет өнері.

5. Императордың “жабық қаласы”.

6. Б.э.д. IV ғасырдағы кескіндеме өнері.

7. Гу-Кай-Чжи. Қытайдың қол өнері.

8. Қытай форфорының жасалу тәсілі. Таң, Сун кезеңіндегі керамика.
ТАҚЫРЫП 5 Антик дүниесінің өнері. Ежелгі Греция өнері. Ежелгі Рим өнері

1. Эллинизм өнері (б.э.д. IV-I ғғ). Александриядағы Фарос маягы. Алып мүсін құдай – Гелиос (Харес - мүсінші). Самофрака аралындағы жеңіс тәңірісі – Никаның бейнесі (Леохар).

2. Перғам акрополіндегі Перғам михрабы. Мелос Венерасы. Атесандр, Атенодор, Полидор – “Лаокоон мен оның ұлдарының опат болуы” – мүсіндер тобы.

3. Ұлы мүсіншілер: Скопас, Пракситель, Лисипп. Леохар – “Аполлон, Бельведерский”.

4. Қоғамдық ғимараттар – базиликтер.

5 Фрескалық сурет (I-IV ғғ).

6. Коллизей амфитеатры. Гладиаторлық ойындар. Гард көпірі. Император ТИТ аркасы. Өлі қала Геркуланум мен Помпейдің қалдықтары. Фавн үйінен табылған мозаика (филоксен).

7. Римдік сәулет кешендері – Троян қорымы. Император Троянның мұнарасындағы бедерлеме. Құдайлар храмы – Пантеон.

8. Атақты сәулетші Аполлодор. Ежелгі көшпенділердің сәулет өнерінің (күмбезді сәулет) рим өнеріне тигізген ықпалы. Каракалла термдік комплексі. Әулие Максенцийдің базаликасы. Портреттік аттылы мүсіндер. Марк Аврелийдің салт атты сом бейнесі.
ТАҚЫРЫП 6 Сақ – скиф өнері.

1. Скиф-сақ, сармат, аландардың өнерінің басқа елдерге ықпалы (Греция, Италия). 2. “Аң бейнелі” стилінің этрустарға әсері.Капитолий ана қасқыр мүсінінің жасалу

әдісіндегі ежелгі көшпенділер өнері ағымының нышаны.

3. Б.э.д. “аң бейнелі” ағымының орнына безендіру әдісінің келуі (асыл тастармен

айшықтау). Қарғалы шатқалынан табылған алтын диадема.

4. Полихрондық өнер ағымы.

5. Көшпенділердің күмбезді сәулет өнерінің әлем өнеріне тигізген ықпалы.

6. Қазақ шеберлерінің тұйық оюы “тасбақа”.


ТАҚЫРЫП 7 Византия өнері.

1. Мозаика техникасы. ьРавеннадағы Сан-Витале, Галлы Плацидин, Сант Аполлинаре, әулие София шіркеулеріндегі мозаикалар.

2. Византиялық көркемөнер канондары.

3. Көркемдік стилдің екі бастамасы.

4. Византия көркемдік дәстүрінің басқа елдерге ықпалы (Киев, Новгород, Владимир).

5. Феофан Грек. Владимир құдай анасы (икон).


ТАҚЫРЫП 8 Мұсылман өнері.

1. XIII – XIV ғғ. Парсы миниатюрасы. Парсы қолжазбаларындағы миниатюралық көркемсурет иллюстрациясы.

2. XIV - XV ғғ. Тумиридтік немесе Хераттік суретші – миниатюрашыларының мектебі. Кітап өнерінің академиясы.

3. Миниатюра, каллиграфия және кітап шығару техникасы.

4. Парсы миниатюрасының ұлы шебері – Бехзат (1455 - 1533).

5. Иран сәулет өнері және оның даму жолдары.

6. Қолданбалы өнер (керамика, метал өңдеу, тоқыма, кілем тоқу).
ТАҚЫРЫП 9 Ортағасырлық Батыс Еуропа өнері

1. Готикалық өнер. XII-XVI ғғ. Готика стилінің сәулет, мүсін өнерімен, сәндік-қолданбалы өнерімен байланысы.

2. Франция готикалық өнерінің үш кезеңі. Париж-Құдай-ана соборы, Рейм, Амьен, Мон-Сен-Мишель, Шартр, Сент-Шапель соборларының өрнегі.

3. Сәулет өнері мен мүсін өнерінің өзара үндестігі. “Готикалық өнердің тәжі” – Кельн соборы. Фрейбург соборы.

4. Франция және неміс мәдени дәстүрлер сабақтастығының куәгері – Страсбург соборы. Италия сәулетшілерінің үшкір мұнаралы, жебе тәрізді аркалары, тор көзді терезелері бар ғимараттары.

5. Санта Мария Новелла шіркеуі (XIII-XIVғғ).

6. Англиядағы готика стилі. XIVғ. Готика өнерінің тоқырауға ұшырауы.
ТАҚЫРЫП 10 Батыс Еуропалық Қайта Өрлеу дәуірінің өнері

1 Италиядағы Жоғары Қайта Өрлеу. XVIғ. Италиядағы тарихи жағдайдың

күрделенуі. Жоғары Қайта Өрлеу өнерінің жалпы сипаттамасы және осы өнердегі сол

кезеңнің бүкіл идеалының көрініс табуы.

2 Флоренция өнерінің Рим мен Венецияға қарай ойысуы. Жоғары Қайта Өрлеу өнерінің гүлденуі және оның көркемдік идеалының тоқырауы.

3 XVIғ. сәулет өнері. Браманте – Жоғары Қайта Өрлеудің ірі сәулетшісі. Римдегі Брамантенің құрылыстары.

4 Ватикандағы қасиетті Петр соборының композияциясы.

5 Леонардо да Винчи творчествосы.

6 Рафаэль және Микеланджело; олардың әлемдік өнер дамуына қосқан үлесі.
ТАҚЫРЫП 11 XVIIғ. Батыс Еуропа өнері. Батыс Еуропа өнерінің XVIIIғ. негізгі даму тенденциялары

1 XVIIғ. өнеріндегі реализм; оның ерекшеліктері: Қайта Өрлеу кезеңіне қарағанда күрделілігі, әлем мен жеке тұлғаның ара-қатынасы, жеке бастамаға, адамды қоршаған ортаға деген қызығушылық. Реалистік өнер мәні.

2 Италиядағы Караваджо творчествосы. Голландиядағы Халс творчествосы. Рембранд творчествосы т.б.

3. Реализм. Суретшілер творчествосындағы тұрмыс-тіршілік және адамгершілік тақырыбы.

4 Англиядағы XVIIIғ. тұрмыстық жанрының дамуы.

5 Ульям Хогарт – ағылшын ұлттық көркемсуретінің негізін қалаушы, суретші-реалист.

6 Ағылшын портрет мектебі.

7. Дж. Рейнольдс және Т. Рейнсборо творчествосы.


ТАҚЫРЫП 12 Батыс Европаның XIX ғ. өнері. Импрессионизм

1 XIX ғ. ортасы мен II жартысындағы еуропалық көркемсуреттің реалистік бағытының кең таралуы.

2 Импрессионизмнің көрнекті өкілдері: Ренуар, К. Моне, А.Сислей, К. Писсаро.

3. Постимпрессионизм - XIX ғ. мен XX ғ. өнері аралығындағы өтпелі кезең.

4. Ірі постимпрессионизм өкілдері творчествосының негізгі проблематикасы

(П. Сезанн, П. Гоген, Ван-Гог).



ТАҚЫРЫП 13 XX ғ. өнері

1. Сюрреализмнің пайда болу негіздері: Творчестволық процестің көркемдік тұжырымдары.

2 С. Дали-сюрреализмдік бағыттың көрнекті өкілі.

3. Абстракционизм және оның екі түрі: оның негізін қалаушылар: В. Кандинский және П. Мондриан. Абстракционизмдік тұжырымдардың көркемдік ерекшеліктері.

4. Постмодернизм көркемөнерлік ағым және оның бағыттары: поп-арт, гиперреализм, хепенинг.
ТАҚЫРЫП 14 Орыс өнерінің тарихы

1 XVIIIғ. өнер. Сәулет өнері, оның жаңа талаптары мен жаңа белгілері. Радиальды-дөңгелек жобадан-ретті жобаға көшу. Орыс дәстүрлерінің қайта қаралуы және XVII ғасырдың аяғы мен XVIII ғасыр басындағы Москва сәулетіндегі еуропалық өнердің ықпалы.

2 Москва мен Петербург сәулет өнеріндегі екі стилдің бірлігі: барокко және классицизм.

3 XIXғ. өнер. XIXғ. Орыс сәулет өнерінің даму ерекшеліктері. Қалалық ансамбльдердің құрылуы; А.Д. Захаров, А.Н. Воронихин, Тома де Томон творчествосындағы сәулет өнері мен мүсін өнерінің синтезі.

4. Бейнелеу өнері. Ф.Ф. Щедриннің, В.И. Демут-Малиновскийдің, С.С. Пименовтың, П.К. Клодтың монументальды-декоративті жұмыстары. И.П. Мартос творчествосы.

5 Кескіндеме О.А. Кипренский, В.А. Тропинин, К.П. Брюллов, И.Н. Крамской творчествосындағы портреттік өнер. Крамскойдың “жылжымалы көркемсурет көрмесінің серіктестігі”. К.А. Савицкийдің, В.Е. Маковскийдің, Н.А. Ярощенконың, В.Г. Перовтың, И.Е. Репиннің және тағы басқалардың шығармалардың халықтық және реалистік белгілерінің дамуы.

6. XIXғ. аяғы мен XXғ. басындағы өнер тарихы. Ресейдің көркемөнерлік өміріндегі күрделі кезең; өнердің көпқырлылығы. Дәстүрлер және жаңа бағыттар. Көркемөнерлік мектептер.
ТАҚЫРЫП 15 Қазақ өнері

1 Социализм кезеңінің өнері. Ұлы Отан соғысы жылдарындағы Қазақстан суретшілерінің патриоттық шығармашылығы. Соғыс тақырыбына арналған көркемсурет көрмесінің өткізілуі.

2 Соғыстан кейінгі суретшілер творчествосының белсенділік танытуы.Жылжымалы

көркемсурет көрмелерінің ұйымдастырылуы. Бейбіт әлем тақырыбы: А. Исмаиловтың индустриялық пейзаждары, А. Қастеевтің портреттері, А.М. Черкасскийдің Жамбыл Жабаев, Дина Нұрпейсовалардың образдарын жасауы.

3. Л.П. Леонтьевтің еңбек тақырыбына, коллективизмге арналған жанрлық композициялары және оның қоғамдық-әлеуметтік мәні (“Түнгі ору”, “Кілем тоқушылар”, 1949ж). М.С. Лизодуб творчествосындағы камералық-тұрмыстық сценалар. К. Тельжанов творчествосы. Оның полотнолары: “Алғашқы рет”, “Әмина әже”, “Жамал”, “Бабалар топырағында”, Қазақ әдебиеті мен өнерінің Москвадағы декадасына арнап салынған (1958) “Көкпар” (1960) және т.б.

4. М. Кенбаев және К. Шаяхметов творчествосындағы дала тақырыбы.

5. М. Мәмбеев творчествосы, оның жұмыстары: “Киіз үй”, “Көш”, “Менің қаламда”, “Студенткалар”.

6. Қазіргі Қазақстан өнерінің жаңа бағыттары, оның ерекшеліктері.




3.4 СТУДЕНТТІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ

п/п

СӨЖ түрі

Есеп түрі

Бақылау түрі

Сағат көлемі

1

Дәрістерді қайталау

материалды бекіту

Сабақтарға қатысу

10

2

Тәжіриебелік сабақтарға дайындалу

тәжіриебелітапсырмаларды орындау

Сабақтарға қатысу

25

3

Дәріс сабақтарға кірмеген материалдарды игеру

конспектер

конспекттер

50

4

Бақылау шараларына дайындық.

МБ1, МБ2

Тест


5




Барлығы







90


Студенттердің өздік жұмыстарының тақырыптарының тізімі
1 Ежелгі Мысыр өнері .

[1- 22-45бб; 4- 35-48бб; 9- 36-50бб ]


2 Ежелгі Месопатамия өнері

[9 - 39-50бб; 5- 70-79бб; 7 - 36-42бб]


3 Ежелгі үндінің бейнелеу өнері

[3- 32-49бб; 5- 35-49бб; 7 - 36-49бб]


4 Ортағасырлық үнді өнері

[5- 47-49бб; 6- 88-90бб;24-26-30бб]


5 Ежелгі Қытайдың бейнелеу өнері. Қытайдың пейзаждық кескіндемесі және оның негізгі бағытттары

[2- 66-78бб; 3- 23-35бб, 17- 24-29бб, 24-42-50бб]


6. Эгей өнері.

[3- 16-28бб; 25- 33-45бб, 26-40-46бб]


7. Ежелгі Грецияның сәулет өнерінің ерекшеліктері

[6- 36-48бб; 9- 36-45бб, 26-40-46бб]


8 Ежелгі Грецияның мүсін өнері.

[ 9 - 58-62бб; 12 - 45-58бб]


9 Этрусскілер өнері

[2- 36-48бб; 7- 45-68бб, 20-54-66бб]


10 Скиф-сақ өркениетінің “Хайуанат” стилі

[10- 26-38бб; 37- 25-38бб, 39- 22-26бб]


11 Сәулет өнері – рим өнерінің басты жанры Римдік пластика өнері және оның ерекшеліктері

[9- 36-50бб; 12- 40-68бб]


12 Византия өнері

[5- 36-58бб; 24-16-23бб, 27- 45-58бб]


13 Мұсылмандық өнер тарихы

[7- 26-38бб; 17- 45-58бб, 24-13-28бб]


14 Романдық өнер Готикалық өнер

[5- 36-58бб; 9- 15-38бб, 27-18-29бб,]


15 Кескіндеме – Қайта Өрлеу дәуірі өнерінің негізгі түрі Қайта Өрлеу сәулет өнері және оның ерекшеліктері

[1- 35-38бб, 5-32-39бб, 18- 56-58бб;]


16 Барокко өнері. Классицизм және оның бейнелеу өнеріндегі көрінісі мен ерекшеліктері

[2- 86-90бб; 8- 40-58бб]


17 Импрессионизм. Постимпрессионизм

[3- 66-78бб; 14- 25-36бб, 19-17-20бб]


18 Модернизм - XX ғ. негізгі өнер бағыты. Сюрреализм. Абстракционизм

[6- 36-50бб; 22-15-16бб, 31-25-48бб]


19 Постмодернизм және оның негізгі бағыттары

[31- 46-68бб; 33-35-39бб, 34- 35-48бб]


20 Қастеев творчествосы және оның қазақ бейнелеу өнерін дамытудағы басты ролі

[10- 16-38бб; 11- 55-68бб]


21 Қазақстандағы классикалық авангард дамуының ерекшелігі

[10- 26-38бб; 11-13-38бб, 36- 35-48бб]


22 Қазақстандағы графика өнерінің қалыптасуы және дамуы

[10 - 80-95бб, 40- 26-48бб]


23 М.Кенбаев және К. Мәмбеев творчествосындағы дала тақырыбы Кеңестік Қазақстан кезеңіндегі бейнелеу өнерінің ерекшеліктері.

[10- 26-48бб; 11- 45-78бб]


24 Қазақстанда жаңа өнер формаларының дамуы. Қазақстанның декоративті – қолданбалы өнері.

[11- 16-28бб; 39- 25-38бб]



25 Қазақтың ою-өрнегі және оның ерекшеліктері

[41- 26-58бб; 42- 25-58бб]

Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет