Акт. Қысқа мерзімді жоспар. 4-Сынып 2-тоқсан



бет1/10
Дата05.03.2024
өлшемі2.29 Mb.
#494309
түріСабақ
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10
2т-4


АКТ. Қысқа мерзімді жоспар. 4-Сынып 2-тоқсан

Құрметті әріптес!


Қазақстан Республикасының «Авторлық құқық және сабақтас құқықтар туралы» заңына сәйкес авторлық құқық заңмен қорғаланатынын ескертеміз. Сатып алған ҚМЖ – ны тарату туралы факт анықталған жағдайда әкімшілік айыппұл салынады.
«USTAZ tilegi» ғылыми әдістемелік орталығының әкімшілігі




472 бұйрығы бойынша жасалған ҚМЖ келесі бетте
Бұл ҚМЖ ust.kz сайтында жасалынған. «USTAZ tilegi» ғылыми-әдістемелік орталығының сайтынының ҚМЖ бөлімінде кез-келген пән, кез-келген сынып бойынша ҚМЖ және презентацияны жүктеп ала аласыз. Ол үшін сілтеме арқылы өтіңіз.
https://ust.kz/qmg


Қысқа мерзімді жоспар
4– сынып
9-сабақ

Бөлім

1 бөлім.Программалау

Педагогтың аты-жөні




Күні




Сынып: 4

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы:

Өз ойыным.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:
Scratch программалау ортасын іске қосады
Көптеген оқушылар:
Берілген сценарий бойынша ойынның скриптін құрады
Кейбір оқушылар:
программаның скриптін тексереді

Құндылықтарға баулу

1. “Мәңгілік ел” идеясы бойынша “Жалпыға бірдей еңбек қоғамы”, «Қазақстан Республикасының Тәуелсіздігі және Астана» құндылығы қалыптасады.
2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым- қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым-қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.
3. Академиялық адалдық: өзгелердің идеялары мен ойларын құрметтейді, яғни академиялық адалдық принциптерін сақтайды.
4. Өмір бойы оқу, Қазастандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік дағдысы қалыптасады.

Пәнаралық байланыстар

Ағылшын тілі, орыс тілі, сурет.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.

1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.





Карточка

Сабақтың ортасы

Жоба құру.
Жобаның мақсаты:
Спрайттарды құру арқылы ойын жасау.Өз ойынымыздың скриптін құру. Қажетті фон, анимация жасау.
Жұмыс барысы:

  • Scratch программасын іске қосып, ойын жобасын жасау.

  • Спрайттар кітапханасынан бірнеше спрайтты таңдап алу.

  • Ойынға қатысты фон таңдау.

  • Спрайттардың қозғалысының анимациясын жасау.

  • Жобаға атау беріп сақтау.

Тапсырма.


Оқулық 35-бет. 1-тапсырма.
Суреттегідей немесе өзіңе ұнайтын фонды таңда. Өз ойыныңның сценарийіне сәйкес келетін спрайттарды таңдап ал.

Мұғалімді тыңдайды
Тапсырманы орындайды


Дескриптор:
- Scratch іске қосады;
-өзіңе ұнайтын фонды таңдайды;
-спрайттарды таңдап алады.



жұлдызша

Компьютер

Scratch программалау ортасы



Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:


Өзін-өзі бағалау.




Плакат/ слайд



Достарыңызбен бөлісу:
  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет