Программалау Педагогтың аты-жөні Губашева О. Күні



Дата02.12.2022
өлшемі84 Kb.
#466274
түріПрограмма
4-сынып-кмж 5


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Программалау

Педагогтың аты-жөні

Губашева О.

Күні

05.10.2022

Сынып: 4

Қатысушылар саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

Логикалық операторлар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.4.1.3 салыстыру операторларын пайдалану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Scratch программалау ортасын іске қосады

Көптеген оқушылар:

берілген программаның скриптін тексереді

Кейбір оқушылар:

операторлардың неге «логикалық» деп аталатындығы туралы түсінік береді



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу.
Scratch программасында біз тағы бір блокпен танысамыз. Бұл –Операторлар блогы, ол жасыл түспен белгіленген.

1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.







Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Операторлар блогында командалар арифметикалық және логикалық болып бөлінеді. Арифметикалық операторлар қарапайым математикалық амалдарды орындау үшін қолданылады. Қосу, азайту, бөлу, көбейту.
Логикалық операторлардың қарапайым командалармен танысайық.

Көрсетілім. Операторлар блогы. Презентация.


Нақты өмірде көптеген нысандар мен құбылыстардың қасиеттері екі мәнмен анықталады: иә және жоқ.Саған айтылған ақпараттар ақиқат немесе жалған деп сипатталуы мүмкін. Дәл осы қағида сияқты Scratch сияқты Scratch-те логикалық операторды пайдаланып, логикалық пікірді анықтауға болады. Логикалық операторларды пайдалана отырып, біз ақиқат немесе жалған деген пікірлердің бір нәтижесін алу үшін, қатынастардың, екі немесе одан көп өрнектердің мәндерін салыстыра аламыз.


Көрсетілім. Презентация.


Енді біз Scratch программасында логикалық операторларды пайдаланып, мысал қарастырып көрейік.
Көрсетілім. Scratch программалау ортасында.

Логикалық операторлар барлық программалау тілдерінде қолданылады. Scratch-те олардың көмегімен нысандардың өзгеруіне жағдай жасалады. Бұл шарттар маңызды емес, ең бастысы- олар ақиқат не жалған болады.


1-тапсырма. Практикалық жұмыс.


Оқулық 24-бет «Компьютерде орындайық» тапсырмасы. /1/

Дескриптор:


- Scratch программалау ортасын іске қосады;
-берілген программаның скриптін тексереді.

ҚБ: «Смайлик» әдісі


2-тапсырма.


-Неліктен операторлар «логикалық» деп аталады?

Дескриптор:


- операторлардың неге «логикалық» деп аталатындығы туралы түсінік береді.

ҚБ: «Смайлик» әдісі.



Мұғалімді тыңдайды
Презентациямен танысады

1-тапсырманы орындайды


2-тапсырманы орындайды


Смайлик
Смайлик



Презентация

Scratch программалау ортасы


Scratch программалау ортасы




Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:
Барлығын түсіндім
Бір нәрсе түсінемін, бірақ
бәрін емес
Түсінбедім, қайталап қарау қажет



Өзін-өзі бағалау.




Плакат/ слайд

Үй тапсырмасы

§ 5, жұмыс дәптері 13-14 бет











Достарыңызбен бөлісу:




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет