Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрлігі
Семей қаласының ШӘКӘРІМ атындағы МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ
|
3 деңгейдегі СМК құжаты
|
ПОӘК
|
ПОӘК
042-39.1.33/01-2014
|
ПОӘК
Оқытушыға арналған
«3D графиканы программалау» пәні бойынша оқу жұмыс бағдарламасы
|
03.09.2013ж
№1 басылым
|
«3D графиканы программалау»
ПӘНІН ОҚЫТУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕН
5В011100 - «Информатика» мамандығына арналған
ОҚЫТУШЫҒА АРНАЛҒАН ОҚУ ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ
Семей
2014
АЛҒЫ СӨЗ
1. ҚҰРАСТЫРЫЛДЫ
Құрастырған: Семей қаласының Шәкәрім атындағы Мемлекеттік университеті, Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының аға оқытушысы Рысжанова А.С.
2. ТАЛҚЫЛАНДЫ
2.1. Информатика және ақпараттық технологиялар кафедрасының отырысында талқыланды
Хаттама № «__»__________ 2014ж.
Кафедра меңгерушісі _________________ Берикханова Г.Е.
2.2. Физика-математика факультетінің әдістемелік Кеңесінің отырысында талқыланды
Хаттама № «___»__________ 2014ж.
Әдістемелік кеңестің төрағасы __________ Батырова Қ.А.
3. БЕКІТІЛДІ
Университеттің оқыту-әдістемелік кеңесінің отырысында мақұлданып, баспаға ұсынылды
Хаттама № «___»__________ 2014ж.
Оқыту әдістемелік кеңесінің төрағасы _____________ Г.К.Искакова
БІРІНШІІ РЕТ ЕНГІЗІЛДІ
МАЗМҰНЫ
1
|
Қолданылу аумағы
|
2
|
Нормативті сілтеме
|
3
|
Жалпы мағлұматтар
|
4
|
Оқу пәнінің (модульдің) мазмұны
|
5
|
Студенттердің өздік жұмысына арналған тақырыптар тізімі
|
6
|
Пәннің оқу-әдістемелік картасы
|
7
|
Оқу - әдістемелік әдебиетпен қамтамасыз ету картасы
|
8
|
Әдебиеттер
|
-
ҚОЛДАНЫЛУ САЛАСЫ
Пәннің оқу-әдістемелік кешеннің құрамындағы оқытушыға арналған «3D графиканы программалау» пәнінің бағдарламасы
5В011100 – «Информатика» мамандығы бойынша оқитын.
-
НОРМАТИВТІ СІЛТЕМЕЛЕР
Аталған оқытушыға арналған бағдарлама «3D графиканы программалау» пәні бойынша оқу үрдісін ұйымдастыру тәртібін келесі құжаттардың талаптары мен ұсыныстарына сай бекітеді:
-
СТУ 042-МУ-4-2014 Университет стандарты «Пәннің оқыту әдістемелік кешендерін әзірлеу және рәсімдеу жалпы талаптар»;
-
ДП-042-1.01-2014 Құжатталған рәсімдеме «Пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы мен мазмұны»
-
ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР
3.1 Пәннің қысқаша мазмұны
«3D графиканы программалау» пәні тәжірибелік курс болып табылады. «3D графиканы программалау» - бағдарлама құрудың әдістері мен құралдарын құру және қолдануға, зерттеуте бағытталған ғылыми пәндер кешеніне негізделген. «3D графиканы программалау» бағдарламалау тілдерінің көмегімен жүзеге асырылады, пәнді оқып үйрену студентке бағдарлама құрастырудың нақты тәжірибесін береді, оған бағдарламалаудың жақсы стилін және «Программалау І» және «Программалау ІІ» пәндерінен алған білімдерін ары қарай тереңдету мүмкіндігін береді. Бұл курс студенттерге бағдарлама құрудың тиімді және рациональды әдістеріне үйретеді.
Бұл пәнді оқып үйрену үшін «Программалау І» және «Программалау ІІ» пәндерін жетік білу керек. Бұл бағдарламаны бағдарламалау тілі ретінде С++ қарастырылады.
Сондықтан программалау тілдері және технологиясы пәнінің мазмұнында қарастырылған құрылымдық программалаудан кейін нысанды-бағдарланған программалау тілі Visual Studio және С++ алынып отыр. Нысанды-бағдарланған программалау (НБП) қоршаған ортаны модельдеуде сапалы мүмкіндіктерге ие, сезімдік тұрғыдан түсінікті ұғымдар жиынтығы негізінде құрылады, алдын – ала жазылып қойған программа кодын көп рет қолдануға мүкіндік береді. Visual Studio НБП іске асырудың танымал құралдары болып табылады. Бұл орта сонымен бірге визуалды программалау құралдар ретінде ұсынылады, яғни объектілерді монитор экранында көру және оларды программаны орындалуына дейін қандай да бір түрде бейнелеу мүмкіндігін береді. Программалау технологиясы көлемді, ауқымды программалық жүйелерді ұжыммен жасауға және шағын программаларды дербес құруда қолданылады.
«3D графиканы программалау» 3 курсы VІ семестрде оқытылады. Cеместрдің соңында емтихан болуы керек.
Аудиториялық сабақтардың негізгі формалары болып дәріс және тәжірибелік жұмыстар болып табылады.
Негізгі талап пән бойынша маманның кәсіби деңгейіне қойылады. Тақырыптық жоспарлау тақырыпты меңгеруге кететін уақытқа байланысты анықталады.
3.2 Пәнді оқу мақсаты: Үшөлшемді графиканы программалаудың теориялық негіздерін, Visual Studio -дің негізгі компоненттерімен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Студенттерді үшөлшемді графиканы программалауға қажетті біліммен қаруландырып, дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Студенттерді үшөлшемді объектілерді құру және анимациялауға арналған 3D графикалық редакторлардың мүмкіндіктерімен таныстыру. Пәннің мақсаты OpenGl неігзінде компьютерлік графиканы программалау туралы білімді қалыптастыру.
3.3 Пәнді оқудың негізгі міндеттері:
-
Визуалды құралдарды қолдану арқылы программалау тәсілдерін меңгеру;
-
Программалау жүйесінің интерфейсін жетік меңгеру;
-
С++ программалау тілінің негізін үйрену;
-
Қолданба жобасы элементтерінің сипаттамасымен танысу;
-
Өз бетімен программалық жобалар құру.
3.4 Білім алу нәтижесі:
Білуі керек:
-
Нысанды-бағдарланған программалаудың негізі үш принципін: инкапсуляция, мұрагерлеу және полиморфизмді білу;.
-
С++ программалау тілінің сипаттамасын білу;
-
Қолданба интерфейсін жасауда қолданылатын маңызды визуалды компоненттерді білу;
-
Жоба сипаттамасын, құрамын білу;
-
Дайындаудың интегралданған ортасының құралдарын білу;
-
Практикалық және қолданбалы бағдарламаларды еркін қолдану дағдыларының болуы;
-
болашақ мамандардың шығармашылық ізденістерін қалыптастыру;
-
студенттерді оқулық және ғылыми әдебиетпен өздік жұмыс жасауға үйрету.
3.5. Пән пререквизиттары:
3.5.1 «Программалау І»
3.5.2 «Программалау ІІ»
3.5.3 «Компьютерлік графика» пәндерінің білімдерін меңгерген болу керек.
3.6. Пән постреквизиттары:
3.6.1 Жүйелік программалау;
-
Интернетте программалау.
3.7 Жұмыс жоспарынан үзінді:
Курс
|
Семестр
|
Кредит
|
Дәріс саны
|
Зертханалық сағат саны
|
СРСП
|
СРС
|
Барлығы__15'>Барлығы
|
Бақылау формасы
|
3
|
6
|
3
|
15
|
30
|
22,5
|
67,5
|
135
|
Емтихан
|
-
ОҚУ ПӘНІНІҢ (МОДУЛЬДІҢ) МАЗМҰНЫ
Тақырыптардың аталуы және мазмұны
|
Сағат
саны
|
1
|
2
|
Дәріс сабақтары
|
|
Графикалық мәліметтерді бейнелеу негіздері
|
1
|
ИМГ түрлерінің классификациясы және графикалық құралдардың қолдану салалары
|
1
|
Үшөлшемді графиканың негізгі түсініктері. Кеңістіктегі нүкте
|
1
|
Жоба жасаудың бағдарламасы: 2D-3D -графика және анимация
|
4
|
Үшөлшемді 3D ДЫБЫС тың қолданылуы
|
4
|
Direct3D мен OpenGL салыстыру. Қолданылатын операциялық жүйелер мен бағдарламалау тілдері. Құрылатын бағдарламалардың өнімділігі.
|
4
|
Барлығы
|
15
|
№
|
Зертханалық жұмыс тақырыптары
|
Сағ. саны
| -
|
Visual studio бағдарламасымен жұмыс істеу негіздері
|
2
| -
|
2d модельдерді программалау
|
6
| -
|
3d модельдерді программалау
|
6
| -
|
Текстурлау
|
4
| -
|
3d анимацияны модельдеу»
|
6
| -
|
3d модельдерді open gl көмегімен программалау.
|
6
|
|
Барлығы
|
30
|
-
СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСЫНА АРНАЛҒАН ТАҚЫРЫПТАР ТІЗІМІ
5.1 Жердің моделін жасау программасын құру, программа листингісінің электронды және жазбаша түрлерін тапсыру.
5.2 «Сквозь вселенную» заставкасының программасын құру, программа листингісінің электронды және жазбаша түрлерін тапсыру.
-
ОҚУ - ӘДІСТЕМЕЛІК ӘДЕБИЕТПЕН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУ КАРТАСЫ
Оқулықтар, оқу-әдістемелік құралдар атауы
|
Дана саны
|
Студенттер саны
|
Қамтамасыз етілу пайызы
|
1
|
2
|
3
|
4
|
Архангельский, А.Я. Язык С++ в С++Builder: Справочное и методическое пособ. / А.Я. Архангельский.
|
1
|
2
|
50
|
Биллиг, В.А. Основы объектного программирования на С# (C# 3.0, Visual Studio 2008): учеб. пособие / В.А. Биллиг.
|
1
|
2
|
50
|
Бобровский, С. Технологии С# Builder. Разработка приложений для бизнеса: учеб. курс / С. Бобровский.
|
1
|
2
|
50
|
Лафоре, Р. Объективно
|
4
|
2
|
100
|
Мұқашева, М. Программалау (С++ Builder 6): оқулық / М. Мұқашева.
|
1
|
2
|
50
|
Тимофеев, В.В. С/С ++.Программирование в среде С++Builder 5/ В.В. Тимофеев.
|
1
|
2
|
50
|
Хабибуллин, И.Ш. Программирование на языке высокого уровня С/С++: учеб.пособие / И.Ш. Хабибуллин.
|
10
|
2
|
100
|
Чувелева, Т. Обучающая программа C++Builder [Эл.ресурс]: электр. учеб. пособие / Т. Чувелева, И.В. Распопова; ЗКГУ.
|
10
|
2
|
100
|
Шилдт, Г. Самоучитель С++/ Г. Шилдт; [пер. с англ.].
|
|
|
|
7. Әдебиеттер:
-
Негізгі әдебиеттер:
-
Голованов, М. Создание компонентов в среде Delphi. Руководство разработчика /Голованов М. – 2004
-
Дудина И.П. Построение графиков функций в Delphi. Информатика и образование. №6, 2003, стр.27 -31.
-
Евсеев, Г. MAYA 3.0: Трехмерная графика и анимация /Евсеев Г. – 2001
-
Кнопка Р. Создание оригинальных компонентов в среде Delphi. Пер.с англ.Рей.К.: НИПФ «Диа Софт ЛТД», 1996-152 с.
-
Кузан Д. Программирование Win 32 API в DELPHI /Кузан, Д. - 2005
-
Культин Н. Delphi 3. Программирование на Object Pascal. Санкт-Петербург, 1998. -304 с.
-
Культин, Н. Delphi 3. Программирование на Object Pascfl /Культин, Н. - 1998
-
Орлик С.В. Секреты Delphi на примерах. М.: Бином, 1996-136 с.
-
Потапкин А.В. 3D studio Max. Трехмерная компьютерная анимация: практ. пособие /Потапкин А.В. - 1997
-
Фаронов В. Объектно-ориентированная среда Delphi. Версия 6. Учебное пособие. «Русская редакция», 2002.
-
Фаронов, В.В. Система программирования Delphi /Фаронов В.В. - 2006
-
Фленов М. Библия Delphi. Санкт-Петербург «БХВ-Петербург», 2004-880 с.:ил.
-
Хакимова Т. Графикалық компьютерлік модельдеу /Хакимова Т. - 2009
-
Халықова К.З. Программалау тілдерін оқыту. Delphi ортасы /Халықова К.З. - 2005
-
Халықова К.З., Бостанов Б., Тұрғанбаев А. Объектілі бағдарланған программалау жүйелерінің негіздері. Оқу құралы. Абай ат. ҚазҰПУ. Алматы, 2005-301 б.
-
Қосымша әдебиет және қорлар
-
Буч. Г. Объектно-ориентированное программирование с примерами применения: Пер. С англ.- Киев: Диалектика, 1992.
-
Дантеман Д., Мишел Д., Тейлор Д. Программирование в среде Delphi: Пер. С англ.- Киев: НИПФ- ДиаСофт Лтд., 1995.
-
Фаронов В.В. Delphi5. Учебный курс.-М:Ноолдж, 2000
-
Рысжанова А.С. «Нысанды-бағдарланған программалау» бойынша зертханалық жұмыстарды орындауға әдістемелік нұсқау. Delphi программалау ортасы: Семей: Интеллект баспасы, 2007 ж.
Достарыңызбен бөлісу: |