Сабақ жоспары № Модуль /пән атауы Технология мультимедиясы



бет1/4
Дата01.04.2024
өлшемі473.73 Kb.
#497258
түріСабақ
  1   2   3   4
№ 1


М. ӘУЕЗОВ АТЫНДАҒЫ ОҚУ КОЛЛЕДЖІ
САБАҚ ЖОСПАРЫ №

Модуль /пән атауы

Технология мультимедиясы

Сабақ тақырыбы

Adobe Photoshop бағдарламасы туралы түсінік



  1. Жалпы мәліметтер

Курс

Оқу жылы

Тобы

Күні

1

2020-2021жж

EАн-20-1к
















Сабақ типі

Жаңа білімді меңгеру сабағы

2. Мақсаты, міндеттері

Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі

Осы сабақта: 

  1. Компьютерлік графика

  2. Ғылыми графика. 

  3. Суреттеу графикасы туралы түсіндіру .

3. Сабақты жабдықтау

Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер

1305000-«Ақпаратты жүйелер» мамандығы оқушылары үшін «Технология мультимедиясы» пәнінен практикалық сабақтарын ұйымдастыру . Шымкент, М. Әуезов атындағы ОҚУ колледжі, Н1. 30-46 бет.

Техникалық құралдар, материалдар

Ноутбук,Электронды оқулықтар.

4. Сабақтың барысы

Уақыт (мин)

Ұйымдастыру кезеңі



Білім алушылармен сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа баулу, ынталандыру, дәрісханасының дайындығын тексеру. Сабаққа дайындықтарын қадағалау.



3

Үй тапсырмасын тексеру



1. Adobe Photoshop  дегеніміз не?
2.Бейнелерді өңдеу жұмыстарына қандай жұмыстар жатады?
3.Компьютерлік графика нені зерттейді?
4.Компьютерлік графиканың даму тарихы.
5.Компьютерлік графиканың негізгі қолданылатын облыстарын атаңыз?

5

Жаңа тақырыпты түсіндіру

Компьютерлік графика – әр түрлі кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды) компьютердің көмегімен алуды қарастыратын информатиканың маңызды саласы. 
Дербес компьютерді пайдаланушылардың қатарында компьютерлік графикамен айналысатындардың саны күн санап артып келеді.

25



5. Сабақ бойынша рефлексия



1. Adobe Photoshop  дегеніміз не?
2.Бейнелерді өңдеу жұмыстарына қандай жұмыстар жатады?
3.Компьютерлік графика нені зерттейді?
4.Компьютерлік графиканың даму тарихы.
5.Компьютерлік графиканың негізгі қолданылатын облыстарын атаңыз?



Бүгінгі сабақтағы көңіл күйлерін, сабақты қаншалықты түсінгенін смайлик көрсету арқылы білдіреді.



Ұялы телефонға білім алушылар СМС жіберу арқылы, сабақтың қаншалықты жемісті болғанын, түсінбеген сұрағын жолдайды.



Білім алушыларды бағалау




10

6. Үйге тапсырма

Бақылау сұрақтары?
1. Adobe Photoshop  дегеніміз не?
2.Бейнелерді өңдеу жұмыстарына қандай жұмыстар жатады?
3.Компьютерлік графика нені зерттейді?
4.Компьютерлік графиканың даму тарихы.
5.Компьютерлік графиканың негізгі қолданылатын облыстарын атаңыз?

2

Дайындаған педагог




Т.А.Ә.


Урдабаева Жанар Амирбекқызы



тел.:8707 397- 43- 48



е-mail:
Janar_urdabaeva@mail.ru
_________________________
(қолы)



Тақырыбы: Adobe Photoshop  бағдарламасы туралы түсінік


Жоспар:
1. Adobe Photoshop  бағдарламасы
2. Қазiргi компьютерлік графика қолданылу әдісі
3.Ғылыми графика. 

  1. Суреттеу графикасы 



1. Adobe Photoshop – расторлық бейнелерді өңдеуге ең танымал программалардың бірі. Бұл программаларда расторлық кескіндерді жасау 
және өңдеу арқылы жоғары сапалы кескін (фотосуреттер) коллаж құруға әр түрлі бейнелерден қызықты, ерекше эффектілер алу үшін қолданылады.
Расторлық программалар суретті қалыптастыратын жүздеген және нүктелермен жұмыс істейді. Расторлық бейне мозаика сияқты өте ұсақ элементтер – пиксельдерден тұрады. Расторлық сурет тор көз дәптер бетіне ұқсайды, оның әр беті белгілі бір түспен боялады және осындай бояу нәтижесінде бейне қалыптасады.
Corel DRAW – векторлық графиканың негізі болып қарастырылады. Геометриялық фигуралардың векторлық әдіспен кодтау кезінде ондағы суреттер компьютер жанында математикалық формула түрінде сақталады. Шеңбер салынған уақытта программа оның радиусын, центрінің координаттарын, сызықтың түсі мен фигураларды бейнелеуге болады. Векторлық суреттің параметрлерін масштабтауға болады. Осының нәтижесінде сүреттің сапасы өзгермейді.
Corel DRAW векторлық графикамен жұмыс істеуге арналған графикалық бейнелерді өзгерту мен жасаудың көптеген жолдарын қамтиды. Программа интерфейсі қолдануға өте қолайлы және алынатын кескіннің сапасы жоғары болып келеді. Программа қарапайым болғандықтан, оны меңгеруі оңай және қолданушы – ның интерфейсі ыңғайлы болып табылады. Векторлық және расторлық графиканың құралдарын оқып – үйрену кезінде барлық жұмыстар нақты графикалық кескіндерді құру және өңдеу мақсатында жүргізіледі.
Қазіргі уақытта компьютерлік технология әлемінде үшөлшемді графикалық программаны зерттеу ерекше орын алады. Үшөлшемді программаны құрастыру үшін графикалық модельдеу программасы бойынша терең білім қажет. Осындай программалардың бірі 3D STUDIO MAX болып табылады. Бұл программа дүние жүзінде ең көп таралған. 3D STUDIO MAX – ті кинофильмдер мен теледидар үшін анимациялар мен арнайы әсерлер үшін қолданылады. Сонымен қатар . 3D STUDIO MAX –ті дизайнерлер мен архитекторлар өз жұмысында кеңінен пайдаланады. 3Ds MAX – жұмыс жасау форматы – max.


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет