Объектілерді примитивтерден тұрғызудың бір тәсілі – бұл
қатты дене түрінде модельдеу
Объекті «скелеті» қалыптасқаннан кейін
оның бетін материалмен жабады
Беттерді бояу келесі екі әдістің бірімен жүргізіледі
Гуро мен фонға
Беттерді бояудың гуро әдісінде примтив түсі тек оның төбелерінде ғана есептеледі,
ал содан кейін бет бойынша
Сызықтық интерполяцияланатын әдіс
Беттерді бояудың фонга әдісінде объектіге тұтастай нормаль тұрғызылып, оның
векторы примитвті құрайтын бет бойынша интерполирленеді және әрбір нүкте үшін
Тұрғызылатын объект әрекет ететін кеңістіктің барлық параметрлерінің ішінде
визуалдау жағынан ең маңыздысы
жарық көзін анықтау
Компьютерлік анимация ... ... ... ... сүйенеді.
кілттік кадрларға
Жарықтың бағытталған көзінің техникадағы аналогы –
Target
Анимацияның ең жетілген әдістерінің бірі
Анимация жеке негізгі кадрларда модельдер құру арқылы қалыптасады, содан кейін
компьютер оларды «көбейтеді», негізгі кадрлар арасына аралық кадрларды қосу
арқылы анимацияны түсіндіреді.
Көбейту әдісі деген болу керек "размножение"
... ... жарылыс, жауын, от, түтін, тұман сияқты физикалық эффектілерді
имитациялауға мүмкіндік береді.
Күрделі математикалық модельдерді қолдану-
... ... ... компьютерлік үшөлшемді анимация не жеке өнім ретінде, не дайын өнімнің
жеке бөліктері немесе кадрлері ретінде қолданылады.
Үшөлшемді графиканы өңдеудің бағдарламалық жабдықтары
3D Studio Max, Maya
3ds max пакеті қолданылатын салалардың бірі мыналар:
киноиндустрияда; компьютерлік ойындарда; мультипликацияда
Компьютерлік анимацияның толық 3D жобасын құру процесі келесі бес кезеңнен
өтеді:
модельдеу, текстурирлеу, жарықтандыруды құру, анимация, көзбен шолу
Үшөлшемді модельдеу программасындағы нақты немесе ойдан туындаған әлемнің
қайсыбір объектілерін бейнелейтін модельдерді құру процесі – бұл
обьектілік модел
Компьютерлік анимацияның текстурирлеу кезеңінде сахна объектілеріне
... ... ... ... қажет жарық көздерін орын-орындарына қою, негізгі параметрлерді баптау
орындалады.
Компьютерлік анимацияның жарықтандыруды құру кезеңінде
Анимация – бұл
Тірілу, жандану
Анимация
Динамикалық сахналарды моделдегенде жеке обектілердің ол сияқты көптеген
топтармен потоктардың басқару механизімі
... ... ... – бұл объектілердің қайсыбір аралықтағы қозғалысы және мұнда сонымен
қатар бұл аралықтың өзінің жылжуы, оның басқа аралықтармен бірігуі және бірнеше
аралықтармен басқа да әрекеттері жүрмейді.
3ds max-та ... ... ... уақыт бойынша жағдайды анықтайтын кілттік кадрлар арқылы
құрады.
Animation Range
... ... ... – бұл ағымдық сахна немесе анимацияның екіөлшемді бейнесін алу процесі.
Көзбен шолу (визуализаия или рендеринг)
Барлық көзбен шолулар ... ... ... деп бөлінеді.
алдын-ала және мәрелік
... ... ... – компьютерлік графиканың мекеме жұмысының әр түрлі көрсеткіштерін
көрнекі түрде сипаттауға арналған облысы.
Іскерлік графика
Іскерлік графиканың бағдарламалық жабдығы ... ... ... кіреді.
электрондық кесте құрамына
... ... ... – бұл компьютер экранында еркін сызбалар және суреттер салу.
Суреттеу графикасы
Иллюстративтік графиканың қарапайым бағдарламалық жабдығы ... ... .. деп аталады.
Графикалық редакторлар
... ... ... – бұл дисплей экранында қозғалыстағы объектілерді алу
Компьютерлік анимация
... ... ... ... ... – бұл жоғары сапалы бейнелердің дыбысталуымен қатар компьютер
экранында бірігуі.
Мультимедия
Компьютерлік графиканың келесі үш түрін ажыратып көрсетеді:
Расторлық векторлық фракталдық
... ... ... бейне боялған нүктелер жиынтығы түрінде көрсетіледі.
растрлық
Бейнелерді кесінді және доғалар және т.т. жиынтығы түрінде көрсету – бұл
векторлық
Күрделі формалы немесе түсті беру күрделі болатын бейнелер үшін қолданылады
Растрлық графика
Қарапайым формалы бейнелерді және сызбаларды беру үшін қолданылады
векторлық
Расторлық бейненің негізгі элементіне ... ... ... жатады.
Пиксел жатады
... ... ... – расторлық бейненің жеке элементі.
Пиксел
Монитор экранындағы бейненің элементі
Пиксел немесе нүкте
Векторлық графиканың негізгі жетістігіне ... ... ... айтуға болады.
объектіні сипаттаудың қарапайым және жадыдан аз орын алатындығын
Көп көлемді бейнелерді өңдеу мәселелерін шешу үшін екі негізгі тәсіл қолданылады:
компьютердің жадысын ұлғайту; бейнені сығу.
Бөліктерден тұратын және әрқайсысы бүтіннің кішірейтілген көшірмесін (кемінде
жуық) беретіндей бөліктерге бөліне алатын геометриялық фигура – бұл
Фракталды анықтамалардың бірі
Фракталдар келесі екі топқа бөлінеді:
геометриялық фракталдар; алгебралық фракталдар
Векторлық және расторлық бейнелер бір-біріне түрлендірілуі мүмкін – бұл кезде
басқа форматтағы графикалық файлдың ... ... ... айтады
Түрлендіру (о конвертации)
3 ds max-та үшөлшемді сценаларды құру, өңдеу және бейнелеуге арналған жұмысшы
облыс – бұл
Проекция терезесі
3 ds max-тағы командалық панель
Boolean (Бульдер), Connect (қосылатын), Scatter (таратылған), Shape Merge
(формамен біріктірілген), Terrain (ландшафт], Conform (келісілген), Loft (Лофтинг),
Morph (морфинг), Меѕһег (торлы) және BlobMesh (Часовня-Ресейдегі өзен.
... ... ... проекция терезесі мен анимацияны басқаруда, объектілер координатасын
бақылауда маңызды жабдық болып табылады.
Күйлер эл жолыкөлемджі интерф
Күйлер элементі жолында орналасқан түймелер
проекция терезелерін басқару үшін қолданылады.
3ds max-та проекцияның ағымдық терезесіндегі масштабты өзгерту түймесі
Select and Scale
3ds max-та болашақтағы түр мен камера түрі терезесінде көру облысын өзгерту
үшін... ... түймесі қолданылады
F3
3ds max-та камера түрі мен жарық көзі проекциялары терезесін проекция терезесіне
параллель жылжыту үшін ... ... түймесі қолданылады
3ds max-та ... ... ... проекция терезесін түр жазықтығына параллель жылжыту үшін
қолданылады.
панарамалау
3ds max-та ... ... ... проекция терезелерінің масштабын өзгерту үшін қолданылады.
масштабтау
Терезе құрылымын өзгерту, терезе түрін өзгерту, терезе өлшемін өзгерту, экран
өлшеміне дейін үлкейту, торлар мен координат осьтерін қосу және алу, фондық
бейнені орнату, проекция терезесі үшін түстерді баптау – бұлар
Проекция терезелерін баптау
3ds max-та объектілердің кеңінен қолданылатын негізгі топтарының бірі
базалық геометриялық объектілер болып табылатын стандартты примитивтер және
кеңейтілген примитивтер
Әр түрлі объектілерді құру және баптауға арналған жабдықтарды біріктіретін панель
Құру (Create) панелі
... ... ... торлық объект болып табылады.
Проекция терезесі, GRID
Примитивтер өз парметрлерімен анықталған, келесі үш типті ішкі объектілерден
тұрады:
Достарыңызбен бөлісу: |