Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
С. Торайғыров атындағы Павлодар мемлекеттік университеті
Орындаушылық өнер кафедрасы
Қазақ музыкасының тарихы пәнінен
5В040200 «Аспаптық орындау» мамандығының студенттеріне арналған
ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Павлодар
Кегль 14, буквы строчные, кроме первой прописной
Мамандықтың мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының негізінде әзірленген жұмыс оқу бағдарламасын бекіту парағы
|
|
Нысан
ПМУ ҰС Н 7.18.3/33
|
|
БЕКІТЕМІН
ОІ жөніндегі проректор
___________ Н.Э.Пфейфер
(қолы)
20__ж. «___»____________
|
Құрастырушы _________ аға оқытушы Балажанова К.М.
Орындаушылық өнер кафедрасы
Қазақ музыкасының тарихы пәні бойынша
5В040200 «Аспаптық орындау» мамандығының студенттеріне арналған
ЖҰМЫС ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
Жұмыс бағдарламасы мамандықтың Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартының ҚР МЖ МБС 3.08.284-2006 негізінде әзірленді және С.Торайғыров атындағы ПМУ-дың Ғылыми кеңесінің отырысында 20__ж. «___»____________,№_____ Хаттамамен бекітілді.
Кафедра отырысында ұсынылды 20__ж. «___»____________№_____ Хаттама.
Кафедра меңгерушісі ______________ Н.С. Дүкенбай 20__ж. «____» ________
(қолы)
Филология, журналистика және өнер факультетінің оқу-әдістемелік кеңесімен мақұлданды 20__ж. «_____»____________№____ Хаттама
ОӘК төрағасы ___________ Е.Н.Жуманкулова 20__ж. «_____»___________
КЕЛІСІЛДІ
ФЖжӨ деканы __________ Ж.Т. Сарбалаев 20__ж. «_____»___________
МАҚҰЛДАНДЫ:
ОҮЖжӘҚБ бастығы ___________ А.А.Варакута 20__ж. «_____»___________
Университеттің оқу-әдістемелік кеңесімен мақұлданды
20__ж. «___»______________ №____ хаттама
1 Пәннің мақсаты - Еліміз егемендік жолына түскелі ғасырлар бойы қалыптасқан ұлттық музыка тарихын тереңірек игеріп оқытудың маңызы. Осыған орай бұл пән музыка тарихынан жан-жақты білігі бар, тарихи-музыкалық әдебиеттерді оқып-игеретін жас мамандарды тәрбиелеу мақсатын көздейді.
«Қазақ музыкасының тарихы» – музыкалық білім стандарты бойынша 1-2 оқу семестрлеріне жоспарланған. Оның алғашқы жартысында қазақ музыкасының көне дәуірі оқытылса, екінші бөлігінде XX ғасырдағы кәсіби музыка өнерінің өсу, өркендеу кезеңдері сөз болады.
Пәннің міндеті Музыка тілі мен көркем ойлау ерекшеліктерін зерттеу мәселелері. Фольклортану, филология, ономастика, тарих,этнология ғылымдарының жетістіктерін сабақтастыра, ұштастыра білу.
Осы пәнді меңгеру нәтижесінде студенттердің:
- жөнінде түсініктері болуы;
-
халық музыкасының туу, даму ерекшеліктеріне байланысты ұғымын;
-
ұлттық музыкалық ән-әуеніміз туралы білігін;
-
ұлттық музыка өнерінің көркемдік ерекшеліктері мен тарихи тегі туралы ғылыми-методологиялық білім алып, оны тәжірбиеде қолдана білуі;
-
музыкатану ғылымының дамуы туралы логикалық және толық түсінің қалыптастыру;
-
курстың мәні мен маңызын көрсете алу икемді болуы;
-
практикалық машықтарды иемденуі қажет.
2 Пререквизиттері:
Пререквизит пәндерін студенттер музыкалық колледжде өтіп кеткен.
3 Постреквизиттер
Пәнді меңгеру кезінде алынған білім, икемділік және дағды-машықтар келесі пәндерді меңгеруі үшін қажет: Павлодар Ертіс өңірінің ән мәдениеті, музыка философиясы.
4. Пәннің мазмұны
4.1. Пәннің тақырыптық жоспары
№
р/с
|
Тақырыптардың
атауы
|
Сабақ түрлері бойынша байланыс сағаттарының саны
|
|
1 семестр
|
2 семестр
|
Дәр
|
Практ
|
СӨЖ
|
Дәр
|
Пра
|
СӨЖ
|
1
|
Қазақ музыкасының тарихы пәні, оның мақсаттары мен міндеттері
|
1
|
1
|
6
|
-
|
-
|
-
|
2
|
Көне түркі дәуірінің музыкалық мәдениеті
|
1
|
1
|
6
|
-
|
-
|
-
|
3
|
Орта ғасырлардағы музыка мәдениеті
|
1,5
|
1,5
|
6
|
-
|
-
|
-
|
4
|
Хандық дәуір музыкасы
|
2
|
2
|
6
|
-
|
-
|
-
|
5
|
XIX ғасырдағы халықтық кәсіби-музыкалық дәстүр. Аспаптық музыка
|
2
|
2
|
6
|
-
|
-
|
-
|
6
|
XIX ғасырдағы кәсіби-музыкалық дәстүр. Әншілік өнер
|
-
|
-
|
-
|
2
|
2
|
10
|
7
|
Көне дәуір музыкасының қазақ руханиятынан алатын орны.
|
-
|
-
|
-
|
2
|
2
|
10
|
8
|
XIX ғасырдың аяғы мен XX ғасырдың бас кезіндегі қазақ музыкасы.
|
-
|
-
|
-
|
3
|
3
|
10
|
9
|
XX ғасырдың 30 жылдарындағы кәсіби-музыканың қалыптасуы
|
-
|
-
|
-
|
2
|
2
|
10
|
10
|
Ұлы Отан соғысы жылдарындағы қазақ музыка мәдениеті
|
-
|
-
|
-
|
2
|
2
|
10
|
11
|
60-70 жылдардағы қазақ музыкасы
|
-
|
-
|
-
|
2
|
2
|
5
|
12
|
Қазіргі дәуірдегі қазақ музыкасы.
|
-
|
-
|
-
|
2
|
2
|
5
|
Барлығы:
|
7,5
|
7,5
|
30
|
15
|
15
|
60
|
4.2.Пәннің тақырыптарының мазмұны
1-тақырып: “Қазақ музыкасының тарихы” пәні, оның мақсаттары мен міндеттері.Тарихи-тақырыптық негізде жүйелеу барысында қазақ халқының басынан өткен тарихи оқиғалар.
2-тақырып: Көне түркі дәуірінің музыкалық мәдениеті.
Көне түркі тайпаларының жазба мәдениеті, олардың мәдени-музыкалық сипаты. Түркі-монғол тайпаларының шамандық музыкасы.
Музыка өнерінің синкреттік сипаты, наным-сенім жүйесімен сабақтастығы. Түркі жазбаларының синкреттік табиғаты, поэзия мен музыканың бірлігі.
Орта ғасырдағы музыка мәдениеті.
Оғыз дәуірінің мәдениеті. Қорқыт, оның тарихи прототипі мен этикалық тегі туралы. Қорқыт есімі мен “Қорқыт ата кітабының” жалпытүркілік (оғыз, түркімен, қазақ, әзірбайжан) сипаты. Қорқыт, оның қобызы туралы аңыз-әпсаналар мен тарихи шежірелер.
“Тотынама”, “Кобуснама” секілді шығыс жазбаларындағы музыкалық-эстетикалық ойлар мен дидактикалық сарын. “Құран” оның тарихи-мәдени сипаты мен музыкалық-мақамдық жүйесі.
3-тақырып: Орта ғасырлардағы музыкалық трактаттар “Әл Фараби, Ибн-Сина, Әл Жами, Дәруіш Әли т.б) оларда қарастырылған теория мәселелері және қазақ музыкасы үшін маңызы.
4-тақырып: Хандық дәуір музыкасы.
Хандық дәуір туралы ұғым XV-XVIII. Қазақ халқының құрылуы, тарихи жағдай Жыраулық поэзия мен өнердің өріс алуы. Асан Қайғы, Доспамбет, Шалкиіз, Үмбетей, Бұхар, т.б көптеген жыраулар мұрасының әдеби-музыкалық сипаты.
Музыкалық-поэтикалық дәстүр, оның стильдік, көркемдік ерекшеліктері. Жыраулық өнер өріс алған аймақтар.
Айтыс және суырып салма (импровизация) өнері, XV-XVIII ғ.ғ қазақ музыкасының жанрлық жүйесі. Жыр, толғау, терме, олардың көркемдік ерекшеліктері.
5-тақырып: XIX ғасырдағы халықтық кәсіби-музыкалық дәстүр. Аспаптық музыка.
XIX ғасырдағы қазақ музыкасының даму ерекшеліктері. Аспаптық музыка, оның қалыптасу кезеңдері мен Қазақстанның түрлі аймақтарындағы дамуы. Жыр- күйі – аралық жанр. Күйлердің аймақтық, стильдік, көркемдік ерекшеліктері. Философиялық мазмұндағы шертпе күйлер табиғаты. Қазақ музыкасындағы төкпе күй дәстүрі, оның кең тараған аймақтары. Ұшқыр ойлы, жылдам да жүрдек күйлер табиғаты.
Ықылас Дүкенұлы (1843-1916), Махамбет Өтемісұлы (1803-1846),
Құрманғазы Сағырбайұлы (1823-1896), Дәулеткерей Шығайұлы (1821-1882), (халық композиторларының күй мұрасы, стильдік және көркемдік ерекшеліктері. Қазақ халқының аспаптық музыкасына қосқан өзіндік үлестері
Тәттімбет Қазанғапұлы (1817-1863) халық композиторларының күй мұрасы, стильдік және көркемдік ерекшеліктері. Қазақ халқының аспаптық музыкасына қосқан өзіндік үлестері.
Дина Нүрпейісова (1861-1955), Сүгір Әлиұлы (1884-1961), т.б.халық композиторларының күй мұрасы, стильдік және көркемдік ерекшеліктері. Қазақ халқының аспаптық музыкасына қосқан өзіндік үлестері.
6-тақырып: XIX ғасырдағы кәсіби-музыкалық дәстүр. Әншілік өнер.
Халықтық кәсіби-әншілік өнерінің тууы мен қалыптасуы. Музыкалық-көркемдік тәсілдерінің жетіліп, одан әрі дамуы. Музыкалық-эпикалық дәстүр. Олардың тараған аймақтары мен көрнекті өкілдері.
Кең тынысты лирикалық әндер, олардың тараған географиялық аймағы. Біржан сал (1834-1897), Ақан сері (1843-1913), Жаяу Мұса (1835-1925), Мұхит Миралұлы (1841-1918), Абай Құнанбаев (1845-1904), Кенен Әзірбаев (1884-1976), т.б. халық композиторларының өнері мен ән мұрасы, шығармаларының стильдік ерекшеліктері. Лирикалық әндердің кәсіби сипаты.
7-тақырып: Көне дәуір музыкасының қазақ руханиятынан алатын орны.
Қазақ музыкасының көне дәуірін қарастыратын курс саласының маңызы.
8-тақырып: XIX ғасырдың аяғы мен XX ғасырдың бас кезіндегі қазақ музыкасы. Шетел ориенталистерінің қазақ музыкасы туралы ой-пікірлері мен этнографиялық еңбектері: И.Г.Георгий (1799-1802), И.Г.Андреев (1861-1918), М.В.Готовицкий, Р.А.Пфенниг (1823-1898), А.Эйхгорн, (1844-1909), Н.Савичев (1820-1885), т.б. жазба деректері.
1916 жылғы ұлт азаттық көтеріліске байланысты туған әндер. “Жас қазақ марсельезасы”, “Жалпы әлем”, Жолдастар”, “Қозғал”, т.б. Қазақ АССР-нің құрылуы (1920), көркемөнерпаздар үйірмесінің құрылуы.
А.В.Затаевичтің музыкалық-этнографиялық қызметі мен “Қазақ халқының 1000 әні”, “Қазақтың 500 ән-күйі” жинақтарының маңызы. Ә.Қашаубаевтің Парижге сапары (1925). Тұңғыш қазақ театрының ашылуы (1926, Қызылорда), Алматы, Қарағанды, Павлодар қалаларында алғашқы үйірмелерінің ашылуы.
9-тақырып: XX ғасырдың 30 жылдарындағы кәсіби-музыканың қалыптасуы. Қазақстанда кәсіби музыка өнерінің тууы. А.Жұбановтың ұйымдастырушылық қызметі (халық аспаптар оркестрі, 1934), ғылыми шығармашылық және композиторлық қызметі. 1934 жылғы бірінші Бүкілқазақстандық халық өнерпаздарының слеті (1934), Қазақ музыка театры (1934)мен филармониясының ашылуы (1935).
Опера өнері. “Қыз Жібек”, “Жалбыр” опералары, қазақ мәдениетінің Москвадағы алғашқы онкүндігі (1936). Е.Брусиловскийдің “Ер Тарғын” (1937), И.Надировтың “Терең көл”, (1939), “Тұтқын қыз”, А.Зильбердің “Бекет” (1940) опералары.
Симфония. С.Василенконың “Советтік шығыс” (1932), М.Ипполитов-Ивановтың “Түрік фрагменттері”, М.Штейнбергтің “Түрксиб” симфониясы (1933), Д.Мацуциннің қазақ тақырыбына жазған “Сюитасы” (1935), Б.Ерзаковичтің “Увертюрасы” (1935), А.Зильбердгтің “Гүлденген Қазақстан” (1938) атты симфониясы, т.б.
10-тақырып: Ұлы Отан соғысы жылдарындағы қазақ музыка мәдениеті.
Опера жанры. “Гвардия алға” (Е.Брусиловский), “Амангелді” (Е.Брусиловский, М.Төлебаев), “Абай” (А.Жұбанов, Л.Хамиди), «Біржан- Сара» (М.Төлебаев), операларының тууы. Алматы мемлекеттік консерваториясының ашылуы (1944, қазан), Қазақстан композиторларының тұңғыш сьезі.
Симфониялық музыка. Е.Брусиловский “Сарыарқа” (1943), А.Жұбанов “Абай” 1941), В.Великанов “Қазақ симфониясы” (1947), Қ.Қожамияров “Ризвангүл” (1950), Қ.Мусин “Жайлауда” (1948) симфониялық поэмалары. М.Төлебаев, Е.Брусиловскийдің “Коммунизм оттары”, “Советтік Қазақстан”, кантаталары. Еліміздегі музыка мәдениеті туралы партия- қаулылары (1948, 10 ақпан, БКП (б) ОК-нің В.Мураделидің “Великая дружба” операсы туралы қаулысы; 1958, 28 мамыр күнгі СОКП ОК-нің қателіктерді жөндеу туралы қаулысы). Т.б.
Концерт жанры. Е.Брусиловский. Фортепиано мен оркестрге арналған концерт (1957). Ғ.Жұбанова. “Ақсақ құлан” (1956), Е.Брусиловский “4 симфония” (1957), камералық-аспаптық, вокалдық (ән, романс,хор) шығармалар.
11-тақырып: 60-70 жылдардағы қазақ музыкасы.
Опера жанры. Қ.Қожамияров, Н.Тлендиев. “Алтын таулар” (1960), Е.Рахмадиев. “Қамар сұлу” (1963, 2 ред..1983-2), “Алпамыс” (1972), “Песень о целине”, С.Мұхамеджанов. “Айсұлу” (1964), Ғ.Жұбанова “Еңлік-Кебек” (1975), “Жиырма сегіз”, Қ.Қожамияров “Садыр палуан” (1977).
Балет жанры. “Аққұс туралы аңыз”, “Хиросима”(Ғ.Жұбанова), “Чин Темир”(Қ.Қожамияров), “Әлия” (М.Сағатов) балеттері.
Симфониялық музыка. Е.Брусиловский “5-6 симфониялары” (1961,1965), Қ.Қожамияров “1-2 симфониялары” (1971,1975), Ғ.Жұбанова “Жігер” (1971), Е.Рахмадиев Симфониялық күй – “Дайрабай”, “Құдаша думан”, т.б.
Оратория, кантанта. Ғ.Жұбанова “Арайлап атқан таң” (1960), “Ленин хаты” (1977), Татьяна хаты” (1982), “М.Әуезов туралы аңыз” ораториялары (1965), Е.Рахмадиев “Конституция туралы поэма” (1977)”Сәлем саған, Аястан” (1968) кантанталары, С.Мұхамеджанов “Ғасырлар үні” (1970) ораториясы.
12-тақырып: Қазіргі дәуірдегі қазақ музыкасы.
Опера жанры. С.Мұхамеджанов “Ақан сері – Ақтоқты”, Б.Жұманиязов “Махамбет”, А.Жұбанов пен Ғ.Жұбанова “Құрманғазы”, Е.Рахмадиев “Абылай хан” опералары.
Қазақ балеті. С.Кибирова “Три поросенка”, А.Серкебаев “Мой брат, Маугли”, С.Еркінбеков “Мәңгі алау” балет, рок-опералары.
Қазақстан композиторларының орта буын өкілдері мен жастар шығармашылығы:М.Маңғытаев,М.Сағатов,Ж.Дастенов,Ж.Тұрсынбаев,т.б.
Қазақ музыкатану ғылымының дамуы мен кемелденуі. А. Жұбанов,
Б. Ерзакович, И. Дубовский, М. Ахметова, Н.Тифтикиди, П.Аравин, И.Дубовский, З.Қоспақов, А.Темірбекова, Қ.Жүзбасов, Т. Бекхожина, Б. Қарақұлов, Ә.Мұхамбетова, С.Елеманова, т.б еңбектері мен зерттеулері.
А.Жұбанов (1906-1968)-қазақ музыкатану ғылымының негізін салушы. Е.Брусиловский- композитор (1905-1981), М. Төлебаев (1913-1960) – қазақ музыкасының классигтері.
4.3. Практикалық сабақтардың мазмұны мен тізімі
1-тақырып: Қазақ музыкасының тарихы пәні, оның мақсаттары мен міндеттері. «Қазақ музыкасының тарихы» - ұлттық музыкалық мәдениетіміздің тарихи тегі мен табиғатын зерттейтін пән.Оның қамтитын мәселелері VI-XX ғасырлар арасындағы музыкалық мәдениет көріністері
2-тақырып: Көне түркі дәуірінің музыкалық мәдениеті. Түркі дәуірі туралы ұғым Көне түркі тайпаларының жазба мәдениеті
3-тақырып: Орта ғасырлардағы музыка мәдениеті. Оғыз дәуірінің мәдениеті. Қорқыт оның тарихи прототипі. Қорқыт есімімен «Қорқыт ата» кітабының жалпытүркілік сипаты
4-тақырып: Хандық дәуір музыкасы. Хандық дәуір туралы ұғым. Жыраулық поэзия мен өнердің өріс алуы. Бұхар жырау, Асан қайғы, Үмбетей жырау.
5-тақырып: XIX ғасырдағы халықтық кәсіби-музыкалық дәстүр. Аспаптық музыка. 19-ғасырдағы қазақ музыкасының даму ерекшеліктері. Аспаптық музыка оның қалыптасу кезеңдері. Жыр-күйі аралық жанр.
6-тақырып: XIX ғасырдағы кәсіби-музыкалық дәстүр. Әншілік өнер. Халықтық кәсіби-әншілік өнердің тууы мен қалыптасуы. Музыкалық көркемдік тәсілдердің жетіліп одан әрі дамуы
7-тақырып: Көне дәуір музыкасының қазақ руханиятынан алатын орны. Курстың болашақ мамандары төл мәдениетімізді сүюге, қастерлеуге баулып, ұлттық санамызды қалыптастырудағы орны.
8-тақырып: XIX ғасырдың аяғы мен XX ғасырдың бас кезіндегі қазақ музыкасы. Ұлы этнографтардың еңбектері. А.В.Затаевич, Н.Савичов
9-тақырып: XX ғасырдың 30 жылдарындағы кәсіби-музыканың қалыптасуы. БКП (б) ОК-нің «Әдеби көркемөнер ұйымдарын қайта құру туарлы» 1932 жылғы 23 сәуірдегі қаулысының маңызы мен зардаптары
10-тақырып: Ұлы Отан соғысы жылдарындағы қазақ музыка мәдениеті. Опера жанры. Концерт жанры. Е.Брусиловский. Фортепиано мен оркестрге арналған концерт.
11-тақырып: 60-70 жылдардағы қазақ музыкасы. Опера жанры. Балет жанры. Оратория мен кантата. Ғ.Жұбанова «Арайлап атқан таң».
12-тақырып: Қазіргі дәуірдегі қазақ музыкасы. Қазақ балеті. С.Кибирова «Три поросенка». А.Қ.Жұбанов (1906-1968) – қазақ музыкатану негізін қалаушы
4.4 Студенттің өздік жұмысының мазмұны
4.4.1 СӨЖ түрлерінің тізімі
(күндізгі ЖОБ) МБ-101қ, 201
№
|
СӨЖ түрі
|
Есеп беру түрі
|
Бақылау түрі
|
Сағатқа шаққандағы көлемі
|
1
|
Тәжірибелік жұмыстарға дайындық, үй жұмысын орындау
|
Нота дәптері, ноталық мысалдар
|
Сабаққа қатынасулары
|
22,5 (22,5*1)
|
2
|
Дәріс сабақтарына дайындық
|
Жұмыс дәптері
|
Сабаққа қатынасулары
|
22,5 (22,5*1)
|
3
|
Өздік жұмыстарына ұсынылатын тақырыптар
|
Жұмыс дәптері
|
Сабаққа дайындықтары
|
37
|
4
|
Бақылау түрлеріне дайындық (межелік бақылау, коллоквиум, бақылау жұмысы)
|
Нота дәптері, ноталық мысалдар
|
Бақылау жұмысы
МБ 1, МБ 2,
МБ 3, МБ 4
|
8
| Барлығы |
90
|
4.4.2 Студенттердің өздігінен оқуына бөлінген тақырыптардың тізімі
Өздік жұмыстарына ұсынылатын тақырыптар тізімі
1. Көне түркі дәуірі туралы ұғым, уақыт пен кеңістік әлеміндегі шегі
[3] 50-72;
2. Хандық дәуір музыкасы туралы ұғым. Ұсынылған әдебиет
[6] 135-51;
3. Айтыс және суырып-салма дәстүрі [6] 70-87;
5 Әдебиеттер тізімі:
Негізгі
-
Жұмалиева Т., Ахметбекова Д., ЫсқақовБ., Қарамендина Ә., Қоспаков З. «Қазақ халқының дәстүрлі музыкасы». - А., 2005
-
Қоңыратпай Т. «Әлемдік өнертану», - А., 2009
-
Кузембаева С., Егинбаева Т. Лекции по истории казахской музыки – А., 2005
-
Жұмақова Ү., Кетегенова Н. Қазақтың музыкалық әдебиеті. –А., 2000
-
Жұбанов А.Ғасырлар пернесі. –Алматы., 1978.
-
Жұбанов А. Замана бұлбұлдары. –Алматы 1967.
Затаевич А.В. 500 песен и кюев казахского народа. Алматы. Дайк-Пресс 2002.
Қосымша:
-
Аманов Б., Мухамбетова А. «Казахская традиционная музыка и XX век»- Алматы: Дайк-Пресс 2002.
-
Замана сазы. /Күйші Қ.Медетовтің 100 жылдығына арналған халықаралық құраст: А.И.Мұхамбетова, Г.И.Омарова. –Алматы, 2003
-
А.Сейдімбек. Қазақтың күй өнері. - Астана, 2002
-
Әнші Майра /көркем шығармалар, зерттеулер, естеліктер, арнау өлеңдер/ құраст: Бәделхан А. – Павлодар: ҒӨФ “ЭКО”, 2001.
Мамандықтың (тардың) жұмыс
оқу жоспарынан көшірме
|
|
Нысан
ПМУ ҰС Н 7.18.3/32
|
050106 «Музыкалық білім», мамандығының жұмыс оқу жоспарынан көшірме
Пән атауы «Қазақ музыкасының тарихы»
Оқу нысаны
|
Пәннің еңбек сыйымдылығы
|
Семестр бойынша бақылау түрлері
|
Семестр
|
Семестр бойынша студенттердің жұмыстарының көлемі
|
кре-дит-тер
|
академиялық сағат
|
кре
дит
тер
|
Аудиториялық сабақ
(ак. сағат)
|
СӨЖ
(ак. сағат)
|
Бар-лығы
|
ауд
|
СӨЖ
|
емт
|
сын
|
КЖа
|
КЖс
|
бар-
лығы
|
дәр
|
пр.
|
зерт
|
бар
лығы
|
ОКБ негізіндегі күндізгі
|
1
|
45
|
15
|
30
|
1
|
-
|
-
|
-
|
1
|
1
|
45
|
7,5
|
7,5
|
-
|
30
|
ОКБ негізіндегі күндізгі
|
2
|
90
|
30
|
60
|
2
|
-
|
-
|
-
|
2
|
2
|
30
|
15
|
15
|
-
|
60
|
Кафедра меңгерушісі ______ Н.С.Дукембай 20__ж. «___» ________
Достарыңызбен бөлісу: |