«Мирас» университеті
|
|
Университет «Мирас»
|
«Педагогика және психология» секторы
|
|
|
|
Сектор «Педагогика и психология»
|
|
|
КУРСТЫҚ ЖҰМЫС (ЖОБА)
|
КУРСОВАЯ РАБОТА (ПРОЕКТ)
|
|
Курстық жұмыс (жоба) тақырыбы Ойын технологиясы арқылы оқушылардың
Тема курсовой работы (проекта) коммуникативтік құзыреттілігін арттыру
|
|
|
Пән/Дисциплина Бастауыш сыныптардағы иновациялық әдістер
|
|
|
Студент/Студент
|
Алимхан Айдана Галимжанқызы
|
|
(студенттің Аты-жөні/Ф.И.О. студента)
|
|
ПМ–2012К–1
|
|
(топ/группа)
|
|
6В01301
|
«
|
Бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі
|
»
|
(код/код)
|
(БББ атауы/наименование ОП)
|
|
|
|
Курстық жұмыс (жоба)
Курсовая работа (проект) защищен на
|
|
қорғалды
|
|
(бағасы/оценка)
|
|
|
|
Жетекші
Руководитель
|
/
|
|
/
|
Иманова К. А.
|
|
|
(қолы/подпись)
|
|
(Аты-жөні/Ф.И.О.)
|
|
|
«
|
|
»
|
|
|
|
ж./г.
|
|
Шымкент 2022 ж./г.
|
МАЗМҰНЫ
КІРІСПЕ ………………………………………………………………. 3
1 Білім беруде ойын технологиясын қолданудың теориялық аспектілері…………………………………………………………… 5
«Қарым – қатынас», «коммуникация», «коммуникативтік құзыреттілік» ұғымдарының мәні мен маңызы…………………….. 5
Оқушылардың коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру ерекшеліктері………………………………………………………… 7
2. «Ойын» және «ойын технологиялары» ұғымдарының мәні мен мағынасы……………………………………………………………… 11
2.1 Ойын білім алушылардың коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру құралы ретінде ……………………………………… 11
|
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
|
ҚОРЫТЫНДЫ ……………………………………………………… 16
|
0
|
ПАЙДАЛАНЫЛҒАН ӘДЕБИЕТТЕР ТІЗІМІ ……………………… 18
|
0
|
|
КІРІСПЕ
Жұмыстың өзектілігі. Білім алушылардың жеке басының шығармашылық мүмкіндіктері олардың өмірлік деңгейіне тікелей әсер етеді. Осылайша, ойын технологиялары арқылы оқушылардың коммуникативті құзыреттілігін арттыруға әсер етеді.
Курстық жұмыстың зерттеу пәні: ойын технологиясы арқылы оқу процесін ұйымдастырудың маңызды факторы ретінде ойын болып табылады.
Педагогикалық бағыттағы әртүрлі оқу құралдарын талдай отырып, оқушылардың оқу процесіне қызығушылығын сақтауда әртүрлі әдістер, соның ішінде ойын әдістері қолданылады деген қорытынды жасауға болады.
Мұғалімнің басты міндеттерінің бірі – білім алушылардың білім беру процесіне деген қызығушылығының жоғалмауын қамтамасыз ету мүмкіндігі.
Бұрын аталған ойын әдістері осы мәселелерді шешуге бұрынғыдан да көп көмектеседі. Ойындарды қолдану нәтижелерді жақсартуға мүмкіндік береді, осылайша балалардың оқуға деген қызығушылығын арттырады, сонымен бірге ойын барысында қарым – қатынас жасай отырып, табиғи жағдай процесі арқылы зерттелетін салаға байланысты белгілі бір дағдыларды игеруге мүмкіндік береді.
Коммуникативті құзыреттілік өмірдің кез – келген саласында адамның практикалық іс – әрекетінде негіз болып табылады. Оқушыларды ойын технологиялары арқылы коммуникативті құзыреттілікке үйрету бүгінгі таңда қоғам мен білім беруді дамытудың қазіргі жағдайында ерекше маңызға ие болды[1].
Сөйлеу іс – әрекетінің негізгі элементтерін, атап айтқанда сөйлеу, оқу, тыңдау, академиялық жазу, оқу процесін белсендіру әдістемесі, оқушылардың танымдық іс – әрекетін ынталандыру сияқты қолдану талдауы біз білім беру саласында ойын технологияларын қолдану қажеттілігі бар екенін түсінеміз.
Ойын немесе ойын технологиялары – бұл оқу процесін қызықты етуге мүмкіндік беретін оқушылардың ақыл – ой белсенділігін арттыратын оқытудың тиімді құралдары. Нәтижесінде білім алушыларда өз білімдерін арттыруға қуатты ынталандыру пайда болады.
Ойын әдетте белгілі бір шешімдер қабылдауды қарастырады, мысалы, не істеу керек, не айту керек немесе қалай жеңу керек. Бұл жағдай оқушылардың ақыл – ой белсенділігін күшейтеді. Курстық жұмыстың жетекші педагогикалық идеясы студенттердің коммуникативті қабілеттерін дамыту және арттыру болып табылады, бұл идея студенттердің ойын технологиялары арқылы ақпаратты қабылдауға психологиялық дайындығын қалыптастыруға байланысты. Сондай – ақ, курстық жұмыс идеясы олардың өткен материалды бірнеше рет қайталауының табиғи қажеттілігін қамтамасыз етеді.
Жұмыстың мақсаты: ойын технологиялары арқылы оқушылардың коммуникативтік құзыреттілігін арттыру мәселесін қамту болып табылады.
Жұмыстың міндеттері:
1. Бастауыш сыныптардағы сабақтарда ойын технологиясының рөлін анықтау;
2. Оқу процесінде ойын технологиясының орнын анықтау;
3. "Ойын технологиясы" терминінің анықтамасын сипаттаңыз және оқытуда қолданылатын ойындардың жіктелуін қарастыру;
Зерттеу нысаны: ойын технологиялары арқылы оқушылардың коммуникативті құзыреттілігін арттыру процесі.
Курстық жұмыстың құрылымы: жұмыс кіріспеден, екі тараудан, қорытындыдан және пайдаланылған әдебиеттер тізімінен тұрады.
Достарыңызбен бөлісу: |