Сабақтың тақырыбы: 3D р е дакторы. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары



бет1/2
Дата02.12.2023
өлшемі431.5 Kb.
#485142
түріСабақ
  1   2
6-сынып кмж 10


Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

3D баспа

Педагогтың аты-жөні




Күні




Сынып 6

Қатысушалыр саны




Қатыспағандар саны




Сабақтың тақырыбы:

3D – редакторы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.3.1.1 3D-модельдер қолдану мысалдарын келтіру
6.3.1.2 3D-редактордың мүмкіндіктері сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

«3D модельдеу» ұғымын біледі

Көптеген оқушылар:

SketchUp құрал саймандарын қолданып қарапайым модельдерді құрастыра алады

Кейбір оқушылар:

«3D модельдеу» ұғымына мысалдарын келтіреді



Сабақтың барысы:



Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1.Оқушылармен амандасу.
2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру.
3.Жаңа тақырыпқа шолу.
«Телеграмма» әдісі
-Күнделікті пайдаланатын заттардың, көліктер мен ғимараттардың кескінін алдын ала жобалауда компьютер қаншалықты қажет?
ҚБ: стикер /1 балл/

1.Мұғаліммен амандасады.
2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады.
3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.



стикер




Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып.
3D модельдеу кино, мультипликация, жарнамалық роликтер дайындау, ойын және түрлі презентациялар жасаудан бастап, сәулет өнері мен инженерлік салаларда қолданылады.
3қатпарлы моделдеу мен анимациянытүрлі этаптарға бөліп қарастырамыз.
3 қатпарлы моделдеу мектеп бағдарламасындағы геометрияны еске түсіреді. Декарттық координаттар жүйесін еске алыңыздар (X, Y және Z осьтері ). Ал енді функцияларды және олардың графигтерін еске алайық. Мысалы:
сызықтық функция, квадрат функция және т.с.с. (Парабола, гиперболалар ).
Жалпы 3D анимацияның не екенін түсіну үшін көзіңіздің алдында тұрған барлық заттарды кеңістікке (декарттық X, Y, Z кеңістігі) жайғастырыңыз. Сонда әрбір заттың белгілі бір координатасы бар нүктелерден және түрлі өзінен кіші фигуралардан (сызық, эллипс, куб т.б) құралғанын байқайсыз. Міне 3D модельдеу және оны анимациялау негізінде осы принципке жасалған, яғни «аса күрделі заттарды қарапайым нүктелер не фигуралар көмегімен кеңістікте құрастыр». 
Енді сол бағдарламаларда жұмыс қалай жүретінін қарастырайық. Ол жұмысты мынадай бөліктерге бөлуге болады:

  • Моделлинг

  • Текстуринг

  • Риггинг

  • Анимациялау

  • Рендеринг

Модельдерді құру үшін бізге 3D программа кез келген фигураны бір-біріне қосу, кесу мен пішінін өзгерту тәрізді мүмкіндіктер береді.Енді 3D модель құруды үйрену үшін 3D модельдеу програмасымен танысамыз. Ол үшін SketchUp программасын қарастырайық.
SketchUp –америкалық @Last Software фирмасының 1999жылы жасап шығарған компьютерлік өнімі.

Көрсетілім.SketchUp терезесі.


Жеке жұмыс. 1-тапсырма.


Оқулық § 2.1 44-бет «Практикада қолдану»

Дескриптор:



  • SketchUp программаны іске қосады;

  • SketchUp құрал саймандарын қолданып пирамида салады;

  • SketchUp құрал саймандарын қолданып параллелепипед салады;

ҚБ: стикер /3 балл/


Топтық жұмыс.2-тапсырма.


Оқулық § 2.1 , 45-бет «Тапсырма»

Дескриптор:



ҚБ: стикер /4балл/


Жеке жұмыс.


Пирамида, параллелепипед суреттерді қағазға 3D графикаға өзгертіп салыңдар.

Дескриптор:



  • Пирамида, параллелепипед суреттерді қағазға 3D графикаға өзгертіп салады.

ҚБ: стикер /2балл/



Бейнеролик көреді

Дәптерге командаларды жазады


SketchUp программасында тапсырманы орындайды


Оқушылар тапсырманы өзара талқылап, ойларымен бөлісіп, дәптерге ортақ ойларын жазады, пікірлерін қорғайды.

Дәптерге сурет салады


Стикер
3 балл


Стикер
4 балл


Стикер
2 балл



https://www.youtube.com/watch?v=Wc-X63v5crM

Интербелсенді тақта /компьютер/


Оқулық

Жұмыс дәптері





Сабақтың соңы

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.
2.Кері байланыс:

Өзін-өзі бағалау.




Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы


Достарыңызбен бөлісу:
  1   2




©dereksiz.org 2024
әкімшілігінің қараңыз

    Басты бет