Күні: 10 . 11. 2021
Сыныбы 3 «а» « ә» « б»
|
Мұғалім: Садывакасова А.Е.
|
Бөлім
|
Ұзақмерзімді жоспар тарауы:
2-бөлім. «Ойын құру» (ортақ тақырыптар: «Уақыт», «Сәулет»)
|
Оқу мақсаты
|
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу;
|
Сабақ мақсаты
|
Барлық оқушы үшін:
Жобаға көріністі қалай қосуға болатынын біледі.
Оқушылардың көбі үшін:
Ойын жобасын қолдануда көріністерді қолданудың тиімді жақтарын біледі.
Кейбір оқушылар үшін:
Программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеуді үйренеді.
|
Бағалау критерийлері
|
Scratch бағдарламасында нысандармен жұмыс жасай біледі
Тармақталу және цикл командаларын қолданып бағдарлама құрады.
Scratch бағдарламасында фонды, қадам санын өзгерте отырып анимация құра алады.
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар істей алады:
Scratch бағдарламасында нысандардың атауларын дұрыс қолдана алады.
Пәндік лексика мен терминология:
Спрайт, скрипт, графика, сахна, блок, команда, сенсор, оператор
Сұхбатқа, хатқа арналған пайдалы сөздер:
Scratch бағдарламасында орналасқан нысанды өңдеу батырмалары ...... орналасқан
Жобаны сақтау үшін ..... бұйрықтары қолданылады.
Файлдың кеңейтілімі .....
|
|