Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті.
Бекітемін
Кафедра отырысында
Кафедра меңгерушісі
___________Кушпаева А.Б.
(қолы) (ФИО)
Қорытынды бақылау сұрақтары
Бақылау түрі
Пәні___Философия
Барлық мамандықтар бойынша_
(шифр, наименование специальности)
Курс - _1,2___, семестр ____1,2,3,4_____
Оқу формасы - __сыртай
«__» _______ ж. Хаттама № _____
Тарих, заңтану және өнер, спорт факультетінің оқу- әдістемелік комиссиясымен қарастырылды.
«__» ____ ж. Хаттама № ____
Кокшетау .
Аралық бақылаудың өту формасы:
Ауызша сұрау.
Теориялық жазбаша сұрау.
Дәрiс конспектiлерi.
Практикалық семинар, конспектiлерi.
Тестiлiк сұрау.
Коллоквиум.
Бақылау жұмысы.
Тестер.
Кесте толтыру.
Тест/билеттер.
Философия пәнінен 1-ші аралық бақылау сұрақтары.
Антикалық философиядағы әлемдi космологиялық тұрғыдан түсiну. Алғашқы негiз мәселесi. Фалес, Анаксимен, Демокрит.
Қайта Өрлеу дәуiрiнiң философиясы. Антропоцентризм, гуманизм және адамның ерекше даралық мәселесi.
Гегель- классикалық немiс философиясының көрнектi өкiлi ретiнде.
Сократ, Платон, Аристотелдiң философиялық ұстанымы (позициясы).Кiршiксiз , идеалдық мемлекет , адамның мәнi, таным мәселелерi.
Бейсаналық және психоанализ мәселесi.( Ф. Ницше, З.Фрейд )
Сандық және сапалық өзгерiстердiң диалектикасы. “Өлшемдiк” пен “секiрiс” түсiнiгi. Өтпелi қоғам және ондағы қоғамдық қатынастағы сапалық өзгерiстердiң мәселесi.
И. Канттың бостандық , iзгiлiк, сенiм мәселелерiн тану туралы.
Ж.П.Сартр, А.Камю философиясындағы өлiм мен өлместiк, өмiр сүру мәнiнiң мәселесi.
Материяны күрделi ұйымдасқан жүйе ретiнде қарастыру.
Орыс космизмi (Н.Фёдоров, К.Циалковскийй, В.Вернадский).
Ежелгi Қытайдағы философиялық мектептер.
Орта ғасырлық философия (теоцентризм, ортағасырлық схолостиканыңерекшелiгi номинализм, реализм, таным методтары).
Л.Фейербахтың антропологиялық философиясының мәнi.
Табиғат пен қоғам, адамның өзара қарым- қатынасы турасындағы Ертедегi Үндi философиясы.
“Даму” түсiнiгi. Даму, прогресс, регресс.Прогресстiк критериi (белгiсi).
Жаңа Дәуiр философиясы.
Табиғат түсiнiгi. Тiрi және өлi табиғат, олардың айырмашылығы және өзара байланысы.
Вернадскийдiң ноосфера туралы идеясы, оның көкейтестiлгi (актуальдылығы) қоғамдық және жеке сана, олардың өзара байланысы.
Философиядағы адам мәселесiнiң мәнi.
“Тұлға”, “адам”, “жеке адам” (индивид).Әлуметтiк процесстердi адами өлшемдiкпен қарастыру мәселесi.
ХХғ II жартысындағы адамзат алдында тұрған ауқымды ғаламдық мәселелерi.
Мәдениет пен өркениет. Қазақстанды модернизациялауда Евразийства идеясы тұрғысынан қарастыру.
Қоғамдық процесстiң критериi (өлшем), түсiнiгi. К.Маркс, О.Шпенглер, А.Тойнби, А.Тоффлер, П.Сорокин, Н.Данилевскийдiң концепциялары.
Қоғамдық құрылым түсiнiгi. Қоғамды стратификациялау теориясының негiзгi бағыттары. Өтпелi кезеңдегi рестратификация мәселелерi.
Ғаламдағы тiршiлiктiң ақыры және шексiздiгi, ерекшелiгi және көптiгi.
Қоғамдық қатынастар түсiнiгi. Өтпелi қоғамдағы қоғамдық қатынастардың ерекшелiгi.
Адамдағы табиғилық пен қоғамдық мән. Адамды биологиялық және әлуметтiк тұрғысына қарастыру.
Қоғамды формациялық және өркениеттiк тұрғысынан қарастыру.
Қазақстандағы өтпелi қоғамды формациялық және өркениеттiк тұрғысынан қарастыру.
Адамның өлiм және өлместiгi, өмiр сүруiнiң мәнi турасындағы философия. Эксистенционалдық ваккум және оның салдары.
Достарыңызбен бөлісу: |