Құдайдың бар екендігінің бес дәлелін келтірген ортағасырлық ойшыл



Дата28.12.2022
өлшемі165 Kb.
#468007
Философия ар б 2


Құдайдың бар екендігінің бес дәлелін келтірген ортағасырлық ойшыл:
Фома Аквинский.
Уильям Оккам.
Платон.
Августин Аврелий.
Дунс Скот.


Зороастр діни мәліметтері көрсетілген парсылардың рухани текстері:
Авеста
Библия
Рамаяна
Евангелия
Құран


Гуманизм философиясының басты ерекшелігі:
антропоцетризм
иррационализм
рационализм
космоцентризм
теоцентризм


«Құдай дүниені жаратады, бірақ қоғам өміріне араласпайды» деген ағартушылық ілім:
деизм
пантеизм
атеизм
теизм
монотеизм


Адамның қарым-қатынасындағы және дамуындағы түп негіз деп Гердер нені санайды?
Ғылым, өнер, қолөнер
Мәдениет, мораль, эстетика
Ғылым, енбек, мораль
Өнер, этика, құқық
Ғылым, дін, саясат


Қандай құбылысты зерттеу З.Фрейдтің психоанализінің пайда болуына мүмкіндік туғызды:
Санасыздыктың (бейсаналықтың) ерекшелігі
Әдемілікті айыра білушіліктің ерекшеліктері
Рационалдық ойлаудың өзгешелігі
Өнегелі сананың өзгешелігі
Діни сананың ерекшеліктері


Қазақтардың ата-тегі түріктердің наным-сенімдеріндегі басты құдай:
Көк тәңірі
Жер
Күн

Ұмай


Құдайды табиғатпен тең санап, табиғатты кұдайдың бейнесі деп таныған философиялық бағыт:
Пантеизм
Шовинизм
Идеализм
Реализм
Неотомизм


«Қоғамдық келісім немесе құқық принциптері туралы» еңбегінің авторы:
Руссо
Гельвеций
Монтескье
Ламерти
Гольбах


Материяның жоғалуы туралы жария еткен XX ғасыр философы:
Э.Мах
А.Эйнштейн
И.Ньютон
Гейзенберг
Фарадей


Индуизмдегі ашрама сөзінің мағынасы:
Қиындықтар жөніндегі ілім
Насихат жөніндегі ілім
Тантра жөніндегі ілім
Иогалық тәсілдер жөніндегі ілім
Жеңімпаздар жөніндегі ілім


«Өмір сүру, демек қабылдану» деген методологиялық принципті кім тұжырымдады?
Дж. Беркли
Д. Юм
Р. Декарт
Г. Гоббс
Ф. Бэкон


Социология терминін ғылымға енгізген XIX г. Батыс Еуропа философы?
О.Конт.
О.Нейрат.
Г.Спенсер.
М.Шлик.
С.Милль.


А.Камюдің «Сизиф туралы миф» еңбегінде қандай өзекті философиялық идея көрсетілген?
Адам өмірінің мағынасыздығы.
Адам өмірінің киындылығы.
Адам өмірінің азапқа толғандығы.
Адам өмірінің жеңілдігі.
Адам өмірінің өткіншілігі.


Ақын-жыраулардың көзқарастарының қалыптасуындағы негізгі қайнары болып төмендегі нұсқалардың қайсысы жатады?
Ерте түріктік жазбалар
Көне жазбалар
Орхон – енисейлік
Руналық жазбалар
Пиктографиялық жазбалар


Полани, Кун, Лакатос, Фейерабенд позитивизмнің қандай формасының өкілдері болды?
Кейінгі позитивизмнің (постпозитивизмнің).
Эмпириокритицизмнің.
Лингвистикалық талдаудың.
Махизмнің.
Логикалық позитивизмің.


Натурфилософия қандай ұғымды білдіреді.
Табиғат философиясы.
Адам философиясы.
Қоғам философиясы.
Болмыс философиясы
Таным философиясы.


Дүниенің танымдылық мәселесін агностиктер қалай шешіп отыр?
Дүниенің танымдылығын жоққа шығарады
Бұл мәселемен айналыспайды
Білімнің анығына күмәнданады
Дүниенің принципиалды танымдылығын мақұлдайды
Құдайға үміттенеді


Адамның марксистік тұжырымдамасы қандай?
Адам - қоғамдық қатынастардың жиынтығы; Бұл тордан секіріп шығу мүмкін емес, тек қана корқақ әлеуметтік әділдікті тез жақындатуға еңбектенбейді
Табиғатпен, қоғаммен бірлікте бол, өзіңе байланысты емес нәрселерді сабырлықпен қабыл ал, тағдырдан жүрексінбе, ерлік пен даналық көрсет
Бәрін де өз сезімдеріңнен өткізіп, солардың негізінде өз құндылықтарыңды, мінез-құлық, жүріс-тұрыс ережелеріңді әзірлеп тап.
Адамдар әділ тәртіптерді тек қана пікірлесіп, келісіп орнатуы мүмкін
Тоталитаризмге жол берме, біреудің еркіне көнбе, асқақтық пен әсемдікке ұмтыл


Адам өмір сүру заңы Индия философиясында мына түсінікте білінеді:
Карма, сансара
Дао және мокша
Атман мен брахман
Әрбір адам ерікті
Креационизм


Құбылыстардың жалпы заңдылықты себептік уәждігі туралы ілім:
детерминизм
фатализм
конвенционализм
индетерминизм
Е) кондиционализм


Н.А. Бердяев қандай мәселені философияның негізгі мәселесі деп есептеді?
адам мәселесін
ойдың болмысқа қатынасы мәселесін
табиғат мәселесін
дүниенің танылуының мүмкіндігі мәселесін
дүниенің бірлігі мәселесін


Қандай философиялық бағыт философияның бас проблемасы ретінде ұғынуды, түсінікті береді?
Герменевтика
Экзистенциализм.
Логикалық позитивизм.
Феноменология
Неотомизм.


Адамның постмодернистік (модернистіктен кейінгі) тұжырымдамасы қандай?
Тоталитаризмге жол берме, біреудің еркіне көнбе, асқақтық пен әсемдікке ұмтыл
Бәрін де өз сезімдеріңнен өткізіп, олардың негізінде өз құндылықтарыңды, мінез-құлық, жүріс-тұрыс ережелерінді әзірлеп, тап.
Табиғат пен қоғаммен бірлікте бол, саған байланысты емес нәрселерді сабырлықпен қабыл ал, тағдырдың алдында жүрексінбе, ерлік пен даналық көрсет
Адам - қоғамдық қатынастардың жиынтығы; Бұл тордан секіріп шығу мүмкін емес, тек қана қорқақ әлеуметтік әділдікті тез жақындатуға еңбектенбейді
Бәріне күмәндан, басқалардың сөзіне ерме


Конфуцийшілдіктің этикалық идеалына жатады:
мейірбан адам
мемлекеттік адам
жетілген данышпан адам
жетілген адам
ұлы адам


Орта ғасырлық Батыс философиясының негізгі белгісі:
Христиандық діни ілімнің апологетикасы болуы.
Пантеистік көзқарастардың ошағына айналуы.
Космологиялық сипаты.
Ғылымды өркендетуі.
Философиялық антропологияны дамытуы.


Әл-Фараби қай еңбегінде бакытқа, оған бастайтын жолға аса назар аударады
"Бақытқа жол сілтеу"
"Риторика"
"Музыканың ұлы кітабы"
"Поэзия өнері туралы"
"Бақытқа апаратын жол"


Қайта өрлеу дәуірі философиясында адам тұлғасын тұтастық түрде абсолютизациялау дегеніміз:
Антропоцентризм.
Философиялық антропология.
Гуманизм.
Персонализм.
Пантеизм.


Неміс философиясының жоғарғы жетістігі:
Гегельдің диалектикасы
Канттың қайшылықты танымның қажетті сәті ретінде қарастыруы
Фихтенің антитетикалық тәсілі
Шеллингтің табиғи күштер иерархиясының спекулятивтік натурфилософиясы деп аталатын ілімі
Фейербахтың антропологиялық материализмі


Ғылымды дінге бағындыруға әрекет жасайтын көзқарас. Ғылым, білім орнына діни сенімді уағыздайды.
Фидеизм.
Фрейдизм.
Пантеизм.
Неотомизм.
Шовинизм.


Адамның өмір сүруін мәңгілік және абсолютті ақыл-ойға тәуелді деп дәлелдейтін философия:
өмір философиясы
болмыс философиясы
еркіндік философиясы
pyx философиясы
табиғат философиясы


Сананың қоғамдық - тарихи мәні:
Сана қоғамдық өмірден тыс қалыптаспайды
Адамның санасы коғамдық өмірге себепші болып түрады
Мауглидің де санасы болған
Қоғамдық өмір адамның санасына әсерін тигізбейді
Санаға ешнәрсе себепші болмайды


Философияның негізгі функциялары:
Көзқарастық, сыни, гуманистік, болжамдық.
Өмірдің барлық жағдайларына сай келетін ғылыми негізделген ұсыныстар беру.
Қоршаған шындықты ғылыми түсіндіру.
Болмыс пен ойлау, мәңгі мен өткінші туралы абстрактылы теориялық ойға салыну.
Барлық ғылымдардың ғылымы, методологиялық негізі болу.


Дәстүрлі қазақ дүниетанымы толық бейнеленген:
Халық ауыз әдебиетінде.
Аңыздар және ертегілерде.
Жыр және термеде.
Батырлар жырында.
Мақалдар және мақал-мәтелдерде.


"Миф" деген сөздің көне грек тілінен аудармасы кандай?
аңыз
математикалық есеп
роман
шығарма
үндемеу


Қоғам базисі:
Өндіргіш күштер мен өндірістік катынастар
Өндіру тәсілі
Өндірістік қатынастар жүйесі
Материалды игіліктерді өндіру
Әлеуметтік-экономикалық қатынастар жүйесі


Қай Жаңа заман философы «Монадология» еңбегінің авторы болып табылады?
Г.Лейбниц.
Дж.Беркли.
Дж.Локк.
Д.Юм.
Р.Декарт.


Өнер мен ғылым адамдарының арақатынасындағы жалған мен екі жүзділік Ж.Ж.Руссо бойынша жатсынудың қай түріне тән?
Жалпы мәдениеттік.
Моральдық.
Әлеуметтік-экономикалық.
Психологиялық.
Саяси.


А.Шопенгауэр бойынша адамның саналы әрекетінен тыс тұрған кара дүрсін күш, әуестік, үстемдікке ұмтылыс дегеніміз:
Ерік.
Билік.
Құштарлық.
Елес.
Іс-әрекет.


Ш.Уәлихановтың философиялық көзқарасы қандай бөлімде көрініс табады?
дін философиясында
онтология
тарих философиясы
гносеология
аксиология


Илларион XI г. нені дамытады?
Қасиетті дүние күдіретінің сәулесін асқақтату идеясы және «Орыс жерінің» коғамдық- әлемдік процеске қосылғандығының тарихи -құдайлық идеясы
Ресейдің христиандық негізінде жалпы адамзаттық өркениетке басқарушы рөлі туралы идея
Ресейдің мақсатымен ерекше тағдыры идеясы
«Москва- Үшінші Рим» доктринасы
Батыстық дамуының тарихи жолына өту Ресей үшін қажеттілігі туралы идея


Материалдык жүйелердің тіршілік етуінің ұзақтығын, жағдайлардың жүйелігін сипаттайтын материяның атрибуты:
уақыт
кеңістік
бейнелеу
қозғалыс
тыныштық


Анализге қарама-қарсы, заттарды өзара бірлікте қарастыратын ұғым:
Синтез
Сенсуализм
Прогресс
Регресс
Ренессанс


Христиандардың адам тұжырымдамасы қандай?
Құдайға сеніп, намаз оқы, сүйіспеншілігінді көрсет, Құдайдың Шаһарын жерде сал.
Азды қанағат ет, ерікті бол, өмір сүруді (өнерді) тәжірибеден үйрен
Табиғат пен қоғаммен бірлікте бол, саған байланысты емес нәрселерді сабырлықпен қабыл ал, тағдырдың алдында жүрексінбе, ерлік пен даналық көрсет
Бәріне күмәндан, басқалардың сөзіне ерме
Рахаттардан қашпа,есінде болсын, өмірдің негізі, қазығы – сезімдік ләззаттар, коғамдық жұмыстарды басқаларға қалдырып, жалғыз өзің немесе достарыңмен бірге бол


Ұлттың дұрыс анықтамасын табыңыз:
жері, экономикалық өмірі, тілі және рухани тұрпаты ортақ болған адамдар бірлігінің түрі
қандас туыстың негізіндегі адамдардың бірлестігі
кездейсоқтық жағдайда бірге жиналған бірнеше адамдар
бір-біріне ұксас адамдардың жиынтығы
бір елдің тұрғындарын белгілеу үшін пайдалынылатын шартты ұғым


Қай дәуірде құдай ең жоғарғы құндылық болды?
Орта ғасырда
XX ғасырда
Қайта өрлеуде
Антикада
Жаңа дәуірде


Өз бетінше түсіндірілмейтін феномендер дүниесі феноменологияның қандай әдісінің нәтижесі болып табылады?
Феноменологиялық редукция.
Трансцендентальды редукция.
Интенционалдық.
Априорлық.
Эйдетикалық.


Постмодернизмнің танымдық ұстанымы принципті түрде мынадай сипат алады:
Антижүйелік сипат
Эклектикалық сипат
Агностикалық сипат
Дуалистік сипат
Жүйелі сипат


Киниктердің адам тұжырымдамасы қандай?
Табиғат пен қоғаммен бірлікте бол, саған байланысты емес нәрселерді сабырлықпен қабыл ал, тағдырдың алдында жүрексінбе, ерлік пен даналық көрсет
Бәріне күмәндан, басқалардың сөзіне ерме
Құдайға сеніп, намаз оқы, сүйіспеншілігіңді көрсет, Құдайдың Шаһарын жерде сал.
Рахаттардан қашпа, есіңде болсын, өмірдін негізі, қазығы - сезімдік лаззаттар, коғамдық жұмыстарды басқаларға қалдырып, жалғыз өзің немесе достарыңмен бірге бол
Азды қанағат ет, ерікті бол, өмір сүруді (өнерді) тәжірибеден үйрен


Көне Қытай философиясындағы заттардың табиғи жолы:
Дао.
Жень.
Инь.
Сяо.
Янь.


Өзінің ғылыми ізденістерін астрологиямен болашақты болжау ісімен ұштастырған:
Әл-Кинди
Әл-Бируни
Әл-Ғазали
Әл-Хорезми
Әл-Фараби


Қайта өрлеу дәуірінде мемлекет және кұқық философиясымен кім айналысты?
Макиавелли.
Спиноза.
Ньютон.
Галилей.
Коперник.


«Мен ойлаймын, олай болса, мен бармын» деген афоризмнің авторы:
Р.Декарт
Г.Лейбниц
Ф.Бэкон
Сократ
Б.Спиноза


«Логика ғылымы» атты шығармада болмыстың идеалды негізі мен оның өзіндік даму тәсілдерін ашатын кім?
Гегель
Беркли
Бэкон
Кант
Юм


Ресейдегі ХІХғ. славянофилдік бағытының өкілдерін көрсетіңіз:
Хомяков А.С, Киреевский И.В.
Аристотель, Платон
Конфуций, Мо-цзы
Кант, Гегель
Белинский В.Г., Чернышевский А.Г.


М. Фуконың қарастырған түсінігі:
Эпистема
Құрылым
Ментальді кұрылымдар
Хат
Деконструкция


Конфуций этикасының негізгі ұғымы:
Жэнь
Чжен-мин
Дао
Чжун-Юн
Шу


Дұрыс философиялық анықтаманы табыңыз:
Идеализм - сананы материалдылықтан жоғары қою, идеяны мойындау
Идеализм - өмір туралы шынайы көрініс
Идеализм - абстрактілі пайымдау
Идеализм - шынайылықтан алыс пайымдау
Идеализм - өмірдегі идеалдардың мәнін түсіндіру


Қазақ дүниетанымының "араласу" категориясының философиялық мағынасы:
Өмір кеңістігінде өз отандастарыңмен және бүкіл адамзаттың өкілдерімен бейбіт және ынтымақты өмір сүре білу.
Субъектіні қоршаған ортаны танып-білуге қабілеттілік.
Күнделікті өмірде өзіңнің, отбасыңның алаңсыз өмір сүруін қамтамасыз ететін деңгейде жұмыс істей білу.
Терең ғылыми ізденіске, өзіндік ой калыптастыруға бейімділік.
Логика заңдарына сәйкес ақылды пайымдай білу.


Аристотельдің метафизикаға берген анықтамасы:
Алғашқы себептерді зерттейтін ғылым.
Ғылымның дамуын тексеретін ілім.
Ойды тұйықтаушы ғылым.
Азап пен күйзеліске жетелейтін философиялык ой.
Адамның өмірге келгендегі мақсатын талдайтын философиялық бағыт.


Самхиттер:
гимн өлеңдер
діни өлеңдер
жүріс тұрыс ережелері
діни салт текстер
философиялық бөлім


Томизм философиясының негізін салушы.
Аквинский
Оккам
Кентерберийский
Скот
Августин


Қай Ағартушылық заман философы «Табиғат жүйесі» еңбегінің авторы болып табылады?
П.Гольбах.
К.Гельвеций.
И.Гердер.
Ж.Ж.Руссо.
Д.Дидро.


Феноменологияның негізін салушы кім?
Гуссерль.
Дильтей.
Шопенгауэр.
Ницше.
Кьеркегор.


Шәкәрімнің 1898-1928 жылдарда жазған негізгі философиялық шығармасының бірі-«Үш ...»
Анық
адамгершілік зандар
адасу
сана
жолдас


Неопозитивизмде орталық орын алатын мәселе:
Логикалық-лингвистикалық анализ
Болмыс
Таным
Ақыл-ой
Әдеп


Болмыс туралы философиялық ілім:
онтология;
социология;
антропология;
гносеология;
аксиология;


Ұғым дегеніміз не?
заттар мен құбылыстардың жалпы, мәнді қасиеттерін бейнелейтін ойдың түрі
бір нәрсені сезу
бір нәрсе туралы түсінік
ойдың бөлігі
заттың бейнесі


Адамның марксистік тұжырымдамасы қандай?
Адам - қоғамдық қатынастардың жиынтығы; Бұл тордан секіріп шығу мүмкін емес, тек қана қорқақ әлеуметтік әділдікті тез жақындатуға еңбектенбейді
Тоталитаризмге жол берме, біреудің еркіне көнбе, асқақтық пен әсемдікке ұмтыл
Бәрін де өз сезімдеріңнен өткізіп, солардың негізінде өз кұндылықтарыңды, мінез-құлық, жүріс-тұрыс ережелеріңді әзірлеп тап.
Адамдар әділ тәртіптерді тек қана пікірлесіп, келісіп орнатуы мүмкін
Табиғатпен, қоғаммен бірлікте бол, өзіңе байлаиысты емес нәрселерді сабырлықпен қабыл ал, тағдырдан жүрексінбе, ерлік пен даналық көрсет


Қоғам - табиғат арасындағы динамикалық тепе - теңдіктің бұзылуымен сипатталатын қазіргі замандағы ғаламдық мәселенің бірі:
Экологиялық
Демографиялық
Энергетикалық
соғыс пен бейбітшілік
шикізат ресурстарымен қамтамасыз ету


Техниканың қоғам тіршілігінің барлық саласына енуін сипаттайтын ұғым:
техникаландыру
қалаларды дамыту
автоматтау
машиналандыру
стандарттау, кешендеу


Феноменологияның негізін салушы Э.Гуссерль өзінің ілімін қалай түсіндіреді?
"қатаң ғылыми философия" ретінде
ешнәрсе туралы әңгімелер ретінде
миф ретінде
өнер ретінде
дін ретінде


Структурализм философиясы үшін тән болып келетін әлеуметтік гуманитарлық танымның әдісін көрсетіп беріңіз?
диалектикалық әдіс
статистикалық
структуралық-функционалдық
гипотетикалық-дедуктивті
экстраполяциялау әдіс


Қоғамның саяси ұйымы неге тәуелді?
қоғамның әлеуметтік-таптық кұрылымының сипатына
экономиканың даму деңгейіне
кездейсоқты оқиғаларға
халық бұқарасының ерігіне және тілектеріне
саясатшылар ұсынған бағдарламаларға


Спиноза теориясының философиялық негізі келесі болып табылады:
Субстанция туралы ілім
Құндылық туралы ілім
Болмыс туралы ілім
Таным туралы ілім
Адамның дамуы туралы ілім


Ф. Ницше көзқарасы бойынша мәдениет мына принциптермен салыстырылады
Билікке ерік, өмірге ерік
Әділдікке ерік, сәйкестікке ерік
Махаббатқа, еңбекке ерік
Достыққа ерік, қайғыға ерік
Тәуелсіздікк?Южэдрилю бе ерік, билікке ерік


О. Шпленглер бойынша құлдыраған мәдениет ол -
Өркениет
Өнер
Саясат
Ғылым
Экономика


«Құтты білік» кітабының авторы:
Ж.Баласағұни
А.Иассауи
М.Қашқари
А.Иүгінеки
С.Бақырғани


Атап көрсетілген философтардың қайсысы атеистік экзистенциализмнің өкілі болады:
П.Сартр
Н.Бердяев
Г.Марсель
Л.Шестов
К.Ясперс


Интерпретация арқылы бұрынғы мәдениет әлемін түсіну қалай аталады?
Герменевтика
Патристика
Схоластика
Эмоция
Онтологияж


"Сана абсолютті идеяның дамуы мен эволюциясының жемісі" деген тезисте қай философтың позициясы байқалады?
Гегельдің.
Канттың.
Лейбництің.
Шеллингтің.
Фейербахтың.


Базис пен қондырманың арақатынасы:
Әлеуметтік-экономикалық базис объективтік коғамдық қатынастардың жүйесі ретінде қондырманың мәніне және құрылымына себепші болып тұрады
Базис- бұл технологиялық процеске себепші болып тұрған өндірістік, технологиялық комплекстердің жүйесі
Базис пен қондырманың арасында тепе-теңдік катынастары бар
Қондырма іс-әрекеттің саяси, кұкықтық және басқа түрлерінің жүйесі ретінде әлеуметтік-экономикалық базистің сипатына себепші болып тұрады
Базис ешқашан да өзгермейді, ал қондырма жиі өзгеріп тұрады


Философияның негізгі, өзекті мәселесі:
адам мәселесі
құндылық мәселесі
қоғам мәселесі
табиғат мәселесі
ғылым мәселесі


Р. Декарт, Г. Лейбниц, Б. Спиноза, Б. Паскаль қандай ағымға кіреді?
Рационализм
Эмпиризм
Позитивизм
Сенсуализм
Постпозитивизм


Анаксимен бойынша дүниенің бастамасы.
ауа
апейрон
от
атом
су


Ежелгі Үнді философиясының канондық ілімдері бейнеленген әдеби мұра:
упанишадалар
брахмандар
дхаммапада
араньяктар
самхиттер


Қытай философиясының басты ұғымдары Инь мен Янның мағынасы:
Рационалдық және бейсаналық бастаулар.
Мемлекет және жеке адам.
Иррационалдық және танымдық.
Аса қасиетті Көк және Аспан.
Әңгімелер және пікірлер.


Ф. Аквинскийдің ілімі бұл:
Христиандық танымдағы компромисс және перипатетизм философиясы
Ортағасырдағы европалық философиясындағы материализм
Скептицизм туралы ілім
Номинализм туралы ілім
Апологетика


Араб философиясында жетілген тұлға.
инсан камил
Данышпан
Нирвана
Парасатты
нұрланған


Пико делла Мирандола философиясындағы адамның басты ерекшелігі
өз тағдырын айкындаудағы еркіндігі
ақылдылығы, парасаттылығы
шығармашылық еңбектенуге қабілеттілігі
мырзалар жолымен жүруге бейімділігі
адамгершілік қабілеттілігі


Қай Ағартушылық заманының философы деизмді - құдай мен жан мәңгілігін мойындады?
Ж.Ж.Руссо.
Д.Дидро.
П.Гольбах.
Ж. де Ламетри.
И.Гердер.


И.Канттың «категориялық императив» ұғымына сәйкес әрбір адамның мінез-құлқы мынадай болу керек:
Заң түрінде өзін-өзі қадағалау керек.
Өз істеріне жауапты болу керек.
Қоғам заңдарын бұзбау керек.
Өзін-өзі қадағалау керек.
Орнатылған тәртіпті бұзбау керек.


Антикалық философтар физика деген, орта ғасыр философтары оны былай атаған:
Онтология.
Диалектика.
Схоластика.
Метафизика.
Софистика.


Ғылыми таным формасында гипотезаның қай аныктамасы дұрыс анықтама?
гипотеза-ол қандай да бір мүмкіндік пен шындықты ықтималды болжауды жеткілікті қажетті түрде дәлелдеу
гипотеза-ол әртүрлі қиялдар
болмысты түсіндіру нұсқасы және оның түрі мен формасы
гипотеза-ол барлық құқық бұзушылығын түсіндірудің бір нұсқасы
гипотеза-теорема


Эпикуршылдардың адам тұжырымдамасы қандай?
Рахаттардан қашпа, есіңде болсын, өмірдің негізі, қазығы - сезімдік ләззаттар, қоғамдық жұмыстарды басқаларға қалдырып, жалғыз өзің немесе достарыңмен бірге бол
Бәріне күмәндан, басқалардың сөзіне ерме
Табиғат пен қоғаммен бірлікте бол, саған байланысты емес нәрселерді сабырлықпен қабыл ал, тағдырдың алдында жүрексінбе, ерлік пен даналық көрсет
Құдайға сеніп, намаз оқы, сүйіспеншілігінді көрсет, Құдайдың Шаһарын жерде сал.
Азды қанағат ет, ерікті бол, өмір сүруді (өнерді) тәжірибеден үйрен


Ғылыми жаңалық ашудың әдісін, тәсілін табуды зерттейтін ғылым саласы.
Эвристика
Эгоцентризм
Неотомизм
Эмпиризм
Энтелехия


Н.Г. Чернышевский бойынша интеллигенцияның өмірлік сұрағы-
Не істеу керек?
Менің көзілдірігім қайда?
Халықтың достары деген кімдер?
Оқуға қайда баруға болады
Біз кайда бара жатырмыз


Витгенштейн өзінің "Философиялық зерттеулер" атты негізгі шығармасында философияны қалай түсіндіреді?
тілдегі сөйлемдердің мағынасын айқындауға бағытталған белсенділік ретінде
адам туралы ілім ретінде
құдай болмысының дэлелденуі ретінде
дүниеге көзқарастың түрі ретінде
метафизика ретінде


«Таста мүлгіген музыка (әуез)» деген образға сәйкес өнер
сәулет
беинелу өнері
сұңғат
графика
суретке түсіру


Жаңа заман дәуірінде материализмнің қай түрі өpic алды?
Метафизикалық.
Диалектикалық.
Антропологиялық.
Стихиялық.
Механистік.


Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет