Кейс Microsoft геймификация арқылы тестілеушілердің жұмысын жақсартуға шешім қабылдады, олардың жұмысы өте скучно. Командалардың бірінде олар эксперимент жүргізді: табылған әрбір қате үшін қызметкер ұпай алды. Жинақталған ұпайлар үшін адамға компаниядан түрлі бонустар берілді.Тәжірибе өте сәтті болды, ойынға қатысқан 4500 қызметкер 6700-ден астам қателік тапты, бұл орташа деңгейден жоғары. Сонымен қатар, мұндай жүйе адамдарды тіпті үйден жұмыс істеуге ынталандырды. Геймификация-Y және Z ұрпақтарымен жұмыс істейтін компаниялар үшін өзекті тақырып. Мотивация теориялары
Макклелланд қажеттілік теориясы
1. Билік
2. Жетістік
3. Қатысу қажеттілігі
Врум күту теориясы
- Еңбек шығындары-нәтиже,
- Нәтиже-сыйақы,яғни нәтижеге қол жеткізуді күту.
- Валенттілік, яғни сыйақы құнды болады деп күту.
Скиннер растау мотивациялары теориясы
Қызықты факт - Google-дан кейс:
- Google-де жұмыс істейтін адамдардың көпшілігінде нақты күн тәртібі жоқ: ең бастысы, барлық тапсырмалар орындалуы қажет. Қызметкерлер өздері не істеу керектігін таңдайды: жұмыс істеу, кеңсе алаңындағы барға бару немесе бірнеше сағат ұйықтау.
Достарыңызбен бөлісу: |